وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

9 دلیل که کدنویسی دستی همیشه سازندگان سایت را شکست می دهد

0 4
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


9 دلیل که کدنویسی دستی همیشه سازندگان سایت را شکست می دهد

اگر از هر نوع رسانه اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر استفاده می کنید، نمی توانید از هجوم بی رحمانه تبلیغاتی که توسعه وب سایت WYSIWYG را ترویج می کنند، اجتناب کنید. من در مورد برنامه‌های نرم‌افزاری فانتزی مانند DreamWeaver صحبت نمی‌کنم، بلکه در واقع میزبان برنامه‌های ساخت سایت هستند که سیستم‌های ساخت وب‌سایت Drag-n-drop را با قالب‌های از پیش تعریف‌شده ارائه می‌دهند. شما به راحتی می توانید فکر کنید که این یک ایده عالی است زیرا روی ظاهراً این نوع سیستم ها قرار است در وقت و تلاش شما صرفه جویی کنند، اما واقعیت کمی متفاوت است. در اینجا فقط برخی از دلایلی وجود دارد که چرا بهتر است همه چیز را خودتان کدنویسی کنید.

1. شما 100% کنترل سایت خود و محل میزبانی آن را حفظ می کنید

صفحات ساخته شده است روی سازندگان سایت می مانند روی سایت سازان (همان سایت ساز). هیچ راه آسانی برای انتقال آنها وجود ندارد زیرا کد منبع شماست page به ابرداده ترجمه می شود. بسیاری از خدمات مشابه به همین ترتیب عمل می کنند. این بدان معناست که اگر تصمیم دارید که به یک پلتفرم میزبانی متفاوت تغییر دهید، باید صفحات و هر کارکردی که در آنها وجود دارد را بازسازی کنید.

2. سایت های رایگان WYSIWYG واقعا رایگان نیستند

در واقع چه انتظاری داشتید؟ اما مسئله اینجاست که اگر نمی خواهید برای سرویسی که سایت خود را ساخته اید تبلیغات رایگان ارائه دهید روی، یا نمی خواهید محدودیتی برای کارهایی که می توانید انجام دهید داشته باشید روی سایت خودتان، باید برای آن هزینه اضافی بپردازید، و قیمت معمولاً بالاتر از هزینه هاست معمولی خواهد بود.

3. خودتان را برای مشتریان بی ربط جلوه می دهید

اگر وب‌سایت‌هایی را برای افراد دیگر می‌سازید، آخرین کاری که باید انجام دهید، تبلیغ وب‌سایت‌هایی است که آنها را تشویق به استفاده از رویکرد DIY می‌کند. شما عملاً اعلام خواهید کرد که آنها با استخدام شما برای کاری که خودشان می توانند انجام دهند، پول خود را هدر داده اند. اکثر مشتریان نمی تواند وب سایت ایجاد کنید، اما می توان این تصور را به آنها داد که می توانند این کار را انجام دهند. این واقعا خطرناک است زیرا به این معنی است که تعداد زیادی وب سایت واقعا بد وجود دارد. یکی از جالب‌ترین مشاهدات این است که مشتریان همیشه متوجه هر نقصی (واقعی یا خیالی) در هر چیزی که ایجاد می‌کنید می‌شوند و از آن برای تبدیل زندگی شما به جهنم استفاده می‌کنند، اما هرگز متوجه نقص‌های عظیم و بسیار واقعی هر چیزی که ایجاد می‌کنند، نمی‌شوند.

4. شما کد خود را درک می کنید

اگر در کدنویسی مهارت دارید، نوشتن کدهای جدید خط به خط زمان بیشتری نسبت به ساختن مطالب با استفاده از کد ایجاد شده توسط افراد دیگر نیاز ندارد و حتی ممکن است زمان کمتری را نیز ببرد. اگر آنقدرها خوب نیستید و وب‌سایت‌ها را می‌فروشید، در نظر بگیرید که ممکن است در مسیر کاری اشتباهی قرار داشته باشید. هنگامی که از کدهای شخص ثالث استفاده می کنید، باید زمان زیادی را صرف بررسی روش ادغام آن کنید و سپس آن را برای انجام آنچه می خواهید، دقیق کنید. در برخی موارد، ممکن است همه چیزهایی را که نرم افزار شخص ثالث انجام می دهد درک نکنید و ممکن است کارهای کاملاً نامطلوب انجام دهد. در بدترین موارد، ممکن است کارهای نامطلوبی انجام دهد که شما هرگز از آن آگاه نشوید. مسئله واضح دیگر این است که اگر نقص یا اشکالی در کد شخص ثالث وجود داشته باشد، باید زمان بسیار بیشتری را برای تشخیص و رفع اشکال صرف کنید تا زمانی که باید این کار را انجام دهید. اگر می‌خواهید قابلیت‌های اضافی اضافه کنید یا می‌خواهید روش عملکرد آن را تغییر دهید، همین امر صادق است. این پیشنهادی نیست که هرگز نباید از مواد شخص ثالث استفاده کنید، زیرا چیزهای واقعاً عالی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. اما باید بپذیرید که با گنجاندن آن موارد در طراحی خود، خطرات و عوارض ناشی از آنها را نیز می پذیرید. فقط عاقلانه انتخاب کن

5. کد شما تقریباً همیشه کارآمدتر است

آن سایت های WYSIWYG پیچیدگی بیشتری را به طراحی شما اضافه می کنند. به کد منبع هر قالب سازنده سایت نگاه کنید، متادیتای عجیب و غریب زیادی خواهید دید که حاوی صدها دستورالعمل URL است. اگر سایت رایگان است، برای آگهی اجباری خطوط اضافی اضافه می شود. داشتن URL های بسیار زیاد نشان دهنده وابستگی شدید است روی اجزای خارجی این احتمال شکست سایت شما را افزایش می دهد روی یک سطح فنی کمتر، بیشتر است، و اگر می‌خواهید نگران مشکلات وابستگی نباشید، باید تا جایی که می‌توانید مسائل را محلی نگه دارید.

6. کد خود شما امن تر است

این یکی نسبتاً واضح است. کد خود شما ذاتا امن تر از یک سایت ساز نیست، در واقع ممکن است بدتر باشد. اما سازندگان سایت از یک کد برای همه سایت ها استفاده می کنند، بنابراین آنها یک هدف جذاب هستند. مقیاس اقتصادی به این معنی است که هک کردن هر سایت قالبی که توسط سازنده سایت ایجاد می شود ارزشش را دارد، اما هک کردن کد شما احتمالاً ارزشش را ندارد.

7. تکرار کد خود آسانتر است

آیا باید یک جزء را در ساختار دایرکتوری خود جابجا کنید تا ایمن تر شود؟ آیا نیاز به استفاده از کد PHP سفارشی برای ترجمه یا رمزگذاری چیزی دارید؟ آیا می‌خواهید یک نوع دیتابیس فانتزی را انجام دهید که در مدل طراحی کوکی‌کاتر مناسب نباشد؟ وقتی کد خود را می نویسید، هیچ محدودیت یا محدودیتی وجود ندارد روی آنچه شما می توانید انجام دهید. شما به معنای واقعی کلمه مدیر سایت هستید!

8. کد شما اصلی است

آیا تا به حال متوجه شده اید که برخی از وب سایت ها اشتراکات زیادی دارند؟ و پس از آن، هر چند وقت یکبار، با دو یا چند سایت مواجه خواهید شد که دارای این سایت هستند خیلی زیاد مشترک؟ این مشکل طراحی مبتنی بر قالب است. اگر به درستی قالب ها را سفارشی کنید و آنها را به چیزی کاملاً اصلی تبدیل کنید، اشکالی ندارد، اما به نظر می رسد تعداد زیادی از مردم برای این کار تنبل هستند. نتیجه این عدم تلاش مشتریان کمتری برای شما (یا مشتری شما) خواهد بود زیرا آنها سایت شما را چیزی منحصر به فرد نمی بینند.

9. نوشتن کد خود به شما کمک می کند به عنوان یک توسعه دهنده رشد کنید

تمام چالش هایی که در ایجاد وب سایتی که عمدتاً مبتنی بر آن است، با آنها روبرو خواهید شد و بر آنها غلبه خواهید کرد روی تلاش های خود به شما کمک می کند تا در کدنویسی بهتر شوید. همه اینها تجربه بیشتری را به همراه دارد و این بدان معناست که در طول زمان به عنوان یک کدنویس کارآمدتر می شوید. در نهایت می توانید با اطمینان خاطر با هر چالشی روبرو شوید، زیرا تسلط بر کدنویسی را توسعه خواهید داد. خب! حالا شما مالک آن هستید. 9 دلیل برای اینکه چرا نباید تکیه کنید روی WYSIWYG بیش از حد یا حتی اصلا. نوشتن کد شخصی شما از بسیاری جهات مفیدتر است، و زمانی که در آن بهتر می شوید، حتی ممکن است متوجه شوید که در زمان بیشتری نسبت به زمانی که در تلاش برای درک الگوهای دیگران، سیستم های WYSIWYG دیگران و دیگران تلاش می کنید، صرفه جویی می کنید. کد منبع شما همچنین بر میزبانی وب سایت خود، نام دامنه خود و افرادی که از کار شما سود می برند کنترل دارید.

(برچسب‌ها ترجمه) سازندگان سایت



منتشر شده در 1403-01-11 19:03:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید