وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

روش ساخت سریع وب سایت ها، با گردش کار نمونه سازی سریع

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 6 دقیقه


روش ساخت سریع وب سایت ها، با گردش کار نمونه سازی سریع

استارت‌آپ‌ها برای آوردن یک ایده از یک مفهوم به یک محصول نهایی بدنام هستند سریع.

در حالی که مطمئناً برای وقت گذاشتن و انجام تحقیقات عمیق در هر نقطه عطف، چیزی برای گفتن وجود دارد، گاهی اوقات ما فقط نیاز داریم که هر چه زودتر یک ایده به دست آوریم و اجرا کنیم. نمونه سازی سریع در فرهنگ استارت آپی، طراحی و توسعه معمولی را کاهش می دهد process برای ضربه زدن به نقاط بالا و روتوش پایین‌ها بعد از این واقعیت. ما می‌توانیم از این متدولوژی چیزهای زیادی بیاموزیم و آن را مستقیماً در کار خودمان به کار ببریم، حتی اگر آن کار برای یک استارت‌آپ نباشد. به اندازه کافی عجیب، این روش شناسی اغلب به انجام کمتر، و تفکر و برنامه ریزی بسیار بیشتری نیاز دارد.

همه چیز را به طور جدی ترسیم کنید … همه چیز را.

نمونه سازی سریع به طور سنتی به اجرای آزمایشی و آزمایش محصولات قبل از ارسال به تولید انبوه برای مصرف کننده عمومی اشاره دارد. ما قصد داریم در اینجا چیزی مشابه را با این رویکرد، اما با این ایده که زمان طراحی و توسعه را به حداقل برسانیم، هدف گذاری کنیم. برای اینکه این کار عملی شود، ما باید ایده روشنی از آنچه در حال ساختن آن هستیم، و دلیل ساخت آن داشته باشیم. خزش ویژگی به راحتی می‌تواند ایده‌های شما را تنها با پیچیدگی محض از بین ببرد، بنابراین ما می‌خواهیم چیزها را برای محصول اصلی‌مان حداقل و ساده نگه داریم. ایده خود را تا زمانی که صرفاً یک نام محصول و یک ویژگی اصلی باشد، کنار بگذارید. (مشکلی که می‌خواهید حل کنید چیست؟) سپس روی آن تمرکز کنید. در صورت لزوم می‌توانید ویژگی‌های اصلی بیشتری اضافه کنید، اما فقط بدانید که ویژگی‌های اضافی پیچیدگی بیشتری را به طرح کلی شما اضافه می‌کنند. همیشه بهتر است یک کار را زیبا و خوب انجام دهید، نه اینکه پنج کار را بد انجام دهید.

انشعاب و رشد محصول خود

اکنون که یک هسته برای تمرکز دارید روی، می توانید شروع به اضافه کردن ویژگی های خاص تر کنید. انشعاب به این معنی است که این ویژگی‌ها برای تمرکز اصلی محصول ضروری نیستند، اما به وجود آنها ارزش می‌افزایند. این “شعبه ها” افزونه ها، نکات اضافی هستند که باعث افزایش علاقه و در نهایت تبدیل به نقاط فروش می شوند که شما را از رقبا جدا می کند. اما در حالی که آنها مطمئناً علاقه یا ارزش را اضافه می کنند، آنها نیز اضافه می کنند روی زمان تحقیق و توسعه نیز، پس این را در نظر داشته باشید. شما می خواهید به اندازه کافی برای طراحی و توسعه آینده استفاده کنید، اما نه آنقدر که طرح شما را شبیه به یک تار عنکبوت نشان دهد. وقتی صحبت از تار عنکبوت شد، آنها روشی فوق العاده برای ترسیم بصری این داده ها هستند. در مرکز، شما هدف اصلی خود را دارید. اضافه کردن یک حلقه اضافی از ویژگی‌های خارج از هسته، مهم‌ترین ویژگی‌های غیر ضروری شما هستند. هر حلقه پس از آن رشد کمتر و کمتر اهمیت دارد. استفاده از این ایده برای طرح بصری محصول شما می تواند به سازماندهی آن به شیوه ای طبیعی تر کمک کند – با تمرکز از اکثر عناصر به کم اهمیت ترین عناصر.

یک MVP توسعه دهید و با آن اجرا کنید

حداقل محصول قابل دوام شما (MVP) ماهیت محصول شما است. این و به تنهایی هسته و تمرکز اصلی است که هر چیز دیگری از آن منشعب می شود. به یاد داشته باشید که طرح کلی شما احتمالا روزها یا هفته ها را سپری کرده اید روی? همه چیزهای دیگر را در حال حاضر نادیده بگیرید، به جز موارد مورد نیاز برای عملکردی محصول شما. این واقعاً یک است کمترین محصول قابل دوام چیزی که در نهایت به آن دست خواهید یافت نه تنها فهرستی از کارها برای به دست آوردن عملکردی ترین محصول ممکن است، بلکه یک طرح کلی واضح از ویژگی هایی برای تمرکز است. روی پس از آن، و همچنین یک ایده کلی در مورد آنچه که حتی دورتر از جاده انتظار می رود. ایده در اینجا این است که یک نقشه راه برای طراحی و توسعه برای سال آینده یا بیشتر داشته باشیم. زمانی که به پایان این طرح نزدیک می‌شوید، محصول شما به اندازه‌ای بالغ شده است که مسیر روشنی برای ساختن بیشتر داشته باشد. روی، یا از طرح کلی خود مشاهده کرده اید که چه کاری انجام داده و چه کاری انجام نشده است و بر اساس آن تنظیم شده است. اکنون برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی کنید، در حین اجرا طراحی و توسعه دهید – این نکته کلیدی است. اکنون زمان آن است که در مورد اینکه از چه فناوری‌ها و شیوه‌هایی برای تحقق بخشیدن به این ایده خود استفاده می‌کنید – از جمله برخی از ویژگی‌های دورتر، تحقیقاتی ساده انجام دهید. این فقط می تواند شما را درگیر کند، یا ممکن است نیاز به یک تیم کامل برای بحث در مورد گزینه ها و حل و فصل داشته باشد روی چه چیزی بهترین خواهد بود این مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید بعد از برنامه ریزی یک MVP به طوری که همه از طراحی تا توسعه ایده روشنی داشته باشند که چه انتظاری دارند. نه تنها تمرکز کردن روی هسته اصلی، اما همچنین به شاخه های دورتر نگاه کنید و اطمینان حاصل کنید که برای آنها نیز برنامه ریزی می شود. به هر حال، هیچ چیز بدتر از شش ماه ساختن آن نیست که متوجه شوید هیچ کس برای یک ویژگی بسیار مورد انتظار، اما غیر ضروری برنامه ریزی نکرده است…

وفاداری زیاد می تواند شما را گرسنه نگه دارد، وفاداری کم می تواند شما را گمراه کند

همه ماکاپ های زیبای با وفاداری بالا ارسال شده را دوست دارند روی دریبل یا در نمونه کارها طراحان. کار کردن با این وضوح برای همه محصولات نیز شگفت انگیز خواهد بود. اما معمولاً این مدل‌ها هفته‌ها، اگر نگوییم ماه‌ها، کار و تکرار نیاز دارند تا به آن سطح از وفاداری برسند. حتی در آن زمان، گاهی اوقات آن مدل‌ها تمرکز بیشتری دارند روی زیبایی شناسی بیش از هر تجزیه و تحلیل مبتنی بر داده یا داده های کاربر. در حالی که وفاداری فوق العاده بالا به وضوح قابل بحث نیست، طرح های با وفاداری پایین هنوز یک گزینه هستند درست است؟ خوب، به احتمال زیاد نه. نمایش چند طرح روی دستمال سفره به یک توسعه دهنده و آنها هیچ سرنخی از ظاهر محصول شما ندارند یا مهمتر از آن چگونه خواهد بود احساس کنید برای استفاده. وفاداری متوسط ​​به طور کلی پاسخ مناسبی برای یک محیط طراحی و توسعه سریع است. این را با طرح کلی متنی ایجاد شده در بالا جفت کنید و هر دو طرف در اینجا باید درک خوبی از UX پشت ویژگی ها داشته باشند. وفاداری متوسط ​​همچنان مدل‌هایی تولید می‌کند، اما عناصر دانه‌دار بیشتر با استفاده از تحقیقات موجود یا استفاده از الگوهای غیر مبتنی بر بوت استرپ می‌شوند. روی تحقیق سفارشی تجزیه و تحلیل کاربر قبلی یا تست A/B.

طراحی و توسعه میانبر ندارد

مهمترین نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کنید این است که هیچ میانبری وجود ندارد. هیچ کس نمی تواند صرفه جویی کند روی زمان طراحی یا توسعه و آن را فراموش نکنید. در حالی که می‌توانیم به موارد استفاده متداول پایبند باشیم و کتابخانه‌های کد محبوب را برای حل مشکلات امروزی، اگر نه همه، پیاده‌سازی کنیم. روی یک توجه در طراحی و توسعه. روش‌های طراحی و توسعه سریع، رویکرد سنتی‌تر سفارشی‌تر را در این زمینه‌ها اتخاذ می‌کنند و موارد را کاهش می‌دهند تا بعداً دوباره مورد بررسی قرار گیرند. این است انتظار می رود که محصولات برای توجه مناسب به طراحی و بهینه سازی یا حتی اجرا با یک راه حل سفارشی تر مورد بازبینی قرار می گیرند. بنابراین در حالی که ما می توانیم ذخیره کنیم روی زمان و منابع امروزی با اتخاذ رویکردی سریعتر یا چابک تر به گردش کار خود، همیشه باید با این انتظار باشد که بعد از این واقعیت دوباره به مواردی نگاه کنیم تا مطمئن شویم کارمان مستحکم است. پس از تکمیل هسته، مجدداً مشاهده و سفارشی کنید. وقتی دور بعدی ویژگی‌های غیر ضروری کامل شد، دوباره از آن بازدید کرده و سفارشی کنید. به طور کلی، این فقط به کار جلویی نیاز دارد و نه توسعه مجدد کامل کد پشتیبان. بنابراین معمولاً به موقعیت، رنگ، اندازه یا سایر ویژگی های زیبایی شناختی عناصر محدود می شود. از نظر توسعه، بازدید مجدد از اینجا به سادگی به معنای بهینه سازی کد برای اجرا برای عملکرد است.

تیک، تاک چرخه می رود

در تجربه من، استفاده از چرخه سبک “تیک، تاک” برای بازبینی راه حل های طراحی و توسعه سریع ما، بهترین راه برای نزدیک شدن به بازدید مجدد است. در حالی که توسعه کار می کند روی طراحی دسته بعدی ویژگی‌ها را مشخص می‌کند و می‌تواند آخرین دسته را بررسی کند تا مطمئن شود همه چیز درست است یا برعکس. در هر زمان، طراحی یا توسعه یک چرخه جلوتر از دیگری است و دیگری در حال بررسی است. در طی این process، هر دو تیم نه تنها برای بررسی، بلکه برای بیرون راندن دسته بعدی نیز کار می کنند.

متدولوژی های طراحی سریع هستند سخت

توسعه معمولاً با استفاده از کتابخانه‌های موجود یا راه‌حل‌های منبع باز برای تجلی ایده‌های محصول انجام می‌شود. اما وقتی نوبت به طراحی می‌رسد، کوتاه کردن چیزها یا برون‌سپاری آن‌ها به راه‌حل‌های موجود بسیار سخت‌تر است. طراحی ذاتاً یکپارچه تر استon-یکی از توسعه است و اگر در یک صنعت خاص هستید، یافتن موارد استفاده مشابه برای پایه کار سخت و شاید غیرممکن خواهد بود. روی. طراحی یکی از آن حوزه هایی است که هرچه بیشتر برش داشته باشید، در نهایت کیفیت بیشتری را از دست خواهید داد. تجربه کاربری و زیبایی شناسی نقش بسیار زیادی در روش عملکرد یک محصول دارد.

جمع کردن چیزها

در پایان، ما باید خود را با محصولات محکمی بیابیم که در برابر رقبایی که در فرآیندهای طراحی و توسعه سنتی «آهسته» درگیر هستند، ایستادگی می کنند. هدف این نیست که بگذریم روی بخش هایی از تحقیق و توسعه به طور کامل، اما آنها را بایگانی کنیم تا بعداً زمانی که اطلاعات بیشتری در مورد آن داریم، مراقبت کنیم ما کاربران و روش استفاده آنها ما تولید – محصول. نمونه سازی سریع می تواند شما را در کسری از زمانی که به طور سنتی طول می کشد به یک MVP و فراتر از آن برساند، اما مراقب باشید که آن را با گوشه های برش اشتباه نگیرید.

(برچسب‌ها برای ترجمه )ایده



منتشر شده در 1403-01-15 07:23:03

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید