وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

راز ترافیک سایت و 7 راه برای ایجاد آن

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


راز ترافیک سایت و 7 راه برای تحقق آن

هر زمان که کسی می پرسد “چگونه می توانم ترافیک وب سایت خود را افزایش دهم؟” پاسخ همیشه این است: “به طور منظم محتوای جدید ارسال کنید.” وقتی این سوال را می‌پرسید، می‌توانید در جنگلی که درخت ضرب المثل در آن افتاده تنها باشید، و احتمالاً همان پاسخ را از یک خرس رهگذر دریافت خواهید کرد. خرس حتی ممکن است یک دوره آموزشی به شما ارائه دهد روی ساخت محتوای وب سایت تنها با 49.95 دلار، شامل سه سمینار وب آسان. مردم مدام می گویند که وبلاگ شرکت شما باید فراتر از انتشارات مطبوعاتی باشد و حق با آنهاست. آنها اغلب به نوعی کوتاه هستند روی جزئیات ، هر چند بنابراین، در اینجا، بدون نیاز به سمینار یا پرداخت از طرف شما، من اینجا هستم تا به شما اجازه ورود بدهم روی دستور فوق سری برای موفقیت وبلاگ نویسی که بیشتر با خواندن وبلاگ های دیگر یاد گرفتم. اوه، و من حدس می‌زنم که تجربه شخصی وجود داشته باشد. نه، اما به طور جدی، برخی از این نکات برای حفظ جریان محتوای منظم برای من بسیار خوب کار کرده است. ایده های دیگر روی این لیست برای افراد دیگر واقعاً خوب کار کرد. اگر به تازگی شروع به ایجاد یک وبلاگ برای شرکت خود کرده اید، موارد زیادی در اینجا وجود دارد که احتمالاً برای شما مفید خواهد بود.

1. یادداشت بردارید

نویسندگان و خالقان جدید ممکن است ایده های زیادی در مورد چیزهایی که دوست دارند امتحان کنند داشته باشند. و این عالی است! با آن شروع کنید. اما هنگامی که این مجموعه اولیه از ایده ها تمام شد، به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که ارائه ایده های جدید یکی از سخت ترین بخش های خلاقیت است. حالا بعضی ها مثل من فقط وقتی می توانند ایده های جدیدی داشته باشند که بنشینیم و خودمان را به یک طرز فکر ایده یابی خاص وادار کنیم. با این حال، دیگران همیشه ایده هایی را مطرح می کنند و سپس آنها را فراموش می کنند. اجازه نده این اتفاق برای شما بیفتد. یک برنامه یادداشت برداری بگیرید روی مثلا گوشیت و اون چیزا رو بنویس! همه ایده‌های محتوایی خود را در یک مکان نگه دارید، تا بتوانید زمانی که زمان نشستن و کار کردن است، از بین آنها انتخاب کنید.

2. به دنبال مشارکت کنندگان باشید

این گزینه به کمی بودجه نیاز دارد، اگر بخواهید آن را درست انجام دهید. اما، اگر شرکت شما به اندازه کافی بزرگ است، ممکن است سرمایه گذاری در استخدام یک نویسنده/خالق پاره وقت را در نظر بگیرید، یا روی یک پایه آزاد اگرچه این به آن راحتی که به نظر می رسد نیست. شما نویسنده ای می خواهید که حداقل به اندازه کافی در مورد رشته یا صنعت شما اطلاعات داشته باشد که مانند یک آماتور کامل به نظر نرسد. شما مشارکت کننده ای می خواهید که بتواند ضرب الاجل ها را رعایت کند. شما کسی را می خواهید که بتواند پیشنهادات را قبول کند. و در حالت ایده آل، شما یکی را می خواهید که صدای خاص خود را داشته باشد، سبکی متمایز برای ایجاد ارتباط شخصی با خوانندگان / شنوندگان / بینندگان شما که آنها به دنبال آن خواهند آمد. و سپس شما یکی را می خواهید که در محدوده قیمت شما باشد. همانطور که می گویند: ارزان، سریع و خوب. دو را انتخاب کنید.

3. شروع یک سری

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای حفظ محتوای منظم، شروع یک سریال است. منظورم یک سری مقاله نیست که دو تا پنج مقاله داشته باشد و بس. اینها می توانند مقداری محتوا ارائه دهند، اما طبیعتاً نقطه پایانی دارند. من در مورد سریالی صحبت می کنم که اگر هر هفته، هر دو هفته یا هر ماه یک قسمت جدید بسازید، می توان آن را تقریباً بی نهایت ادامه داد. ایده های آسان برای این نوع محتوا عبارتند از:

  • بررسی ها
  • وضعیت مقالات صنعت
  • مصاحبه ها
  • مجموعه منابع (یعنی 25 بهترین ابزار برای X)

4. یک پادکست راه اندازی کنید

اجازه ندهید کسی به شما بگوید که برای شروع یک پادکست باید مقدار زیادی پول خرج کنید. چند نمونه خوب وجود دارد که ضبط شده (و حتی فیلمبرداری شده است) روی تلفن های همراه با سطح بالاتر. فقط چند دوست و همکار در زمینه کاری خود بگیرید، بنشینید و در مورد صنعت خود صحبت کنید. داشتن یک طرح کلی کوتاه از موضوعاتی که می خواهید در مورد آنها بحث کنید کمک می کند، اما در غیر این صورت، آن را نسبتاً معمولی نگه دارید و آن را زیاد طولانی نکنید. سپس فقط یک قسمت را قرار دهید روی وبلاگ شما به طور منظم اگر سرتان شلوغ است، یک بار در ماه برای شروع خوب است. اگر پادکست به طور خاص واقعاً شروع به کار کند، ممکن است سرمایه‌گذاری بیشتری روی تجهیزات داشته باشید.

5. در گفتگو مشارکت کنید

در هر صنعتی، افرادی که در مورد آن وبلاگ می نویسند تمایل دارند برخی از روندها را دنبال کنند. هر زمان که داستان بزرگی پیش آمد، آنچه را که دیگران می‌گویند بخوانید روی آن را بنویسید و پاسخی بنویسید. خوب، شما می توانید سعی کنید اولین نفر باشید تا نظر خود را در آنجا دریافت کنید، اما این یک بازی خشن است که نیاز به شب های بی خوابی دارد. پاسخ ها می توانند چند شکل داشته باشند. شما می توانید مودبانه به مواردی که با دیگران مخالف هستید اشاره کنید روی برای ارائه دیدگاه متفاوت می توانید به افرادی که با آنها موافق هستید پاسخ دهید، اما سعی کنید بسازید روی نکاتی را که بیان کردند و به دنبال چیزهایی باشید که ممکن است از دست داده باشند. در نهایت، شما فقط می توانید به خوانندگان خود به محتوایی اشاره کنید که نمی توانید هیچ ایرادی در آن پیدا کنید. بله، این یک گزینه است.

6. تقویم تحریریه

یک تقویم تحریریه بچینید. این مانند یک طرح کلی برای وبلاگ شما است ، اما شما یک قالب تقویم قرار داده اید. به عبارت ساده تر ، یک تقویم تحریریه برای وبلاگ نویسی شما کاری انجام می دهد که هر تقویم برای بقیه عمر شما انجام می دهد. هنگامی که پست های معمولی و پست های قبلاً نوشته شده خود را دارید روی در تقویم، بلافاصله می توانید ببینید که در کجا ممکن است چیزی از دست داده باشید. می‌توانید با ابزاری به سادگی Google Calendar یکی بسازید و آن را با همه کسانی که در وبلاگ شرکت شما مشارکت می‌کنند همگام‌سازی کنید. اگر از CMS مانند وردپرس استفاده می‌کنید، افزونه‌هایی مانند نام‌گذاری مناسب وجود دارند تقویم تحریریه به شما یک مرور کلی تقویمی آسان از پست هایی که در واقع در CMS شما هستند ارائه دهد. از آنجا، می‌توانید پست‌ها را هر طور که مناسب می‌دانید جابه‌جا کنید.

7. اعتماد به نفس نوشتن خود را ایجاد کنید

یکی از چیزهایی که در شروع نوشتن برای من سخت‌تر بود، ترس ساده و در عین حال وحشت‌آور از شکست بود. هیچ چیز مانند این که مطمئن باشید به هر حال به دردتان می خورد، عادت نوشتن/خلاقیت را از بین نمی برد، پس چرا سعی کنید؟ تمرین یکی از واضح‌ترین پاسخ‌های این معماست و کاملاً ضروری است. با این حال، فقط با آماده سازی صحیح خود می توانید کمی اعتماد به نفس به دست آورید. خود را با مطالعه زیاد آماده کنید. من ذکر کرده ام کپی بلاگر شاید هزار بار، و من هزار بار بیشتر به آن اشاره خواهم کرد. آنها توصیه های نوشتاری خوبی ارائه می دهند. با اطمینان از داشتن یک طرح کلی که همه چیزهایی را که می خواهید ذکر کنید پوشش می دهد، برای نوشتن آماده شوید. یک موسیقی خوب اجرا کنید یا یک مکان آرام برای کار پیدا کنید. فقط مطمئن شوید که آرام هستید و احساس خوبی دارید. فقط تمرکز کردن را بسیار ساده تر می کند روی چیزی را بسازید که باعث بازگشت کاربران شما شود.

(برچسب‌ها برای ترجمه



منتشر شده در 1403-01-07 19:13:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید