وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

10 مجوز چارچوب Jumpeye را دریافت کنید

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


10 مجوز چارچوب Jumpeye را دریافت کنید

امروز ما یک هدیه منظم از دوستانمان در Jumpeye داریم که برای همه توسعه دهندگان مفید خواهد بود. را چارچوب Jumpeye یک چارچوب طراحی واکنش گرا است که به کاربران کمک می کند وب سایت هایی بسازند که عالی به نظر برسند روی دسکتاپ، تبلت و گوشی های هوشمند. با استفاده از سیستم شبکه سیال گنجانده شده، عناصر و مؤلفه‌های رابط کاربری به همراه قالب‌های وب‌سایت واکنش‌گرا که اخیراً اضافه شده‌اند، کاربران می‌توانند وب‌سایت‌های واکنش‌گرای شیک را بسیار ساده‌تر و سریع‌تر بسازند. امروز شانس شما برای برنده شدن 1 از 10 مجوز تجاری چارچوب عالی آنهاست. هر مجوز برای 100 دامنه در دسترس است و 99 دلار برای هر مجوز ارزش دارد. خواندن روی برای جزئیات بیشتر روی چارچوب Jumpeye و همچنین جزئیات روی روش ورود …

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد چارچوب Jumpeye وجود دارد…

1_فریم ورک جامپی

1. سیستم شبکه سیال

هسته چارچوب سیستم شبکه CSS است. قبل از اینکه کاربران شروع به طراحی وب سایت خود کنند، می توانند به راحتی یک ساختار شبکه ای با استفاده از ویرایشگر شبکه آنلاین ایجاد کنند روی را page از محصول.

2_شبکه_سیال

2. عناصر UI شیک پاسخگو

چارچوب Jumpeye دارای مجموعه عظیمی از عناصر رابط کاربری شیک است: منوهای کشویی، دکمه‌ها، پانل‌ها، برگه‌ها، نکات ابزار، هشدارها، فرم‌ها، جداول و تایپوگرافی. هر نوع عنصر UI دارای چندین پوسته آماده است و بسیار قابل تنظیم هستند، بنابراین انتخاب مناسب ترین طرح برای سایت هر کاربری آسان خواهد بود.

3_UI_ Elements

3. اجزای جاوا اسکریپت پاسخگو

دو جزء پاسخگو مبتنی بر jQuery در چارچوب گنجانده شده است: یک گالری عکس و یک نوار لغزنده تصویر و محتوا. با استفاده از این مؤلفه‌ها، کاربران می‌توانند به راحتی اسلایدرهای تصویر و محتوا، گالری عکس، نمایش اسلاید یا نمونه کارها را در وب‌سایت‌های واکنش‌گرای خود که با شبکه چارچوب ساخته شده‌اند ایجاد کنند.

4_گالری_عکس

مؤلفه لغزنده از محتوای تصویر و HTML برای ایجاد هدرهای وب سایت، تورها و ارائه ها، لغزنده های تصویر، چرخاننده بنر یا هر نوع اسلایدر دیگری پشتیبانی می کند.

5_Slider_Image

فریم ورک Jumpeye اخیرا با دو قالب واکنش گرا به روز شده است. این قالب ها با استفاده از عناصر و اجزای چارچوب ایجاد شده اند و کاربران می توانند تنها با تغییر محتوای رسانه (متن و تصاویر) از آنها برای مقاصد تجاری استفاده کنند.

توانمندسازی: قالب وب سایت شخصی/کسب و کار کوچک پاسخگو

6_قالب_توانمندسازی

Glimpses: قالب وب سایت عکاسی واکنش گرا

7_قالب_نگاه اجمالی

روش ورود:

  • نظر خود را در زیر در مورد آنچه بیشتر در مورد چارچوب دوست دارید بنویسید (مثلاً جزء لغزنده تصویر، منوهای کشویی، الگوهای ارائه شده)
  • نظرات عمومی واجد شرایط نخواهند بود
  • نظر خود را با استفاده از آدرس ایمیل خود وارد کنید (نه توییتر/فیس بوک و غیره)

با وارد کردن، شانس برنده شدن 1 مورد از 10 مجوز تجاری موجود از superb را خواهید داشت چارچوب Jumpeye. هر مجوز برای 100 دامنه در دسترس است و 99 دلار برای هر مجوز ارزش دارد. نتایج در اینجا اعلام خواهد شد روی WDD روی 14 ژوئن 2013. همچنین با تمامی برندگان از طریق ایمیل تماس گرفته خواهد شد. همگی موفق باشید!

(به روز رسانی) مسابقه به پایان رسیده است و با برندگان از طریق ایمیل برای دریافت جوایزشان تماس گرفته خواهد شد. تبریک به برندگان: شماره 6 – مایکل اس.
شماره 17 – Pixellingo
شماره 22 – کاترین
شماره 33 – اندی جی
شماره 41 – ولکر
#45 – موتی
شماره 51 – حوریا
شماره 52 – گربن
#88 – حداکثر
شماره 100 – آرتورو ام.

(تگ‌ها برای ترجمه )وب سایت ها



منتشر شده در 1403-01-22 14:04:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید