وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

روش ایجاد محتوای مغناطیسی

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 6 دقیقه


روش ایجاد محتوای مغناطیسی

می دانم که می دانم: محتوا پادشاه است! شما در حال حاضر تا دندان پس از شنیدن آن بیمار هستید. شما محتوای خود را ساخته‌اید، مخاطبان هدف خود را می‌شناسید – شما فقط می‌خواهید چند لینک بسازید و ترافیک حیرت‌آوری به آن محتوا داشته باشید، درست است؟ نه برای باران روی رژه شما، اما اگر محتوای شما واقعاً زباله باشد چه؟ آیا واقعاً کسی به آن پیوند خواهد داد؟ اگر کمتر از حد باشد، احتمالاً نه، و تلاش برای ایجاد پیوند به آن اتلاف وقت عظیم خواهد بود. من این جمله را از یک غول در زمینه سئو، رایان استوارت وام گرفته ام:

اگر حرف ارزشمندی برای گفتن ندارید، اصلاً چیزی نگویید

فقط محتوایی ایجاد کنید که برای مردم ارزش واقعی داشته باشد. اگر ارزش واقعی و صادقانه را در محتوای خود ارائه دهید، مخاطب شما را دوست خواهد داشت. درنگ نکن! نگران مواردی مانند “آیا ارائه چیزهای رایگان خدمات من را کاهش می دهد؟” “مردم چه فکری خواهند کرد؟” یا «اما من از ظاهر شدن خجالت می کشم روی ویدیو…” هیچ کدام از اینها مهم نیست. هرچه بتوانید ارزش بیشتری را به صورت آنلاین ارائه دهید، احتمال بیشتری وجود دارد که بتوانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و احتمال اینکه آنها بارها و بارها بازگردند بیشتر می شود. و اگر بتوانید مخاطبان خود را به جامعه ای از طرفداران وفادار تبدیل کنید، برای شرکت یا برند شما معجزه خواهد کرد.

اهداف خود را مشخص کنید

هدف کلی بازاریابی شما باید رتبه بندی همه چیزهایی باشد که دارید روی جستجوی ارگانیک. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، یک جریان ثابت و طولانی مدت از ترافیک خواهید داشت که مستقیماً به سایت شما می رود – و زمانی که به آنجا می رسید، به سختی مجبور خواهید بود انگشت خود را بردارید تا آن را در آنجا نگه دارید. اما قبل از اینکه بتوانیم به آنجا برسیم، در اینجا چند کار وجود دارد که ابتدا باید انجام دهید:

چرا به محتوا نیاز دارید؟

آیا برای ترافیک است؟ رسیدن؟ مشتریان؟ نام تجاری؟ بسته به روی پاسخ شما، بر نوع محتوایی که ایجاد می‌کنید و محل توزیع آن تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، اگر می خواهید رتبه بندی کنید روی جستجوی ارگانیک، به قطعات محتوای بزرگ (1000-1500 کلمه +) نیاز دارید که بسیار روشنگر و آموزنده هستند. اما، اگر می‌خواهید یک دنبال‌کننده اجتماعی ایجاد کنید، این کار به قطعات کوتاه‌تری از نوع نظر نیاز دارد که به اشتراک گذاشته خواهد شد. روی رسانه های اجتماعی بنابراین، اهداف خود را برای تعیین نوع دقیق محتوای مورد نیاز خود مشخص کنید.

مخاطب شما چه کسانی هستند؟

مطمئن شوید که آن را برای افراد مناسب ایجاد می کنید. پس به این فکر کنید:

  • آنها چه کسانی هستند؟ آنها برای امرار معاش چه کار می کنند، چقدر درآمد دارند؟
  • کجا آنلاین می شوند؟ چه نوع سایت هایی را می خوانند؟
  • “ارزش” برای آنها چه معنایی دارد؟ چه نوع نقاط درد باید مورد توجه قرار گیرد؟

نکات کلیدی که باید در ذهن داشته باشید

چه خودتان باشید، چه تیمی دارید، به یک روش خوب و کارآمد برای تولید محتوا نیاز دارید. علاوه بر این، چند نکته کلیدی را باید در نظر داشت:

  • روایت – محتوای شما باید بتواند داستانی را بیان کند و با مخاطبان درگیر شود.
  • تجربه و تخصص – شما واقعاً باید دانش صنعت را تزریق کنید یا مایل به انجام تحقیقات گسترده برای ایجاد محتوایی هستید که به اندازه کافی پیشرفته باشد.

محتوایی که مردم با آن درگیر خواهند شد

هر قطعه محتوایی موفق نخواهد بود، باور کنید، حتی من تجربه این کار را دارم. اما هرچه محتوای بیشتری برای برند خود تولید کنید، بیشتر در مورد اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی مفید نیست، خواهید آموخت. راه های زیادی برای ایجاد ایده وجود دارد:

  1. مخاطبان شما به دنبال چه اطلاعاتی هستند؟ انجمن های صنعتی و Quora.com برای ایده ها عالی هستند. از موضوعاتی که بیشترین بازدید/نظر را دارند استفاده کنید و لیستی از آن ایجاد کنید.
  2. آیا شما/شرکتتان کار جالبی انجام داده اید؟ می تواند طیف وسیعی از چیزها، از توسعه یک محصول جدید، تا یک رویداد خیریه باشد – همه محتوایی است که مردم می خواهند درباره آن بخوانند.
  3. اخیرا چه خبر است؟ آیا چیزی در اخبار یا روند اخیر وجود دارد که بتوانید به کسب و کار یا محصول خود مرتبط کنید؟

تحقیق صحیح کلمات کلیدی

در بخش تحقیق کلمات کلیدی زیاده روی نکنید. بسیاری از مردم در این مورد وسواس دارند و زمان زیادی را صرف می کنند روی آی تی؛ آنقدرها هم که فکر می کنید پیچیده نیست. ببینید مخاطبان شما کجا می‌روند، نوع کلمات/اصطلاحات اصطلاحی که استفاده می‌کنند، موضوعات مورد بحث و غیره. از این برای تولید کلمات کلیدی و حتی استفاده از کلمات کلیدی پیشنهادی گوگل برای ارائه ایده‌های بیشتر استفاده کنید. را کلمات کلیدی در همه جا افزونه مرورگر برای یافتن کلمات کلیدی با بیشترین حجم جستجو عالی است. و به طرز خنده‌داری، وقتی شروع به نوشتن محتوای واقعاً ارزشمند می‌کنید، طبیعتاً به هر حال این کلمات کلیدی را درج می‌کنید، بنابراین این بخش واقعاً بخش سختی نخواهد بود! این به این ایده مربوط می شود که کلمات کلیدی اکنون به کجا می روند: هدف کلمه کلیدی. به طور خلاصه، این به معنای این است که ارزیابی اینکه آیا هدف کلمه کلیدی که می‌خواهید هدف قرار دهید، واقعاً برای کسب و کار شما مفید خواهد بود، از نظر هدایت نوع مناسب ترافیک به سایت شما. بنابراین به عبارت دیگر، به جای تلاش برای جستجوی کلمات کلیدی جداگانه، محتوای خود را بر اساس آنچه جستجوگر به دنبال آن است، بهینه کنید.

انواع محتوای خود را انتخاب کنید

قالبی که انتخاب می‌کنید می‌تواند نقش بزرگی داشته باشد و می‌توانید ترکیبی از هر یک از موارد زیر را داشته باشید:

پست های فرم کوتاه

به عنوان مثال پرسش و پاسخ، بررسی پست ها. حتی چیزی به سادگی یک پست فروم چسبیده، یا یک رشته Quora می تواند روشی برای به اشتراک گذاری محتوا و افزایش ترافیک باشد.

اینفوگرافیک

روشی جذاب بصری برای نمایش و خلاصه کردن محتوا یا مجموعه‌ای از آمار. همچنین راهی سریع و آسان برای کسی که بتواند محتوا را نمایش دهد و پیوندی را به سایت شما نسبت دهد.

فیلم های

راه عالی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود، و اگر می‌خواهید از YouTube استفاده کنید، این یک ضرورت است. همچنین، اکثر رقبای شما به طور موثر از محتوای ویدیویی استفاده نمی کنند. دلیلش این است که سخت‌تر است و تلاش بیشتری می‌طلبد – اما اجازه ندهید که شما را ناامید کند!

پست های فرم طولانی

به عنوان مثال گردآوری، مقالات عمیق. یک راه عالی برای بحث در مورد یک موضوع پیچیده در صنعت شما. با این حال، شما باید شواهد و داده هایی برای پشتیبان گیری از ادعاهای خود داشته باشید.

نمایش اسلاید

برای بازاریابی B2B خوب است. همچنین می تواند در پست ها جاسازی شود و به ویژه قابل اشتراک گذاری باشد روی لینکدین.

راهنمای نهایی

(مانند این یکی!) در هر صنعت و در هر کانالی عملکرد خوبی داشته باشید. رتبه خوبی داشته باشید و (اگر خوب نوشته شود) می تواند لینک های زیادی برای شما به ارمغان بیاورد.

Repurpose Repurpose Repurpose

و هنگامی که این محتوا را ایجاد کردید، هیچ چیز مانع از استفاده شما از آن به طرق مختلف برای بهترین استفاده و گسترش دامنه آن نمی شود. به عنوان مثال، اگر از یک ویدیو فیلم می گیرید، می توانید یک پاورپوینت ایجاد کنید و نمایش اسلاید را به اشتراک بگذارید روی لینکدین. اما شما همچنین می توانید آن را به صورت نوشتاری رونویسی کنید و یک پست وبلاگ ایجاد کنید. سپس می توانید تمام نکات اصلی را خلاصه کنید و یک طراح را برای ایجاد یک اینفوگرافیک استخدام کنید.

بهینه سازی محتوای شما

من یک بار گفته ام، اما باز هم می گویم: قطعاً نمی خواهید خودتان را نادیده بگیرید روی-page سئو. مطمئن شوید که این است روی نقطه و شما می توانید با حروف بزرگ روی زمانی که شروع به ایجاد پیوند به آن صفحات می کنید، حتی بیشتر می شود. شما همچنین می خواهید محتوا را از نظر بهبود تجربه کاربری بهینه کنید. یعنی:

  • ساختار URL خود را کوتاه و با کلمات کلیدی در آن نگه دارید.
  • محتوا را برای پیمایش آسان کنید (باید بتوانید از خانه به آن پیمایش کنید page، در کمتر از 4 کلیک)؛
  • عناوین خوب و جذاب را با کلمه کلیدی خود بنویسید.
  • مطالب خود را بیش از حد لفظی نکنید! باید به راحتی خوانده شود و در صورت لزوم با تصاویر تقسیم شود.
  • لحن عادی خود را حفظ کنید، جملات را کوتاه نگه دارید و آن را طوری ننویسید که در حال نوشتن پایان نامه دانشگاهی هستید.
  • ربات نباشید، از نشان دادن شخصیت خود در محتوایتان نترسید – مردم آن را دوست خواهند داشت و به خاطر آن به شما احترام خواهند گذاشت.
  • و در اینجا یک چیز بسیار کلیدی است که می‌خواهم با آن پایان دهم: فقط به خاطر آن چیزها را ننویسید، درباره چیزی صرفاً از سر ناچاری ننویسید، درباره چیزهایی بنویسید که واقعاً به آنها علاقه دارید و می‌خواهید در آنها به مردم کمک کنید.

اگر محتوا را با اشتیاق بنویسید، پایگاه مشتریان شما نیز به دنبال خواهد داشت.

تصویر شاخص از طریق DepositPhotos.

(برچسب‌ها برای ترجمه



منتشر شده در 1403-01-04 09:48:03

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید