وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

روش نصب Life is Strange قسمت 1 روی اوبونتو

0 17
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


چه چیز خاصی در مورد Life Is Strange وجود دارد؟

Life is Strange – Episode 1 یکی از پرطرفدارترین بازی های داستانی سال 2015 بود که به سرعت مورد تایید طرفداران این سبک قرار گرفت و افراد زیادی را نیز وارد آن کرد. ژانر بازی‌های داستان‌گویی نقطه‌ای و کلیکی در آن سال‌ها در بالاترین سطح خود قرار داشت و این جنون از سریال همیشه معروف Telltale، The Walking Dead شروع شده بود. Life Is Strange نتوانست انتظارات رقبای خود را برآورده کند، زیرا داستان آن به همان اندازه همتایان خود غوطه ور بود و تجربه ای را به ارمغان آورد که باعث شد همه در سال های بعد در مورد آن صحبت کنند.

استفاده از استیم برای دانلود Life عجیب است

حالا بیایید حرکت کنیم روی چگونه می توان قسمت 1 Life is Strange را نصب کرد روی این ماشین. من به این واقعیت افتخار می کنم که عادت دارم از لینک های رسمی برای دانلود نرم افزار استفاده کنم. از آنجایی که Life is Strange Episode 1 به طور فعال توسط Steam پشتیبانی می شود، بهترین راه برای دانلود رسمی است. اگر یک لینک دانلود رایگان برای Life is Strange Episode 1 را در گوگل جستجو کرده بودیم، بدون شک لینک های مخرب ظاهر می شدند. دانلود نسخه رسمی راه درست برای کاربر استاندارد است.

برای هر کسی که تا به حال یک بازی انجام داده است روی PC، آنها می دانند Steam چیست. برای افرادی که به تازگی وارد صنعت بازی های رایانه شخصی شده اند، Steam مکانی است که می توان بازی ها و نرم افزارهای دیجیتال را از آنجا دریافت کرد. Steam در مورد تسلط خود در بازار بازی مطلقاً هیچ رقابتی ندارد زیرا همه چیز از ارائه یک پلتفرم پایدار برای بازی آنلاین تا ارائه کلاسیک دارد. console بازی ها.

اکنون، ما با چالش نصب Steam در سیستم های خود مواجه هستیم. ما مسیر عادی را طی خواهیم کرد و از مرکز نرم افزار اوبونتو برای دریافت نسخه رسمی و پایدار خود برای استیم استفاده خواهیم کرد. ما همچنین می‌توانستیم از رابط خط فرمان استفاده کنیم تا دقیقاً همان چیزی را دریافت کنیم، اما از آنجایی که این یک آموزش دوستانه برای مبتدیان است، فکر کردیم بهتر است از آن صرف نظر کنیم زیرا بسیاری از افراد با استفاده از terminal.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش نصب گوگل کروم روی اوبونتو 24.04

برای دانلود Steam از طریق مرکز نرم افزار اوبونتو، کافی است مرکز نرم افزار را باز کنید و عبارت Steam را در آن جستجو کنید. فروشگاه بخار باید ظاهر شود روی جلوی جستجو و سپس گزینه ای برای نصب آن خواهید داشت.

روش نصب Life is Strange قسمت 1 روی اوبونتوروش نصب Life is Strange قسمت 1 روی اوبونتو

زمانی که آن را نصب کردید روی دستگاه شما، برنامه یا باید قابل مشاهده باشد روی دسکتاپ خود را یا پس از جستجو در سیستم یک نتیجه جستجوی معتبر را برگردانید.

ورود به Steam

هنگامی که استیم را برای اولین بار راه اندازی می کنید، شروع به به روز رسانی می کند تا بتواند آخرین نسخه موجود را دانلود کند. این به این دلیل اتفاق می‌افتد که برنامه‌ای که دانلود کرده‌ایم فقط یک نسخه پایه است و برای کار کردن به جدیدترین فایل‌های پایدار موجود نیاز دارد. به روز رسانی نباید زیاد طول بکشد زیرا معمولاً از 50 مگابایت تا 100 مگابایت متغیر است. هنگامی که این کار انجام شد، باید با یک صفحه مشابه روبرو شوید که در آن استیم از شما می‌خواهد که یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید یا به یک حساب موجود وارد شوید. گزینه ای که انتخاب می کنید بدیهی است به آن بستگی دارد روی چه حساب داشته باشید یا نه.

روش نصب Life is Strange قسمت 1 روی اوبونتوروش نصب Life is Strange قسمت 1 روی اوبونتو

وقتی کلیک می کنید روی گزینه دوم، با یک صفحه ورود به سیستم نمایش داده می شود.

صفحه ورود دارای دو فیلد نام کاربری و رمز عبور خواهد بود. اطلاعات صحیح را در فیلدها وارد کنید و سپس enter را فشار دهید تا Steam بتواند بررسی کند که آیا اطلاعاتی که وارد کرده اید صحیح است یا خیر. در صورت صحت اطلاعات به آدرس زیر منتقل می شوید homepage Steam که معمولا فروشگاه اصلی است، مگر اینکه رویدادهای فصلی مانند کریسمس برگزار شود روی در این صورت شما را به یک ویژه می برند page. اگر در یکی از فیلدها اطلاعات نادرست وارد کرده باشید، از شما خواسته می شود که اطلاعات را دوباره وارد کنید.

پیدا کردن بازی:

حالا که بالاخره توانستیم به Steam دسترسی پیدا کنیم، اجازه دهید اکنون به دانلود بازی «Life Is Strange-Episode 1» ادامه دهیم. برای پیدا کردن آن روی Steam، ما می‌توانیم آن را مرور کنیم homepage به این امید که هست روی مقداری فروش و بنابراین در آنجا حضور خواهد داشت. این ممکن است، اما راهی بسیار خسته کننده برای انجام کاری که در غیر این صورت، به راحتی قابل کنترل است. در عوض، از نوار جستجوی موجود استفاده خواهیم کرد روی گوشه سمت راست بالا، اما کمی پایین تر. با تایپ کلمات کلیدی بازی، یک سری نتایج مطابق با توضیحات به دست می آوریم و بنابراین ما موردی را که واقعا به آن نیاز داریم انتخاب می کنیم. هنگامی که متوجه شدیم، روی پیوند کلیک کرده و به ما نشان داده می شود homepage برای عنوان بازی

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش نصب FlightGear Flight Simulator 2020.3.5 روی لینوکس

در حال دانلود بازی

از آنجایی که این بازی خاص یک عنوان رایگان برای بازی است، ما نیازی به پرداخت هزینه ای برای آن نداریم و می توانیم بلافاصله آن را دانلود کنیم. یکی از مواردی که باید بررسی کنیم این است که آیا نیازهای سخت افزاری ما با حداقل نیازهای بازی مطابقت دارد یا خیر. ما می توانیم این را با پیمایش به پایین ببینیم روی بازی homepage و به دنبال بخش مورد نیاز است. زمانی که مشخص شد که می توانیم بازی را اجرا کنیم، می توانیم شروع به دانلود آن کنیم. برای انجام این کار، ما به سادگی روی دکمه «بازی بازی» همانطور که در زیر مشخص شده است کلیک می کنیم.

روش نصب Life is Strange قسمت 1 روی اوبونتوروش نصب Life is Strange قسمت 1 روی اوبونتو

پس از فشار دادن آن دکمه، چند گزینه نصب به ما نمایش داده می شود و سپس بازی در پس زمینه شروع به دانلود می کند. ما می توانیم همانطور که می خواهیم از سیستم خود استفاده کنیم process بدون نیاز به نظارت انسانی به طور یکپارچه ادامه خواهد یافت. هنگامی که بازی دانلود شد، یک اعلان دریافت می کنیم و سپس با رفتن به بخش کتابخانه نوار ابزار بالای صفحه، بازی قابل بازی خواهد بود.

هنگامی که تمام این مراحل را با موفقیت انجام دادید، می توانید از اجرای نرم افزار بازی مورد علاقه خود از سیستم مورد علاقه اوبونتو لذت ببرید.

اسکرین شات ها

لذت ببرید!

روش نصب Life is Strange قسمت 1 روی اوبونتوروش نصب Life is Strange قسمت 1 روی اوبونتو

روش نصب Life is Strange قسمت 1 روی اوبونتوروش نصب Life is Strange قسمت 1 روی اوبونتو

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1403-01-05 14:47:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید