وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

5 معیار ظریف که می تواند وب سایت شما را بسازد یا خراب کند

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


5 معیار ظریف که می تواند وب سایت شما را بسازد یا خراب کند

ردیابی نکردن معیارهای وب سایت خود، یا انجام آن، اما عدم انجام اقدام بر اساس روی چیزی که پیدا می کنید، کم و بیش مساوی است با راه رفتن در تاریکی مطلق به امید اینکه به نحوی به مقصد خود برسید: هر دو ممکن است اما بسیار بعید است. اما به کدام معیارها باید توجه ویژه داشت؟ احتمالاً صدها بار درباره برخی از آنها شنیده اید زیرا در لیست تماشای هر وب مستر محترمی ظاهر می شوند. با این حال، معیارهای بسیاری علاوه بر نرخ پرش و رتبه بندی کلمات کلیدی گوگل وجود دارد – شاید کمتر شناخته شده و کمتر مورد بحث قرار گرفته باشد، اما همچنان بسیار مهم است. امروز نگاهی به برخی از معیارهای کمتر شناخته شده ای خواهیم انداخت که می توانند بین موفقیت و مبهم بودن تفاوت ایجاد کنند.

1. تعداد صفحاتی که از موتورهای جستجو بازدید کننده دریافت می کنند

وقتی تغییرات قابل توجهی در میزان ترافیک خود مشاهده می کنید، همیشه از تغییرات تقاضای کلمات کلیدی یا رتبه بهتر صفحات موجود شما ناشی نمی شود. یکی از دلایل کمتر آشکار، تغییرات تعداد صفحات وب سایت شما که توسط گوگل ایندکس شده است. ممکن است بدون انجام کاری فعال و بدون تجربه تغییرات قابل توجه در الگوهای کلمات کلیدی جستجو، افزایش یا کاهش چشمگیری در ترافیک دریافت کنید، فقط به این دلیل که گوگل عمیق تر یا سطحی تر می خزد. روی وبسایت شما. (pullquote)اگر محتوا اضافه می کنید و این صفحات ایندکس نمی شوند، پس مشکلی وجود دارد.(/pullquote) این از چه نظر مفید است؟ شما بینش بیشتری از عملکرد وب سایت خود دریافت می کنید. اگر محتوا اضافه می کنید و این صفحات ایندکس نمی شوند، مشکلی وجود دارد. اگر گوگل عمیق تر بخزد روی سایت شما، می توانید این را به تغییراتی که اخیراً انجام داده اید متصل کنید و برای خود یادداشت کنید که این اقدام خاص تأثیر مثبتی داشته است. برای مثال، اگر ساختار پیمایش خود را تغییر دهید و به زودی متوجه شوید که صفحات بیشتری بازدید می‌شوند، می‌توانید آن را به عنوان یک تمرین مفید علامت‌گذاری کنید و به آزمایش در این جهت ادامه دهید.

2. تقسیم بین ترافیک مارک و غیر مارک

کلمات کلیدی مارک دار آنهایی هستند که حاوی ارجاع مستقیم به نام شرکت یا محصول شما هستند، در حالی که بدون مارک، اصطلاحات گسترده تری هستند که فقط به طور مماس با تجارت شما سروکار دارند و بیشتر به صنعت مربوط می شوند. روی تمام. مشاهده میزان هر دو نوع ترافیک و روش عملکرد آنها در برابر یکدیگر به شما کمک می کند تعادل بین آنها و استراتژی سئوی آینده خود را تعریف کنید. از یک طرف، ترافیک برند معمولاً از نظر تبدیل خالص عملکرد بهتری دارد – اما این بیشتر به این دلیل است که وقتی شخصی یک کلمه کلیدی مارک را جستجو می کند، قبلاً در مورد تجارت شما می داند و احتمالاً به دنبال یک مورد خاص است. به عبارت دیگر، ترافیک برند بیشتر به معنای تمایل و آگاهی بیشتر به برند است. (pullquote)…ترافیک برند بیشتر به معنای تمایل بیشتر به برند است…(/pullquote) از سوی دیگر، از ترافیک غیر مارکی است که بیشتر کاربران جدید، بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه آینده خود را دریافت می کنید که برای اولین بار برند شما را کشف می کنند. . اگر کمپین های مارک دار شما بهتر از کمپین های بدون مارک هستند، به این معنی است که باید تمرکز کنید روی ایجاد وابستگی بیشتر به برند

3. خطاهای خزیدن

در میان چیزهای دیگر، کنسول جستجوی Google به شما خطاهای خزیدن را نشان می‌دهد—به‌طور پیش‌فرض در کل سایت، اما در صورت تمایل می‌توان گزارش را به‌خوبی تنظیم کرد. ناگفته نماند که هر خطای خزیدنی که متوجه می شوید باید فوراً برطرف شود، وجود آن به این معنی است که برخی از قسمت های وب سایت شما آنطور که باید کار نمی کند و ترافیکی برای شما ایجاد نمی کند.

خطاهای سایت قبل از هر چیز باید مورد توجه قرار گیرد زیرا آنها کل وب سایت شما را تحت تأثیر قرار می دهند. DNS و سرور از همه مهمتر هستند: اولی به این معنی است که Googlebot اصلاً به سایت شما متصل نمی شود و دومی اینکه سرور شما برای پاسخگویی خیلی طول می کشد. استفاده کردن واکشی با گوگل و سپس پیروی از دستورالعمل های راهنما نقطه شروع خوبی برای حل این مشکلات است.

4. تبدیل نهایی (دستیابی به هدف)

(pullquote) فقط تبدیل‌های نهایی می‌توانند به شما نشان دهند که استراتژی شما چقدر خوب کار می‌کند… (/pullquote) بله، تبدیل احتمالاً معیاری است که بیشتر بحث را در آنجا مطرح می‌کند، بنابراین چگونه در فهرست معیارهای کمتر شناخته شده قرار می‌گیرد؟ خیلی ساده است: ما در مورد آن صحبت می کنیم تبدیل های نهایی، دستیابی به هدف نهایی که در مقابل کسب و کار خود تعیین کرده اید – برای یک خرده فروش آنلاین فروش، برای یک آژانس SaaS که اشتراک می فروشد و غیره onبه عبارت دیگر، شما باید نتایج واقعی را اندازه گیری کنید، چیزی که پول را در جیب شما می گذارد. برای مثال، اشتراک های رایگان تبدیل نیستند. بسیاری از مردم با قصد مبهم مشترک می شوند تا بعداً با این خواندن آشنا شوند روی فقط نیم سال بعد بدون اینکه با وب سایت خود ارتباط برقرار کنید، اشتراک خود را لغو کنید. فقط تبدیل نهایی می تواند به شما نشان دهد که استراتژی شما چقدر خوب کار می کند و آیا باید چیزی را تغییر دهید.

5. نمایه بک لینک

بک لینک ها هنوز نقش مهمی در سئو بازی می کنند، اما کمیت آن ها دیگر اهمیت چندانی ندارد – کیفیت بسیار مهم تر است. یک بک لینک از یک وب سایت معتبر ارزش صد بک لینک آسان را دارد. و این روزها Google ممکن است واقعاً شما را جریمه کند اگر تمایل به اعتماد داشته باشید روی بسیاری از بک لینک های بی کیفیت بنابراین، این کیفیت شماست پروفایل بک لینک که باید به آن توجه کنید نه مجموع کل بک لینک های خود. (pullquote)…این کیفیت پروفایل بک لینک خود است که باید به آن توجه کنید، نه مجموع کل بک لینک های شما.(/pullquote) چگونه بک لینک های با کیفیت بیشتری بدست آوریم؟ محتوای ارزشمند ایجاد کنید. به طور جدی وارد وبلاگ نویسی مهمان شوید، با تأثیرگذاران در صنعت خود در تماس باشید. از لینک های هرزنامه ارزان مانند طاعون خودداری کنید. سئو بسیار بیشتر از اندازه‌گیری واضح‌ترین معیارها و انجام اقدامات مکانیکی برای بهبود آنهاست، زمانی که فکر می‌کنید آنها خیلی عقب هستند. استراتژی سئو بیشتر در مورد دیدن تصویر بزرگتر، استفاده از معیارهای کمتر شناخته شده برای جمع آوری معنای تغییراتی است که در منبع شما اتفاق می افتد، و انجام اقدامات سریع بر اساس روی یافته های شما

(برچسب‌ها به ترجمه )metrics



منتشر شده در 1403-01-07 06:35:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید