وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

فراتر از وبلاگ نویسی: اسلات مهمان و رهبری فکری

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 6 دقیقه


فراتر از وبلاگ نویسی: اسلات مهمان و رهبری فکری

شامل وبلاگ‌های با کیفیت بالا و سایر اشکال محتوای مفید و جالب، راهی عالی برای تقویت سئو و تشویق بازدیدهای مکرر از یک وب‌سایت است. با این حال، با هرکسی که یک بازی را انجام می‌دهد، جذب بازدیدکنندگان به یک سایت جدید همچنان می‌تواند قابل لمس باشد – حتی اگر همه چیز را درست انجام دهید. به طور فزاینده ای، تبلیغات هدفمند روی گوگل و رسانه های اجتماعی به هر وب سایتی که با عشق ساخته شده است، و شرکت هایی که صرفاً به آن متکی هستند، کمک می کند تا چشمان تازه ای داشته باشد روی مبارزه سئو اشکال این است که این امر پول نقد یک کسب و کار را که به سختی به دست آورده است مستقیماً در جیب غول های اینترنتی قرار می دهد. به همین دلیل است که آنها میلیاردها ارزش دارند در حالی که مشاغل کوچک با مشکل روبرو هستند. با این حال، راهی برای دریافت تبلیغات رایگان و معرفی هزاران موج‌گرد جدید به سایت شما وجود دارد: با وبلاگ نویسی مهمان، می‌توانید خود را به نمایش بگذارید – و به طور گسترده شرکت خود را – و معمولاً یک بک لینک برای راه‌اندازی دریافت کنید. با این حال، این همان بازی سابق نیست، و برای موفقیت به فداکاری و جرات جدی نیاز دارید.

آیا وبلاگ نویسی مهمان هنوز ارزشش را دارد؟

عجیب است، با توجه به مزایای آشکار آن، وبلاگ نویسی مهمان در سال های اخیر تا حدودی از مد افتاده است. این به این دلیل است که مانند هر چیزی که در بازی سئو کار می کند، مورد سوء استفاده قرار گرفته است. در پاسخ به روال رایج پرداخت پول به سایت های محبوب به host وبلاگ‌های هرزنامه مملو از پیوندهای سئو دوستانه به سایت کسب و کار، گوگل تصمیم گرفت آن را سرکوب کند. که در یک پست 2014 مت کاتس، رئیس وقت تیم اسپم وب گوگل، تحت عنوان “فروپاشی و سقوط وبلاگ نویسی مهمان برای سئو”، تغییر عمده ای را در رویکرد به پیوندهایی که از طریق چنین شیوه های مبهم جمع آوری می شوند، اعلام کرد. کاتس خودداری نکرد روی انتقاد او از وبلاگ نویسی مهمان هرزنامه. پست او شروع شد:

بسیار خوب، من به آن می گویم: اگر از وبلاگ نویسی مهمان به عنوان راهی برای به دست آوردن لینک در سال 2014 استفاده می کنید، احتمالاً باید آن را متوقف کنید. چرا؟ زیرا با گذشت زمان این امر به یک عمل هرزنامه تبدیل شده است، و اگر وبلاگ نویسی مهمان زیادی انجام می دهید، با شرکت واقعا بدی معاشرت می کنید.

این پست در حال حاضر بدنام، و هشدار بعدی از طرف گوگل روی شیوه های توزیع محتوا در سال 2017 باعث شد بسیاری از وبلاگ نویسان خوب از مهمان شدن منصرف شوند، در حالی که فقط تا حدی از ارسال کننده های هرزنامه جلوگیری کرد. شایع شد که وبلاگ نویسی مهمان بد است و در واقع می تواند به رتبه شما آسیب برساند. به زودی، اینترنت مملو از افرادی شد که مرگ پست مهمان را اعلام می کردند، یا می پرسیدند که آیا این هنوز یک عمل ارزشمند است. پاسخ کارشناسان قاطع است آره: اما باید درست انجامش بدی

چیزی فراتر از سئو

نیل پاتل، کارآفرین و کارشناس بازاریابی آنلاین می گوید وبلاگ نویسی مهمان بهترین مطلق باقی می ماند استراتژی بازاریابی ورودی برای کسب و کارهای آنلاین او استدلال می‌کند که نه تنها تبلیغات رایگان ارائه می‌کند، بلکه اقتدار هم می‌دهد روی نویسنده ای که اگر فقط منتشر کند از بین خواهد رفت روی سایت خودشان:

داده‌های Social Marketing Writing نشان می‌دهد که «62.96٪ از افراد وبلاگ‌هایی را که چندین نویسنده دارند معتبرتر می‌دانند. شما اقتدار، ترافیک واجد شرایط، لینک های مرتبط، سرنخ های با انگیزه و فروش در کسب و کار خود می خواهید. خوب، وبلاگ نویسی مهمان می تواند همه اینها و خیلی بیشتر را به شما بدهد.

اما او می رود روی برای گفتن: «با این حال، همه پست‌های مهمان یکسان ایجاد نمی‌شوند و همه آنها نتایج یکسانی به همراه ندارند. شما باید در مسیر درست پیش بروید و اهداف خود را با دقت انتخاب کنید. یکی از دلایلی که برخی برندها در وبلاگ نویسی مهمان شکست می خورند این است که نمی دانند چگونه به طور موثر محتوای مناسب تولید کنند. تنها چیزی که در مورد وبلاگ نویسی مهمان واقعاً از زمان سرکوب گوگل تغییر کرده است این است که دیگر واقعاً یک بازی SEO خالص نیست. برای رتبه‌بندی، راه‌اندازی وبلاگ منظم، پربار و با کیفیت نسبتاً بالا، اکنون گزینه بهتری است. در مورد وبلاگ نویسی مهمان، بهتر است آن را به عنوان تبلیغات رایگان در نظر بگیرید … فقط مؤثرتر است. نوشتن یک وبلاگ مهمان فرصتی برای نشان دادن خود به مخاطبان جدید است. و در زمینه تخصص و کسب و کار خود آگاه و قابل اعتماد ظاهر شوید. بنابراین شما به دو چیز نیاز دارید: سایتی با خوانندگان خوب، و چیزی جالب یا آگاهانه برای گفتن.

کدام سایت ها را مهمان وبلاگ کنیم روی?

یافتن سایت های مناسب برای پست مهمان روی بستگی خواهد داشت روی جایگاهی که شما یا مشتری شما هدف قرار داده اید. سرکوب گوگل روی لینک های هرزنامه و محتوای با درجه پایین منجر به تعدادی معیار شده است که سعی در رتبه بندی ارزش یک سایت دارد، مانند سیستم Domain Authority Moz. تا حدی به این دلیل، در حال حاضر نوشتن برای وب سایت های بزرگ مانند فوربس یا Inc در صورت امکان، مد شده است، زیرا این وب سایت ها بالاترین امتیاز را دارند. روی این ترازوها با این حال، این سایت ها آنقدر بزرگ شده اند که در واقع جلب توجه مقاله شما می تواند به خودی خود یک چالش باشد، در حالی که پذیرش فزاینده محتوای تولید شده توسط کاربر ممکن است در نهایت ارزش آنها را به عنوان سایت های معتبر مورد اعتماد کاهش دهد. (pullquote)به یاد داشته باشید که بک لینک فقط یک ابزار SEO نیست، مشتریان بالقوه ممکن است آن را دنبال کنند! این نشریات اغلب می‌توانند به راحتی وارد شوند، زیرا سردبیران اغلب نسخه‌های خوبی ندارند، و این مزیت را دارند که انتشاراتی با کیفیت و ویرایش شده توسط انسان هستند که خوانندگان به آن اعتماد دارند. تعداد خوانندگان ممکن است کمتر باشد، اما به احتمال زیاد مشتریان شما نیز هستند: به یاد داشته باشید که بک لینک فقط یک ابزار SEO نیست، مشتریان بالقوه ممکن است در واقع آن را دنبال کنند! برای نزدیک شدن به این سایت‌ها، یک تماس انسانی لازم است و می‌خواهید شخصاً با سردبیران تماس بگیرید، با یک یادداشت ساخته شده به‌صورت جداگانه و حتی – قورت دادن – یک تماس تلفنی. پیدا کردن چیزهایی برای گفتن روی سایت های تخصصی می توانند مشکل ساز باشند. شخصا، توصیه می کنم نظرات خود را کانالیزه کنید درسته هرکس نظری داره ولی روی از طرف دیگر، مال شما منحصر به فرد است. اگر بتوانید مسائلی را که مورد علاقه پایگاه مشتری شما هستند مشخص کنید و زاویه دید روشنگری ارائه دهید روی آنها را بر اساس روی دانش خاص خود را، پس شما باید یک زمین محکم برای ارائه به وب سایت های مرتبط در طاقچه مشتریان خود داشته باشید. در واقع، نظر و نظر متخصص خوب بدون شک با ارزش ترین محتوا در هر نشریه است. از سوی دیگر، اشکال تکیه روی نظر این است که عمر مفید آن کوتاه است. بنابراین، مانند وبلاگ نویسی، ممکن است ایده خوبی باشد که گاهی اوقات یک «چگونه راهنمایی کنیم» نیز بنویسید، که هدف آن پاسخ قطعی به یک سؤال یا نیاز عملی است که می توانید آن را حل کنید. این راهنماهای طولانی ارزش تلاش جدی برای نوشتن را دارند، زیرا هدف این است که برای سال‌های آینده محبوب و مفید باقی بمانند – بنابراین جریان دائمی ترافیک و توجه شما را به خود جلب می‌کنند. به خاطر داشته باشید که اغلب بهتر است به هیچ وجه به کسب و کار خود اشاره نکنید، زیرا این مورد مورد پسند ناشران نیست و باعث می شود خوانندگان “سپر تبلیغات” خود را بالا ببرند. ویراستاران می‌دانند که شما می‌خواهید مبلغی به صورت نوع پرداخت کنید و معمولاً پیوندی را در کنار خط خود یا در بیوگرافی نویسنده ارائه می‌دهند. خود را با این پاداش راضی کنید، زیرا علاوه بر این، چیزهای بیشتری دریافت می کنید.

آنها به آن “رهبری فکری” می گویند

ارائه نظرات و راهنمایی های متخصص شما را وارد حوزه هایی می کند که بازاریابان «رهبری فکری» می نامند. اجازه ندهید این اصطلاح شما را ناامید کند، در واقع گمراه کننده است. تنها چیزی که خلاصه می شود این است که خود را به عنوان یک متخصص در زمینه مورد علاقه مرتبط با پایگاه مشتری خود معرفی کنید. اگر به نظر می رسد که فراتر از وبلاگ نویسی مهمان است، به این دلیل است که به معنای قدیمی آن است. به سادگی متن را منتشر کنید روی سایت‌های مبهم تنها با هدف جمع‌آوری پیوند در حال حاضر در بهترین حالت بی‌فایده و احتمالاً نتیجه معکوس دارند. اما تولید کپی با کیفیت به منظور اطلاع خوانندگان و به نمایش گذاشتن خود مانند همیشه مفید است. بهترین وبلاگ نویسان مهمان همیشه این را درک می کردند و به طور مؤثر رهبری فکری را بدون اینکه لزوماً این اصطلاح را شنیده باشند تمرین می کردند. آنها به سادگی فهمیدند که داشتن افراد مرتبط حتی بهتر از بک لینک است.

تصویر شاخص از طریق $.

(برچسب‌ها برای ترجمه )relevant



منتشر شده در 1403-01-05 04:39:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید