وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

5 روش Voice UI سئوی شما را تغییر می دهد روی سر آن

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 7 دقیقه


5 روش Voice UI سئوی شما را تغییر می دهد روی سر آن

روزی روزگاری، بیشترین چیزی که سیری با آن دست و پنجه نرم می کرد، چند اظهارات توهین آمیز یا درخواست های صریح جنسی بود. احتمالاً همه ما حداقل یک بار این کار را انجام دادیم. اما تنها در چند سال کوتاه، جستجوی صوتی به یک رقیب جدی در برابر جستجوی سنتی و مبتنی بر متن تبدیل شده است. کورتانای مایکروسافت دارد بیش از 100 میلیون کاربر ماهانه، 40 درصد از بزرگسالان هر روز با تلفن خود صحبت می کنند، و پیش بینی شده است که نیمی از تمام جستجوها تا سال 2020 به صورت صوتی انجام می شود. اگر به نظر می رسد که چیزی بیش از یک مد گذرا است، به این دلیل است که اینطور است. بنابراین اگر می‌خواهید مطمئن شوید که شما و وب‌سایتتان از دست نمی‌دهید، باید از هم‌اکنون استراتژی‌های سئوی خود را تطبیق دهید. در بیشتر موارد، بعید است که نیاز به بازنگری کامل سئو داشته باشید. اما هنوز تغییرات قابل توجهی وجود دارد که می توانید از امروز شروع کنید تا مطمئن شوید که سایت شما برای جستجوی صوتی بهینه شده است.

1. کلمات کلیدی دم بلندتر را هدف قرار دهید

بیشتر مردم در صحبت کردن احساس راحتی بیشتری نسبت به تایپ کردن دارند – به خصوص زمانی که سعی در تایپ کردن دارند روی یک دستگاه تلفن همراه این بدان معناست که جستجوهای صوتی پرمخاطب تر خواهند بود. و اگر می خواهید ابتدا سایت شما پیدا شود، باید تمرکز کنید روی عبارات کلیدی طولانی تر بسیاری از جستجوگران یا بی تاب هستند، روی حرکت یا چند کار. هنگامی که آنها از صفحه کلید استفاده می کنند، عباراتی را جستجو می کنند که از کمترین تعداد کلمات استفاده می کنند تا سریعاً آنها را به آنچه که نیاز دارند نزدیک کنند – برای مثال “Pizza New York” یا “Car Repairs”. (pullquote)با جستجوهای صوتی، (کاربران) می‌توانند درخواست‌های گسترده و مفصل را بدون آزمایش انگشت شست، چشم یا صبر خود به صدا درآورند. صبر. آنها ممکن است بپرسند “از کجا می توانم پیتزای آخر شب با تحویل رایگان به لانگ بیچ تهیه کنم؟” یا “از کجا می توانم انتقال خود را در شیکاگو برای کمتر از 50 دلار بررسی کنم؟” این جستجوهای طولانی‌تر فقط به بازدیدکنندگان کمک نمی‌کند تا با وب‌سایت‌هایی که نزدیک‌ترین منطبق با نیازهای خاص آنها هستند ارتباط برقرار کنند. آنها همچنین مشتریان بالقوه وب سایت شما را که بسیار به تصمیم خرید آنها نزدیک تر هستند، می آورند – و این بدان معنی است که باید مطمئن شوید که کلمات کلیدی مورد نظر شما با این جستجوهای بسیار ارزشمند مطابقت دارند.

2. از زبان مکالمه استفاده کنید

صادق باشید: آیا تا به حال واقعاً چیزی مانند “تعمیر و نگهداری خودرو” را جستجو کرده اید روی گوگل؟ یا چیزی بیشتر شبیه “تعمیرات خودرو” یا “مکانیک خودرو” بود؟ صحبت کردن به زبان مشتریان شما برای مدت طولانی روش خوب سئو بوده است. و با افزایش جستجوهای صوتی، اهمیت آن بیشتر خواهد شد. البته، “تعمیر و نگهداری خودرو” یک مثال مضحک از یک عبارت جستجوی روزمره است. اما هنوز تفاوت زیادی بین چیزهایی که مردم می نویسند و چیزهایی که با صدای بلند می گویند وجود دارد. (pullquote) اما هنوز تفاوت زیادی بین چیزهایی که مردم می نویسند و چیزهایی که با صدای بلند می گویند وجود دارد.(/pullquote) اگر به دنبال نرم افزاری هستید که بتواند به شما در مدیریت پروژه هایتان کمک کند و بمانید روی بالاتر از مهلت‌های زمانی شما، این احتمال وجود دارد که چیزی مانند «برنامه‌های سازمانی» را در Google تایپ کنید. و تقریباً همه نتایج جستجو مفید و مرتبط به نظر می رسند: اما کلماتی که از دهان ما بیرون می آیند همیشه آنقدر دقیق و مختصر نیستند. اگر در بزرگراه ساعت شلوغ حرکت می کنید روی با معده خالی قبل از قهوه صبح، مغز شما ممکن است نتواند کاری بهتر از “برنامه ای که به شما کمک می کند کارهای بیشتری انجام دهید” انجام دهد. و این نتایج قطعاً کمتر مفید به نظر می رسند. راه حل؟ محتوایی را برای وب سایت خود ایجاد کنید که از همان زبان طبیعی استفاده کند که مخاطب هدف شما با صدای بلند بیان می کند. وب خود را پر نکنید page با محتوایی که در مورد “دستیابی به سطوح بالاتر موفقیت” صحبت می کند – به آنها بگویید که به آنها کمک می کند “کارهای بیشتری انجام دهند”، “کارهای بیشتری انجام دهند” یا “زمان کمتری را تلف کنند”.

3. محتوا را حول پاسخ دادن به سوالات بسازید

چگونه افراد در موقعیت های دنیای واقعی تنها با استفاده از صدای خود به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا می کنند؟ البته با سوال این احتمال وجود دارد که تعداد زیادی از جستجوهای صوتی در قالب یک سؤال باشد – این فقط یک تناسب طبیعی برای رسانه است. این بدان معناست که شما به محتوای وب سایت خود نیاز دارید تا به طور مستقیم، دقیق و جامع به این سؤالات پاسخ دهد. ساده ترین راه برای انجام این کار بدون تأثیر بر تجربه جستجوگران سنتی، راه اندازی یک سؤال متداول اختصاصی است page، محتمل ترین سؤالات را مطرح می کند و پاسخ های مفیدی می دهد. و ساده ترین راه برای رسیدن به محتمل ترین سؤالات، استفاده از سؤالاتی است که قبلاً پرسیده شده اند. با ابزارهایی مانند به مردم پاسخ دهید یا StoryBase، می توانید کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت خود را وارد کنید و متداول ترین سؤالات پرسیده شده را به تفکیک نوع سؤال (چه کسی، چه چیزی، کجا) و حروف اضافه (به، برای، نزدیک، با) تقسیم بندی کنید. با استفاده از این داده‌ها، می‌توانید سؤالات متداول مفیدی ایجاد کنید که وقتی بازدیدکنندگان احتمالی شما به اطلاعات نیاز دارند، وب‌سایت شما را به بالای نتایج جستجو نزدیک‌تر می‌کند. (pullquote)درک انواع سوالات پرسیده شده می تواند به شما کمک کند تا افراد مناسب را در زمان مناسب ترسیم کنید. افراد مناسب در زمان مناسب به گفته گوگل، وجود دارد چهار ریز لحظه کلیدی در سفر مصرف کننده انواع سؤالاتی که آنها در زمان‌های مختلف می‌پرسند می‌توانند به شما کمک کنند تا مرحله‌ای را که در آن قرار دارند درک کنید – و به شما بینشی در مورد چگونگی پاسخ دادن به آنها بدهد. افرادی که می پرسند “تفاوت بین A و B چیست؟” احتمالاً خریداران معمولی یا محققین کنجکاو هستند و باید به صفحات اطلاعاتی و آموزشی مفید شما هدایت شوند. اما کسانی که سوالاتی مانند “ارزانترین A چیست؟” یا “از کجا می توانم بهترین B را پیدا کنم؟” بسیار بیشتر احتمال دارد روی آستانه خرید – و اینها انواع سؤالاتی هستند که می خواهید با تبلیغات PPC خود هدف قرار دهید تا آنها را به سمت فرود هدایت کنید. page برای بستن معامله

4. از خود نهایت استفاده را ببرید Local لیست ها

بر اساس تحقیقات، جستجوهای صوتی موبایل هستند سه برابر بیشتر احتمال دارد درخواست اطلاعات محلی نسبت به جستجوهای استاندارد. وقتی مردم از جستجوی صوتی استفاده می کنند، فقط پرس و جوهای کلی نمی کنند. آنها در حال درخواست راه حل های فوری برای نیازهای مبرم خود هستند – و این بدان معناست که آنها آماده تعهد هستند. برای استفاده بیشتر از این مشتریان فروش سریع، به سایتی نیاز دارید که برای جستجوهای محلی بهینه شده باشد. پس مطمئن شوید که:

  • وب سایت خود را با دایرکتوری های مربوطه ثبت کنید (پسندیدن Google برای کسب و کار من) و جزئیات خود را به روز نگه دارید. اگر ساعات کار، قیمت یا شماره تلفن خود را تغییر دادید، به لیست های قدیمی خود برگردید و آنها را اصلاح کنید.
  • نظرات آنلاین خود را بدرخشید. نظرات برای جستجوهای محلی در Google بسیار مهم هستند—بنابراین مشتریان خود را تشویق کنید تا نظرات خود را بنویسند و تمام تلاش خود را برای پاسخ دادن به موارد منفی انجام دهید.
  • شامل کد نشانه گذاری طرحواره برای کمک به موتورهای جستجو اطلاعات مهم محلی شما، مانند آدرس ها یا ساعات کار را تشخیص دهند.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، می توانید چند نکته محلی دوستانه را رعایت کنید مستقیماً از Google، یا آنها را امتحان کنید راهنمای نشانه گذاری داده های ساخت یافته.

5. وب سایت خود را برای موبایل آماده کنید

در حالی که تعداد زیادی از کاربران دسکتاپ وجود دارند که به صورت صوتی جستجو می کنند، می توانید انتظار داشته باشید که بخش عظیمی از بازدیدکنندگان بالقوه شما از جستجوی صوتی از طریق دستگاه های تلفن همراه خود استفاده کنند. و اگر سایت شما نمی تواند تجربه خوبی را برای آن کاربران موبایل فراهم کند، می توانید انتظار داشته باشید که بخش عظیمی از بازدیدکنندگان شما مستقیماً به گوگل بروند تا یکی از رقبای شما را پیدا کنند. بنابراین چگونه می توان سایت خود را برای کاربران تلفن همراه دوستانه تر کرد؟ این هم تعدادی راهکار تا شما شروع کنید:

  • قابلیت استفاده از موبایل سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید با ابزاری مانند تستر سازگار با موبایل گوگل. این به شما یک اسکرین شات از ظاهر سایت شما می دهد روی یک دستگاه تلفن همراه، و همچنین برجسته کردن هرگونه مشکل قابلیت استفاده – مانند فونت های کوچک یا استفاده از Flash.
  • برای تجربه کاربری سریعتر، چربی را کوتاه کنید. بیش از نیمی از کاربران تلفن همراه بازدید خود را رها می کنند اگر بارگذاری سایت شما بیش از 3 ثانیه طول می کشد – بنابراین تعداد تصاویر و اندازه فایل آنها را به حداقل برسانید.
  • محتوای خود را مختصر نگه دارید تا با گستره توجه تلفن همراه مطابقت داشته باشد. از کمترین تعداد کلمات مورد نیاز برای یک تیتر موثر استفاده کنید و از کمترین تعداد پاراگراف و جملاتی که برای رساندن پیام خود به آن نیاز دارید استفاده کنید.
  • از آیکون ها، دکمه ها و لینک های بزرگ استفاده کنید. کاربران خود را مجبور نکنید برای هر کلیک بزرگنمایی کنند – و بازدیدکننده دست و پا چلفتی را که آماده تبدیل است مجازات نکنید.

برای جمع بندی…

جستجوی صوتی بسیار بزرگ است. و فقط بزرگتر می شود. درست مانند هر نوع دیگر سئو، شما باید با آخرین پیشرفت ها و به روز رسانی های منتشر شده توسط موتورهای جستجو همراه باشید و اگر می خواهید سایت خود را در رتبه بندی بالا ببینید، به طور مداوم تست و اصلاح کنید. (pullquote) ما روش صحبت خود را تایپ نمی کنیم، و شما به محتوای خود نیاز دارید که آن را منعکس کند (/pullquote) اما در این بین، ارزش دارد که موارد زیر را اعمال کنید:

  • به دنبال کلمات کلیدی بلندتر بروید. جستجوگران آوازی به احتمال زیاد درخواست‌های مفصلی ارائه می‌کنند، و احتمالاً به فروش نزدیک‌تر می‌شوند.
  • به زبان مشتریان خود صحبت کنید. ما روش صحبت خود را تایپ نمی کنیم و شما به محتوای خود نیاز دارید که آن را منعکس کند.
  • تمرکز روی پاسخ دادن به سوالات. اگر این روشی است که افراد قرار است جستجو کنند، بهترین راه برای دادن اطلاعات مورد نیاز آنهاست.
  • در مواقع ضروری آنجا باشید. جستجوگران صوتی پاسخ‌های سریع و راه‌حل‌های نزدیک می‌خواهند—بنابراین مطمئن شوید که به عنوان یک پاسخ محلی برای مشکلات آنها ظاهر می‌شوید.
  • تجربه ای را که می خواهند به آنها بدهید روی پلتفرمی که انتخاب می کنند. وقتی افراد زیادی در حال جستجوی صوتی از طریق دستگاه‌های تلفن همراه خود هستند، باید بتوانید آنها را با سفری بی‌درد به تصویر بکشید – از تمایلی که ابراز می‌کنند تا عملی که آن را برآورده می‌کند.

(برچسب‌ها برای ترجمه شما



منتشر شده در 1403-01-09 05:19:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید