وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

اجازه دهید بازدیدکنندگان وب سایت شما وارد فروش پاییزی فروشگاه شما شوند

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


این زمان از فصل زمان بسیار خوبی برای شروع فروش از طریق فروشگاه آنلاین شما است.

تجارت الکترونیک در این فصل تعطیلات می تواند با انواع رویدادها و تبلیغات مختلف مرتبط باشد. اما چگونه می توانید ترافیک خود را به فروش تبدیل کنید؟ این یک مشکل بزرگ برای بسیاری از فروشگاه‌ها است که می‌بینند افراد زیادی از وب‌سایت بازدید می‌کنند، اما تعداد کمی از آنها که خریدهای واقعی را دنبال می‌کنند.

در اینجا روش استفاده از فروش پاییزی آمده است تا بازدیدکنندگانتان عاشق محصولات شما شوند:

  • مشتریان خود را وادار کنید به شما اعتماد کنند – اگر احساس کند نمی تواند در مورد داده های خود به شما اعتماد کند، هیچکس از کسب و کار شما خرید نمی کند. نشان های اعتماد به مفهوم جدیدی تبدیل شده اند که در حال جذب است روی. نشان های اعتماد به مشتریان این امکان را می دهد که بدانند آیا سایت شما دارای گواهینامه SSL است (برای مثال) و بنابراین استفاده از آن ایمن است یا خیر.

شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که به خوبی نمایندگی دارید روی وب سایت هایی مانند Angie’s List، TripAdvisor و Yelp. مشتریان خود را تشویق کنید تا یک بررسی صادقانه داشته باشند روی آن وب سایت ها اگر مشتری نظر منفی ارسال کرد، سریع و مودبانه پاسخ دهید تا ببینید آیا می توانید وضعیت را اصلاح کنید و بررسی را تغییر دهید یا به روز کنید.

  • مشتریان خود را بشناسید – اولین کاری که باید انجام دهید این است که ویترین و تجربه خرید خود را با استفاده از Google Analytics بهینه کنید. این می تواند برای استخراج اطلاعات جمعیت شناختی از جمله جنسیت، سن و علایق بازدیدکنندگان استفاده شود.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  نکات کار از خانه از یک حرفه ای دورکاری

همچنین می توانید بررسی کنید که بازدیدکنندگان چند صفحه را مشاهده می کنند روی سایت شما. اگر آنها بیش از چند صفحه را بررسی نمی کنند، به طور واقع بینانه سایت شما را مرور نمی کنند تا ببینند چه محصولاتی را ارائه می دهید. این می تواند نقطه شروعی برای فهمیدن اینکه چه چیزی باید اصلاح شود به شما بدهد.

  • شروع یک برنامه بازاریابی – اولین قدم این کار باید یافتن راه هایی برای هدایت ترافیک وب به فروشگاه شما باشد. بهینه سازی موتورهای جستجو می تواند به بهبود رتبه شما کمک کند روی گوگل و سایر موتورهای جستجو همچنین باید تبلیغات هدفمند مانند تبلیغات فیس بوک را در نظر بگیرید روی جمعیت شناسی و داده هایی که در طول تحقیق پیشینه خود پیدا کردید.
  • موبایل برو – امروزه افراد بیشتری به جای استفاده از دسکتاپ یا حتی لپ تاپ، از تلفن همراه و تبلت خود برای مشاهده اینترنت و خرید استفاده می کنند. متاسفانه، نه هر وب page برای مشاهده بهینه شده است روی یک دستگاه تلفن همراه وب سایت خود را تغییر دهید تا مطمئن شوید که می توان آن را به درستی مشاهده کرد روی یک دستگاه تلفن همراه اولین قدم در آوردن این جمعیت عظیم از مشتریان بالقوه است.
  • تصاویر و توضیحات خود را بهبود بخشید – مطمئن شوید که از تصاویر باکیفیت محصولات خود استفاده می کنید روی وبسایت شما. اگر یک تصویر دانه دانه است یا چندین نما از یک محصول ارائه نمی دهد، می توانید شرط بندی کنید که مشتری آن را انتخاب نخواهد کرد. علاوه بر نماهای نزدیک خوب از این محصولات، از محصولات در حال استفاده نیز عکس بگیرید تا مشتریان شما بتوانند خود را با استفاده از محصول تجسم کنند.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  هدیه: 500 دلار اعتبار از VectorStock برنده شوید

علاوه بر این، شما متن محصولی را می خواهید که چشم نواز باشد بدون اینکه بیش از حد با عبارات جذاب بازاریابی آشکار باشد. فقط توضیحات محصولات خود را از سایت های دیگر کپی و جایگذاری نکنید، بلکه شخصاً آنها را بنویسید تا به تمرکز کمک کنید. روی منافع پایگاه مشتری بالقوه شما

این زمان از سال فرصتی عالی برای به دام انداختن خریداران اولیه ای است که سعی می کنند جلوی آشفتگی کریسمس را بگیرند. با بهینه سازی وب سایت و تجربه خرید مشتری، می توانید به آنها کمک کنید تا در فروش پاییزی فروشگاه خود قرار بگیرند.

بازدیدکنندگان خود را منتظر نگذارید روی صفحات برای بارگذاری قدرت را بدست آورید هاست وردپرس برای آوردن سرعت فوق العاده سریع به وب سایت شما.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید