وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

نکاتی برای ساختن یک وب سایت برای کلیسای خود

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


یک نظرسنجی اخیر نشان داد که 80٪ از بازدیدکنندگان جدید قبل از بازدید از وب سایت کلیسا برای خدمات به آنها مراجعه می کنند.

این آمار نیاز بسیار مهم کلیساها را برای ایجاد حضور آنلاین ثابت می کند. یک وب سایت کلیسا با کیفیت می تواند برنامه ها، اطلاعیه ها، موعظه ها و بسیاری موارد دیگر را فهرست کند. نه تنها یک وب سایت می تواند بازدیدکنندگان بیشتری را برای یک سرویس به ارمغان بیاورد، بلکه هرگز نمی دانید که چگونه یک موعظه یا پست وبلاگ چگونه است روی وب سایت شما می تواند کسی را تشویق کند. این به تنهایی می تواند ارزش داشتن یک وب سایت را داشته باشد.

بنابراین ممکن است بپرسید، چگونه می توانم یک وب سایت برای کلیسای خود بسازم? امروز تصمیم گرفتیم لیستی از نکاتی را با شما در میان بگذاریم که به شما در ایجاد یک وب سایت درجه یک کمک می کند:

اولین قدم برنامه ریزی است. شما باید متوقف شوید و به ویژگی های خاصی که می خواهید فکر کنید روی تارنما. این باید شامل موارد زیر باشد:

  • تهیه لیست-با تهیه فهرستی از آنچه شما را از سایر کلیساهای منطقه خود متمایز می کند، شروع کنید.
  • تصاویر– قرار نیست کلیپ آرت آن را در اینجا قطع کند. شما به چندین عکس با کیفیت بالا از وب سایت کلیسای خود نیاز دارید. همچنین باید تصاویر پویا تری قرار دهید که افرادی را که خانواده کلیسای شما را تشکیل می دهند، نشان دهند. تصاویری از مراسم عبادت و سایر فعالیت ها را درج کنید.
  • بهینه سازی موتور جستجو– شیوه‌های سئو سال‌ها توسط کسب‌وکارهایی که به دنبال نمایش هستند، استفاده می‌شود روی page یکی از نتایج جستجوی گوگل همین مفهوم می تواند برای کلیساها کارساز باشد. یکی از راه‌های کمک به رشد رتبه‌بندی گوگل، اضافه کردن یک وبلاگ است روی وب‌سایت شما، چه از طرف وزیر یا یک مدیر اطلاع رسانی. به این ترتیب می توانید محتوایی تولید کنید که افراد بتوانند آن را پیدا کنند و بخوانند. این پست‌های وبلاگ می‌تواند عبادت‌های کوتاه یا شاید اعلامیه‌هایی برای برگزاری رویدادی باشد.
  • موعظه ها را آپلود کنید-یکی از راه‌های بهبود رتبه در موتورهای جستجو، استفاده از حجم زیاد محتوا و page دیدگاه ها برای کمک به این امر، توصیه می کنیم موعظه های خود را در وب سایت خود آپلود کنید. این به جماعت شما اجازه می دهد که به عقب برگردند و گوش دهند. همچنین می‌توانید جزوه‌های هفته را درج کنید، تا خانواده کلیسا بتوانند همه رویدادها را ببینند و همچنین با درخواست دعا برای آن هفته بیدار بمانند.
  • تقویم—کلیسا به مراسم عبادت یکشنبه از ساعت 9 تا 12 محدود نمی شود. رویدادهای متعددی در طول هفته وجود دارد. مطمئن شوید که یک ویژگی تقویم برنامه ریزی شده ای دارید که همه اینها را شامل می شود.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  میزبانی وب چیست؟

ایجاد وب سایت شما

کارهای زیادی وجود دارد که یک برنامه اطلاع رسانی کلیسا می تواند انجام دهد تا کلیسا را ​​به سمت عصر دیجیتال سوق دهد.

از همین امروز شروع به ساخت وب سایت کلیسای خود کنید. برای شروع، راهنمای سه مرحله ای آسان ما را دنبال کنید.

سوالی دارید؟ نظر خود را در زیر برای ما بنویسید و ما بلافاصله با شما تماس خواهیم گرفت.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید