وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

5 راه برای یافتن عکس ها و تصاویر رایگان که می توانید استفاده کنید روی وبسایت شما

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


چه به اشتراک گذاری داستان های زندگی خود و چه فروش یک محصول، تصاویر برای وب سایت مدرن ضروری شده اند. اگر به تجربه خودتان فکر کنید روی احتمالاً موافقید که وب سایت هایی با تصاویر و طراحی عالی بهتر از وب سایت هایی که تقریباً به طور کامل از متن تشکیل شده اند توجه شما را جلب می کنند و حفظ می کنند. و این تصاویر باید کیفیت بالایی داشته باشند. در واقع، تحقیقات Skyword نشان داد که محتوای حاوی تصاویر “قانع کننده” به طور متوسط ​​94 درصد بیشتر از آنهایی که تصاویر کمتر چشم نوازی دارند بازدید می شود.

بنابراین، شما به تصاویر عالی نیاز دارید، اما چگونه می توانید آنها را بدون نقض حق چاپ دیگران به دست آورید؟ شما همیشه می توانید تصاویر سهام را از تعدادی سایت در سراسر وب خریداری کنید. در واقع، در برخی شرایط، ممکن است برای دریافت بهترین عکس ممکن برای وب خود، نیاز به خرید تصاویر استوک داشته باشید page. همچنین می توانید عکاسان، هنرمندان، فیلمبرداران و دیگران را استخدام کنید تا محتوای بصری برای شما ایجاد کنند، اما این هزینه حتی بیشتر از خرید تصاویر استوک است. قبل از اینکه تمام درآمدهای شرکت خود را خرج کنید روی تصاویر، این 5 راه را برای یافتن عکس ها و تصاویر رایگانی که می توانید استفاده کنید در نظر بگیرید روی وبسایت شما:

1. تصاویر دولتی

آیا می دانستید که اکثر تصاویر تولید شده توسط دولت ایالات متحده در دسته بندی قانون کپی رایت قرار می گیرند که به عنوان “حوزه عمومی” شناخته می شود؟ این بدان معناست که هرکسی می‌تواند آزادانه، بدون اعتبار دادن به کسی و بدون پرداخت هزینه از آنها استفاده کند. میلیون‌ها صفحه از اسناد، عکس‌ها، فیلم‌ها و محتوای دیگر وجود دارد روی سایت های دولتی و در مخازن به راحتی قابل دسترسی. و اگر فکر می‌کنید این تصاویر ممکن است کسل‌کننده باشند، فقط به یاد داشته باشید که این تصاویر شامل مواردی مانند تصاویر سیارات و سحابی‌ها (از ناسا)، عکس‌های پرسنل نظامی و سخت‌افزار (هر یک از سرویس‌های مسلح)، مناظر از پارک‌های ملی و حیات وحش است. که در آنها زندگی می کنند (سرویس پارک ملی و خدمات ماهی و حیات وحش ایالات متحده)، عکس های تاریخی، تصاویر شرایط و روش های پزشکی، تصاویر آب و هوا، و بسیاری موارد دیگر. این سایت کتابخانه دانشگاه پنسیلوانیا فهرست نسبتاً قوی ای از مخازن عکس آژانس دولتی دارد که بر اساس موضوع سازماندهی شده اند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  Hostname و FQDN در سرور مجازی و اختصاصی

2. خودتان آن را انجام دهید

آیا با دوربین یا برنامه تصویرگر مهارت دارید؟ سپس گزینه دیگری برای تصاویر رایگان می تواند به سادگی ساختن آنها باشد. فقط در مورد سطح توانایی خود واقع بین باشید. اگر سطح مهارت شما با عکاسان یا طراحان گرافیکی که کارشان را پیدا می کنید قابل مقایسه نیست روی سایت های دیگر، پس این ممکن است بهترین مسیر برای شما نباشد. اما، اگر چشم و مجموعه مهارت های مناسبی دارید، این می تواند فرصتی طلایی برای به نمایش گذاشتن استعدادهای خود و ایجاد تصویری که می خواهید پیام خود را منتقل کند، باشد. علاوه بر این، برای کسانی که مایل به فروش یک محصول اصلی هستند، گرفتن عکس های خود از محصول برای فروشگاه آنلاین شما ممکن است یک ضرورت باشد!

3. تصاویر رایگان برای استفاده روی گوگل

زمانی که بیشتر مردم به یافتن تصاویر فکر می کنند روی گوگل، آنها می دانند که اکثریت قریب به اتفاق آن تصاویر بدون اجازه قابل استفاده مجدد نیستند. اما، بسیاری نمی دانند که یک فیلتر ساده از نتایج جستجو می تواند صدها تصویر رایگان برای استفاده تولید کند.

برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

  1. به گوگل بروید و موضوع تصویری را که می خواهید پیدا کنید جستجو کنید.
  2. “تصاویر” را درست در زیر نوار جستجو انتخاب کنید. این یک را باز می کند page که در آن تصاویر مطابق با عبارت جستجوی خود را پیدا خواهید کرد.
  3. روی دکمه ای که دقیقاً در زیر نوار جستجو می گوید “ابزار” کلیک کنید. یک زیر منو با تعدادی فیلتر ظاهر می شود.
  4. روی منوی کشویی «حقوق استفاده» کلیک کنید و «برچسب‌شده برای استفاده مجدد» را انتخاب کنید. تصاویر به‌دست‌آمده توسط صاحبان مربوطه خود برچسب‌گذاری شده‌اند که برای استفاده مجدد دیگران مناسب است.

به اطلاعات توجه کنید روی سمت راست صفحه هنگام کلیک کردن روی هر چند تصویر این حقوق استفاده رایگان متفاوت است، بنابراین برخی ممکن است فقط در صورتی اجازه استفاده را بدهند که تصویر بدون تغییر باقی بماند، برخی بسته به آن متفاوت هستند. روی اگر تصویر به صورت تجاری مورد استفاده قرار می گیرد، و برخی اجازه می دهند هر گونه استفاده ای که دوست دارید.

4. ویکی پدیا

مسلماً بزرگترین دایره المعارف در جهان است، ویکی پدیا به طور قابل درک همچنین دارای مجموعه عظیمی از تصاویر است. از نظر فنی، این تصاویر باقی می مانند روی سایت خواهر ویکی پدیا، Wikimedia Commons. از جولای 2017، Wikimedia Commons میزبان حدود 40.3 میلیون فایل رسانه ای بود. این مجموعه که بیشتر از تصاویر تشکیل شده است، همچنین حاوی چند فیلم، فایل صوتی، انیمیشن و غیره است. کاربران ویکی‌پدیا هر روز حتی رسانه‌های بیشتری را آپلود می‌کنند، بنابراین کتابخانه به رشد خود ادامه خواهد داد. مانند تصاویر رایگان برای استفاده روی گوگل، رسانه پیدا شد روی ویکی‌پدیا و در ویکی‌مدیا کامانز می‌توانند انواع مختلفی از مجوزهای محتوای رایگان داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که حقوق استفاده به شما امکان می دهد از تصویر به روشی که مد نظرتان است استفاده کنید روی سایت خودت

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش شروع فروش دامنه

5. مخازن تصویر رایگان

این یکی ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما مخازن رایگان تصاویر استوک را بررسی کنید. این منابع ارزشمند یافتن عکس، گرافیک، گیف یا ویدیوی مناسب را بسیار آسان می کند. بسیاری از آنها ابزارهای جستجوی بسیار پیچیده ای را برای کمک به شما در یافتن تصویر مناسب برای پروژه خود ارائه می دهند. ده ها سایت تصویری رایگان مختلف را پیدا خواهید کرد، مانند پیکسابای، پاشیدن، پیکسل ها، و خیلی بیشتر. هنگام جستجو، فقط مطمئن شوید که به وضوح بین تصاویر سهام رایگان و تصاویر بدون حق امتیاز تفاوت قائل شوید. اولی باید بدون پرداخت هزینه استفاده شود. اما، دومی ممکن است از شما بخواهد که یک بار هزینه بپردازید. “بدون حق امتیاز” به سادگی به این معنی است که می توانید بیش از یک بار از آنها استفاده کنید بدون اینکه هر بار هزینه مجوز بپردازید.

ذکر افتخاری

در حالی که از نظر فنی یک مخزن تصویر رایگان نیست، یکی از افزونه های مورد علاقه سایت سازی وردپرس، BoldGrid، حاوی تعدادی تصویر رایگان است. این تصاویر شامل مضامین (به نام “الهام” در BoldGrid) به عنوان بخشی از یک قالب سایت از پیش ساخته شده است. BoldGrid الهامات را بر اساس صنعت سازماندهی می کند تا تصاویر کاملاً متناسب با مشاغل فعال در آن فضا باشد. برای کسانی که می خواهند سایت خود را بازنگری کنند (یا از ابتدا شروع کنند)، BoldGrid’s Inspiration می تواند در زمان جستجوی تصاویر صرفه جویی کند. همچنین، اگر به موارد بیشتری نیاز دارید، مخزن تصویر داخلی BoldGrid طیف گسترده ای از تصاویر را با قیمت های تخفیف ارائه می دهد.

BoldGrid با سرویس میزبانی وردپرس میزبانی رسانگار عالی کار می کند. از … ما دیدن کنید هاست وردپرس page برای یادگیری بیشتر

دیگران دارند؟

چند مورد از مخازن یا وب سایت های رایگان تصویر مورد علاقه شما کدامند؟ در بخش نظرات زیر در مورد آنها به ما بگویید. به یاد داشته باشید، لطفاً فقط مخازن تصویر رایگان.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید