وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

روش شروع فروش دامنه

0 5
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


اینترنت به معنای واقعی کلمه هزاران روش مختلف را برای کسب درآمد آنلاین ارائه می دهد. یکی که در سال های اخیر محبوب شده است – فروش مجدد خدمات میزبانی – می تواند یک راه عالی و کم خطر برای انجام این کار باشد. اما، آیا می‌دانستید که فقط با فروش دامنه می‌توانید درآمد کسب کنید؟ در واقع، راه‌اندازی دامنه‌ها حتی می‌تواند آسان‌تر از فروش مجدد هاست باشد. بنابراین، چگونه شروع به کسب درآمد می کنید روی اینترنت با فروش دامنه؟

فروش دامنه با استفاده از eNom

ابتدا برای فروش مجدد دامنه ها به یک بازار دامنه نیاز دارید. این بازارها هزینه اندکی را برای ثبت دامنه از فروشنده دریافت می کنند، سپس فروشنده به آن می پردازد روی قیمت اضافی برای ایجاد حاشیه سود خود قبل از فروش خدمات ثبت نام به مشتری. هزینه ای که بازار برای یک دامنه خاص دریافت می کند بسته به آن متفاوت است روی دامنه انتخاب شده اما، به عنوان فروشنده دامنه، بر حاشیه سود خود کنترل دارید. این بدان معناست که بدون توجه به تقاضای بازار، می توانید سود تعیین شده خود را کسب کنید.

برای بازار دامنه خود، میزبانی رسانگار از eNom استفاده می کند. eNom به شما امکان می دهد بسیاری از دامنه های سطح بالا (TLD) کلاسیک مانند “.com”، “.net”، “.org” و “.blog” را دوباره بفروشید. در سال‌های اخیر، eNom تعدادی TLD جدید را نیز اضافه کرده است که خریداران آن را بسیار جذاب می‌دانند، مانند «.car»، «.blog»، «.today»، «.news» و بسیاری دیگر. به لطف مشارکت ما، eNom همه این TLD ها را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان میزبانی رسانگار قرار می دهد.

یک سایت فروشگاهی ایجاد کنید

مورد بعدی که برای شروع فروش مجدد دامنه ها نیاز دارید، یک وب سایت فروشگاهی است. ویترین فروشگاه شما به عنوان پلتفرمی برای تعامل با مشتریان، ایجاد نام تجاری و شروع فروش عمل می کند. یک سایت فروشگاهی خوب برای یک فروشنده نه تنها شامل نام شرکت، محصولات و قیمت شما می شود. همچنین شامل یکپارچه سازی با بازار دامنه شما (مانند eNom)، یک سبد خرید، راهی برای مدیریت قسمت پشتی کنترل پنل های مشتریان و یک منبع مدیریت مشتری برای صورتحساب، به روز رسانی حساب و تهیه بلیط است. خوشبختانه، میزبانی رسانگار انجام همه این کارها را فوق العاده آسان می کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  شما با هک برنده سئو نخواهید شد، در اینجا 3 استراتژی برنده سئو وجود دارد

همه بسته‌های میزبانی Reseller هاستینگ رسانگار شامل دسترسی به eNom، WHMCS (یک پلت فرم مدیریت مشتری)، WHM (ابزاری برای دسترسی مدیریتی به قسمت پشتی cPanel) و دسترسی به سرور است. روی که می توانید سایت ویترین خود را بسازید. اما، برای اینکه واقعاً کسب و کار خود را به سرعت و با کمترین درد شروع کنید، نمی‌توانید محصول مزیت Reseller میزبانی رسانگار را شکست دهید. با مزیت Reseller Advantage، میزبانی رسانگار تقریباً تمام کارهای مربوط به ایجاد تجارت شما را برای شما انجام می دهد. ما یک وب‌سایت فروشگاهی سفارشی با eNom، WHMCS، SSL ممتاز، و WHM به شما ارائه می‌کنیم که همگی از پیش پیکربندی شده و آماده شروع فروش هستند.

مشتریان خود را مدیریت کنید و دامنه ها را بفروشید

اکنون که کسب و کار شما در حال اجرا است، باید مدیریت مشتریان خود و فروش دامنه به آنها را آغاز کنید. WHMCS، بخشی از بسته‌های میزبانی Reseller هاستینگ رسانگار، راه‌حلی خودکار برای مدیریت مشتری ارائه می‌دهد. با ارسال خودکار صورت‌حساب‌ها، جمع‌آوری پرداخت‌ها، محاسبه و کسر مالیات و موارد دیگر، از مواردی مانند صورت‌حساب مراقبت می‌کند.

برای بهتر کردن آن، WHMCS با eNom ادغام می شود. این بدان معناست که سایت فروشگاهی فروش مجدد دامنه شما می‌تواند کار چک‌اوت، به‌دست آوردن دامنه مناسب برای مشتری و صدور صورت‌حساب آن‌ها را در آینده انجام دهد، همه اینها بدون اینکه شما مجبور باشید انگشتی را بردارید.

اگر به اندازه کافی آسان به نظر نمی رسید، با استفاده از Reseller Advantage، می توانید از ادغام و پیکربندی اولیه حساب های WHMCS و eNom خود با سایت فروشگاه خود نیز جلوگیری کنید. میزبانی رسانگار کار را برای شما انجام می دهد و یک سایت فروشگاهی را برای شما آماده می کند تا ظرف چند روز کاری شروع به فروش دامنه کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  یاد بگیرید که با CSS بشمارید

چرا از برنامه های نمایندگی فروش میزبانی رسانگار برای فروش دامنه استفاده کنید؟

به عنوان یک پیشرو در صنعت در تجارت میزبانی وب، خدمات میزبانی Reseller هاستینگ رسانگار در بین بهترین ها قرار می گیرد. هر محصول Reseller هاستینگ همه چیزهایی را که برای راه اندازی یک هاست نمایندگی فروش یا کسب و کار فروشنده دامنه نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. از مزایای رابطه ما با ثبت کننده دامنه eNom، تا ویژگی‌هایی مانند WHMCS، درایوهای SSD رایگان، WHM و موارد دیگر، میزبانی رسانگار همه چیزهایی را که می‌توانید بخواهید یا نیاز دارید تا کسب و کار فروش دامنه خود را شروع کنید، دارد.

اما، گویی این کافی نبود، میزبانی رسانگار دارای مزیت Reseller نیز می باشد. با این اضافه-روی سرویس، میزبانی رسانگار پیکربندی eNom، WHMCS، یک چرخش دامنه، و نصب یک گواهی رایگان و ممتاز SSL را مدیریت می‌کند. روی سایت ویترین فروشگاه ما به صورت سفارشی برای شما می سازیم. ما فروش را خودکار می کنیم process، تمام اجزای کسب و کار فروشنده خود را در وب سایت فروشگاهی سفارشی خود ادغام کنید و شما را آماده کنید تا فروش دامنه ها را فقط در چند روز کاری شروع کنید. وب سایت سفارشی شما از افزونه قدرتمند BoldGrid برای وردپرس استفاده می کند، بنابراین هر تغییری که می خواهید در آینده ایجاد کنید را می توان با کشیدن و رها کردن آسان انجام داد. page ویرایشگر بدون نیاز به تجربه کدنویسی

آماده شروع فروش مجدد دامنه ها هستید؟

با میزبانی رسانگار، ورود به فروش مجدد دامنه می تواند آسان باشد! آیا آماده شروع کسب درآمد آنلاین با سربار کم و تنظیم بسیار کمی هستید؟ سپس درباره خدمات میزبانی Reseller هاستینگ رسانگار بیشتر بدانید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید