وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

Local در مقابل طراحی وب جهانی: چگونه به مخاطب مناسب دسترسی پیدا کنیم

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


Local در مقابل طراحی وب جهانی: چگونه به مخاطب مناسب دسترسی پیدا کنیم

امروزه کسب‌وکارها از نظر روش ارائه کالاها و خدمات خود به مشتریان، گزینه‌های بیشتری دارند: کاملاً آجر و ملات، 100٪ آنلاین یا ترکیبی از این دو. به همین دلیل، طراحی وب لزوما آنقدر که ما می خواهیم ساده نیست. البته، همیشه بهترین روش‌ها وجود دارد که باید از آنها پیروی کرد – فضای سفید فراوان. طراحی پاسخگو و موبایل اول؛ CTAهای آسان برای یافتن؛ جریان کاربر کارآمد؛ طراحی منسجم و پیام رسانی در سراسر سایت اما جدای از موارد با تصویر بزرگ، دقیقاً چه چیزی در مورد طراحی برای کسب و کارهای محلی، شرکت های جهانی و آنهایی که تلاش می کنند هر دو دسته را در بر می گیرند، بدانید؟ بیایید نگاهی به تفاوت های طراحی برای مخاطبان بیندازیم روی محل.

Local در مقابل طراحی وب جهانی، آنچه شما باید بدانید

در زیر 4 بخش از تجربه طراحی و توسعه وب وجود دارد که به شدت بین وب سایت های محلی و جهانی متفاوت است. در حین کار این موارد را در نظر داشته باشید روی پروژه های آینده:

1. میزبانی وب

من خیلی به جزئیات میزبانی وب نمی پردازم. با این حال، من فکر می کنم درک این نکته مهم است که برخی از راه حل های میزبانی وب برای طراحی وب جهانی ایده آل نیستند. این فقط به خاطر منابع سرور و میزان ترافیکی که سرور به نوبه خود قادر به مدیریت آن است نیست. بحث فاصله هم هست در مورد آن اینگونه فکر کنید: شما یک وب سایت طراحی کرده اید که از سروری در دنور، کلرادو میزبانی می شود. این وب سایت کلاه می فروشد. هیچ چیز واقعاً طراحی کلاه را با مخاطبان منطقه ای مرتبط نمی کند، بنابراین شما طراحی وب را برای مخاطبان جهانی هدف قرار داده اید. و به هر دلیلی، مردم استرالیا آن را دوست دارند. با این حال، ارائه دهنده میزبانی وب سرور وب در هیچ کجای نزدیک استرالیا ندارد. آنها فقط در ایالات متحده مستقر هستند با منابع محدود در برنامه میزبانی، حجم بالای ترافیک از استرالیا به شدت سرعت وب سایت را به خطر می اندازد (که در هنگام انتقال تعداد زیادی فایل وب سایت، تصاویر، اسکریپت ها و غیره اتفاق می افتد. روی سراسر دنیا). بنابراین، چه کار می کنید؟ به سادگی امیدواریم طراحی وب و انتخاب پیشنهادات کلاه کافی باشد تا بازدیدکنندگان از زمان های بارگذاری ضعیف گذشته نگاه کنند؟ جواب منفی. اگر به مخاطبان جهانی خدمات می دهید، باید 1) از یک شرکت میزبانی وب با سرورهای سراسر جهان استفاده کنید، 2) یک برنامه میزبانی وب را انتخاب کنید که بتواند این نوع ترافیک را مدیریت کند، و 3) سایت خود را به CDN مجهز کنید.

2. رنگ ها

چیزی مانند تضاد رنگ برای هر وب سایتی که طراحی می کنید یک ملاحظات اساسی است. اما آیا تا به حال به معنای زیربنایی رنگ هایی که انتخاب کرده اید فکر کرده اید؟ و آیا آنها را در چارچوب ادراک مخاطبان خود قرار داده اید؟ به عنوان مثال، بیایید به رنگ قرمز نگاه کنیم. قرمز یک رنگ فوق العاده قدرتمند است. همچنین بسیار خاطره انگیز است. از هر مصرف کننده ای بپرسید که چیست هدفلوگوی ‘s است و آنها باید به شما بگویند که این یک بولسه قرمز است. نه فقط یک گنده، بلکه یک قرمز یکی

اما قرمز می‌تواند در کشورهای دیگر تداعی‌های تیره‌تری داشته باشد. در آفریقای جنوبی و چین از رنگ قرمز به ترتیب برای عزاداری و تشییع جنازه استفاده می شود. اگر مخاطبان رو به رشدی در آن نقاط جهان دارید، این انتخاب رنگ ممکن است با وجود مفاهیم مثبت تر آن در سایر نقاط جهان، منطقی نباشد. برعکس، می توانید به این فکر کنید که چگونه رنگ در طراحی محلی نقش می بندد. اگر می‌خواهید یک وابستگی قوی با مخاطب ایجاد کنید، مثلاً در شیکاگو، می‌توانید از رنگ‌هایی استفاده کنید که یادآور یکی از تیم‌های ورزشی محبوب‌تر در آنجا هستند. یا آن را به گونه ای طراحی کنید که باعث شود به یک نقطه عطف یا رویداد محلی فکر کنند.

3. تصاویر

مانند رنگ، باید مراقب باشید که چه نوع پیامی با تصاویر ارسال می کنید روی وبسایت شما. برای یک مخاطب محلی، بهتر است از تصاویر قابل تشخیص از پایگاه عملیات خود و همچنین تیم خود استفاده کنید. نه چند عکاسی سرد و عمومی. بگیرید فاز 3، به عنوان مثال.

فاز 3

ویدیوی پس زمینه ای که پخش می شود روی خانه page بسیار معتبر به نظر می رسد و به بازدیدکنندگان نگاهی اجمالی به پشت صحنه کارهای آژانس می دهد. بیشتر به پایین اسکرول کنید روی را page و خواهید دید که آنها تصاویری را که نماینده هر مکان اداری هستند اضافه کرده اند:

فاز 3-ب

این لمس های کوچک به مخاطب محلی ارتباط بیشتری با یک برند می دهد. در حال حاضر، با یک شرکت جهانی، ممکن است استفاده از عکاسی استوک ممتاز مشکلی نداشته باشد، اگرچه ممکن است بهتر باشد به آن اعتماد کنید. روی نمونه های قوی رنگ (به هر حال شیب ها در حال حاضر بسیار زیاد هستند).

4. کپی کنید

من پیشنهاد می کنم که در مورد کپی کردن، چند قانون برای بازدیدکنندگان جهانی وجود دارد:

  • کپی را نگه دارید روی سایت شما کوتاه است
  • از هر گونه صحبت محاوره ای یا اصطلاحات خاص خودداری کنید.
  • از کلمات کلیدی دم بلند استفاده کنید که تمرکز دارند روی خدمات یا محصول شما
  • اگه چیزی بفروشی روی این سایت، شامل گزینه های آسان برای انتخاب سایر کشورها، زبان ها یا ارزها می شود.
  • اگر فرم تماس دارید، آن را ساده کنید process پر کردن آن با ارائه فهرست‌های کشویی آسان برای انتخاب کدهای کشور، پر کردن آدرس‌ها و غیره.
  • مشارکت‌ها، جوایز و سایر انجمن‌هایی که حضور جهانی را به ذهن متبادر می‌کنند (مثلاً گواهی‌های Google، ادغام آمازون، شرکای بزرگ سازمانی و غیره) ذکر کنید.

ماجوکس نمونه ای از یک شرکت مستقر در فیلادلفیا است که مخاطبان سراسر کشور را هدف قرار می دهد:

ماجوکس فیلی

همانطور که می بینید، هیچ اشاره ای به “فیلادلفیا” در کپی نشده است، ابرداده اشاره ای به آن ندارد، و آنها حتی از یک عدد 800 به جای کد محلی استفاده می کنند. برای نوشتن کپی برای مخاطبان محلی، به جای آن از این نکات استفاده کنید:

  • کپی کاردستی که طولانی تر است و شخصی تر به نظر می رسد.
  • از صحبت‌های محاوره‌ای استفاده کنید که مخاطبان محلی آن را می‌شناسند و به سرعت با آن صحبت می‌کنند.
  • از کلمات کلیدی بلند استفاده کنید که شامل ذکر مکان فیزیکی است.
  • محل را در کپی نیز ارجاع دهید.
  • اگر مکان مربوط به آجر و ملات را دارید، بین این دو تجربه کنار هم قرار دهید. مشتریان را تشویق کنید تا از سایت برای بررسی قیمت ها استفاده کنند، به آنها اطلاع دهید که می توانند به صورت آنلاین سفارش دهند و از فروشگاه تحویل بگیرند، و غیره. شفاف سازی کنید که می خواهید این یک تجربه یکپارچه بین دیجیتال و داخلی باشد.
  • مشارکت، جوایز، و سایر انجمن ها با شرکت های معروف محلی را ذکر کنید.

رسانه های کوچک گفتگو یک آژانس رسانه ای است که ریشه های فیلادلفیا خود را تبلیغ می کند:

صحبت کوچک فیلی

همانطور که از این حلقه برجسته می توانید متوجه شوید، مکان Philly آنها نقش مهمی در هویت برند دارد:

نکات برجسته وبلاگ گفتگوی کوچک

بسته بندی

برای اینکه یک وب سایت خوب طراحی کنید، باید نیازها و انتظارات کاربران را به یک تجربه تبدیل کنید. و کلید موفقیت با آن تجربه، هدف قرار دادن مخاطب مناسب در وهله اول است. اما هدف قرار دادن یک مجموعه کاربری محلی در مقابل یک مجموعه پراکنده در منطقه، کشور یا جهان نیازمند ملاحظات متفاوتی است. به طور کلی، بهتر است هنگام طراحی برای مخاطبان جهانی، آن را ایمن و بدون دکمه بازی کنید. به این ترتیب، خطر انزوای یک گروه از افراد را کمتر می‌کنید و این تصور را ایجاد می‌کنید که برند شما بسیار بزرگ‌تر است و توانایی مدیریت دارد. مال هر کسی نیاز دارد. و برای طراحی محلی، از آن لذت ببرید. غرور محلی خود را نشان دهید و به بازدیدکنندگان راهی برای ارتباط عمیق تر با نام تجاری خود بدهید.

(برچسب‌ها برای ترجمه ) رنگی



منتشر شده در 1403-01-05 01:38:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید