وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

روش ایجاد یک اینستاگرام جذاب بصری

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 6 دقیقه


روش ایجاد یک اینستاگرام جذاب بصری

اینستاگرام واقعاً پلتفرم رسانه اجتماعی این دهه است. در محبوبیت منفجر شده و رشد گسترده ای را شاهد بوده است. اینستاگرام به یک پلتفرم رسانه اجتماعی برای توده ها و برای همه نوع اهداف تبدیل شده است. از شرکت های میلیارد دلاری مانند اسنیکرز گرفته تا اینفلوئنسرها و فریلنسرها. اینستاگرام یک چیز دارد که همه، صرف نظر از اینکه به چه چیزی می‌خواهند، می‌خواهند، و آن توجه مردم است. برای انجام هر کاری، خواه متقاعد کردن کسی باشد که شما را به عنوان یک فریلنسر استخدام کند، یا فقط به دنبال گسترش آگاهی در مورد کسب و کار و کاری که انجام می دهید، به توجه مردم نیاز دارید. به این ترتیب، استفاده از اینستاگرام منفجر شده است، زیرا مردم به قدرت عظیم اینستاگرام پی می برند. در واقع چندی پیش بود که اینستاگرام به تعداد خیره کننده 1 میلیارد کاربر ماهانه رسید. اینستاگرام ثابت کرده است که ابزاری موثر برای جلب توجه مردم و انتشار پیامی است که می‌خواهید منتشر کنید، اما با افزایش کاربران، رقابت افزایش می‌یابد. دیگر کافی نیست فقط یک عکس بگیرید، آن را آپلود کنید و منتظر بمانید تا نتایج منتشر شود. اکنون، برای اینکه چگونه عمل کنید و برنده شوید، به یک استراتژی مدبرانه تر و برنامه ریزی شده تر نیاز دارید. روی پلت فرم از آنجایی که اینستاگرام یک پلت فرم بصری است که توسط محتوای بصری هدایت می شود، محتوای بصری همه چیز است. البته شما به عنوان یک طراح یک قدم جلوتر هستید اما برای موفقیت کامل روی اینستاگرام، شما باید بدانید که چگونه یک اینستاگرام بصری جذاب بسازید که از بین مردم متمایز باشد و توجه مردم را به خود جلب کند.

روش ایجاد یک اینستاگرام جذاب بصری

قبل از شروع ارسال مطالب روی اینستاگرام، شما می خواهید تصمیم بگیرید روی یک موضوع کلی موضوع خود را به گونه ای در نظر بگیرید که می خواهید درک شوید و چه احساساتی را می خواهید ایجاد کنید. با ایجاد یک تم، می‌توانید پست‌ها و نمایه اینستاگرام خود را ثابت‌تر کنید، برخلاف اینکه صرفاً پست‌های تصادفی را بدون هیچ فکری به اشتراک بگذارید. ایجاد یک تم کلی نیز عالی است زیرا نمایه شما را فوراً قابل تشخیص می کند و آن را از رقبای شما متمایز می کند. چندین عنصر برای ایجاد یک تم با پست‌های اینستاگرام شما وجود دارد، و این عناصر یک تم کلی را تشکیل می‌دهند، اما اینها مهمترین جنبه‌هایی هستند که می‌خواهید به آنها توجه کنید:

1. یک طرح رنگی را انتخاب کنید

داشتن یک طرح رنگ ثابت روی اینستاگرام احتمالاً ساده‌ترین راهی است که می‌توانید پروفایل اینستاگرام خود را سریعتر از نظر بصری جذاب‌تر کنید. ایجاد یک طرح رنگ نیز ساده است! به سادگی تصمیم بگیرید روی می‌خواهید حسابتان به کدام رنگ/طرف رنگ‌ها متمایل شود و سپس با آن‌ها پیش بروید. لزوماً این نیست که پست‌های شما هر بار فقط یک رنگ باشد، اما تمرکز بیشتر رایج است. روی طرح های گرم/سرد، و همچنین انتخاب یک رنگ و سپس ترکیب رنگ های مختلف که انواع رنگ انتخابی هستند. شما می توانید 1-3 رنگ را انتخاب کنید که می خواهید تمرکز کنید روی، و همیشه در پست های خود قرار می دهید. کافی است نگاهی به کوکاکولا بیندازید. مهم نیست که در کجا با آنها روبرو می شوید، واضح است که آنها می خواهند شما با کدام رنگ ها نام تجاری خود را مرتبط کنید.

004

یک طرح رنگ ثابت کلید یک موضوع ثابت است، و این به پست‌ها و نمایه شما اجازه می‌دهد تا منسجم‌تر به نظر برسند، اما مهم‌تر از همه، کمک می‌کند تا پست‌های شما فوراً قابل تشخیص باشند. هنگامی که رنگ های خود را انتخاب کردید، راه های مختلفی وجود دارد که می توانید پست های خود را با طرح رنگ خود هماهنگ کنید. یکی از رایج ترین آنها این است که آنها را به همان روش ویرایش کنید و سپس اشباع اشیاء موجود در تصویر را که رنگ طرح رنگ شما هستند افزایش دهید. یکی دیگر از روش های رایج و موثر این است که به صورت استراتژیک عناصری را در تصاویر خود بگنجانید که دارای رنگ طرح رنگ شما هستند.

003

2. یک فیلتر را انتخاب کنید و با آن بچسبید

این شبیه به داشتن یک طرح رنگی است، اما چیزی وجود ندارد که بگوید نمی توانید با فیلترها کار کنید و از فیلتر نیز استفاده کنید. انتخاب یک فیلتر و سپس استفاده مداوم از آن، بهترین راه برای منسجم‌تر کردن پست‌های شماست. این فیلتر ظاهر و سبک مشابهی را به پست‌های شما اضافه می‌کند و این به شما امکان می‌دهد ارتباط واضحی بین همه پست‌های خود ایجاد کنید. استفاده از یک فیلتر ثابت برای ارتباط بیشتر پست های شما بسیار ساده است. به سادگی از فیلترهای اینستاگرام (یا فیلترها در هر برنامه ویرایشی) عبور کنید و سپس یکی را که دوست دارید انتخاب کنید. اکنون، فقط از آن به طور مداوم در تمام پست های خود استفاده کنید. یک مثال عالی است @Aleksandrazee. با فیلترهای ثابت خود، او توانسته است یک فید بسیار منسجم ایجاد کند که بسیار جذاب به نظر می رسد.

002

3. گرفتن عکس های عالی را فراموش نکنید

اول چیزهای مهم. قبل از انجام هر کار دیگری، بسیار مهم است که تمرکز کنید روی این بالاتر از همه دلیل آن این است که ذخیره یک تصویر با کیفیت پایین با کمک فیلتر بسیار سخت است. اینستاگرام یک پلتفرم اجتماعی مبتنی بر بصری است، و این از شما می‌خواهد که به تصاویری که می‌گیرید توجه زیادی داشته باشید. نه فقط به روشی که آنها را ویرایش می کنید. برای گرفتن عکس های عالی دیگر به یک دوربین فوق العاده گران قیمت نیاز ندارید. تلفن در جیب شما بیش از اندازه کافی است. فقط مطمئن شوید که هنگام عکاسی از اشتباهات مبتدی مانند داشتن لنز کثیف، لرزش، گرفتن عکس های تار و غیره اجتناب کنید. روی. همچنین، هنگام گرفتن عکس، شما همچنین می خواهید به آنچه می خواهید پست کنید فکر کنید، و این من را به نکته بعدی می رساند…

4. یک موضوع را انتخاب کنید

این یکی فوق العاده مهم است در حالی که روش ظاهر تصاویر شما نیز بسیار مهم است، اگر پست های شما فقط زیبا باشند اما واقعاً ارزش واقعی نداشته باشند، به هر حال کشش زیادی نخواهند دید. به همین دلیل است که شما باید نه تنها تمرکز کنید روی ایجاد تصاویر جذاب و همچنین تمرکز روی چیزی که قرار است از آن عکس بگیرید از خود بپرسید: “فالوورها و طرفداران من به چه چیزهایی علاقه مند هستند؟” و سپس بر آن بسازید. به هر حال، این ممکن است مهم ترین گام برای ایجاد یک فید جذاب بصری باشد، بنابراین توجه بیشتری به آن داشته باشید.

5. تصاویر خود را حسابرسی کنید

قبل از ارسال روی اینستاگرام، باید مطمئن شوید که آنها مطابق با استانداردها هستند. هم از نظر کیفیت و هم از نظر تم بصری و سبک. آیا پست شما با موضوع بصری شما مطابقت دارد؟ آیا پست شما با سبک، طرح رنگ و موضوع کلی شما هماهنگ است؟ اگر چنین است، عالی است! برو جلو و پستش کن اگر نه، ممکن است بخواهید در مورد ارسال آن تجدید نظر کنید.

005

6. از نور طبیعی استفاده کنید

رعد و برق بد اغلب دلیل کیفیت پایین تصاویر است روی اینستاگرام، و من نمی توانم تاکید کنم که رعد و برق خوب برای کیفیت پست های اینستاگرام شما چقدر مهم است. اگر رعد و برق بدی برای تصاویر خود دارید، اگر از رنگ‌های ثابت یا فیلتر ثابت استفاده کنید، اهمیت چندانی نخواهد داشت، زیرا رعد و برق خوب واقعاً پایه یک عکس عالی را می‌سازد. روی اینستاگرام. و مطمئن شوید که از رعد و برق ضعیف، به عنوان مثال از یک لامپ استفاده نکنید. نور طبیعی همیشه بهترین است. با نور طبیعی، می‌توانید عکس‌هایی با کیفیت بالاتر با وضوح و کیفیت بیشتری بگیرید.

7. طرح فید خود را برنامه ریزی کنید

اکثر مردم روی اینستاگرام فقط تصاویر را برای آپلود تصادفی انتخاب می‌کند، اما به این فکر کنید که پست‌های اینستاگرام شما پس از پست کردن، در نمایه شما مانند یک کلاژ نمایش داده می‌شوند، و توجه به اینکه چگونه پست‌های شما یکپارچه به نظر می‌رسند، بخشی از جذاب‌تر کردن پروفایل اینستاگرام شما از نظر بصری است. به اشتراک گذاری تصاویر جذاب بصری اولین گام است، اما اگر واقعاً می خواهید فراتر از آن بروید، برنامه ریزی طرح فید خود راه حل است. فقط به روش ظاهر تصویر در فید افراد توجه نکنید، بلکه در نظر بگیرید که چگونه می توانید فید نمایه خود را از نظر بصری جذاب و منسجم کنید. قبل از به اشتراک گذاشتن هر پست جدید، از خود بپرسید، “احساس من با این تصویر در آن چگونه خواهد بود؟” این امکان برنامه ریزی بیشتر با فید شما را فراهم می کند.

8. نمایه خود را به درستی تنظیم کنید

وقتی نوبت به طراحی مناسب پروفایل اینستاگرام می رسد، فقط ایجاد محتوای بصری جذاب برای شما نیست page. حتی اگر محتوای بصری که پست می کنید نقش مهمی در موفقیت شما دارد روی اینستاگرام – مهم نیست به چه چیزی می خواهید برسید – اگر پروفایل خود را به درستی طراحی و تنظیم نکرده باشید، موفقیت شما را فلج می کند. روی پلت فرم به این ترتیب، باید با تکمیل تمام کادرهای اطلاعاتی در پروفایل اینستاگرام خود شروع کنید. با افزودن یک عکس نمایه به حساب خود شروع کنید. مطمئن شوید که کیفیت بالایی دارد و توجه را به خود جلب می کند. در حالت ایده‌آل، باید رنگی قوی داشته باشد، یا رنگ تم بصری شما. اگر برند شخصی خود را دارید که در آن برند خود هستید، یک عکس چهره عالی است. در اینستاگرام، عکس پروفایل شما به صورت ۱۱۰ در ۱۱۰ پیکسل در اپلیکیشن موبایل نمایش داده می شود. اما اگر از وب به پروفایل خود نگاه کنید، در اندازه بزرگتر نمایش داده می شود، بنابراین اینستاگرام توصیه می کند برای کیفیت مطلوب از تصویری با ابعاد 180 در 180 پیکسل استفاده کنید. دوم، شما بیوگرافی خود را دارید که به عنوان توضیحات نمایه نیز شناخته می شود. این احتمالاً مهمترین بخش پروفایل اینستاگرام شما است. شما فقط 150 کاراکتر برای بیو اینستاگرام خود دارید، بنابراین مهم است که واضح، مختصر و دقیق باشید. اینستاگرام شما باید به سرعت به مردم بگوید که شما چه کسی هستید، چه کار می کنید و چرا باید شما را دنبال کنند. در نهایت، شما اطلاعات تماس را دارید. اگر پروفایل تجاری اینستاگرام دارید، می‌توانید دکمه‌های تماس را به پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنید که شامل تماس، ایمیل و موقعیت مکانی می‌شود. اگر این کار را نکنید، همچنان می توانید وب سایت خود را به نمایه خود اضافه کنید. این کمک می کند تا زمینه بیشتری را به مخاطبان خود اضافه کنید و به شما امکان می دهد به آنها بگویید چه کاری انجام می دهید.

(برچسب‌ها برای ترجمه )فقط



منتشر شده در 1403-01-03 15:07:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید