وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

آینده خلاقانه هوش مصنوعی مولد

0 3
زمان لازم برای مطالعه: < 1 دقیقه


تعداد کمی از فناوری ها به اندازه هوش مصنوعی پتانسیل زیادی برای شکل دادن به آینده ما نشان داده اند. متخصصان در زمینه‌های مختلف از پزشکی گرفته تا تامین مالی خرد تا ارتش، ابزارهای هوش مصنوعی را ارزیابی می‌کنند و بررسی می‌کنند که چگونه این ابزارها ممکن است کار و دنیای آن‌ها را متحول کنند. برای متخصصان خلاق، هوش مصنوعی مجموعه‌ای از چالش‌ها و فرصت‌ها را ایجاد می‌کند – به‌ویژه هوش مصنوعی مولد، استفاده از الگوریتم‌ها برای تبدیل حجم وسیعی از داده‌ها به محتوای جدید.

آینده هوش مصنوعی مولد و تاثیر آن روی هنر و طراحی موضوع یک میزگرد فروش رفته بود روی 26 اکتبر در تئاتر MIT Bartos. این بخشی از نشست سالانه شورای هنر در MIT (CAMIT)، گروهی از فارغ التحصیلان و سایر حامیان هنر در MIT بود و توسط مرکز هنر، علم و فناوری MIT (CAST) ارائه شد. ) یک ابتکار بین مدرسه ای برای اقامت هنرمندان و پروژه های بین رشته ای.

این پانل با معرفی آندریا ولپ، مدیر CAMIT، و مدیریت آنور یوسه گون SM ’06, PhD’16، هنرمند چندرسانه ای و محقق علوم اجتماعی Ziv Epstein SM’19، PhD’23، استاد معماری MIT و مدیر بخش برنامه های SMArchS و SMArchS AD Ana Miljački و هنرمند و روباتیک Alex Reben MAS ’10.


منبع: https://news.mit.edu/1403/creative-future-generative-ai-0102

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه تقارن می تواند به کمک یادگیری ماشین بیاید

زمان انتشار: 1403-01-03 11:16:06

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید