وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

10 راه برای هدایت ترافیک به وب سایت شما

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 12 دقیقه


10 راه برای هدایت ترافیک به وب سایت شما 2

به منظور هدایت ترافیک به وب سایت خود، باید رویکردی پویا برای روش تبلیغ کسب و کار خود داشته باشید.

اگر برای هدایت ترافیک به سایت یا وبلاگ خود تلاش می کنید، تنها نیستید. و ما اینجا هستیم تا کمک کنیم.

در این مقاله 10 راه برای هدایت ترافیک به وب سایت شما و همچنین برخی نکات و بهترین شیوه های دیگر برای استفاده از آنها را پوشش خواهیم داد.

ترافیک خود را ردیابی کنید

اگر می خواهید ترافیک را افزایش دهید، اولین قدم این است که آمار وب سایت خود را ردیابی کنید. این مهم است زیرا به شما بینشی می دهد که بازدیدکنندگان شما به دنبال چه چیزی هستند و از کجا آمده اند.

بسیاری از صاحبان وب سایت هیچ ایده ای ندارند که بازدیدکنندگان آنها از کجا می آیند یا چگونه به سایت خود می رسند. این می تواند ترافیکی باشد که از یک ارجاع وب سایت دیگر، یک پست وبلاگ محبوب یا اصطلاح خاصی که بازدیدکنندگان در جستجوی آن هستند، می آید.

اگر می‌خواهید ترافیک یک فروشگاه آجری را زیر نظر داشته باشید، می‌توانید به سادگی شمارش کنید که هر روز چند نفر وارد فروشگاه شما می‌شوند و آن تاریخ را با فروش خود مقایسه کنید.

با یک وب سایت یا فروشگاه آنلاین کار چندان آسانی نیست. در اینجا، به ابزاری نیاز دارید که به شما کمک کند آمار خود را بررسی کنید تا بتوانید از آن داده ها برای جستجوی روندها استفاده کنید.

بهترین آنها این است تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل (GA). با این کار می‌توانید داده‌های ترافیک زیر را ردیابی کنید:

  • ترافیک شما از کجا می آید. این به شما این امکان را می‌دهد تا بفهمید که آیا وب‌سایت‌های خاصی از ارجاع‌ها برای شما بازدیدکننده می‌فرستند، آیا از موتورهای جستجو می‌آیند یا مستقیماً با تایپ کردن URL شما به شما مراجعه می‌کنند. این به شما امکان می دهد بدانید کجا باید تلاش خود را متمرکز کنید روی تبلیغات برای هدایت ترافیک
  • صفحات و زمان. این بخش از داده ها جالب است زیرا به شما می گوید که یک بازدیدکننده در هر دقیقه چند صفحه را مشاهده کرده است و همچنین چند صفحه را قبل از ترک کامل وب سایت شما کلیک کرده است. اگر آنها به سرعت در حال نجات هستند، ممکن است طراحی وب سایت نیاز به به روز رسانی داشته باشد.

ممکن است متوجه شوید که کاربران فقط کلیک می کنند روی چند صفحه قبل از خروج، در این صورت ممکن است موجودی شما برای علاقه مندی آنها کافی نباشد.

یا ممکن است متوجه شوید که بازدیدکنندگان شما واقعاً یک پست وبلاگ را دوست داشته اند روی یک موضوع خاص این به شما توانایی نوشتن بیشتر را می دهد روی آن موضوع و به رشد ترافیک وب خود ادامه دهید.

همه این داده ها می توانند در ایجاد تغییراتی در سایت شما مفید باشند.

تمرکز روی بازاریابی محتوا و بهبود محتوا

یکی از دلایل کلیدی که چرا وب سایت شما ممکن است ترافیک زیادی دریافت نکند به دلیل محتوای بی کیفیت یا عدم وجود یک استراتژی بازاریابی محتوا است.

بازاریابی محتوا شامل موارد بسیار کمی است، اما در این مورد ما عمدتاً در مورد وبلاگ نویسی و وبلاگ نویسی صحبت می کنیم. تمایل به ارزش بلندمدت دارد، اما بازدهی آنی کمتری دارد روی سرمایه گذاری.

ایجاد محتوای کافی برای رتبه بندی به عنوان یک مرجع روی گوگل زمان می برد با این حال، هنگامی که این اتفاق می افتد، بازگشت روی سرمایه گذاری طولانی می تواند تمام تلاش ها را ارزشمند کند.

اگر کیفیت محتوای وب شما ضعیف باشد، اکثر موتورهای جستجو وب سایت شما را در رتبه های بالایی قرار نمی دهند. این باعث می شود که وب سایت شما به راحتی پیدا نشود. اگر محتوای باکیفیتی تولید می کنید، وب سایت شما در رتبه بندی جستجو بالا می رود و خواهید دید که بازدیدکنندگان وب سایت شما را راحت تر می یابند.

با این حال، ایجاد محتوای با کیفیت بالا و مرتبط روی به طور منظم نه تنها به ایجاد اعتبار و تخصص یک برند کمک می کند روی یک موضوع همچنین به افزایش ارزش سایت برای موتورهای جستجو کمک می کند که باعث افزایش ترافیک می شود.

به هر حال، سایتی که با محتوای زیادی مرتبط با یک موضوع خاص بارگذاری شده است، در نتایج جستجو رتبه بالاتری دارد و حاوی کلمات کلیدی ارزشمندتری است.

اگر قبلاً محتوای زیادی دارید روی سایت شما، به روز رسانی محتوای شما می تواند یک استراتژی نوشتن محتوا عالی برای کمک به افزایش ترافیک باشد.

چه محتوای موجود را به روز کنید و چه محتوای جدید را به طور کلی ایجاد کنید، مطمئن شوید که بهترین شیوه ها را دنبال می کنید. در اینجا چند نکته عالی برای نوشتن محتوا برای شروع شما آورده شده است.

بهینه سازی برای سئو

این ممکن است به نظر بی مورد دیگری باشد، اما بسیاری از مردم زمان زیادی را صرف ایجاد یک وب سایت زیبا می کنند و کاملاً بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) را فراموش می کنند.

هنگامی که ایده ای در مورد ترافیک خود دارید، سئو باید یکی از اولویت های اصلی شما باشد. اگر می خواهید شانس راه اندازی وب سایت خود را افزایش دهید ضروری است روی اولین page از صفحات نتیجه موتورهای جستجو (SERP).

بهترین راه برای انجام این کار این است که کلمات کلیدی پرطرفدار مرتبط با رشته خود را ردیابی کنید، سپس محتوایی را پیرامون موضوعاتی ایجاد کنید که می تواند به افزایش ترافیک کمک کند.

سئو پیچیده است و تاکتیک ها و رویکردهای مختلفی برای ایجاد یک استراتژی سئو جامع وجود دارد.

در حالی که ممکن است بخواهید برای کمک به شما یک متخصص را استخدام کنید، برخی از بهترین روش ها وجود دارد که می توانید آنها را در محتوای خود بگنجانید که بلافاصله سئوی کلی شما را افزایش می دهد و ترافیک را به سمت شما هدایت می کند.

  • محتوای خوب ایجاد کنید. مهمتر از همه، محتوای خوب ایجاد کنید. اگر تمرکز کنید روی ایجاد محتوای با کیفیت بالا، نتایج به دنبال خواهد داشت.
  • سرعت سایت خود را افزایش دهید هرچه سرعت اینترنت بیشتر شود، کاربران کمتر منتظر می مانند روی صفحات کم بارگذاری علاوه بر این، موتورهای جستجو مانند گوگل در صورتی که وب سایت شما به سرعت بارگذاری نشود، آن را کاهش می دهند. به همین دلیل، ضروری است که اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که وب سایت شما به سرعت اجرا می شود.
  • وب سایت خود را موبایل پسند کنید. در سال 2020، 61 درصد از کل جستجوهای گوگل انجام شده است روی یک دستگاه تلفن همراه، و هنگام انجام جستجوی مشاغل محلی روی یک دستگاه تلفن همراه، 88 درصد از مشتریان در عرض 24 ساعت با کسب و کار تماس می گیرند یا از آن بازدید می کنند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای سئوی موبایل بهینه شده است تا برای طیف وسیع تری از کاربران موبایل قابل مشاهده باشد
  • بهینه سازی برای جستجوهای محلی اخیرا نظر سنجی دریافتند که 93 درصد از مصرف کنندگان از اینترنت برای یافتن یک کسب و کار محلی در سال گذشته استفاده کرده اند و 34 درصد از این مصرف کنندگان هر روز جستجو می کنند. بهینه سازی برای سئوی محلی یک راه عالی برای تبلیغ موثر کسب و کار شما در جوامعی است که به صورت رو در رو به آنها خدمات می دهید و ترافیک را به وب سایت خود هدایت می کنید.
  • یک استراتژی لینک سازی را بگنجانید. لینک بیلدینگ یک راه موثر برای افزایش اعتبار دامنه وب سایت شما است و می تواند وب سایت شما را برای شما سخت تر کند.
  • توضیحات و عناوین متا را بهینه کنید. توضیحات و عناوین متا یکی از اولین چیزهایی است که کاربران در SERP می بینند. از کلمات کلیدی ارزشمند در توضیحات و عناوین خود استفاده کنید تا محتوای خود را برای جستجوگران جذاب تر کنید.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  ساختار جدید cPanel و نکاتی برای مدیریت مجوزهای شما

یک استراتژی سئو قوی می تواند ترافیک را افزایش دهد و منجر به رتبه بندی جستجوی بسیار بالاتر شود، که می تواند بر همه کانال های بازاریابی آنلاین شما تأثیر بگذارد. فراموش نکنید، سئو اغلب یک بازی طولانی مدت است. اگر نتایج فوری را مشاهده نکردید خیلی ناامید نشوید.

از رسانه های اجتماعی برای هدایت ترافیک استفاده کنید

یکی از بهترین راه ها برای جذب ترافیک به وب سایت شما، استفاده از شبکه های اجتماعی است. اگر سایت خود را تبلیغ نمی کنید روی فیس بوک، توییتر و اینستاگرام (حداقل)، پس واقعاً سعی نمی کنید ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید.

رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای افزودن فالوور از طریق توصیه ها و ارتباطات است. همه اینها می تواند باعث افزایش ترافیک شود که امیدواریم به فروش سایت شما تبدیل شود.

اگر این روزها یک فروشگاه تجارت الکترونیک دارید، ضروری است که اقداماتی را برای آوردن ترافیک بیشتر به وب سایت خود انجام دهید. حتی اگر بخش کوچکی از آن‌ها به مشتریان عادی تبدیل شوند، هرچه بیشتر بتوانید وارد کنید، شانس شما برای تکرار تجارت بیشتر است.

فیس بوک

فیس بوک ممکن است در چند سال گذشته بخشی از درخشش خود را از دست داده باشد، اما همچنان یک پلتفرم اصلی با ابزارهای بازاریابی توسعه یافته ای است که باید از آنها استفاده کنید.

حداقل شرکت شما باید فیس بوک داشته باشد page برای محصول یا نام تجاری خود که به طور منظم به روز می کنید و از طریق آن به طور فعال مخاطبان خود را درگیر می کنید.

بهتر است از ابزارهای بازاریابی فیسبوک استفاده کنید. برای یک سرمایه‌گذاری نسبتاً متوسط ​​و با دانش فنی بسیار کم، می‌توانید به راحتی تبلیغات هدفمندی تولید کنید که به مخاطب ایده‌آل دسترسی پیدا کند که می‌خواهد درباره آنچه ارائه می‌دهید بداند.

توییتر

توییتر کوتاه و مفید است زیرا شما فقط 280 کاراکتر دارید تا پیام خود را به خواننده برسانید. اگر قصد شما این است که از توییتر برای کمک به افزایش ترافیک به وب سایت خود استفاده کنید، پیام شما باید این هدف را در ذهن داشته باشد.

در مورد اخبار مرتبط، رویدادهای جاری یا مقالات مرتبط با برند یا محصولات خود، توییت‌هایی را ارسال کنید. همچنین مهم است که فید توییتر خود را پر جنب و جوش و جالب نگه دارید تا مردم بخواهند آنچه را که می گویید ببینند.

در اینجا لیستی از پیشنهاداتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا از حساب توییتر خود به طور موثر استفاده کنید:

  • با پیام، صدا و لحن خود در توییت های خود سازگار باشید
  • مطمئن شوید که پیام 140 کاراکتری شما رسا باشد
  • توییت های روزانه یا مناسب رویداد را پست کنید
  • یاد بگیرید که چگونه از هشتگ استفاده کنید تا پست های خود را راحت تر پیدا کنید
  • افراد را دنبال کنید و روزانه برای آنها پست ارسال کنید یا از آنها بازتوییت کنید
  • از منابع دیگر برای یافتن کاربران توییتر که متناسب با جمعیت هدف شما هستند استفاده کنید. مثلا: peekanalytics.com
  • یک متخصص توییتر یا مدیر رسانه های اجتماعی را برای بهبود مدیریت توییت های خود استخدام کنید
  • با فالوورهای خود و کسانی که به پست های شما ابراز علاقه می کنند ارتباط برقرار کنید. از توییت ها و تعامل با دیگران استفاده کنید تا نشان دهید که اهمیت می دهید و مردم را تشویق می کنید اطلاعات یا پیام های شما را بازتوییت کنند.
  • از توییتر برای ارائه کوپن‌ها، پیش‌نمایش‌های مخفیانه یا پیوندهایی استفاده کنید که به کاربران شما بینش مناسبی را می‌دهد. روی وبسایت شما

اینستاگرام

همانطور که می گویند، “یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد.”

اینستاگرام در چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. شرکت‌هایی که از این پلتفرم اجتماعی در کمپین بازاریابی آنلاین خود استفاده نمی‌کنند، در خطر عقب ماندن هستند. با استفاده از محتوای ساده مبتنی بر تصویر، شرکت‌ها می‌توانند حجم‌ها را به گونه‌ای با مشتریان ارتباط برقرار کنند که هرگز نمی‌توانند از طریق تبلیغات نوشتاری یا حتی ویدیوها انجام دهند.

علاوه بر این، پلتفرم تبلیغاتی آن به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا تبلیغاتی را وارد کنند که تقریباً شبیه بخشی از فید معمول کاربر است، که می‌تواند به تعامل بسیار بالاتری منجر شود.

بعداً در این مقاله چندین نکته و بهترین روش برای استفاده حداکثری از کانال های اجتماعی خود را پوشش خواهیم داد.

آموزش های یوتیوب

یوتیوب همچنین به عنوان یک پلتفرم رسانه اجتماعی در نظر گرفته می شود، اما مدت هاست که یکی از محبوب ترین موتورهای جستجو بوده است.

مردم تقریباً درباره هر چیزی که فکرش را بکنید ویدیوها را تماشا می کنند روی یوتیوب. اگر می‌توانید کارهایی مانند ارائه راه‌حل برای بینندگان یا راه‌حل‌های دشوار آن‌ها را انجام دهید process، می توانید شاهد یک افزایش عمده در ترافیک باشید.

در حالی که اگر تمرکز داشته باشید، برای وارد شدن به ریتم استفاده مؤثر از یوتیوب کمی تلاش لازم است روی با ایجاد محتوای مفید با ارزش های تولیدی خوب، مخاطب ایجاد خواهید کرد و نتایج را مشاهده خواهید کرد.

درست مانند انواع دیگر بازاریابی محتوا، این یک سرمایه گذاری بلندمدت برای افزایش ترافیک است.

نتایج به ندرت یک شبه اتفاق می‌افتد، و ایجاد محتوایی که «ویروسی» می‌شود پیچیده‌تر از آن چیزی است که بسیاری از مردم فکر می‌کنند. با این حال، با اصول محکم و محتوای جذاب، می‌توانید دامنه برند خود را به مخاطبان جدید گسترده‌ای گسترش دهید.

بازاریابی ایمیلی

این یکی ممکن است برای برخی قدیمی به نظر برسد، اما بازاریابی ایمیلی ابزار قدرتمندی برای بازاریابی آنلاین است و می تواند به افزایش ترافیک کمک کند. بهترین راه برای استفاده از آن (مخصوصاً برای مارک های جدیدتر) این است که در ازای کسی که آدرس ایمیل خود را به شما می دهد، چیزی ارزشمند را به شما هدیه دهید.

برای ایجاد یک کتاب الکترونیکی، الگو، گزارش یا چیز دیگری که واقعاً مخاطب شما می خواهد (نه چیزی که صرفاً با تبلیغات برای محصول یا شرکت شما پر شده باشد) وقت بگذارید. با مشتری رابطه برقرار کنید، در مورد عادات آنها بیاموزید و داده ها را جمع آوری کنید روی بهترین راه برای دسترسی به آنها از طریق ایمیل

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چیدمان وب مدرن با فلکس باکس

از تلاش برای فروش در هر فرصتی اجتناب کنید. ابتدا با هم ارتباط برقرار کنید، اعتماد و علاقه آنها را به دست آورید و محیطی ایجاد کنید که در آن فروش نسبت به محتوای ایمیل در درجه دوم اهمیت قرار گیرد.

برای شروع، 5 نکته بازاریابی ایمیلی ما را برای صاحبان مشاغل کوچک بررسی کنید.

سایت خود را ادعا کنید روی Google برای کسب و کار من

برای افزایش ترافیک، با Google برای کسب و کار من آشنا شوید. آیا می‌دانستید که ممکن است از قبل یک فهرست کسب‌وکار داشته باشید روی نقشه های گوگل؟ «Google برای کسب‌وکار من» به‌طور خودکار فهرست‌هایی را برای کسب‌وکارها ایجاد می‌کند و مگر اینکه فهرست خود را ادعا کنید، اطلاعات نشان‌داده‌شده ممکن است نادرست یا گمراه‌کننده باشد.

خوشبختانه، ادعای فهرست خود و راه‌اندازی «Google برای کسب‌وکار من» آسان است.

شما فقط باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و کسب و کار خود را ادعا کنید هنگامی که مشخصات خود را پر کردید، یک تماس تلفنی، ایمیل یا کارت پستال از طرف Google دریافت خواهید کرد که آدرسی را که برای کسب و کار خود مشخص کرده اید تأیید می کند.

پس از اینکه کسب و کار خود را ادعا کردید، سعی کنید اطلاعات فهرست خود را به روز نگه دارید. حداقل، مطمئن شوید که آدرس، وب‌سایت، شماره تلفن و نشانگر Google Maps خود را وارد کنید.

Google My Business همچنین به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را وارد کنید که تجارت شما را توصیف می کند. مطمئن شوید که کلمات کلیدی دقیقی را انتخاب کنید که شرکت شما را متمایز کند.

بیانیه های مطبوعاتی

اینها ممکن است مانند یادگارهای گذشته به نظر برسند، اما عصر دیجیتال به آنها زندگی و شکل جدیدی به انتشارات مطبوعاتی داده است و هنوز هم می توانند ترافیک را هدایت کنند. ایجاد یک بیانیه مطبوعاتی، سپس پخش استراتژیک آن در کانال های اجتماعی و از طریق ایمیل های هدفمند و پیام های مستقیم، همچنان می تواند محصول یا نام تجاری شما را در مقابل مخاطبان جدید قرار دهد.

با میلیون‌ها وبلاگ آنلاین، حتی ممکن است بتوانید روابطی با ویژگی‌های کوچک‌تر ایجاد کنید print و اگر محتوای شما با موضوع آنها مطابقت دارد، تبلیغ کنید.

همچنین گزینه ای برای استفاده از سایت های خارجی برای ارسال و توزیع بیانیه های مطبوعاتی است. با این حال، بسیاری از این موارد هزینه دارند اما نتایج را برای توجیه هزینه بر نمی‌گردانند.

انتشارات مطبوعاتی همچنان راه خوبی برای نمایش محصول یا برند شما در مقابل مخاطبان جدید است.
10 راه برای هدایت ترافیک به وب سایت شما 3

برند خود را تقویت کنید

در دنیای دیجیتال، همانند دنیای واقعی، تکرار می تواند حس آشنایی با یک برند را ایجاد کند. البته در دنیای دیجیتال هزینه این تکرار معمولا بسیار کمتر از بیلبوردها یا تبلیغات رادیویی و تلویزیونی است.

نکته کلیدی حفظ یک پیام برند و لوگوی ثابت و قابل تشخیص است. از آن در هر جایی که برند شما زندگی می کند استفاده کنید.

لوگوی خود را به امضای ایمیل خود اضافه کنید، آن را قرار دهید روی همه کانال های اجتماعی خود را، و آن را در همه مقالات و پست ها قرار دهید. آن را در جایی که مناسب به نظر می رسد قرار دهید (و جایی که بتوانید کنترل خود را حفظ کنید تا شخص دیگری از آن برای تحقیر برند شما استفاده نکند).

این آشنایی باعث می شود مصرف کنندگان باور کنند که برند شما تثبیت شده، قابل اعتماد است و انتخاب خوبی برای آنهاست. این باید به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک کند.

ترافیک را از طریق تبلیغات هدایت کنید

اگر همه چیز شکست بخورد، همیشه تبلیغات وجود دارد. در حالی که بسیاری از روش های دیگر برای رانندگی ترافیک کم و بیش رایگان هستند، تبلیغات تقریبا همیشه هزینه دارد.

این بدان معنا نیست که باید هزینه زیادی برای تبلیغات داشته باشید. فقط یک بودجه تعیین کنید و به آن پایبند باشید.

جستجوهای معمولی در گوگل می توانند مقداری ترافیک به همراه داشته باشند، اما اگر سرمایه کمی برای افزایش مخاطبان خود از طریق فیس بوک، اینستاگرام و تبلیغات گوگل سرمایه گذاری کنید، شاهد رشد ترافیک وب سایت خود خواهید بود.


نکات و بهترین روش های بازاریابی رسانه های اجتماعی

قبلاً در این مقاله به رسانه‌های اجتماعی و چگونگی استفاده از کانال‌های مختلف آن برای کمک به افزایش ترافیک به وب‌سایت شما پرداختیم.

در حالی که رویکرد به رسانه های اجتماعی بر اساس متفاوت است روی کدام کانال را ارسال می کنید onبرخی از بهترین روش‌های کلی وجود دارد که می‌توانید برای اطمینان از اینکه از تلاش‌های خود در رسانه‌های اجتماعی بیشترین استفاده را می‌کنید، استفاده کنید.

مخاطب خود را بشناسید

شما باید مخاطبان هدف خود را بشناسید، جایی که آنها را می توان پیدا کرد، و اینکه چه زمانی بیشتر با شما ارتباط برقرار می کنند و در مورد چه چیزی می خواهند بدانند. سپس از این اطلاعات و محتوای با کیفیت برای ایجاد کمپینی استفاده می‌کنید که به آنها نشان می‌دهد چرا باید به صورت آنلاین با شما ارتباط برقرار کنند.

اهداف تعیین کنید

اکنون که مخاطبان خود را می شناسید، زمان تعیین اهداف بازاریابی رسانه های اجتماعی است. شما اهدافی می خواهید که تاثیر زیادی داشته باشند و بازدهی موثر داشته باشند روی سرمایه گذاری (ROI).

سه هدف اصلی خود را برای یک سال یا سه ماهه در نظر بگیرید و آنها را به اهداف رسانه های اجتماعی تقسیم کنید. فرض کنید قرار است محصول جدیدی را در ابتدای سال آینده ارسال کنید. این محصول ارتقا یافته به مدل قبلی است و از نظر طراحی کاربرپسندتر است.

سپس می‌توانید اهداف بازاریابی را تعیین کنید که برای مشتریان قبلی که نسخه قبلی را خریداری کرده‌اند، مشتریان قبلی که قبلاً محصولات دیگری را از شما خریداری کرده‌اند (فروش آسان‌تر به مشتریان قبلی) و همچنین مشتریان جدید جذاب باشد. سپس می توانید سه کمپین راه اندازی کنید.

سازگاری ایجاد کنید

هنگامی که یک کمپین بازاریابی را شروع می کنید، مطمئن شوید که از آن در همه پلتفرم ها استفاده می کنید. از نقاط قوت پلتفرم های دلخواه خود استفاده کنید و از گزینه های رسانه های مختلف نترسید.

یک برنامه تنظیم کنید و به آن پایبند باشید

شما مخاطبان خود را می شناسید و جایی که آنها دوست دارند با شما ارتباط برقرار کنند، اهداف خود را تعیین کرده اید و آنها را با اهداف بازاریابی خود هماهنگ کرده اید، اکنون زمان آن است که یک برنامه تنظیم کنید و به آن پایبند باشید.

به خود (و/یا تیم رسانه های اجتماعی خود) در روز مقدار دلخواه خود را برای به حرکت درآوردن کمپین رسانه های اجتماعی خود اختصاص دهید. زمانی را برای ساخت محتوای خود اختصاص دهید. آماده کردن تصاویر، هشتگ‌ها، متن و موارد دیگر قبل از شروع کمپین رسانه‌های اجتماعی کاملاً مشکلی نیست.

تطبیق و تنظیم

مخاطبان شما در طول زمان تغییر خواهند کرد و فناوری نیز تغییر خواهد کرد. برای تغییر با آن آماده باشید. اثربخشی کمپین های خود را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تنظیم کنید تا کسب و کارتان و همچنین بودجه شما حفظ شود روی مسیر.

مهمتر از همه، به یاد داشته باشید که رسانه های اجتماعی راهی برای ارتباط با مخاطبان شما هستند، اما کل کسب و کار شما نیست. چشمت را حفظ کن روی تصویر بزرگ و عینی باقی بماند.


افکار نهایی

چه به تازگی وب سایت خود را آنلاین می کنید یا سایت شما سال هاست که پیشرفت کرده است، همیشه می توانید از ترافیک بیشتری بهره مند شوید.

با این حال، هدایت ترافیک به وب سایت شما کار ساده ای نیست و تکمیل همه این بخش های مختلف می تواند کمی سخت به نظر برسد. گرفتن آن بسیار است روی.

به جای غرق شدن، یک حوزه را در نظر بگیرید و کار کنید روی آن را در طول چند روز و سپس حرکت روی بعدی. کم کم شاهد افزایش ترافیک وب سایت خواهید بود.

برای بینش بیشتر روی روش افزایش ترافیک، SEO وردپرس ما را بررسی کنید: راهنمای کامل مبتدی.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید