وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

5K و ارزش بخشیدن به برنامه تناسب اندام شما

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


آیا برنامه تناسب اندام شما شامل یک جامعه دویدن است؟ این روزها بیشتر اوقات، باشگاه‌ها به مشتریان این فرصت را می‌دهند که با یک مربی دویدن کار کنند، به دویدن گروهی بپیوندند و حتی پیشرفت خود را به صورت آنلاین پیگیری کنند.

چرا؟ دویدن فواید زیادی برای سلامتی دارد و مردم به آن توجه می کنند. با توجه به اخیر مطالعه ملی سلامت دوندگان و واکرهااز مزایای آن می توان به کاهش BMI، بهبود کلسترول، کاهش خطر سرطان و کاهش بیماری های کیسه صفرا، آب مروارید، بیماری های قلبی عروقی و بیماری های تنفسی اشاره کرد.

به عنوان یک متخصص تناسب اندام، ارزش شما در ارائه آنچه به مشتریان نیاز دارند و کمک به آنها برای دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت – و با تمرکز است. روی 5Ks، به جای مسابقات طولانی تر، می توانید بدون خطر آسیب به آنها کمک کنید تا سالم تر شوند.

اگر این چیزی است که فکر می کنید مشتریان شما برای آن ارزش قائل هستند، به خواندن ادامه دهید! ما به شما کمک خواهیم کرد که چگونه ارزش بیشتری به مشتریان خود ارائه دهید و چگونه می توانید از وب سایت خود برای ایجاد یک برنامه در حال اجرا مورد تقاضا استفاده کنید.

چه چیزی برنامه شما را با ارزش می کند؟

هر کسی که تا به حال با یک مربی شخصی کار کرده است می تواند به شما بگوید که این یک مربی است تجربه. مشتریان یک مربی رباتیک که فقط در حال اجرا باشد نمی خواهند.

مطمئناً آنها نتیجه می خواهند. اما آن‌ها همچنین می‌خواهند با کسی کار کنند که می‌خواهد آن‌ها را تقویت و انگیزه دهد تا کاری را انجام دهند که در غیر این صورت انجام نمی‌دادند. روی خودشون یعنی چرا آنها حاضرند دلارهای کلان بپردازند.

در پایان، ارزش یک مربی شخصی به دو چیز کاهش می یابد:

  1. آیا به مشتریان خود احساس اهمیت می دهید؟
  2. آنها چگونه خدمات شما را درک می کنند؟
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  WDD CodeVisually.com را تصاحب می کند

این دو اصل باید از همان اولین تماس در تمام جنبه های کسب و کار شما اعمال شود روی وب سایت یا رسانه های اجتماعی خود را برای امضای قرارداد، به ساخت تمرینات روزانه.

با در نظر گرفتن این دیدگاه ها، در اینجا چند نکته برای خوشحال نگه داشتن مشتریان و درگیر کردن آنها وجود دارد.

ارتباط را در اولویت قرار دهید

تعامل با مشتریان و مشتریان بالقوه در تمام طول روز از فیس بوک گرفته تا چهره به چهره اتفاق می افتد.

مهم نیست که چگونه کسی با شما تماس می گیرد، مهم این است که احساس کند شنیده می شود. آنچه شما نکن تمایل به بودن مربی ای است که به سختی تماس گرفتن شهرت پیدا می کند.

از این بهترین شیوه‌ها برای کمک به مشتریان برای احساس قدردانی و ارزشمندی استفاده کنید:

  • کانال های ارتباطی شفاف ایجاد کنید. یعنی “تماس” را برقرار کنید page راحت پیدا میشه روی وب سایت شما و یک شماره تلفن یا آدرس ایمیل ارائه دهید روی تمام پروفایل های رسانه های اجتماعی شما
  • یک پاسخگوی خودکار ایمیلی تنظیم کنید تا وقتی شخصی از طریق وب سایت شما با شما تماس می گیرد، همیشه پاسخی دریافت کند، حتی اگر مشغول هستید. وردپرس چندین پلاگین مانند پاسخگوی خودکار، به این منظور.
  • اجازه ندهید تلفن شما زنگ بخورد hook. اگر نمی‌توانید شخصاً پاسخ دهید، یا نمی‌توانید شخص دیگری را برای پاسخ دادن استخدام کنید، حداقل یک صندوق پست صوتی تهیه کنید تا تماس‌گیرندگان بدانند که به مکان مناسب رسیده‌اند.

ایجاد روابط

تعداد زیادی از کارشناسان تناسب اندام و با توجه به گواهینامه های لازم وجود دارد process، عموماً دانش فنی اولیه یکسانی دارند.

بنابراین، فکر می‌کنید چه چیزی باعث می‌شود یک مشتری یک مربی را به مربی دیگر انتخاب کند؟

روابط. سرمایه گذاری که یک مربی مایل است شخصاً روی آنها انجام دهد و روشی که به آنها احساس می کند. فقط از یک مشتری در مورد “اهداف” خود نپرسید. از آنها بپرسید که چرا می خواهند به آن اهداف برسند. دریابید که در گذشته چه مشکلی مانع از رسیدن آنها به این اهداف شده است. از آنها بپرسید که چرا این اهداف برایشان مهم است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  ایجاد اولین نمودار جاوا اسکریپت تعاملی شما

از این اطلاعات نه تنها برای بهبود برنامه تناسب اندام برای هر مشتری بلکه برای ارائه محتوای ارزشمند استفاده کنید. به عنوان مثال، وبلاگی راه اندازی کنید که در آن بتوانید به نگرانی های رایج در مورد رژیم غذایی و تناسب اندام بپردازید.

از رسانه های اجتماعی برای اجرای چالش های گروهی استفاده کنید. یک گروه دویدن را راه اندازی کنید و سپس یک خبرنامه هفتگی با به روز رسانی های پیشرفت و برنامه های آموزشی آتی ارسال کنید. هر چیزی که باعث شود مشتریان شما احساس کنند که شما نیازهای آنها را می فهمید (و برای آنها ارزش قائل هستید).

وب سایت خود را به یک منبع ارزشمند تبدیل کنید

وب سایت شما می تواند ابزار ارزشمندی برای درگیر نگه داشتن مشتریان و فعال نگه داشتن آنها باشد. وقتی صحبت از ایجاد یک باشگاه دویدن یا ارائه آموزش 5k به میان می آید، چندین کار وجود دارد که می توانید برای ارتقای بازی آنلاین خود انجام دهید:

  • به مشتریان اطلاعات ورود به سیستم شخصی خود را بدهید تا بتوانند اطلاعات تمرین، زمان اجرا و مسیرها را برای پیگیری بهتر تمرینات خود آپلود کنند.
  • با تعیین اهداف هفتگی و نشان دادن پیشرفت، انگیزه مشتریان را حفظ کنید روی پروفایل آنها page.
  • برنامه های تناسب اندام و رژیم غذایی سفارشی ایجاد کنید که می توانند از طریق یک پورتال آنلاین به آنها دسترسی داشته باشند.
  • چالش‌های مجازی را راه‌اندازی کنید که در آن چندین مشتری می‌توانند برای اکثر مایل‌های ثبت‌شده، بهترین زمان و موارد دیگر با یکدیگر رقابت کنند.
  • برای ارائه مسیرهای پیشنهادی در حال اجرا از یک افزونه MAP استفاده کنید.

خط پایین

این نکات در هر تجارت تناسب اندام قابل اجرا است ، خواه شما شامل 5K آموزش به عنوان بخشی از برنامه خود باشد. اگر می خواهید دریابید که چگونه می توانید وب سایت خود را برای ایجاد انگیزه بهتر و درگیر شدن مشتری به روز کنید ، امروز به این موضوع دسترسی پیدا کنید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید