وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

روش وارد کردن CSV به Pandas DataFrame

0 2
زمان لازم برای مطالعه: < 1 دقیقه


فرض کنید شما یک CSV (مقادیر جدا شده با کاما) فایل حاوی یک مجموعه داده است و می‌خواهد آن را برای دستکاری داده‌ها با پایتون و پاندا در حافظه بارگذاری کند. را process وارد کردن CSV بسیار ساده است.

اگرچه پایتون دارای یک ماژول CSV داخلی برای خواندن فایل‌های CSV است، این احتمال وجود دارد که شما نیاز به تجزیه و تحلیل اضافی داشته باشید. روی داده های وارد شده به همین دلیل است که توصیه می شود از پاندا استفاده کنید DataFrame برای خواندن فایل های CSV در کد خود.

برای استفاده از پانداها ابتدا باید این کار را انجام دهید import را pandas مدول:

import pandas as pd

با فرض فراخوانی فایل CSV dataset-file.csv در همان فهرستی که اسکریپت پایتون شما قرار دارد، می توانید import بدون هیچ دردسر اضافی:

df = pd.read_csv('dataset-file.csv')

و بس! شما CSV را به عنوان شیء DataFrame ذخیره کرده اید – df. اکنون می توانید به تجزیه و تحلیل بیشتر داده ها ادامه دهید. فقط مطمئن شوید که فایل مناسب را وارد کرده اید:

df.head()

این اعلان چهار ردیف اول مجموعه داده ای را که وارد کرده اید نشان می دهد، بنابراین می توانید مطمئن شوید که به هیچ وجه خراب نیست.

اگر فایل CSV شما در همان دایرکتوری فایل پایتونی که با آن کار می کنید نیست، کافی است آن را جایگزین کنید dataset-file.csv (نام فایل) با مسیر نسبی یا مطلق فایل.

(برچسب‌ها به ترجمه)# python



منتشر شده در 1403-01-04 14:31:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید