وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

اصول زیبایی: چگونه کانال و وب سایت زیبایی YouTube خود را راه اندازی کنید

0 6
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


«زیبایی حقیقت است. حقیقت زیبایی است.» تقریباً دویست سال پیش، جان کیتس شاعر رمانتیک این احساس را بیان کرد. معنای آن هرگز تغییر نمی کند.

همچنین درست است که محصولات زیبایی یکی از بزرگترین دسته بندی های سود در جهان هستند. اگر می خواهید در این زمینه فعالیت کنید، باید به طور جدی به فکر راه اندازی کانال زیبایی خود باشید روی یوتیوب به همراه یک وب سایت همراه. اما راه‌اندازی چنین چیزی می‌تواند کاری دلهره‌آور باشد که به طور بالقوه می‌تواند افراد را از ریسک کردن بترساند.

واقعا چطوری سایت های زیبایی خود را راه اندازی کنید? بیایید نگاهی به برخی از اصول اولیه بیاندازیم.

یک نام تجاری ایجاد کنید

یکی از تکنیک هایی که توسط وبلاگ نویسان موفق کانال یوتیوب استفاده می شود این است که آنها یک نام تجاری ایجاد می کنند که غیرقابل انکار است. اگر به ویدیویی از یک وبلاگ نویس موفق نگاه می کنید، پس می دانید که یکی از ویدیوهای او را می بینید و نه ویدیویی از یک وبلاگ نویس مشابه که تلاش می کند تا به این نتیجه برسد. روی شهرت نفر اول بنابراین چطور اینکار انجام میدی؟

یک راه آسان این است که یک پوستر در پس زمینه با لوگوی خود قرار دهید روی آی تی. همچنین می‌توانید پیراهنی با لوگوی خود بپوشید تا به مردم کمک کنید شما را شناسایی کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  HTML و CSS دفاعی

اگر می‌خواهید کمی پیشرفته‌تر شوید، هر ویدیو را با دنباله عنوان یا ویدیوی مقدماتی باز کنید، همانطور که می‌بینید. روی برنامه های تلویزیونی حرفه ای با این حال گزینه دیگر گنجاندن واترمارک است روی ویدیوهای شما با لوگوی شما روی آی تی. همه اینها به شناسایی برند برای شما کمک می کند و همچنین به شما کمک می کند تا در حوزه کاری خود اعتبار بیشتری داشته باشید.

بازاریابی با استفاده از رسانه های اجتماعی

اینستاگرام یکی از داغ‌ترین شکل‌های رسانه‌های اجتماعی است و می‌تواند به تبلیغ کانال و وب‌سایت شما با استفاده از تصاویر بصری کمک کند. بنابراین، برای تبلیغ خود روی رسانه های اجتماعی، مطمئن شوید که لوگوی برند خود را نیز درج کرده اید روی پست های شما

این به شناخت برند کمک می کند و فالوورهای شما را به کانال YouTube شما باز می گرداند. همچنین با اجازه دادن به فالوورهایتان برای تبلیغ برند شما به دیگران به شما کمک می کند. هنگامی که آنها چیزهایی را از شما به اشتراک می گذارند یا دوباره ارسال می کنند، برند شما را به کسانی که به آنها اجازه می دهند برای شما بازاریابی کنند گسترش می یابد.

یک تقویم دریافت کنید

یکی از چیزهایی که می تواند هر کانال یوتیوب را از بین ببرد این است که شما به صورت تصادفی و بدون قافیه یا دلیلی برای برنامه خود در آن پست می گذارید. وقتی این اتفاق می‌افتد، فالوورهای شما نمی‌دانند چه زمانی پست می‌گذارید، و به دنبال به‌روزرسانی شما نمی‌گردند.

درعوض، اگر پست بنویسید، بهتر پاسخ خواهند داد روی به طور منظم یک روز … فرض کنید هر سه شنبه بعد از ظهر یا اولین و سومین شنبه های ماه.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه فرم های تماس خود را برای موبایل دوستانه کنیم

با این نظم، بینندگان شما پیش بینی می کنند که شما چه زمانی محتوای جدیدی داشته باشید و می دانند که شما قابل اعتماد هستید.

از رقابت نترسید

در حال حاضر صدها (اگر نه هزاران) وبلاگ نویس زیبایی وجود دارد روی اینترنت. قبل از اینکه فکر کنید آنها دشمن هستند، این کار را نکنید! در عوض، باید آنها را به عنوان منابع شبکه بالقوه در نظر بگیرید.

می توانید آنها را دنبال کنید و نکات و ترفندهایی را به اشتراک بگذارید تا هر دو موفق شوید. اگر به این تأثیرگذاران به عنوان منابع الهام نگاه می کنید، شانس خوبی برای موفقیت بیشتر وب سایت خود دارید.

همچنین می‌توانید وبلاگ‌ها و ویدیوهای آن‌ها را به‌طور عینی ارزیابی کنید و مطمئن شوید که در همان تله‌ها نیفتید یا اشتباهات مشابهی را مرتکب شوید.

یک وب سایت زیبا ایجاد کنید

وبلاگ نویسی زیبایی یک روش عالی برای به دست آوردن شهرت و ثروت بالقوه است. اگر به دنبال راه‌اندازی یک وب‌سایت یا کانال یوتیوب هستید، ایده خوبی است که اقداماتی را برای تبلیغ درست خود انجام دهید. با این کار شانس موفقیت خود را افزایش می دهید و در میان جمعیت گم نمی شوید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید