وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

طراحی وب پاسخگو: چیست و چگونه کارکرد آن را تأیید کنیم

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


یکی از رایج ترین سوالات در هنگام ساخت یک وب سایت این است که آیا وب سایت من موبایل فرندلی خواهد بود؟ تقریباً هر صاحب وب سایتی در مقطعی این سؤال را می پرسد. چرا این هست؟ هنگام تهیه تلفن همراه، بسیاری از مردم متوجه نشدند که چرا کسی می خواهد یک طراحی وب سایت واکنش گرا داشته باشد. می توانید روی وب زوم کنید page و به تمامی لینک ها و مطالب دسترسی داشته باشید.

وقتی شخصی با وب سایتی برخورد کرد که کمی جلوتر از بازی بود و طراحی وب سایت واکنش گرا داشت، در آن زمان بود که متوجه شد چگونه می تواند روش استفاده از وب سایت ها را تغییر دهد. روی دستگاه های تلفن همراه تجربه کاربری باورنکردنی بود. روش بارگذاری وب سایت روی هر اندازه صفحه نمایش تفاوت ایجاد می کند.

طراحی وب ریسپانسیو چیست؟

طراحی وب ریسپانسیو وب سایتی است که متناسب با وضوح صفحه نمایش دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است. نه تنها کل وب سایت با صفحه نمایش مطابقت دارد، بلکه معمولاً عناصر وب سایت به گونه ای تنظیم می شوند که با صفحه شما مطابقت داشته باشند و دسترسی آسان به وب سایت را فراهم می کنند.

چگونه بفهمم که وب سایت من طراحی وب سایت ریسپانسیو دارد؟

ساده ترین راه برای تشخیص اینکه آیا وب سایت شما طراحی وب ریسپانسیو دارد یا خیر این است که به سادگی از وب سایت خود بازدید کنید روی یک دستگاه تلفن همراه اگر وب سایت با اندازه صفحه نمایش دستگاه شما مطابقت داشته باشد و همه عناصر کوچک شوند تا با صفحه شما مطابقت داشته باشند، معمولاً به این معنی است که شما یک وب سایت پاسخگو برای تلفن همراه دارید. راه دیگر برای بررسی استفاده از ابزار آنلاین است. جستجوگر سازگار با موبایل گوگل می تواند تشخیص دهد که آیا وب سایت شما طراحی وب واکنش گرا دارد یا خیر.
جستجوگر طراحی وب سایت واکنش گرا گوگل

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش استفاده از کشیدن و رها کردن HTML5

اگر طراحی وب ریسپانسیو نداشته باشم چه می شود؟

بسته به روی چگونه وب سایت شما ساخته شده است، ساخت یک طراحی واکنش گرا می تواند بسیار ساده باشد. تماس با یک توسعه دهنده برای کمک به طراحی یک طراحی واکنش گرا بهترین راه برای ساخت درست آن است. همچنین چندین ابزار وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد یک طراحی وب سایت واکنش گرا استفاده کنید.

  • برای وب سایت های وردپرسی، به wptouch.com مراجعه کنید
  • برای وب‌سایت‌های دارای کد سفارشی یا غیر CMS، به bmobilized.com مراجعه کنید

نتیجه

برخی از توسعه دهندگان وب تعجب کردند که آیا ارزش ایجاد یک طراحی واکنش گرا برای مشتریان خود را دارد یا خیر. همانطور که سالها گذشته است روی، این نگرانی دیگر نیست. امروزه تعداد بازدیدکنندگانی که از تلفن خود برای دسترسی به وب سایت ها استفاده می کنند بیشتر از آنهاست روی یک کامپیوتر رومیزی استاندارد ساخت یک طراحی وب ریسپانسیو برای اجرای یک وب سایت موفق اختیاری نیست، بلکه لازم است.

آیا می دانستید که میزبانی رسانگار طراحی وب سایت ریسپانسیو را ارائه می دهد؟ بیشتر بیاموزید و یک وب سایت ریسپانسیو دریافت کنید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید