وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

11 بهترین تم اوبونتو

0 55
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


اوبونتو قطعا یک نیروی بزرگ در دنیای لینوکس است. این ساده، قابل تنظیم است و مهمتر از همه دارای یک جامعه بزرگ در پشت آن است. از زمانی که اوبونتو از Unity به GNOME تغییر مکان داد، دامنه سفارشی‌سازی واقعاً شکوفا شد. گنوم با یک جامعه بهینه سازی بزرگتر می آید. علاوه بر این، تعداد زیادی تم GTK در حال حاضر وجود دارد. شما به سادگی می توانید هر یک از آنها را در سیستم بگیرید و نصب کنید.

با انبوهی از گزینه های موجود، مطمئناً در مجموعه وحشی این تم های GTK گم خواهید شد. امیدوارم این لیست به شما کمک کند تا بهترین تم های GTK را برای اوبونتو بگیرید.

توجه: تم های موجود در لیست دارای بزرگترین پایگاه کاربر و محبوب ترین آنها هستند. به همین دلیل آنها اینجا هستند. قطعا موارد بیشتری وجود دارد که ممکن است با نیاز شما مطابقت داشته باشد. با خیال راحت موارد جدید را امتحان کنید. شما ممکن است فقط مورد مناسب خود را پیدا کنید!

بهترین تم های اوبونتو GTK

در اینجا تمام تم های GTK که به طور کامل با اوبونتو کار می کنند وجود دارد. اگر از توزیع های مبتنی بر اوبونتو استفاده می کنید، نگران نباشید. آنها باید به خوبی کار کنند.

توجه: ممکن است برخی از تم ها با سیستم عامل ابتدایی کار نکنند. اکوسیستم سیستم‌عامل ابتدایی با اوبونتو کلاسیک و مشتقات اوبونتو متفاوت است، بنابراین اگر موضوعی درست نشد، نیازی به وحشت نیست.

1. قوس

11 بهترین تم اوبونتو11 بهترین تم اوبونتو

Arc قطعا یکی از محبوب ترین تم های موجود است. مدت زیادی است که وجود دارد و جامعه واقعاً با آن شروع به کار کرد. ساده و مسطح و در عین حال مدرن است. وقتی Arc را نصب می کنید، احساس شما را نسبت به کل سیستم کاملاً تغییر می دهد!

Arc در 3 نوع روشن، تاریک و تیره تر عرضه می شود. آرک نیز دارد تم نماد خود را. بهترین قسمت این است که وقتی Arc را نصب می کنید، هر 3 تا را یکجا نصب می کنید! البته، شما مختارید که کدام یک را نگه دارید و کدام را ترک کنید.

این تم تقریبا با تمام نسخه های اوبونتو سازگار است، حتی با نسخه های قدیمی تر! همین الان تم Arc GTK را دریافت کنید!

2. آداپتا

11 بهترین تم اوبونتو11 بهترین تم اوبونتو

درست مانند Arc، Adapta توسط تعداد زیادی از کاربران لینوکس پذیرفته شد. مبتنی است روی طراحی متریال معروف گوگل. این یک تم عالی با پشتیبانی از طیف گسترده ای از محیط های دسکتاپ است. با این حال، از Pantheon (سیستم عامل ابتدایی) و Unity7 پشتیبانی نمی کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش نصب و استفاده از KeePass در اوبونتو

اگر از طرفداران تم Material هستید، مطمئناً Adapta شما را راضی خواهد کرد. موضوع موجود است روی GitHub. اکنون Adapta را دریافت کنید!

3. Numix

11 بهترین تم اوبونتو11 بهترین تم اوبونتو

از نظر جذابیت و رنگ آمیزی، Numix واقعا سخت است. Numix دارای ترکیبی منحصر به فرد از رنگ هایلایت خاکستری و صورتی-قرمز است که در عین جذابیت، چشمان شما را آرام می کند. از اینکه ببینید Numix چقدر صیقلی است شگفت زده خواهید شد. مسلماً این موضوع صیقلی ترین موضوع موجود است.

Numix را از GitHub بگیرید.

4. Arrogin/Telenkrin

11 بهترین تم اوبونتو11 بهترین تم اوبونتو

Arrogin و Telenkrin هر دو در دنیای تم های GTK نسبتا جدید هستند. با این حال، آنها در حال انجام یک حرکت بزرگ در دنیای موضوع هستند. تفاوت اصلی بین این 2 تم رنگ آمیزی است. در حالی که Arrogin از سبک کلاسیک اوبونتو پیروی می کند، Telinkrin کمی حال و هوای KDE-ish بیشتری دارد.

گرفتن آروگین و تلنکرین از GitHub.

5. هولی

11 بهترین تم اوبونتو11 بهترین تم اوبونتو

یکی دیگر از تم های GTK مورد علاقه من. مدتی است که وجود دارد. این یک تم صاف به نظر می رسد که از طراحی متریال الهام گرفته است. احتمالاً بهترین بخش Hooli ترکیب منحصر به فرد قسمت سبز مایل به سبز است در حالی که کل موضوع را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

Hooli همچنین با تم نماد خود می آید. تم نماد Hooli شامل صدها نماد برای برنامه های محبوب است.

هولی موجود است روی نگاه گنوم.

6. کانتا

11 بهترین تم اوبونتو11 بهترین تم اوبونتو

11 بهترین تم اوبونتو11 بهترین تم اوبونتو

این موضوع کاملاً متمایز از بقیه است. این تقریباً با تمام محیط‌های دسکتاپ با استفاده از GTK به عنوان موتور قالب‌بندی سازگار است. دقیقاً مانند Arrogin، Canta نیز از طراحی متریال و تم های مسطح الهام گرفته است.

با Canta می توانید به راحتی حال و هوا را تغییر دهید. درست مانند Arc، 3 طعم مختلف وجود دارد: روشن، تیره و پیش فرض. علاوه بر این، هر یک از آنها به 2 زیر دسته تقسیم می شوند: معمولی و فشرده.

Canta را از GitHub دریافت کنید.

7. قوگیر

11 بهترین تم اوبونتو11 بهترین تم اوبونتو

اگر تم های Arc و “تاریک” را دوست دارید، قطعا Qogir یکی از موارد مورد علاقه شما خواهد بود. قوگیر با الهام از Arc، قوام بیشتری به ارمغان می آورد روی بالای قوس همچنین شباهت هایی بین عناصر شفاف خواهید یافت.

مانند Arc، Qogir نیز در 3 طعم مختلف عرضه می شود: استاندارد، روشن و تیره. گرفتن Qogir بسیار آسان است. Qogir را از GitHub دریافت کنید.

8. ماچا

11 بهترین تم اوبونتو11 بهترین تم اوبونتو

بعدی ماچا است. Matcha یک تم مسطح است که با GTK 2، GTK 3 و محیط های دسکتاپ که از آنها پشتیبانی می کنند (GNOME، Xfce، MATE، Unity، و Budgie و غیره) سازگار است. علاوه بر این، از دسکتاپ Pantheon از سیستم عامل ابتدایی نیز پشتیبانی می کند!

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش حذف یک مخزن PPA در اوبونتو 22.04

این یکی دیگر از تم های GTK مبتنی بر Arc است. با این حال، اشتباه نکنید؛ با رنگ‌آمیزی و بازسازی اضافی، Matcha Arc را می‌گیرد روی یک سطح کاملا جدید برخلاف Arc، همه جا ترکیباتی از سبز، خاکستری تیره و قرمز بنفش وجود دارد.

ماچا موجود است روی GitHub.

9. کاغذ

11 بهترین تم اوبونتو11 بهترین تم اوبونتو

کاغذ یکی دیگر از موضوعات مبتنی بر مواد است. من شخصاً تم های Material را به دلیل ظاهر زیبایش دوست دارم. کاغذ دارای پر کردن رنگ مسطح است و گاهی اوقات، این چیزی است که به من کمک می کند از محیط تازه و در حین تمرکز لذت ببرم. روی وظایف من.

کاغذ همچنین دارای تم نماد خود با بیش از 50 نماد است. برای مکمل بهتر، باید از تم مکان نما کاغذ نیز استفاده کنید.

موضوع دسکتاپ Paper در دسترس است GitHub. برای تم نماد و مکان نما، به SNWH.org.

10. شیک

11 بهترین تم اوبونتو11 بهترین تم اوبونتو

از نام، شما از قبل می دانید که چه چیزی را باید انتظار داشت، درست است؟ Stylish یک طرح زمینه مسطح و متریال است که از محیط‌های دسکتاپ پشتیبانی‌شده توسط GTK مانند GNOME، Unity، Pantheon (به سلامتی، کاربران ابتدایی!)، Mate، Xfce و دیگران پشتیبانی می‌کند.

مبتنی است روی materia-theme توسط nana-4. بر روی مواد، Stylish با ترکیبی متفاوت از رنگ‌ها تلطیف می‌کند. در کل 4 نوع رنگ موجود است: استاندارد، آزول، تانگ و یشم.

از GitHub شیک بگیرید.

11. ویمیکس

11 بهترین تم اوبونتو11 بهترین تم اوبونتو

11 بهترین تم اوبونتو11 بهترین تم اوبونتو

یکی دیگر از تم GTK طراحی متریال. رابط آبدار دارای رابط‌های آداپتا مانند است. با این حال، ترکیب رنگ متفاوت است. 2 طعم اصلی Vimix وجود دارد: تیره و روشن. هر طعم نیز 2 نوع دارد: یاقوت سرخ و بریل.

Vimix در دسترس است GitHub.

افکار نهایی

علیرغم همه اینها تم های GTK، هر یک از آنها تجربه کاربری منحصر به فردی را ارائه می دهند. موضوعات ذکر شده در بالا بسیار مورد استقبال جامعه قرار گرفته است. با این حال، میلیون ها تم GTK دیگر وجود دارد. با خیال راحت یکی از موارد مورد علاقه خود را پیدا کنید.

قالب بندی قطعا تجربه لینوکس شما را احیا خواهد کرد. آنها را امتحان کنید!

به سلامتی!

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1403-01-05 12:12:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید