وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

روش بهبود نرخ پرش روی وب سایت وردپرس شما

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 9 دقیقه


روش بهبود نرخ پرش روی وب سایت وردپرس شما 1

شما وب سایت خود را راه اندازی کرده اید و شروع به جذب ترافیک به صفحات خود کرده اید. ساختن یک وب سایت می تواند کار سختی باشد، اما شما تا اینجا به آن رسیده اید. حال، چگونه می توانید بازدیدکنندگان را به ماندن جذب کنید روی وب سایت شما و نگاهی به صفحات شما؟

آیا تا به حال از وب سایتی بازدید کرده اید و پس از مشاهده اولین وب سایت page، تصمیم گرفتید برای جستجوی چیز دیگری به Google برگردید؟ به این نرخ پرش می گویند. درصد بازدیدکنندگان وب سایتی است که به وب سایت شما می آیند و قبل از بازدید از وب سایت دیگری را ترک می کنند page.

امروز می خواهیم کمی بیشتر در مورد بانس ریت به اشتراک بگذاریم و چند گام برای کمک به کاهش نرخ پرش وب سایت به شما ارائه دهیم.

نرخ پرش بالا: چگونه بر وب سایت شما تأثیر می گذارد

اگر وب سایت وردپرس شما دارای نرخ پرش بالایی است، این می تواند برای کسب و کار شما مضر باشد. این می تواند درآمد تبلیغات را کاهش دهد، رتبه بندی SEO را کاهش دهد و تبدیل ها را از طریق وب سایت شما محدود کند. با دادن محتوای ارزشمندتر به کاربران خود، به آنها زمان بیشتری برای تعامل با محصول یا خدمات خود می دهید. این می تواند به افزایش نرخ تبدیل شما کمک کند.

نرخ پرش برای وب سایت های وردپرس اغلب توسط وب مسترها و صاحبان مشاغل به طور یکسان نادیده گرفته می شود. به همین دلیل است که توجه به این معیار و کسب مزیت رقابتی مهم است روی وب سایت های رقیب

چگونه نرخ پرش خود را در گوگل آنالیتیکس بررسی کنیم

اگر گوگل آنالیتیکس را راه اندازی نکرده اید روی وب سایت شما، می توانید با دنبال کردن دستورالعمل ها این کار را انجام دهید روی راهنمای ما.

بررسی نرخ پرش در گوگل آنالیتیکس به راحتی انجام می شود. به Google Analytics خود بروید page و روی تب “نمای کلی” در زیر “مخاطب” کلیک کنید.

نرخ پرش شما به صورت درصد همراه با شما نمایش داده می شود page بازدیدها، جلسات، کاربران و میانگین مدت زمان. برای تجزیه و تحلیل عمیق تر، باید نرخ پرش هر صفحه را بررسی کنید. همچنین می‌توانید درصد کاربرانی که از تبلت‌ها، رایانه‌های رومیزی و دستگاه‌های تلفن همراه استفاده می‌کنند را بررسی کنید.

نرخ پرش کامل چیست؟

میانگین نرخ پرش برای وب سایت های وردپرسی حدود 40 درصد است. به عنوان یک قاعده کلی، شما باید نرخ پرش بین 40 تا 50 درصد را هدف قرار دهید. هر چیزی کمتر از 30 درصد یا بالاتر از 70 درصد، به این معنی است که یا با وب سایت خود مشکل دارید یا به درستی اندازه گیری نمی شود.

دلایل قانونی با نرخ پرش بالا

اگرچه نرخ پرش کامل باید حدود 40 درصد باشد، اما دلایل موجهی برای نرخ پرش بالاتر از حد معمول وجود دارد. در اینجا چند نمونه هستند:

ترافیک رسانه های اجتماعی و ترافیک پولی

تبلیغات پولی و کمپین های رسانه های اجتماعی دارای نرخ پرش بالاتری هستند، در حالی که ترافیک ارگانیک به طور کلی نرخ پرش کمتری دارد. اگر در حال اجرای یک کمپین ترافیک پولی هستید، نرخ پرش کلی شما برای وب سایت شما ممکن است بالاتر باشد.

اگرچه این دلیلی برای نگرانی نیست، اما می تواند به این معنی باشد که کمپین ترافیک پولی شما مخاطبان مناسب را هدف قرار نمی دهد. همچنین می تواند به این معنی باشد که صفحات فرود شما برای تبدیل بهینه نشده اند.

پست های وبلاگ

اگر وبلاگ شما به درستی مدیریت و به روز شود، می تواند ترافیک زیادی را به همراه داشته باشد. پست های لاگ نسبت به صفحات وب سایت معمولی نرخ پرش بالاتری دارند. این به این دلیل است که کاربران وارد می شوند، اطلاعات مورد علاقه خود را می خوانند و سپس آن را ترک می کنند page.

وبلاگ ها همچنین تمایل دارند مخاطب خاصی را جذب کنند که به دنبال موضوعی خاص هستند، نه بازدیدکنندگانی که قصد خرید محصول یا خدمات شما را دارند. اگر نرخ پرش بالایی دارید روی وبلاگ پرترافیک شما، باید به دنبال هدایت آن ترافیک پربار به قیف فروش خود از طریق فراخوان برای اقدام باشید.

کاربران موبایل

بازدیدکنندگان موبایل تمایل دارند نرخ پرش بالاتری داشته باشند. اگر وب سایت شما اکثر بازدیدهای خود را از دستگاه های تلفن همراه دریافت می کند، این احتمال وجود دارد که میانگین نرخ پرش شما بالا باشد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چرا فقط داشتن یک کانال YouTube برای شما هزینه دارد؟

روش بهبود نرخ پرش روی یک وب سایت وردپرس

بهبود نرخ پرش وب سایت وردپرس شما می تواند چالش برانگیز باشد. برخی از تغییرات به خصوص دشوار نیستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به کار بیشتری نیاز داشته باشند. تغییرات رابط کاربری می تواند به نرخ پرش شما کمک کند.

در مراحل زیر مراحل خاصی را به اشتراک می گذاریم روی چگونه نرخ پرش وب سایت خود را بهبود بخشیم

1. محتوای بهتری برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید

بازدیدکنندگان وب سایت شما همیشه به دنبال محتوای ارزشمند و روشنگری در رابطه با یک محصول یا خدمات هستند. آنها صادقانه به چیزی که شما ممکن است ارائه دهید علاقه مند هستند، پس چرا محتوای واقعی ارائه نکنید؟ ارضای نیازهای آنها باعث کاهش نرخ پرش شما و افزایش نرخ تبدیل کلی شما می شود. این همچنین می تواند به شما کمک کند تا در رشته خود متخصص شوید.

قالب بندی مناسب کاربر و قرار دادن کلمات کلیدی

با استفاده از کلمات کلیدی در عناوین و سرصفحه‌های خود، به کاربران اجازه می‌دهید تا به سرعت متن را مرور کنند و قضاوت کنند که آیا برای آنها ارزشمند است یا خیر. تصاویر نیز مهم هستند زیرا به ایجاد فاصله بین متن و ایجاد تنوع کمک می کنند.

Call to Action واضح (CTA) داشته باشید

داشتن یک تماس برای اقدام واضح به کاربران شما کمک می کند تا بدانند برای دریافت قیمت یک محصول یا خدمات چه کاری باید انجام دهند. هر وب‌سایتی یک سفر است و دعوت به عمل پرچم‌هایی هستند که مسیر آن را ترسیم می‌کنند.

مخاطب خود را بشناسید

بازدیدکنندگان خود را بیشتر بشناسید و با توجه به نیاز آنها اطلاعات مربوطه را ارائه دهید. اگر یک وب سایت خاص دارید، این نیز مهم است. بازدیدکنندگان شما به تلاش های شما با تبدیل های بالاتر و سرنخ های بیشتر پاداش می دهند.

2. سرعت بارگذاری خود را بهبود بخشید

امروزه وب‌سایت‌های با بارگذاری آهسته به گذشته تبدیل شده‌اند. نرخ پرش شما ممکن است به دلیل سرعت بارگذاری پایین باشد. وب سایت های کند می توانند باعث شوند بازدیدکنندگان شما را ترک کنند اگر الف page بیش از 3-3.5 ثانیه طول می کشد تا بارگذاری شود.

سرعت بارگذاری وب سایت خود را با استفاده از GTmetrix آزمایش کنید و سعی کنید پیشنهادات آنها را پیاده سازی کنید. دریافت افزونه کش برای وب سایت وردپرس شما نیز ایده خوبی است. WP Super Cache و W3 Total Cache تنها چند پلاگین هستند که بهترین افزونه برای این کار هستند. اگر این مراحل را انجام دادید و هنوز از سرعت بارگذاری خود راضی نیستید، می توانید خود را ارتقا دهید هاست وردپرس بسته برای افزایش سرعت

3. تمرکز روی تجربه ی کاربر

اگر بازدیدکنندگان نتوانند به راحتی در وب سایت شما حرکت کنند، نرخ پرش بسیار بالایی خواهید داشت. چند نکته به راحتی قابل اجرا وجود دارد که می توانید برای افزایش تجربه کاربری و کاهش نرخ پرش خود از آنها استفاده کنید.

پاسخگو باشید

امروزه داشتن یک وب سایت واکنش گرا ضروری است زیرا کاربران بیشتری در اینترنت جستجو می کنند و از طریق تلفن همراه خرید می کنند. اگر می خواهید یک وب سایت وردپرس بسازید، ایده خوبی است که یک تم واکنش گرا انتخاب کنید.

ناوبری را آسان تر کنید

نوارهای کناری، منوها و نوارهای جستجو برای کمک به بازدیدکنندگان شما برای یافتن و خواندن محتوای ارزشمند هستند. تمرکز روی بهینه سازی محل قرارگیری و دید این ابزارها.

محتوای خود را سازماندهی کنید

محتوای آنلاین باید همیشه لذت بخش باشد. با افزودن لیست ها، گلوله ها و فضای خالی زیاد، محتوای خود را برای خواندن آسان کنید.

لینک های داخلی

همیشه پیوندهای داخلی در سراسر پست های وبلاگ خود داشته باشید. برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و همچنین برای کاربران شما عالی است. این به آنها اجازه می دهد تا به سرعت به مقالاتی که ممکن است برایشان جالب باشد دسترسی پیدا کنند.

4. تقسیم کردن پست های طولانی تر

اگر پست‌ها یا مقاله‌های بسیار طولانی وبلاگ را منتشر می‌کنید، می‌توانید با معرفی صفحه بعدی آنها را به چند صفحه تقسیم کنید. page به پست خود تگ کنید با این اوصاف، نباید از این تکنیک سوء استفاده کنید زیرا داشتن صفحات زیاد و محتوای کم ممکن است خواندن مقاله شما را کمتر کند. این ممکن است در واقع نرخ پرش شما را افزایش دهد. در حالت ایده آل، شما باید مقالاتی ایجاد کنید که به اندازه کافی طولانی باشند تا در چند دقیقه خوانده شوند. اگر پست شما بیش از 2000 کلمه است، آن را تقسیم کنید.

5. لینک ها را طوری تنظیم کنید که در ویندوز جدید باز شوند

با تنظیم پیوندها برای باز شدن در یک پنجره جدید، نه تنها به بازدیدکننده و تجربه کلی کاربر کمک می کنید، بلکه نرخ پرش خود را نیز کاهش می دهید. با تنظیم پیوندهای خارجی خود برای باز شدن در همان تب، چیزی به نام خستگی دکمه بازگشت ایجاد می کنید. این زمانی است که کاربران باید چندین بار دکمه بازگشت را فشار دهند تا خواندن مقاله را از سر بگیرند. تنظیم پیوندها برای باز کردن در پنجره های جدید بسیار آسان است روی یک وب سایت وردپرسی

6. آیا پاپ آپ ها ارزشش را دارند؟

اکثر وب‌سایت‌های وردپرس از پنجره‌های بازشو برای رشد پایگاه‌های اطلاعاتی خبرنامه یا جذب کاربران استفاده می‌کنند. اگر این کار به درستی انجام شود، ممکن است ایده بدی نباشد. برخی از وب سایت ها تمایل دارند بازدیدکنندگان را با پنجره های بازشو و پیشنهادات مزاحم اسپم کنند. این پاپ آپ ها تجربه کاربری را کاهش می دهند و استفاده از سایت را غیر قابل تحمل می کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آیا فرم های نینجا شما ایمیل های شما را ارسال نمی کنند؟

مطالعه ای که در سال 2013 انجام شد نشان داد که 70 درصد از کاربران پاپ آپ های نامربوط را آزاردهنده می دانند. خط را کجا رسم کردی روی اضافه کردن یک پاپ آپ؟ آیا رشد پایگاه داده خبرنامه شما ارزش افزایش نرخ پرش را دارد؟

از نظر عینی، وب سایت شما همچنان بدون پنجره های بازشو به درستی کار می کند. یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که استراتژی پنجره بازشو را مطابق با نرخ پرش خود تنظیم کنید. اگر نرخ پرش شما خوب یا عالی باشد، می‌توانید اجازه استفاده محدود از پنجره بازشو را بدهید. اگر اینطور نیست و می‌خواهید آن را بهبود ببخشید، فقط پنجره‌های بازشو را حذف کنید و ببینید آیا می‌توانید آن‌ها را ظرف چند ماه دوباره معرفی کنید.

7. یک وب سایت واکنش گرا داشته باشید

امروزه داشتن یک وب سایت سازگار با موبایل یک امر ضروری است. ما را باور نمی کنید؟ بیایید آمار را بررسی کنیم.

بر اساس TechHive، 68 درصد از همه “لایک ها” روی فیس بوک از دستگاه های تلفن همراه آمده است. 73 درصد از تمام عکس های به اشتراک گذاشته شده و آپلود شده از فیس بوک و 88 درصد از کل عکس های به اشتراک گذاشته شده و آپلود شده روی توییتر از گوشی ها به وجود آمد. 90 درصد از لینک ها به اشتراک گذاشته شده است روی توییتر هم از موبایل آمد.

تقریبا نیمی از ایمیل ها باز می شوند روی یک دستگاه تلفن همراه شما باید موبایل را در تلاش های بازاریابی خود ادغام کنید. این شامل وب سایت شما، یک خبرنامه سازگار با موبایل، کدهای QR در کارت های ویزیت، بروشورها یا هر کمپین دیگری است که در حال اجرا هستید.

آیا سایت شما برای موبایل مناسب است؟ تستش کردی روی تبلت، تلفن و سایر دستگاه ها؟ آیا به درستی نمایش داده می شود؟ آیا بازدیدکنندگان برای خواندن مطالب شما نیاز به بزرگنمایی دارند؟ نرخ پرش بالای شما می تواند با عدم سازگاری تلفن همراه مرتبط باشد، اما می تواند حتی بدتر از آن هم شود. دوستی تلفن همراه نیز یک عامل رتبه بندی در گوگل است. این بدان معنی است که شما نه تنها ضرر می کنید روی مشتریان ارزشمند موبایل بلکه رتبه سئوی شما.

چگونه بررسی کنیم که آیا وب سایت وردپرس شما سازگار با موبایل است یا خیر:

  • به گوگل بروید تست موبایل پسند ابزار
  • آدرس وب سایت خود را معرفی کنید
  • روی “Analyze” کلیک کنید و منتظر نتایج باشید

اگر وب سایت شما موبایل فرندلی نیست، می توانید با استفاده از افزونه ای که تم موبایل شما را فعال می کند، آن را ریسپانسیو کنید. اگر می خواهید ساخت یک سایت جدید را شروع کنید، ایده خوبی است که از همان ابتدا یک تم مناسب برای موبایل انتخاب کنید.

8. توضیحات متا منحصر به فرد را برای بازدیدکنندگان خود بنویسید

توضیحات متا نیز اغلب نادیده گرفته می شوند و تنها تعداد کمی از وب سایت ها توضیحات متا منحصر به فردی را برای هر یک از صفحات خود می نویسند. با در نظر نگرفتن توضیحات متا، نرخ کلیک پایین و نرخ پرش بالا را برای خود تنظیم می کنید. در اینجا 3 نکته وجود دارد روی نوشتن توضیحات متا عالی برای صفحات شما.

  • توضیحات متا شما باید حدود 150-250 کاراکتر باشد.
  • شما باید فقط یک بار کلمه کلیدی مورد نظر خود را در توضیحات وارد کنید. پر کردن کلمات کلیدی یک عمل بد است.
  • در توضیحات متا یک فراخوان برای اقدام قرار دهید.

9. شروع به هدف قرار دادن کلمات کلیدی با ترافیک با ارزش بالا کنید

تحقیقات مناسب پایه تلاش های بازاریابی محتوای شماست. انتخاب کلمات کلیدی مناسب می تواند کمپین شما را شکست دهد یا شکست دهد. هنگامی که در مورد کلمات کلیدی با ارزش صحبت می کنیم، تنها به تعداد جستجوهای ماهانه اشاره نمی کنیم، بلکه ترکیبی از ارزش تبدیل کلمه کلیدی خاص، ارزش ترافیک، ارزش برند و ارزش شخصی است. کلمات کلیدی می توانند اطلاعاتی یا تجاری باشند.

از کلمات کلیدی اطلاعاتی می توان برای ایجاد آگاهی برای یک محصول یا خدمات خاص استفاده کرد. به عنوان مثال، “بازده سرمایه گذاری املاک و مستغلات 2018” می تواند یک کلمه کلیدی اطلاعاتی باشد.
کلمات کلیدی تجاری تمرکز بیشتری دارند روی خرید یک محصول یا خدمات خاص این کلمات کلیدی تمایل دارند نرخ تبدیل و پرش بهتری داشته باشند زیرا مشتریان را جذب می کنند، نه فقط بازدیدکنندگان.

با ایجاد محتوای عمیق با کلمات کلیدی تجاری، مشتریان متعهد را هدف قرار می دهید.

10. وبلاگ خود را با محتوای مرتبط تازه نگه دارید

مطالعه ای توسط HubSpot نشان داد که شرکت هایی که به طور منظم وبلاگ خود را با محتوای مرتبط به روز می کنند، 126 درصد بیشتر از مشاغلی که وبلاگ و خوانندگان خود را نادیده می گیرند، سرنخ بیشتری ایجاد می کنند.

اما «محتوای مرتبط» چیست؟ محتوای مرتبط باید جذاب و خواندنی باشد، اما به اندازه کافی کاربردی باشد تا بتوان آن را نیز به کار برد. خوانندگان شما به دنبال پاسخی برای مشکل خاصی هستند که با آن روبرو هستند. در حالت ایده‌آل، شما می‌توانید محتوایی بنویسید که شامل نکات قابل پیاده‌سازی است که نتایج را به همراه دارد، مثلاً مشکل آنها را حل می‌کند.

محتوای جدید خوب همچنین اعتماد برند را ایجاد می کند و شما را به عنوان یک متخصص در زمینه مربوطه متمایز می کند.

نتیجه

اینها بهترین راه ها برای بهبود نرخ پرش شما هستند روی یک سایت وردپرسی با استفاده از این نکات نه تنها نرخ تبدیل کلی وب سایت خود را افزایش می دهید، بلکه از وبلاگ خود به خوبی استفاده می کنید، سرنخ های ارزشمندی ایجاد می کنید و تجربه گشت و گذار بهتری را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می کنید. وفاداری به مخاطبان نیازهای آنها را بارها و بارها برآورده کنید. این سریع ترین راه برای موفقیت است.

این مقاله توسط WP Estate، یک شرکت متخصص در توسعه وردپرس برای بازار املاک و مستغلات. WP Estate با سه تم ممتاز وردپرس در کارنامه خود، محصولات بی نظیری را برای همه کسانی که مایل به ایجاد یک پلت فرم آنلاین موفق املاک و مستغلات هستند، ارائه می دهد.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید