وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

روش نصب Ardor روی اوبونتو

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


لینوکس همیشه برای سازندگان محتوا بحث‌برانگیز است، زیرا نمی‌توانید به‌راحتی برنامه Adobe به نام «بهترین برنامه» را برای طراحی گرافیک نصب کنید. اما وقتی در مورد ویرایشگرهای صوتی صحبت می کنیم، یک پروژه منبع باز عالی داریم – Ardour که برای اکثر توزیع های لینوکس در دسترس است.

این یک ایستگاه کاری صوتی دیجیتال عالی و برنامه ضبط کننده دیسک سخت با پشتیبانی چند پلتفرمی برای macOS، Linux، Windows و FreeBSD است. در ابتدا، Ardor به عنوان یک برنامه کاربردی ایستگاه کاری صوتی دیجیتال که برای اهداف حرفه ای عالی است، توسعه یافت. اکنون برخی از ویژگی های خارق العاده مانند:

1. Ardor Recording

Ardor یک تسهیلات عالی برای ضبط صدا با کمترین تأخیر ممکن ارائه می دهد و کاربران می توانند رکورد را مطابق با ویدیو قرار دهند.

2. مخلوط آردور

Ardor دارای طیف گسترده ای از آهنگ ها است که کاربران می توانند با ویدیوی شما ترکیب کنند تا جلوه هایی ایجاد کنند.

3. Ardor Editing

Ardor گزینه های مختلفی مانند کشیدن، کشش زمانی، برش و تقسیم ویدیو را ارائه می دهد. همچنین دارای یک ویرایشگر crossfade و گزینه‌های خنثی/دوباره نامحدود است.

4. Ardor Mastering

Ardor با JACK ادغام می شود، که توسط آن کاربران می توانند از ابزارهای مسترینگ مختلف مانند JAmin برای پردازش داده های صوتی استفاده کنند.

بنابراین اگر به Ardor علاقه دارید روی سیستم شما، این آموزش را از ابتدا تا انتها بخوانید. در این آموزش با هر روش ممکن برای نصب Ardor آشنا می شوید روی اوبونتو

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش نصب استیم روی اوبونتو

روش نصب Ardor در اوبونتو

Ardor موجود است روی برنامه نرم افزاری اوبونتو، اما ممکن است آخرین به روز رسانی های نرم افزار را دریافت نکنید. بنابراین ما ترجیح می دهیم آن را از طریق ترمینال نصب کنیم.

ابتدا لینوکس را باز کنید terminal با استفاده از CTRL ALT و T به عنوان میانبر و اجرای خط فرمان زیر در آن:

sudo آپدیت apt-get

روش نصب Ardor روی اوبونتوروش نصب Ardor روی اوبونتو

توجه: Y را فشار دهید process به روز رسانی یا استفاده از sudo آپدیت apt-get -y خط فرمان به جای دستور بالا. دستور بالا تمام فایل های قدیمی را به روز می کند تا سیستم شما بتواند آخرین نسخه ها را پشتیبانی کند.

اکنون دستور زیر را برای نصب Ardor در سیستم خود اجرا کنید:

sudo apt نصب شور و شوق

روش نصب Ardor روی اوبونتوروش نصب Ardor روی اوبونتو

اگر می خواهید Ardor را حذف کنید روی اوبونتو، سپس دستور زیر را در آن اجرا کنید terminal:

sudo apt حذف شور و شوق

روش نصب Ardor روی اوبونتوروش نصب Ardor روی اوبونتو

نتیجه

بنابراین به این صورت می توانیم Ardor را به راحتی نصب کنیم روی اوبونتو یک پلت فرم جدید ویرایش ویدیو را باز می کند. اگر به دنبال چیزی متفاوت و تازه برای ویرایش آسان ویدیوهای خود هستید، توصیه می کنیم از Ardor استفاده کنید. اگر این آموزش را دوست دارید، حتما از وب سایت رسمی ما دیدن کنید تا آموزش های بیشتری مانند این آموزش را بیاموزید.

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش نصب و کار با Xournal روی اوبونتو برای حاشیه نویسی و امضاء PDF

زمان انتشار: 1403-01-03 12:50:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید