وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

انتخاب پخش کننده ویدیوی کامل برای وب سایت وردپرس شما

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


داشتن فیلم ها، تصاویر و صداهای جاسازی شده، روی وب سایت شما تجربه فراگیرتر و فراگیرتری را برای مخاطبان شما فراهم می کند. استفاده از پخش‌کننده ویدیوی اشتباه می‌تواند باعث مشکلات پخش، غیرفعال کردن سایت شما یا بدتر از آن شود. همه ما قبلاً به آن وب سایت ها رفته ایم و می دانیم که چقدر می تواند ناامید کننده باشد.

به همین دلیل ما لیستی از افزونه های پخش کننده ویدیوی عالی برای وب سایت وردپرسی شما گردآوری کردیم.

گزینه های رایگان

انتخاب پخش کننده ویدیوی کامل برای وب سایت وردپرس شما

FV Flowplayer Video Player یک افزونه رایگان و با کاربری آسان است که می تواند ویدیوها و لیست های پخش خود میزبانی شده و همچنین ویدیوهای Vimeo و YouTube را پخش کند. این یک بسته کامل تعبیه ویدئو MP4 و FLV است و همچنین می تواند از تبلیغات و تجزیه و تحلیل پشتیبانی کند. این کاملا واکنشگرا و قابل تنظیم است و از هر مرورگری پشتیبانی می کند. همچنین پوشش 98 درصدی را در تمامی دستگاه ها از جمله موبایل ارائه می دهد.

انتخاب پخش کننده ویدیوی کامل برای وب سایت وردپرس شما

پخش کننده ویدئو Spider همچنین به راحتی استفاده از FV Flowplayer است. می توانید ویدیوها را پخش کنید روی هر صفحه نمایش نسخه رایگان پشتیبانی نمی کند و دارای واترمارک است روی ویدیوها، اما عنکبوت سه لایه بالاتر رایگان دارد. این بسیار کاربر پسند است و به شما امکان می دهد لیست پخش ایجاد کنید. هر لیست پخش همچنین می تواند تصویر کوچک خود را داشته باشد.

انتخاب پخش کننده ویدیوی کامل برای وب سایت وردپرس شما

پخش کننده ویدیو آسان یکی دیگر از گزینه های رایگان است که استفاده از آن آسان است. می‌توانید از پیوندهای مستقیم برای جاسازی ویدیوهای خود میزبان یا ویدیوهای میزبان خارجی (مانند YouTube یا Vimeo) استفاده کنید. روی وبسایت شما. می توانید پخش کننده ویدیو را سفارشی کنید و از سه گزینه مختلف پوسته استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  با میزبانی VPS چه کاری می توانید انجام دهید؟

گزینه های حرفه ای و پولی

پخش کننده ویدئو Spiderسه ردیف پرداخت همه استثنایی هستند. بسته توسعه دهنده از دامنه های نامحدود پشتیبانی می کند. این یک محصول عالی برای سازماندهی ویدیوهای شما و ارائه گزینه های پخش برای مخاطبان شما است. ارتقاء از نسخه رایگان آسان است. آنها اغلب برنامه های ویژه دارند، بنابراین برای جزئیات بیشتر به وب سایت آنها مراجعه کنید.

گالری و پخش کننده ویدئو HTML 5 یک پخش کننده ساده است که به شما امکان می دهد یک گالری از فیلم ها ایجاد کنید روی آ page با استفاده از یک کد کوتاه گالری و پخش کننده ویدیو دارای 19 طرح است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. ویدئوها به همه اندازه‌های دستگاه پاسخگو هستند و پخش‌کننده گزینه‌های متعددی را ارائه می‌دهد که با پلاگین‌های دیگر در دسترس نیستند. شما می توانید سفارش ویدیو را بکشید و رها کنید، اما هیچ گزینه لیست پخشی مانند Spider وجود ندارد. می توانید افزونه را به صورت پرداخت یکباره یا مجوز سالانه قابل تمدید خریداری کنید.

پخش کننده ویدئو نخبگان یک افزونه مورد علاقه وردپرس است. به شما اجازه می دهد import لیست های پخش، ویدیوهای YouTube و Vimeo و همچنین مواردی که خود میزبانی می شوند را پخش کنید. این افزونه حتی از ویدیوهای Google Drive نیز پشتیبانی می کند. مانند FV Flowplayer، از تبلیغات پشتیبانی می کند. Elite دو سطح کاربری ارائه می دهد: یکی برای شما یا یک مشتری بدون هزینه است، در حالی که ردیف دیگر هزینه دارد. هنگام خرید به گزینه های مجوز توجه کنید. آنها از تبلیغات و تجزیه و تحلیل پشتیبانی می کنند و حتی یک حالت چسبنده ارائه می دهند تا یک ویدیو در گوشه پایین صفحه پخش شود.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه از هک شدن در شبکه های اجتماعی جلوگیری کنیم

پخش کننده ویدیوی ستاره ای یکی دیگر از افزونه‌های وردپرس است که می‌تواند ویدیوهای Google Drive را پشتیبانی کند، اما پشتیبانی خود را به Dropbox، ویدیوهای محلی، آمازون S3، LiveStreaming، ویدیوهای HLS m3u8، ویدیوهای خود میزبانی HTML5، Vimeo، YouTube و هر چیز دیگری که به پخش‌کننده HTML5 نیاز دارید گسترش می‌دهد. . برای راه اندازی و راه اندازی به هیچ مهارت فنی نیاز ندارد. آنها همچنین یک عمر پشتیبانی در هنگام خرید ارائه می دهند. آنها همچنین از تبلیغات پشتیبانی می‌کنند و گزینه‌های سفارشی «پرش آگهی» را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد زمان پرش متفاوتی برای هر ویدیو تعیین کنید.

فقط برخی از این پلاگین ها گزینه های پخش را ارائه می دهند، اما همه آنها به شما امکان می دهند ویدیوهای YouTube و Vimeo را جاسازی کنید روی سایت شما. گزینه‌های خود میزبانی محدود هستند، اما پشتیبانی از همه این افزونه‌ها حداقل شش ماه طول می‌کشد (در لایه‌های پولی). پخش کننده ویدیویی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند و در آینده پشیمان نخواهید شد.

قدرت هاست وردپرس را انتخاب کنید تا وب سایت خود را با سرعت و عملکرد نهایی آنلاین کنید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید