وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

5 اشتباه رایج که مبتدیان وردپرس مرتکب می شوند

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


با حدود 19 میلیون کاربر در سراسر جهان، وردپرس محبوب ترین ابزار ایجاد وب سایت است. مردم نصب و راه اندازی سریع و آسان و گزینه های سفارشی سازی تقریباً بی پایان را دوست دارند.

با وجود سهولت استفاده، اگر به آن علاقه دارید، حتماً اشتباهاتی خواهید داشت. این ربطی به سطح مهارت یا شایستگی شما ندارد – هر چیزی یک منحنی یادگیری دارد.

برای کمک به شما برای شروع روی در پای راست، ما لیستی از اشتباهاتی که اغلب می بینیم را گردآوری کرده ایم. نگاهی بیاندازید قبل از شما اولین وب سایت خود را راه اندازی می کنید و وارد آن می شوید process مسلح به دانش جدی
بیا بریم!

گیج کننده WordPress.org در مقابل WordPress.com

آیا می دانستید که وردپرس دو تکرار متفاوت دارد؟ بسیاری از مردم این کار را نمی کنند و در نتیجه، پلتفرم اشتباه را انتخاب می کنند. تفاوت اینجاست:

  • WordPress.org یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و رایگان است. شما باید نرم افزار را دانلود کرده و با ارائه دهنده هاست خود راه اندازی کنید.
  • WordPress.com یک پلت فرم وب سایت میزبانی شده است. شما نیازی به دانلود هیچ نرم افزاری یا مدیریت وب سرور ندارید. اما با از دست دادن برخی آزادی ها همراه است.

هر دو بسته به مزایا و معایب دارند روی آنچه شما به دنبال آن هستید آنها عبارتند از (اما مسلماً به این موارد محدود نمی شوند):

مزایای WordPress.org:

  • شما کنترل و انعطاف بیشتری دارید و کاملاً هر نوع وب سایتی را که می خواهید ایجاد می کنید
  • شما می توانید نام دامنه خود را ایجاد و استفاده کنید
  • می توانید تم ها و پلاگین های سفارشی را آپلود کنید و از کد سفارشی استفاده کنید
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  5 مرحله برای اجرای موفقیت آمیز پروژه های طراحی وب

مضرات WordPress.org:

  • باید نرم افزار را دانلود و نصب کنید روی سرور شما
  • ثبت دامنه و طرح های میزبانی به این معنی است که هرگز استفاده از آن کاملا رایگان نخواهد بود
  • شما مسئول امنیت و نگهداری سایت خود هستید

مزایای WordPress.com:

  • شما مجبور نیستید هاست خود را پیدا کنید یا هزینه آن را بپردازید
  • بدون نیاز به مدیریت وب سرور خود
  • کاربر پسند و آسان برای استفاده

معایب WordPress.com:

  • دامنه شما به‌طور پیش‌فرض شامل wordpress.com می‌شود مگر اینکه دامنه خریداری کنید
  • شما نمی توانید تم ها یا پلاگین های سفارشی را آپلود کنید یا کد PHP پشت سایت خود را تغییر دهید

افزودن پلاگین پس از افزونه پس از افزونه

ممکن است تصور کنید که چون افزونه ها به عملکرد سایت شما می افزایند، داشتن افزونه های بیشتر چیز خوبی است – اما این لزوماً درست نیست.

بیشتر افزونه ها خوب هستند و سایت شما را بهبود می بخشند، اما قبل از اینکه خواه ناخواه هر چیزی اضافه کنید، مهم است که کمی تحقیق کنید. نگاهی به آخرین زمان به روز رسانی افزونه، اینکه آیا با آخرین نسخه وردپرس کار می کند یا خیر، بیندازید و نظرات مشتریان را بخوانید. اگر پرچم قرمزی ظاهر شد، بهتر است از آن افزونه اجتناب کنید و افزونه دیگری پیدا کنید. گزینه های زیادی در دسترس است، صرفاً منطقی نیست که به یک محصول ساب پار بسنده کنید.

نداشتن برنامه پشتیبان

وقتی نوبت به وب سایت شما می رسد، هیچ چیز مهم تر از اجرای بک آپ های معمولی نیست. در صورت از دست دادن تمام داده های خود به دلایلی (مثل ویروس یا خرابی سرور)، الف backup تضمین می کند که می توانید به سرعت و با زمان اندکی از کار بیفتید. ده ها مورد رایگان وجود دارد backup افزونه هایی که از طریق وردپرس در دسترس هستند، اما ما لیستی از موارد دلخواه خود را جمع آوری کرده ایم تا نیازی به تحقیق نداشته باشید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چرا عملکرد هاست وردپرس اهمیت دارد؟

نادیده گرفتن به روز رسانی ها

ما متوجه شدیم: به‌روزرسانی‌ها می‌توانند بسیار زیاد به نظر برسند. وقتی یک کسب و کار دارید و میلیون ها کار دارید روی، آخرین چیزی که می خواهید اعلان دیگری است مبنی بر اینکه چیزی باید به روز شود. اما وقتی نوبت به وب سایت شما می رسد، ارزشش را دارد. به‌روزرسانی‌های وردپرس معمولاً وصله‌هایی برای رفع خطاها یا باگ‌های امنیتی شناخته شده ارائه می‌دهند و اگر آنها را نادیده بگیرید، سایت خود را در برابر هکرها آسیب‌پذیر می‌کنید.

اگر این چیزی است که واقعاً فکر نمی کنید بتوانید با آن همراه شوید روی خودتان، استفاده از افزونه ای را در نظر بگیرید که این کار را برای شما انجام می دهد.

نداشتن فرم تماس

این یکی ساده به نظر می رسد، اما بسیار مهم است. تمام هدف ایجاد یک وب سایت تجاری جذب مشتریان جدید است، درست است؟ خوب، اگر فرم تماس ندارید، آن مشتریان بالقوه چگونه باید به شما دسترسی پیدا کنند؟ کاربران اینترنت بی حوصله هستند و نمی خواهند به جستجوی اطلاعات بپردازند: اگر اطلاعات تماس خود را شفاف نکنید، آنها به سراغ کسی می روند که این کار را انجام می دهد.

افکار نهایی

اکنون که از چند اشتباه اساسی که مبتدیان مرتکب می شوند آگاه هستید، امیدواریم که بتوانید هنگام ایجاد سایت وردپرس خود از آنها اجتناب کنید. اگر هنوز احساس بدی دارید، یا ترجیح می دهید طراحی سایت خود را به حرفه ای ها بسپارید، کارشناسان طراحی ما می توانند در عرض چند روز یک سایت جدید برای شما راه اندازی کنند.

اصلاح: میزبانی رسانگار دیگر پشتیبان‌گیری رایگان ارائه نمی‌دهد. با این حال، اکنون می توانید ویژگی های غنی را دریافت کنید backup خدمات مدیر برای 2 دلار اضافی در ماه.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید