وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

روش طراحی خبرنامه ایمیل برنده

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


روش طراحی خبرنامه ایمیل برنده

علیرغم تعداد بیشماری از پلتفرم های ارتباطی موجود امروزه، ایمیل یک شکل انعطاف پذیر از ارتباط برای بازاریابان است. اکثر مردم حداقل یک بار در روز ایمیل‌های خود را چک می‌کنند و هرزنامه‌ها در حال حاضر به سختی از طریق شبکه عبور می‌کنند. علاوه بر این، خبرنامه‌های ایمیلی از کسب‌وکارها بخشی از زندگی روزمره هستند و اگر شخصی در فهرست شما مشترک شده باشد، به احتمال زیاد حداقل علاقه‌ای به صحبت‌های شما خواهد داشت. با این حال، واقعیت این است که همه آنها را باز نمی کنند، حتی اگر علاقه واقعی به محصولات و خدمات شما داشته باشند. در بحبوحه عصر دیجیتال دنیای شلوغی است، بنابراین دامنه توجه خوانندگان به حداکثر می رسد. روزها به سرعت می گذرند و زمان ارزشمند است. کسانی که نمی خواهند صندوق ورودی آشفته ای داشته باشند، ممکن است ایمیل شما را فورا حذف کنند… مگر اینکه بتوانید به سرعت توجه آنها را جلب کنید.

شما باید از بین مردم متمایز شوید.

اگر می خواهید ارتباطات شما مورد توجه قرار گیرد، باید محتوایی ارائه دهید که مختصر، جذاب و از نظر بصری جذاب باشد. طراحی چشم نواز بیش از هر زمان دیگری مهم است و اگر ایمیل شما حرفه ای به نظر نمی رسد، کسب و کار شما نیز نخواهد بود. در اینجا چند قانون اساسی برای ایجاد خبرنامه ایمیل برنده وجود دارد:

1. یک طرح رنگ جذاب را انتخاب کنید

هدف در اینجا خیره شدن با منشور رنگ نیست، بلکه ایجاد شناخت برند همزمان با ارائه محتوای زیباشناختی است. بهترین راه برای انجام این کار، تطبیق طرح رنگ خود با لوگوی شرکت شما است. لوگو یکی از اولین چیزهایی است که مردم می بینند، زیرا بخشی از هدر شما خواهد بود. سعی کنید حاشیه‌ها، فونت‌ها، سرصفحه‌ها و سرفصل‌های فرعی خود را با رنگ‌های لوگوی شرکت خود مطابقت دهید. اگر لوگوی شما خیلی رنگارنگ نیست، چیزی سازگار انتخاب کنید و به طور مداوم از آن استفاده کنید. مردم این رنگ ها را با نام تجاری شما مرتبط می کنند و حتی قبل از اینکه ایمیل های شما را باز کنند، آنها را تشخیص می دهند.

2. به آن یک سربرگ قانع کننده بدهید

این مال شماست hook، بنابراین باید آن را به درستی دریافت کنید. مردم می خواهند بدانند چه کسی با آنها صحبت می کند و از آنها انتظار می رود چه چیزی بخوانند. شما مجله ای را که نامی نداشت، یا مقاله ای که عنوانی نداشت، نمی خواندید، درست است؟ یک خبرنامه فرقی نمی کند. هدر شما باید شامل لوگو و نام شرکت شما و عنوان خبرنامه باشد. عنوان باید واضح و ساده باشد، ترجیحاً دارای عنصر فتنه باشد. باید تمرکز کند روی صنعت شما به جای نام تجاری شما، که هیچ کس واقعاً به آن اهمیت نمی دهد. برای مثال، تفاوت مشخصی بین «کارآفرین ثروتمند امروز» و «گزارش سود خود را سه برابر کنید» وجود دارد. در واقع آن را یک خبرنامه صدا نکنید – کمی کسل کننده به نظر می رسد … به جای آن کلماتی مانند “اخبار”، “راهنما”، “بررسی” یا “خودی” را در نظر بگیرید. برای ایجاد هدرهای مناسب، می‌توانید از ابزارهای آنلاین DIY مانند Stencil یا Pixlr استفاده کنید، که استفاده از آن‌ها به اندازه کافی برای همه آسان است. هنگامی که هدر خود را دارید، می توانید نگه دارید روی با استفاده از آن – فقط مطمئن شوید که هر بار عنوان خبرنامه خود را تغییر می دهید.

3. به سراغ تایپ‌فیس‌های واضح، تمیز و طرح‌بندی ساده بروید

از آنجایی که جلب توجه یک فرد تا حد زیادی به سهولت مربوط می شود، مهم است که چشمان او را با حروف چاپی بیش از حد فانتزی یا حتی چند تایپ فیس به چالش نکشید. چهره های اصلی مانند Times New Roman، Calibri یا Helvetica تمیز و آشنا هستند – شما نمی توانید با آن ها اشتباه کنید. یک تایپ فیس ساده در سرتاسر ظاهری مرتب می دهد که توجه را از محتوای شما دور نمی کند. دوم اینکه خبرنامه شما باید خوانا باشد. هیچ‌کس نمی‌خواهد مجموعه‌ای از متن در حال باز شدن را ببیند روی صفحه نمایش آنها؛ این یک راه مطمئن برای حذف سریع است. به همین ترتیب، برای جلوگیری از خواندن کوتاه مدت، باید از عناوین فرعی پرچرب استفاده کنید که به خواننده می گوید قسمت بعدی در مورد چیست. شما می خواهید متن را به چند بلوک تقسیم کنید که هر کدام عنوان فرعی خود را دارد. اطمینان حاصل کنید که عنوان های فرعی کوچکتر از عنوان اصلی و بزرگتر از متن مقاله هستند. در نهایت، محتوای خود را روی هم قرار دهید تا هر بخش از اطلاعات به صورت سازماندهی شده ظاهر شود، در حالت ایده آل در داخل بلوک خود یا با خطوط جداکننده. ساید بای ساید نیز خوب است (وابسته روی حجم متن) اما اکثر خبرنامه ها بلوک انباشته هستند روی بالای بلوک

4. از تصاویر جذاب فراوان استفاده کنید

شما باید بین تکه های متن و تصاویر مرتبط تعادل ایجاد کنید. تصاویر باید به نحوی نکته متن را منتقل کنند، بنابراین مراقب باشید که تصاویر نامتجانس را فقط به این دلیل که خوب به نظر می رسند به اشتراک نگذارید. عنصر بصری هر ارتباطی همیشه قدرتمندترین جنبه است. ظاهر کلی را جالب نگه می دارد و بین بلوک های متن فاصله ایجاد می کند. مثلا قرار دادن یک تصویر روی سمت راست متن در یک بلوک و روی سمت چپ در بعدی می تواند خوب به نظر برسد. گرفتن عکس های خود ایده خوبی است، به شرطی که دوربین مناسب و کمی توانایی ویرایش داشته باشید. اگر نه، عکس‌های استوک با کیفیت را انتخاب کنید. اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید، می توانید این موارد را از سایت های رایگان دریافت کنید.

5. مطمئن شوید که محتوای شما مرتبط و جالب است

شما باید زمانی را صرف تجزیه و تحلیل پایگاه داده خود کنید. ایجاد بخش ها و لیست های ایمیل بر اساس روی علایق خاص یک ایده عالی است. نرخ کلیک شما به این ترتیب بسیار بالاتر خواهد بود. پلتفرم‌های آنلاین موجود هستند که به شما امکان می‌دهند همه این کارها را انجام دهید، و برخی به شما آمار می‌دهند تا بتوانید ببینید چه کسی، چه زمانی و چند وقت یک‌بار باز می‌کند (موارد بیشتری وجود دارد روی این زیر). به این ترتیب، می توانید مخاطبان خود را در دراز مدت به طور موثرتری هدف قرار دهید. خودتان را به جای خوانندگانتان بگذارید. بسیاری از ما می خواهیم به نوعی سرگرم شویم و می خواهیم در مورد چیزهایی که مطابق با علایق ما هستند مطالعه کنیم. ارسال محتوایی که حاوی مزایای واضحی باشد، مانند اطلاعات رایگان (به کتاب‌های الکترونیکی و مقالات)، اطلاعات، رویدادها، اخبار و پیشنهادات صنعتی مفید است. مطمئن شوید که با نظرسنجی های یک کلیک بازخورد را تشویق کنید و با جوایز و تخفیف تشویق کنید. اوه، و فراموش نکنید که گزینه لغو اشتراک را نیز اضافه کنید. شما نمی توانید همه را راضی نگه دارید، هر چقدر هم که تلاش کنید.

6. از پلتفرم بازاریابی ایمیلی استفاده کنید

اگر می‌خواهید کار سخت را از بین ببرید، پلتفرم‌های مختلفی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا خبرنامه‌های جذاب و بصری جذابی ایجاد کنید. Mailchimp به خصوص خوب است، اما شما می توانید از بین آنها انتخاب کنید. برخی از افراد ترجیح می دهند از فتوشاپ و کد دست استفاده کنند، اما این نیاز به دانش کمی دارد. پلتفرم هایی مانند Mailchimp تمام جنبه های طراحی فوق را برای شما پوشش خواهند داد. آنها به شما کمک می کنند تا کمپین هایی را به شیوه ای استراتژیک، مرحله به مرحله ایجاد کنید. شما قادر خواهید بود از بین الگوهای مختلفی انتخاب کنید که به شما کمک می کند چیزها را به سبکی مناسب بچینید. گزینه‌های کشیدن و رها کردن برای قرار دادن تقسیم‌کننده‌ها، بلوک‌های محتوا و تصاویر خود خواهید داشت، و حتی می‌توانید دکمه‌هایی اضافه کنید که افراد را تشویق می‌کند تا روی صفحات وب کلیک کنند. شما همچنین دامنه معقولی برای قالب‌بندی مجدد خواهید داشت، می‌توانید همه فهرست‌های ایمیل خود را در یک مکان نگه دارید، و می‌توانید کمپین‌ها را کپی کنید و جزئیات را هر بار برای ارسال‌های سریع در قالبی ثابت تغییر دهید. در نهایت، می‌توانید یک پاورقی اضافه کنید و پیوندهای رسانه‌های اجتماعی خود را در قالب آیکون‌ها قرار دهید تا افراد بتوانند شما را با چند کلیک دنبال کنند.

شما تقریبا آماده رفتن هستید…

در نهایت، فراموش نکنید که ایمیل های خود را قبل از ارسال از طریق آدرس ایمیل خود تست کنید. با فرکانس خود سازگار باشید. نامه های روزانه می تواند آزاردهنده باشد، اما بسته به اینکه هفته ای یک بار خوب باشد روی چیزی که شما میفرستید این دستورالعمل های ساده را دنبال کنید و دیری نمی گذرد که ارتباطاتی با کیفیت بالا ایجاد می کنید که مطمئناً نمایه شما را افزایش می دهد و آگاهی از برند شما را افزایش می دهد. موفق باشید!

(برچسب‌ها برای ترجمه



منتشر شده در 1403-01-07 03:26:03

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید