وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

7 روشی که یک کیت یا قالب طراحی می تواند پروژه شما را نجات دهد

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


7 روشی که یک کیت یا قالب طراحی می تواند پروژه شما را نجات دهد

شما مجبور نیستید هر طراحی وب سایت جدیدی را از ابتدا شروع کرده و به پایان برسانید. به طور جدی! قبل از اینکه اخم کنید، یک دقیقه در مورد آن فکر کنید. چند بار دقیقاً همین کار را برای شروع یک پروژه انجام داده اید؟ چند بار دقیقاً همان نمادها یا عناصر رابط کاربری را با تغییرات ظریف ایجاد کرده اید؟ اینجاست که یک کیت یا قالب طراحی می تواند وارد شود و روش کار شما را کاملاً تغییر دهد. برای بسیاری از طراحان، این مزایا می‌تواند بر برخی از مشکلات کنترلی ناشی از قطعات طراحی از پیش بسته‌بندی شده بیشتر باشد. و در حالی که یک کیت یا قالب یا کیت برای هر طراح وب سایتی در هر زمان مناسب نیست، آنها قطعاً گاهی اوقات می توانند نجات دهنده باشند.

1. پروژه ها را سریع به پایان برسانید

دلیل اصلی سرمایه گذاری در یک کیت یا قالب طراحی برای پروژه های طراحی وب سایت، سرعت است. به جای اینکه از ابتدا با استفاده از HTML، CSS و PHP برای ایجاد طراحی شروع کنید، می توانید یک گزینه الگو را انتخاب کنید که دقیقاً به قلب کاری که می خواهید انجام دهید می رسد. (pullquote) تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را نصب کنید و شروع به سفارشی سازی کنید(/pullquote) تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را نصب کنید و شروع به سفارشی سازی کنید. (این می تواند یک گزینه عالی برای وب سایت های کوچکتر ساخته شده باشد روی سیستم های CMS رایج مانند وردپرس.) پس در قالب یا کیت طراحی به دنبال چه چیزی هستید؟ چرا برای انجام یک ساخت جدید وقت نمی گذارید؟ زمان واقعاً دغدغه اصلی است. می‌توانید عناصر یا قطعات طراحی (کیت‌ها) یا قالب‌ها (شروع طراحی کامل) را مرور کنید تا چیزی را پیدا کنید که فوراً از نظر بصری جذاب باشد. اگر به سایتی با عجله نیاز دارید یا یک پروژه مشتری کوچک دارید که قبل از شروع شما باید آن را ببینند، این می تواند یک موقعیت ایده باشد. قالب‌ها و کیت‌ها می‌توانند ارتباط بصری ایده‌ها را آسان کرده و سرعت آن را افزایش دهند process. هیچ حدس و گمانی وجود ندارد و شما دقیقاً می دانید که به لطف نسخه های آزمایشی و اسکرین شات های قبل از خرید، طراحی از چه چیزی شروع می شود. (مشتریان در واقع این مفهوم را دوست دارند، حتی اگر ندانند که این یک پروژه مبتنی بر الگو است.)

2. از سازگاری اطمینان حاصل کنید

کاربران موجودات عادی هستند. آنها دوست دارند اشیا همیشه به یک شکل به نظر برسند و کار کنند. یک کیت طراحی می‌تواند تضمین کند که شما با مجموعه‌ای از قطعات کار می‌کنید که در طول یک طرح به‌طور پیوسته ظاهر، عمل و تعامل دارند. اگر در حال ساخت ترکیبی از میکروسایت‌ها برای یک شرکت یا برند هستید یا با چندین برنامه کار می‌کنید که باید شبیه به هم باشند، این می‌تواند بسیار مهم باشد. اکثر کیت ها دارای گزینه هایی هستند که قابل تنظیم هستند، بنابراین شما مجموعه ای از عناصر را به دست می آورید که ترکیب و مطابقت دارند. شما فقط باید رنگ و برند را اضافه کنید.

3. تمرین های بهتر را بیاموزید

یک قالب یا کیت طراحی در واقع می تواند منبع ارزشمندی برای یادگیری باشد، اگر وب سایت های زیادی ایجاد نکرده باشید. می‌توانید یاد بگیرید که چگونه کدها با هم ترکیب می‌شوند، چگونه فایل‌ها گروه‌بندی و بسته‌بندی می‌شوند و دید کلی خوبی از استانداردهای صنعت و بهترین شیوه‌ها داشته باشید. (pullquote)استفاده از این بسته‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا احساس کنید چگونه عناصر خود را کنار هم قرار دهید (/pullquote) دانلود فایل‌های PSD برای یک قالب یا کیت طراحی نیز می‌تواند به ویژه در این روش مفید باشد. اگر می بینید که در آینده در حال طراحی تم های سفارشی برای مشتریان هستید، استفاده از این بسته ها می تواند به شما کمک کند تا احساس کنید چگونه عناصر خود را برای استفاده مجدد در آینده کنار هم قرار دهید. بسیاری از طراحان تم در واقع از این طریق شروع به کار می کنند. پس از طراحی وب‌سایت‌های سفارشی فراوان، آن‌ها شروع به جمع‌آوری عناصری می‌کنند که به خوبی در مضامینی بسته بندی می‌شوند که می‌توانند دوباره برای مشتریان استفاده کنند یا به صورت آنلاین بفروشند.

4. ساخته شده در عملکرد

برای طراحانی که در عناصری مانند بهینه‌سازی موتور جستجو یا تجزیه و تحلیل مهارت کافی ندارند، کیت‌ها و قالب‌ها می‌توانند برخی از قابلیت‌های داخلی را ارائه دهند که می‌تواند مشاهده معیارها و پیگیری نتایج را آسان‌تر کند. این در مورد وب سایت هایی که برای خود یا مشتریان می سازید صدق می کند. (pullquote)عناصر داخلی کاربرپسند هستند و برای مبتدیان طراحی شده اند(/pullquote) بسیاری از این عناصر داخلی کاربرپسند هستند و برای مبتدیان طراحی شده اند. امتیاز واقعی در عملکرد داخلی برای ساخت مشتری است. اکثر مشتریان می توانند به راحتی از ابزارها استفاده کنند و آن ها را درک کنند، از جمله فیلدهای سئو قالب و کنترل های ویرایش WYSIWYG. همچنین یک امتیاز اضافی است که می‌توانید بدون اضافه‌های گران‌تر ارائه دهید.روی خدمات از فروشنده دیگری این ابزارها همچنین دارای اسناد نسبتاً گسترده ای هستند تا مشتریان بتوانند پس از اتمام نصب، اطلاعاتی را با کمک کمی پیدا کنند. یکی دیگر از عملکردهای کلیدی این است که بسیاری از کیت‌ها و قالب‌ها با به‌روزرسانی‌های خودکار همراه با مجوز ارائه می‌شوند. این باعث می شود زمان کمتری برای فکر کردن در مورد ارتقاها باقی بماند و شما می توانید پشتیبانی از افزونه و طرح زمینه را به سازندگان واگذار کنید، نه اینکه مجبور باشید هر بار که یک CMS جدید منتشر می شود آن را برای خودتان رقم بزنید. (این برای مشتریانی که در آن جا می سازید و نقل مکان می کنید بسیار کاربردی است onو کمتر برای سایتی که قصد مدیریت آن را دارید، نگران نباشید.)

5. کیت ها مقرون به صرفه هستند

به طور کلی، قالب ها و کیت های طراحی مقرون به صرفه هستند. حتی پیشنهادهای ممتاز – که انتخاب ارجح هستند – نمی توانند بانک را خراب کنند. تم های پریمیوم در مقیاس کامل برای وردپرس اغلب کمتر از 100 دلار برای یک مجوز واحد هستند و بسته به کیت ها از حدود 10 دلار شروع می شود. روی تعداد عناصر گنجانده شده و وقتی کیت یا قالبی را دانلود کردید، متعلق به شماست. (فقط به یاد داشته باشید که اگر قصد دارید چندین بار از یک بسته استفاده کنید، مجوز توسعه دهنده را انتخاب کنید.) با گزینه های کم هزینه، یک کیت شروع اغلب کمتر از زمان لازم برای راه اندازی یک پروژه هزینه دارد. (آیا می توانید هر کاری که قالب یا کیت اجازه می دهد را در کمتر از یک ساعت انجام دهید؟)

6. کد تمیز است

تا زمانی که به یک ارائه دهنده معتبر دسترسی داشته باشید، می توانید اطمینان داشته باشید که کد تمیز و سبک است. آنها اغلب این را به یک شکل هنری می گویند (و بررسی ها سرنخ خوبی هستند که آیا موارد در صورت نیاز به روز می شوند یا مدیریت می شوند). (pullquote)می توانید اطمینان داشته باشید که کد تمیز و سبک است(/pullquote) به دنبال یک تم یا کیت طراحی از منبعی باشید که دارای رتبه بالایی باشد، در بحث ها تعاملی باشد و تعداد قابل توجهی دانلود داشته باشد. (شاید بخواهید از فروشگاه‌های کوچک‌تر با تعداد انگشت شماری دانلود یا تغییراتی که چند ماه است به‌روزرسانی نشده‌اند دوری کنید. مطمئناً این یک پرچم قرمز است.)

7. کارنامه خود را گسترش دهید

در نهایت، یک تم یا کیت طراحی می تواند به شما کمک کند توانایی خود را برای ایجاد عناصر مختلف وب سایت گسترش دهید. شاید مهارت‌های شما در مورد نوع خاصی از مؤلفه‌های ویدیویی یا نوار لغزنده آن‌قدر که می‌تواند نرم و روان نباشد. شاید طراحی دکمه ها کار شما نباشد. استفاده از ابزارها می تواند به شما کمک کند تا بهتر شوید. شما با روش ظاهر، احساس و تعامل این عناصر راحت تر خواهید بود تا بتوانید طراح بهتری شوید. ابزارها و تکنولوژی همیشه در حال تغییر هستند و هرکس نقطه قوت متفاوتی دارد. با همکاری در این راه، طراحان و توسعه دهندگان در واقع می توانند ثروت دانش خود را به اشتراک بگذارند.

نتیجه

استفاده از کیت یا قالب طراحی برای هر طراح یا پروژه ای مناسب نیست، اما می توانند ابزارهای بسیار خوبی باشند.

(برچسب‌ها برای ترجمه )انتخاب



منتشر شده در 1403-01-08 07:38:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید