وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

نظرسنجی: آیا گواهی توسعه دهنده موبایل گوگل ارزش دارد؟

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


نظرسنجی: آیا گواهی توسعه دهنده موبایل گوگل ارزش دارد؟

مطابق با تمایل Google به ارائه ابتکارات جدید برای توسعه دهندگان، آخرین مورد در برنامه این شرکت، گواهینامه موبایل جدید آن برای توسعه دهندگان وب است. این برنامه که اخیراً راه اندازی شده است، اساساً اعتباری از طرف Google برای توسعه دهندگان تلفن همراه است و تأیید می کند که آنها در ایجاد سایت تلفن همراه مهارت دارند. می توانید به برنامه صدور گواهینامه دسترسی داشته باشید اینجا. برای دریافت گواهینامه، باید یک امتحان ویژه را پشت سر بگذارید، اما نگران نباشید. گوگل مفید و مفید ارائه کرده است راهنمای مطالعه امتحان که حتما باید قبل از امتحان چند بار مطالعه کنید. به قول خود گوگل، این برنامه برای توانمندسازی توسعه دهندگان طراحی شده است تا نشان دهند که دارای موارد زیر هستند:

…توانایی نشان‌داده‌شده برای ساخت و بهینه‌سازی سایت‌های با کیفیت بالا، و به شما امکان می‌دهد خود را به عنوان یک توسعه‌دهنده سایت تلفن همراه معتبر Google معرفی کنید.

گوگل همچنین به لطف راهنمای مطالعه فوق الذکر خود که نکات اصلی مورد توجه برای این آزمون را توضیح می دهد، این کار را تا حد امکان برای توسعه دهندگانی که می خواهند سطح بالاتری داشته باشند، بدون دردسر می کند:

  • چگونه سایت‌های موبایلی بهینه‌سازی شده می‌توانند به مشتریان شما کمک کنند تا نتایج نهایی خود را بهبود بخشند
  • پیاده سازی فنی برای افزایش سرعت سایت موبایل
  • اصول UX برای سایت های موبایل
  • روش ارزیابی سرعت سایت و عملکرد UX
  • آشنایی با فن آوری های پیشرفته مانند صفحات موبایل شتاب (AMP)، برنامه های وب پیشرو (PWA)

اگر در شرکتی کار کرده‌اید، یا یک طراح یا توسعه‌دهنده مستقل با تجربه، پروژه‌های تکمیل‌شده و مشتریان هستید، احتمالاً از قبل با این اصول اساسی طراحی موبایل آشنا هستید. وقتی بتوانید نشان دهید که برای توسعه تلفن همراه توسط گوگل گواهینامه دریافت کرده اید، به خصوص با توجه به رشد و گسترش مداوم تلفن همراه، احتمالاً به حرفه طراحی یا توسعه دهنده شما کمک خواهد کرد. هنگامی که با مشتریان صحبت می کنید یا برای ارتقای شغل داخلی خود به گواهینامه تلفن همراه Google خود – اساساً اثبات اجتماعی برای مهارت ها و خدمات خود – اشاره می کنید، مطمئناً به عنوان یک طراح یا توسعه دهنده بازاریابی بیشتری خواهید داشت. . با این حال، کاستی‌هایی در این گواهی وجود دارد… برای یک چیز، آنچه در آن گواهینامه دریافت خواهید کرد تا حدودی محدود است، زیرا امتحان Google نمی‌تواند چیزی فراتر از پروژه Google AMP (صفحات موبایل شتاب‌دهنده) خود را پوشش دهد. امتحان تمرکز نخواهد کرد روی iOS، Android یا سایر سیستم عامل های تلفن همراه، مسلماً از دیدگاه طراح و توسعه دهنده نیز مهم هستند. مستقر روی در راهنمای مطالعه، به نظر می رسد بسیاری از محتوا نیز فقط تمرکز دارند روی سرعت سایت در حال حاضر، در حالی که این به وضوح مهم است، زیرا سرعت سایت بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد و اینکه آیا بازدیدکنندگان به اندازه کافی برای تبدیل می مانند یا خیر، دوباره به نظر می رسد که زمان زیادی صرف می کند. روی که با نادیده گرفتن عوامل به همان اندازه مهم مانند طراحی به طور خاص برای استفاده با یک دست (بسیاری از افراد فقط از شست خود استفاده می کنند روی موبایل)، معماری اطلاعات و تایپوگرافی.

(برچسب‌ها برای ترجمه )اندروید



منتشر شده در 1403-01-09 11:31:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید