وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

خبرنامه خود را تقویت کنید – افزونه های بازاریابی ایمیلی با کیفیت بالا برای وردپرس

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


ممکن است خبرنامه‌ها را نوعی فسیل قدیمی تصور کنید که هر ربع یک‌بار از طریق پست می‌رسید و نادیده گرفته می‌شد و در سطل زباله انداخته می‌شد. اما خبرنامه ها بالاخره وارد قرن بیست و یکم شدند و میزبانی وردپرس دارای چندین افزونه درجه یک است که به شما کمک می کند از خبرنامه های دیجیتال برای بازاریابی محصول و خدمات خود برای طیف گسترده ای از افراد استفاده کنید.

اگر علاقه مند به یادگیری روش ارتقای بازاریابی خود با خبرنامه های دیجیتال هستید، این افزونه ها را بررسی کنید که می توانند به شما کمک کنند:

بهترین خبرنامه

این افزونه با ارائه توانایی ایجاد خبرنامه های حرفه ای بسیار سریع، بیش از حد به نام خود عمل می کند. با استفاده از این افزونه، ایجاد لیست آدرس مخاطبین با کپی و چسباندن از دفترچه آدرس ایمیل خود یا گنجاندن یک فایل CSV آسان است. همچنین به شما امکان می‌دهد تعداد ایمیل‌های خبرنامه را که واقعاً باز شده‌اند (بر خلاف ایمیل‌هایی که خوانده نشده حذف شده‌اند) پیگیری کنید و به شما امکان می‌دهد مستقیماً فرم اشتراک را جاسازی کنید. روی وب سایت خود را به طوری که شما می توانید بلافاصله شروع به ایجاد لیست مشتریان بالقوه خود را.

MailGet

این افزونه برای طراحی خبرنامه بسیار محبوب است، زیرا دارای یک ویرایشگر ایمیل با کشیدن و رها کردن است که به شما امکان می دهد دقیقا ببینید که چگونه به نظر می رسد. همچنین توسط فیلترهایی که توسط کلاینت‌های ایمیل راه‌اندازی شده‌اند، به‌عنوان هرزنامه علامت‌گذاری نمی‌شود. می‌توانید خبرنامه‌ها و ایمیل‌ها را به اندازه‌ای شخصی‌سازی کنید که پیام‌های فردی را به مشتریان بالقوه ارسال کنید. همچنین به شما امکان می دهد از بین بیش از 500 قالب خبرنامه ایمیل رایگان انتخاب کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چرا یک بسته هاست و طراحی وب انتخاب می کنیم؟

MailPoet

این افزونه در واقع در دو نوع ارائه می شود – رایگان یا پریمیوم. این افزونه رایگان برای کسانی که تازه پاهای خود را با خبرنامه ها خیس می کنند عالی است زیرا 70 موضوع را ارائه می دهد که می توانید آنها را تغییر دهید، همراه با یک سازنده کشیدن و رها کردن و پیام های خودکار. این به شما امکان می‌دهد تا افزونه را برای تست درایو ببرید تا ببینید آیا می‌خواهید به نسخه پریمیوم ارتقا دهید، که تعداد مشترکین را محدود نمی‌کند و تجزیه و تحلیل داخلی بیشتری ارائه می‌دهد.

میلستر

یکی دیگر از افزونه های پرمیوم با کیفیت بالا Mailster است. این یکی دارای یک سازنده کشیدن و رها کردن است، اما با امتیاز اضافی ویرایش قالب زنده، بنابراین می توانید به معنای واقعی کلمه دقیقاً آنچه را که مشتریان شما هنگام باز کردن خبرنامه می بینند، مشاهده کنید. همچنین دارای یک ویژگی مدیریت کمپین بسیار پیشرفته است که برای کسانی که می خواهند کمپین خبرنامه آنها موفقیت آمیز باشد ارزش آن را دارد.

رافل کوپتر

یک ویژگی عالی برای خبرنامه ها یک هدیه رایگان است، به خصوص اگر چیزی مانند کتاب الکترونیکی ارائه می دهید که می تواند به برجسته کردن برند شما کمک کند. این افزونه به طور خاص برای وردپرس نیست، اما به راحتی قابل جاسازی است و به شما این امکان را می دهد که افراد خود را به رقابت اضافه کنند، بنابراین مجموعه جدیدی از سرنخ های با کیفیت بالا را به شما ارائه می دهد.

SendPress

این افزونه طیف گسترده ای از قالب ها را ارائه می دهد که می توانید به راحتی آنها را سفارشی کنید و همچنین یک ویژگی سبک تم را ارائه می دهد که به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که این خبرنامه ها را از طریق وب خود ارسال کنید host ایمیل یا جیمیل بدون هزینه اضافی. این می تواند با Postman SMTP mailer یا Email log پلاگین ادغام شود. این به ردیابی کلیک مشتری نیز کمک می کند روی خبرنامه/ایمیل شما و همچنین لغو اشتراک هر یک.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  5K و ارزش بخشیدن به برنامه تناسب اندام شما

یک کمپین خبرنامه می تواند یک روش عالی برای به دست آوردن مشتریان جدید و رساندن پیام شما به سرنخ های مختلف باشد. هر یک از این افزونه ها می توانند به شما اجازه دهند خبرنامه خود را سفارشی کنید تا بتوانید از یک زمینه بسیار شلوغ متمایز شوید. همچنین می توانید خبرنامه های خود را دنبال کنید تا ببینید آیا برای شما و کسب و کارتان موفق هستند یا خیر.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید