وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

آیا فرم های نینجا شما ایمیل های شما را ارسال نمی کنند؟

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


اگر از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای وب سایت خود استفاده می کنید، شاید نام Ninja Forms را شنیده باشید. فرم های نینجا یک راه حل فرم تماس برای هاست وردپرس وب سایت ها

برخی از صاحبان وب‌سایت‌ها با ارسال ایمیل‌های Ninja Forms پس از ارسال فرم، با مشکلاتی مواجه شده‌اند. این در واقع یک مشکل رایج برای بسیاری از کاربران Ninja Form است و می توان آن را به سادگی با چند تنظیمات و تنظیمات جزئی حل کرد.

افزونه WP Mail Logging

برای اینکه دقیقاً مشکل ارسال نشدن ایمیل توسط Ninja Forms را پیدا کنید، باید دقیقاً مشخص کنید چه مرحله‌ای در مسیر باعث ایجاد مشکل شده است. شما می توانید این کار را با افزونه WP Mail Logging. توصیه می کنیم نصب آن و از آن برای نظارت بر ارسال ایمیل وب سایت خود استفاده کنید.

این افزونه به شما اطلاع می دهد که دقیقاً چه مرحله ای باعث ایجاد مشکل شده است تا بتوانید آن را برطرف کنید. اگر با دانستن اینکه چه کاری باید انجام دهید مشکل دارید، با پشتیبانی ما تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ما آماده کمک است.

سرویس ایمیل نینجا را امتحان کنید…

اگر می خواهید برای تحویل ایمیل خود آرامش کامل داشته باشید، سعی کنید سرویس پست نینجا. این سرویس دردسر را از تلاش برای عیب یابی مشکلات ایمیل شما برطرف می کند. Ninja Mail Service پیام‌ها را از سرور ایمیل بهینه‌سازی شده مخصوص خود ارسال می‌کند و مطمئن می‌شود که آنها تحویل داده شده‌اند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  با Backbone کرک کنید

… یا خودتان آن را تعمیر کنید

اگر علاقه ای به استفاده از این سرویس ندارید، در اینجا می توانید سعی کنید مشکل را برطرف کنید روی مال خودت

مطمئن شوید که “اعلان ایمیل مدیر” پیش فرض را پیکربندی کرده اید. با کلیک کردن می توانید این کار را انجام دهید روی برگه «ایمیل‌ها و اقدامات» (#1) در بالای صفحه فرم‌ساز. سپس روی “ایمیل مدیر” (#2) کلیک کنید.

به صفحه ایمیل ها و اقدامات بروید

در قسمت “به” (#3)، یک کاما در کنار متن “{wp:admin_email}” قرار دهید و سپس ایمیل خود را قرار دهید. همانطور که در مثال مشاهده می کنید، آدرس ایمیل خود را قرار دادم. پس از اتمام، دکمه “انجام شد” را در گوشه سمت راست بالا فشار دهید. هنگامی که این را کامل کردید، آن را آزمایش کنید و ببینید آیا ایمیلی دریافت می کنید.

برای دریافت اعلان ها ایمیل خود را وارد کنید

اگر هنوز ایمیلی دریافت نمی کنید، ممکن است به این دلیل باشد که سرور ایمیل شما به دلیل خالی بودن خط موضوع یا پیام ایمیل پیامی ارسال نمی کند. اگر مشکوک به این موضوع هستید، فرم را به طور کامل پر کنید و آن را تست کنید تا ببینید آیا این مشکل را برطرف می کند یا خیر.

فیلترهای اسپم

هنگامی که وردپرس را راه اندازی می کنید، نام و آدرس ایمیل خود را در اطلاعات مدیریت وارد کرده اید تا شما host می توانید از این برای شناسایی حساب خود استفاده کنید. اگر تنظیمات «از نام» و «از نشانی» را در «فرم‌های نینجا» به چیزی غیر از اطلاعات اصلی موجود در اطلاعات سرپرست خود تغییر دهید، ممکن است سرویس ایمیل ارسالی پیام را به‌عنوان هرزنامه مسدود کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  قالب وردپرس مناسب را پیدا کنید

این ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که آدرس ایمیل ارسالی را به چیزی خارج از دامنه خود، مانند آدرس Gmail تغییر دهید. با این کار فیلترهای هرزنامه پرچم قرمز تنظیم می شود و می تواند این ایمیل ها را مسدود کند. فرم‌های نینجا معمولاً اطلاعات را به host، که آن را به هر آدرس ایمیلی که برای آن فرم خاص تنظیم شده است ارسال می کند. توصیه می کنیم این تنظیمات را تغییر ندهید مگر اینکه شرکت میزبانی وب شما آن را توصیه کند.

اگر با نینجا فرم‌ها در ارسال ایمیل مشکل دارید، نباید نگران باشید. به احتمال زیاد، مشکل شما به دلیل یک تنظیم جزئی است که می تواند به سرعت حل شود. با استفاده از نکات ذکر شده، باید ایمیل‌های خود را از Ninja Forms بدون هیچ مشکلی دریافت کنید.

میزبانی وب خود را به قدرت و سرعت ارتقا دهید هاست وردپرس از میزبانی رسانگار.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید