وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه تعمیر و نگهداری وردپرس را بسیار آسان کنیم

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


ما همیشه به دنبال افزونه هایی هستیم که می توانند هاست وردپرس ما را تکمیل کنند. به طور خاص، ما می‌خواستیم به مشکلی بپردازیم که بسیاری از کاربران وردپرس هر روز با آن مواجه هستند: مدیریت چندین نصب وردپرس.

هاست وردپرس به شما امکان می دهد چندین سایت داشته باشید

بیا با آن روبرو شویم. شما نمی توانید همه کارها را تنها با یک سایت انجام دهید. ممکن است شما یک سایت برای کسب و کار خود بخواهید، اما نمی خواهید تصاویری از تعطیلات اخیر خود را در آنجا پست کنید. بنابراین ممکن است یک وبلاگ شخصی نیز داشته باشید.

یا، ممکن است یک تجارت الکترونیکی پرهیجان در فروش jabberwockys داشته باشید. ما قضاوت نمی کنیم این از شما بسیار بلندپروازانه است.

اما، هر نصب جداگانه وردپرس داشبورد مخصوص به خود را با تم ها، پلاگین ها و رسانه های منحصر به فرد دارد. و حفظ همه اینها می تواند دشوار باشد.

مدیریت چندین سایت وردپرس می تواند دردناک باشد

یک لیست کارهای معمولی وردپرس را در نظر بگیرید:

  • به روز رسانی را بررسی کنید روی تم ها، پلاگین ها، و هسته
  • پشتیبان گیری منظم انجام دهید
  • اسکن بدافزار
  • سئوی خود را بررسی کنید
  • افزونه را در قسمت مرحله بندی آزمایش کنید

و خیلی بیشتر…

بنابراین اگر چندین سایت دارید، تعداد عادی کارها را در نظر بگیرید و آن را در تعداد سایت‌ها ضرب کنید… وظایف به سرعت شروع به نصب می‌کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  VPS مدیریت شده در مقابل میزبانی VPS مدیریت نشده – کاملاً توضیح داده شده است

اینجا جایی است که ManageWP می تواند کمک کند.

همه چیز را از یک داشبورد واحد مدیریت کنید

ManageWP لیست وظایف عظیم شما را می گیرد و آنها را به صورت انبوه انجام می دهد. به عنوان مثال، به‌روزرسانی‌ها را در تمام سایت‌های خود با چند کلیک اعمال کنید و اگر مشکلی وجود داشت، آن را به عقب برگردانید. همچنین می‌توانید نسخه‌های پشتیبان را به فضای ابری فشار دهید یا آنها را به صورت محلی دانلود کنید.

کارهای زیادی با نسخه پریمیوم ManageWP ارائه می شود، اما می توانید اکثر کارهای رایج را با نسخه رایگان انجام دهید.

در پیش گرفتن چالش های جدید

البته، همیشه باید قبل از معرفی یک افزونه به سایت خود، آن را با دقت تست کنید. ابتدا ManageWP را با یک یا دو سایت امتحان کنید و ببینید برای شما کار می کند یا خیر.

ما معتقدیم بهترین کاری که می توانید به عنوان استاد سایت وردپرس خود انجام دهید این است که از منابعی که در دسترس دارید استفاده کنید.

و ما امیدواریم که از ما به عنوان یک منبع استفاده کنیم. اگر تصمیم دارید با بسته های میزبانی وردپرس ما این کار را انجام دهید، همیشه یک متخصص وردپرس برای پاسخگویی به تماس شما در دسترس است.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید