وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

7 روش برای تمیز کردن وب سایت وردپرسی

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 8 دقیقه


7 روش برای پاکسازی تصویر قهرمان وب سایت وردپرسی
7 روش برای تمیز کردن وب سایت وردپرسی 4

وقتی نوبت به تمیز کردن عمیق حمام یا آشپزخانه می رسد، شما را متعجب می کند که چگونه این همه کثیفی و کثیفی در تمام آن شکاف ها و شکاف ها ظاهر می شود. دادن یک اسکراب خوب به همه چیز کار خوبی است که هر چند ماه یکبار انجام می شود. نه تنها تمیز کردن عمیق آشپزخانه و حمام، بلکه وب سایت شما نیز خوب است. باور کنید یا نه، وب‌سایت شما نیز می‌تواند «کثیف و کثیفی» زیادی داشته باشد.

وقتی وب سایت خود به خوبی کار می کند، آسان است که به تمیز کردن آن فکر نکنید. هر چه وب‌سایت شما بیشتر زنده باشد، «کثیف و کثیفی» بیشتری می‌تواند داشته باشد. امروز، ما شما را در مورد روش تمیز کردن وب سایت وردپرس خود راهنمایی می کنیم.

چرا تمیز کردن وب سایت وردپرس من اهمیت دارد؟

وقتی اکثر مردم برای اولین بار وب سایت خود را راه اندازی می کنند، بسیار سبک وزن است. با گذشت زمان onبا این حال، پلاگین ها، رسانه ها، تم ها، و احتمالاً حتی تغییر کد نویسی هسته وردپرس را می توان اضافه کرد. ایجاد این تغییرات اشکالی ندارد. با این حال، گاهی اوقات رسانه‌های قدیمی، افزونه‌ها، تم‌ها، نظرات، کدنویسی و لینک‌ها باقی می‌مانند و باعث می‌شوند که وب‌سایت شما به آرامی متورم شود.

چه مشکلی با یک وب سایت متورم وجود دارد؟ وقتی وب سایت شما پف کرده است، اندازه واقعی وب سایت می تواند بر زمان بارگذاری آن تأثیر بگذارد. این می تواند باعث ناامیدی بازدیدکنندگان شما شود و باعث نرخ پرش بالا شود. نه تنها می تواند بر بازدیدکنندگان شما تأثیر بگذارد، بلکه می تواند مدیریت وب سایت شما را نیز دشوارتر کند زیرا منطقه مدیریت وب سایت شما کند است.

به همین دلیل، عاقلانه است که برای تمیز کردن عمیق وب سایت وردپرس خود وقت بگذارید. در حین تمیز کردن عمیق، همچنین می توانید تأیید کنید که تمام تعمیر و نگهداری صحیح انجام شده است.

افزایش سرعت وب سایت وردپرس شما باید در اولویت قرار گیرد. انتخاب یک طرح میزبانی وردپرس می تواند به سرعت و عملکرد بهینه کمک کند. میزبانی رسانگار را در نظر بگیرید هاست وردپرس.

7 روش برای تمیز کردن وب سایت وردپرسی

اکنون که ما برخی از دلایل پاکسازی وب سایت وردپرس خود را به اشتراک گذاشته ایم، اجازه می دهیم به 7 روش برای بهینه سازی وب سایت خود نگاه کنیم! قبل از اینکه بخواهیم تمام آن “کثیف و کثیفی” را پاک کنیم، مهم است که یک را اجرا کنیم پر شده backup از وب سایت شما. اگر به طور تصادفی کمی خیلی سخت تمیز کنیم و چیزی خراب شود، یک وب سایت کامل backup به ما این امکان را می دهد که به وب سایت کار بازیابی کنیم. با پشتیبان گیری از وب سایت وردپرس خود آشنا شوید.

نکته حرفه ای: فعالانه backup سایت شما در هنگام ایجاد تغییرات و همچنین پشتیبان گیری افزایشی هر هفته، ماه، سال و غیره. ذخیره کردن نسخه های پشتیبان خارج از سایت در مکانی مانند Google Drive یا Dropbox تضمین می کند که نسخه های پشتیبان شما همیشه به راحتی در دسترس هستند.

1. هسته، پلاگین ها و تم های وردپرس را به روز کنید

فرکانس: ماهانه – به طور منظم

وردپرس، افزونه ها و تم ها را به روز کنید

به روز نگه داشتن فایل های اصلی وب سایت وردپرس، افزونه ها و تم ها بسیار مهم است. این به‌روزرسانی‌ها می‌توانند به‌روزرسانی‌های امنیتی مهم، ویژگی‌های جدید و رفع اشکال را ارائه دهند.

شما می خواهید با آن شروع کنید به روز رسانی فایل های اصلی وردپرس. اکثر به‌روزرسانی‌های جزئی به‌طور خودکار اجرا می‌شوند، اما به‌روزرسانی‌هایی که تغییرات بیشتری دارند باید به‌صورت دستی اجرا شوند. خوشبختانه، این بسیار ساده است process. روی دکمه “به روز رسانی وردپرس” در بخش “به روز رسانی” وردپرس کلیک کنید و همه چیز آماده است.

مرحله بعدی اجرای به روز رسانی پلاگین و تم است. این process بسیار ساده است به سادگی به بخش “به روز رسانی” وردپرس بروید، همه افزونه های خود را انتخاب کنید و روی “به روز رسانی افزونه ها” کلیک کنید. اگر در حین اجرای به‌روزرسانی‌ها سعی کنید به وب‌سایت خود دسترسی پیدا کنید، پیامی مبنی بر «عدم دسترسی برای نگهداری برنامه‌ریزی شده» مشاهده خواهید کرد. این پیام پس از تکمیل به روز رسانی به طور خودکار ناپدید می شود. همین مراحل را برای به‌روزرسانی تم‌ها دنبال کنید!

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آموزش تهیه پشتیبان از سرور مجازی لینوکس ( Linux VPS Backup)

2. پلاگین ها و تم های غیر ضروری را حذف کنید

فرکانس: دوسالانه – نه به طور منظم

پلاگین ها و تم های غیر ضروری را حذف کنید

وردپرس هزاران منبع عالی دارد و اغلب، اضافه کردن یک دسته از افزونه ها و تم ها می تواند بسیار آسان باشد. برخی از این منابع می توانند برای وب سایت شما مفید باشند، اما برخی دیگر در واقع می توانند فشار غیر ضروری را به وب سایت شما وارد کنند.

اغلب، کاربران به‌جای حذف کامل افزونه‌ها و تم‌ها، آن‌ها را به سادگی غیرفعال می‌کنند. اگرچه غیرفعال شده است، اما فایل ها هنوز وجود دارند و می توانند منجر به اشکالات و مشکلات امنیتی مختلفی شوند. حذف تم ها و افزونه های غیر ضروری بخش مهمی از تمیز کردن وب سایت شما است.

موضوعات: تمام تم هایی را که نصب کرده اید مرور کنید و تم هایی را که استفاده نمی کنید حذف کنید. می خواهید موضوع را غیرفعال و سپس حذف کنید.

پلاگین ها: تمام پلاگین هایی که استفاده می کنید را مرور کنید و هر کدام را که اصلاً نیاز ندارید غیرفعال کنید. پس از غیرفعال شدن، هر افزونه را حذف کنید. افزونه های غیر ضروری می توانند باعث کند وب سایت شما اجرا شوند.

نکته پاداش: از تم ها و پلاگین های متورم خودداری کنید

بسیاری از کاربران به دنبال یک پلاگین هستند که همه کارها را انجام می دهد، اما مشکل آن این است که گزینه های زیادی در داخل افزونه یا موضوع وجود دارد که هرگز از آنها استفاده نخواهند کرد. از افزونه ها یا تم هایی که یک راه حل «همه در یک» هستند و به جای رفتن به سراغ کاری که همه چیز را انجام می دهد، خودداری کنید. به عنوان مثال، اگر فقط نیاز به نمایش یک ویجت کوچک توییتر دارید، به سراغ ویجتی بروید که دقیقاً این کار را انجام می دهد، نه چیزی که شامل موارد مختلف دیگری مانند دکمه های اشتراک گذاری اضافی در پست شما یا کل آن باشد. page از پست های توییتر در حالی که این عناصر نشان داده نمی شوند، خود کد معمولاً از منابع سیستم بیشتری استفاده می کند.

برخی از تم ها و افزونه ها نیز ممکن است کدگذاری ضعیفی داشته باشند که در آنها منابع بیشتری از حد لازم مصرف می کنند. اگرچه ممکن است جذاب باشند، به احتمال زیاد یک تم یا افزونه وجود دارد که به همان اندازه خوب به نظر می رسد، اما از نیمی از منابع یک تم با کدگذاری ضعیف استفاده می کند. یک نقطه شروع خوب در این امر خرید تم ها از منابع معتبر است.

3. انبار رسانه را تمیز کنید

فرکانس: هر چند ماه یکبار – به طور منظم

هنگام ساخت یک وب سایت، دانستن ابعاد مناسب همه چیز ممکن است سخت باشد و گاهی اوقات مجبور هستید چندین نسخه مختلف از یک تصویر را آپلود کنید. هر یک از این نسخه ها می تواند اندازه کلی وب سایت شما را افزایش دهد. همه آنها در گالری رسانه آپلود می شوند که شبیه به انباری است. مانند غذای فاسد یا قدیمی، عاقلانه است که انواع رسانه های استفاده نشده را حذف کنید.

به کتابخانه رسانه وردپرس خود بروید و هر تصویر یا رسانه ای را که در وب سایت خود استفاده نمی کنید حذف کنید. این می تواند سخت باشد process از آنجایی که لازم است هر نوع رسانه را به صورت دستی مرور کنید. یکی از پلاگین هایی که می تواند در این زمینه کمک کند Media Cleaner نام دارد. هر رسانه ای را که استفاده نشده است حذف می کند روی وب سایت شما، در زمان صرفه جویی در زمان مرور دستی از طریق آن صرفه جویی می کند. قبل از اینکه همه رسانه‌های استفاده نشده حذف شوند، Media Cleaner همه چیز را در یک پوشه موقت قرار می‌دهد که در آن می‌توانید حذف را تأیید یا رد کنید.

یکی از راه‌های جلوگیری از نشستن طولانی مدت رسانه بلااستفاده، حذف رسانه بلااستفاده پس از آپلود آن است. اگر تصمیم گرفتید که به یک تصویر بزرگتر نیاز دارید، تصویر آپلود شده قبلی را حذف کنید و سپس به آپلود تصویر جدید ادامه دهید.

نکته پاداش: از CDN برای محتوای استاتیک استفاده کنید

یک شبکه تحویل محتوا (CDN) به شما این امکان را می دهد که بسته به مکان های مختلف فایل های استاتیک خود را ارائه دهید روی بازدید کننده شما که بسیار سریعتر اجازه می دهد page زمان بارگذاری جدا از دیدگاه کاربر، سرور شما همچنین می‌تواند آن منابع را به سرویس دیگری که به طور خاص برای انجام این کار تنظیم شده است، بارگذاری کند و جلوه کمتری را ایجاد کند. روی منابع سرور

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  WDD CodeVisually.com را تصاحب می کند

خدماتی مانند بانی CDN می توانند عملکرد سایت شما را با قیمت ارزانی افزایش دهند و راه اندازی آنها در افزونه هایی مانند W3 Total Cache بسیار آسان است.

4. تصاویر خود را خرد کنید

فرکانس: هر بار که تصاویر آپلود می شوند – به طور منظم

نه تنها حذف تصاویری که استفاده نمی شوند مهم است، بلکه فشرده سازی و بهینه سازی تصاویر در سرتاسر وب سایت شما نیز مهم است.

تصاویر کوبنده روی وب سایت شما در مورد کوچک کردن اندازه کلی تصویر است که اجازه می دهد تصویر سریعتر بارگذاری شود و همچنین اندازه وب سایت شما کاهش یابد.

می توانید قبل از آپلود تصاویر به صورت دستی با استفاده از ابزارهای آنلاین رایگان، مانند TinyPNG.

اگر قبلاً تصاویری را در وردپرس آپلود کرده اید، افزونه های متعددی وجود دارد که می توانید از آنها برای بهینه سازی استفاده کنید.

5. کاربران وردپرس را به روز کنید

فرکانس: هر چند هفته یکبار – به طور منظم

یکی دیگر از راه‌های پاکسازی وب‌سایت وردپرس، به‌روزرسانی حساب‌های کاربری وردپرس است. بررسی هر یک از مجوزهای کاربر که به هر کاربر اختصاص داده شده است مهم است. شما نمی خواهید مشتری به وب سایت شما دسترسی ویرایش داشته باشد. همچنین ممکن است کاربرانی داشته باشید که دیگر نیازی به دسترسی به وب سایت شما ندارند.

به سادگی به برگه «کاربران» بروید و هر کاربر را مرور کنید تا مطمئن شوید که مجوزهای صحیح و در واقع نیاز به دسترسی به وب سایت شما را دارد. همچنین هر کاربر را بررسی کنید تا مطمئن شوید اطلاعات مرتبط با نمایه آنها درست است. همانطور که کاربران بیشتری از وب سایت خود استفاده می کنند، می خواهید این بررسی را بیشتر انجام دهید.

6. نظرات هرزنامه را پاک کنید

فرکانس: هر چند هفته یکبار – به طور منظم

اگر وبلاگی را اداره می کنید، متوجه خواهید شد که نظراتی دارید که از طریق آنها هرزنامه هستند. به جای نادیده گرفتن این نظرات و اجازه دادن به آنها در داشبورد وردپرس شما، آنها را حذف کنید.

هر نظر هرزنامه را به عنوان “هرزنامه” علامت گذاری کنید و پس از اینکه مرتب سازی همه نظرات را انجام دادید، سطل های هرزنامه و سطل زباله را خالی کنید.

برای کمک به جلوگیری از ورود این نظرات هرزنامه، توصیه می کنیم از یک افزونه محافظت از هرزنامه استفاده کنید. اکثر نصب های وردپرس همراه هستند Akismet نصب شده است. این افزونه توسط تیم سازنده وردپرس ساخته شده است، بنابراین یک افزونه قوی و قابل اعتماد ضد هرزنامه است.

7. محتوای موجود را بررسی کنید

فرکانس: ماهانه – به طور منظم

بررسی محتوای موجود شما ممکن است خسته کننده به نظر برسد، اما بخش مهمی از تمیز کردن وب سایت شما است. با هر کدام شروع کنید page و در حین خواندن این سوالات از خود بپرسید:

  • آیا این محتوا به بازدیدکننده من انگیزه می دهد تا اقدامی انجام دهد؟
  • آیا این محتوا هدفی را دنبال می کند؟
  • آیا این محتوا باعث آموزش یا سردرگمی بازدید کننده می شود؟
  • تمام تصاویر و لینک ها را انجام دهید روی این page مطابق انتظار عمل کند؟
  • آیا محتوا با عبارات جستجوی صحیح کلمات کلیدی بهینه شده است؟

اگر احساس می کنید که محتوای شما قدیمی است یا نامربوط است، مدتی را صرف به روز رسانی و بازنویسی محتوا کنید. این ممکن است زمان زیادی را ببرد، اما ارزشش را دارد. نه تنها وب سایت خود را تمیز می کنید، بلکه تغییراتی نیز ایجاد می کنید که می تواند به جذب بازدیدکنندگان بیشتر کمک کند.

این مرحله را با بررسی جزئیات جزئی، مانند اطلاعات حق چاپ در پایین وب سایت خود، تکمیل کنید تا مطمئن شوید که به روز است.

پس از راه اندازی یک وب سایت، می توان به راحتی نیاز به نگهداری آن را فراموش کرد. مانند تمیز کردن آشپزخانه یا حمام، وب سایت شما ممکن است به تمیز کردن عمیق خوب نیاز داشته باشد.

امروز، مهم ترین مناطقی را که باید تمیز شوند را به اشتراک گذاشتیم روی وبسایت شما. از اجرای به‌روزرسانی‌ها تا بررسی محتوای موجود، process تمیز کردن وب سایت شما می تواند بسیار دشوار باشد. انجام یک مرحله در یک زمان به شما این امکان را می دهد تا مطمئن شوید که هر قسمت از وب سایت شما جذاب و گسترده است.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید