وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه از تلفن هوشمند خود برای فیلمبرداری حرفه ای برای وب سایت خود استفاده کنید

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


تا به حال آن بیلبوردها یا آگهی های تبلیغاتی را دیده اید که به خود می بالند که همه چیز فیلمبرداری شده است روی گوشی هوشمند؟ ممکن است فکر کرده باشید “بله درست است.” نکته جالب این است که احتمالاً درست بود! تولیدکنندگان بیشتری کار می کنند روی بودجه های اندک برای رفع نیازهای تولیدی خود به گوشی های هوشمند تبدیل شده است روی ارزان در اینجا روش ایجاد ویدیو و نمایش آنها برای شما نیز آورده شده است روی وب سایت شما از چیزی بیشتر از گوشی هوشمند و کمی دانش استفاده نمی کند.

راحت تر از همیشه

بسیاری از مردم وظیفه اضافه کردن ویدیو به سایت خود را بسیار دلهره آور می دانند. آنها بر این باورند که تولید ویدیو با کیفیت بالا نیازمند تجهیزات گران قیمت، نرم افزار ویرایش و دانش فنی عمیق است. همین چند سال پیش در این مورد حق با شما بود. اما، با ظهور گوشی‌های هوشمند، امروزه همه با یک ابر کامپیوتر قدرتمند و دوربین فیلمبرداری در جیب یا کیف خود همیشه در اطراف راه می‌روند.

البته، بسیاری از مردم متوجه نمی شوند که می توانند از آن برای چیزی غیر از حذف ایمیل و ارسال متن استفاده کنند. اما نکته مهم در مورد استفاده از تلفن هوشمند برای فیلمبرداری برای سایت شما، سهولت استفاده است. برخلاف دوربین‌های سنتی که برای دریافت ویدیوهای واضح و واضح نیاز به درک عمیق‌تری از همه ویژگی‌های مختلف دارند، گوشی‌های هوشمند بیشتر این کار را برای شما انجام می‌دهند. با این حال، برخی از عناصر یک ویدیوی خوب به کمی فکر و آمادگی نیاز دارند.

محل

در حالی که این فناوری می تواند کارهای زیادی برای ساده کردن فیلمبرداری انجام دهد، شما همچنان به یک مکان مناسب نیاز دارید. شما همچنین می‌خواهید منطقه‌ای را پیدا کنید که در پس‌زمینه آن هیچ درهم‌ریخته وجود نداشته باشد. تفاوت بین یک ویدیوی خوب گرفته شده و ویدیویی که آماتور به نظر می رسد اغلب به همین جزئیات کوچک مربوط می شود، بنابراین قبل از ضربه زدن روی «ضبط» به محیط اطراف خود توجه کنید.

کاری را که گوشی هوشمند شما در حین فیلمبرداری انجام می دهد محدود کنید

چند چیز می‌تواند آزاردهنده‌تر از گذراندن بیشتر مسیر از طریق یک عکس فوق‌العاده و سپس لرزش یا زنگ زدن تلفن شما باشد. برای کاهش احتمال این مشکل، به سادگی گوشی خود را در حالت هواپیما قرار دهید یا از ویژگی «مزاحم نشوید» استفاده کنید. همچنین، اگر تعدادی اپلیکیشن دارید که اعلان‌های زیادی تولید می‌کنند، اعلان‌ها را برای مدتی در حین فیلم‌برداری ساکت کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  رمز عبور من چقدر قوی است؟ نکات و ترفندهای رمز عبور

همچنین از میزان فضایی که دارید آگاه باشید روی گوشی خود را. اگر ده‌ها عکس و برنامه دارید که تمام فضای ذخیره‌سازی موجود را پر می‌کنند، ممکن است نتوانید ویدیوی زیادی ضبط کنید. قبل از شروع ضبط، این محتوا را در رایانه یا فضای ابری خود ذخیره کنید.

چند اصل اولیه عکاسی خوب می تواند همه تفاوت را ایجاد کند

اگر تا به حال در داخل خانه عکس گرفته اید، ممکن است از قبل با پدیده لرزش دوربین آشنا باشید. با عکس‌های ثابت، سطوح پایین‌تر نور در داخل خانه به نوردهی طولانی‌تری نیاز دارند و حرکاتی به کوچکی نبض شما می‌توانند باعث تار شدن تصویر شوند. استفاده از سه پایه و چراغ ها یا فلاش ها می تواند با ثابت نگه داشتن دوربین بسیار بیشتر و کاهش زمان مورد نیاز برای نوردهی، این اثر را خنثی کند.

ویدیو تقریباً مشابه است. اگرچه دوربین مجموعه‌ای از عکس‌ها را پشت سر هم می‌گیرد (به‌جای باز و بسته کردن لنز برای یک نوردهی)، نور و لرزش دوربین همچنان بر کیفیت تصاویر حاصل تأثیر می‌گذارد. ممکن است در نهایت با یک تصویر پرانرژی، تار یا چیزی به قدری تیره مواجه شوید که مخاطب شما قادر به تشخیص جزئیات نیست.

در عوض، از یک سه پایه برای تثبیت ضربه خود استفاده کنید. از نور عکاسی یا نور طبیعی در فضای باز به جای فلورسنت های خشن و بالای سر که در اکثر دفاتر وجود دارد، استفاده کنید. مطمئن شوید که نور عکس را پر می کند و هیچ سایه عجیب یا لکه های تاریک ناخواسته باقی نمی گذارد روی سوژه شما یا پس زمینه همچنین، مطمئن شوید که نور روشن است، اما زیاد نیست. این ممکن است نیاز به کمی آزمایش داشته باشد تا آن را به درستی انجام دهید، بنابراین زمان کمی را در برنامه خود بگذارید تا مطمئن شوید که تصویر آنطور که می خواهید به نظر می رسد.

فیلم به صورت افقی

چیزهای کمی می‌توانند سریع‌تر از نگه داشتن دستگاه به‌صورت اشتباه، ویدیوی خوب گوشی هوشمند را خراب کنند. می خواهید گوشی را به صورت افقی و با طولانی ترین لبه ها نگه دارید روی بالا و پایین در غیر این صورت، ویدیو بلند و لاغر خواهد بود و برای یک تجربه تماشای دلپذیر مناسب نخواهد بود روی اکثر صفحه نمایش ها

البته همیشه یک استثنا وجود دارد. برخی از پلتفرم ها که host ویدیو برای دستگاه های تلفن همراه فرمت های عمودی را ترجیح می دهند. به عنوان مثال می توان به اسنپ چت و اینستاگرام اشاره کرد. اگر شک دارید، بهترین روش‌ها را برای روشی که می‌خواهید از ویدیوتان قبل از فیلم‌برداری استفاده کنید، تحقیق کنید.

ویرایش

هنگامی که فیلم خود را ضبط کردید، احتمالاً باید کمی ویرایش کنید. چه روی گوشی شما یا روی یک کامپیوتر، اکثر برنامه های خوب ویرایش ویدیو به شیوه ای تقریباً مشابه کار می کنند. آنها به شما امکان می دهند ویدیوهایی را که می خواهید ویرایش کنید انتخاب کنید، آنها را در مکان های مناسب برش دهید، کارت های عنوان را اضافه کنید و تنظیمات دیگر را انجام دهید. در حالی که می‌توانید ویدیوها را در تلفن هوشمند ویرایش کنید، رایانه‌ها کار را بسیار آسان‌تر می‌کنند و محصولات نهایی بهتری تولید می‌کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  ایجاد اولین نمودار جاوا اسکریپت تعاملی شما

در حالی که راه حل های نرم افزاری زیادی برای ویرایش فیلم ها وجود دارد، یکی از بهترین ها نیز رایگان است: ویرایشگر ویدیوی YouTube. اگر قصد دارید این راه حل منطقی باشد host ویدیو روی یوتیوب. با این حال، می‌توانید از آن برای ویرایش ویدیوهایی که متعاقباً در جای دیگری پست می‌کنید نیز استفاده کنید.

میزبانی

در نظر گرفتن نهایی برای ویدیوهای شما همیشه جایی است که قصد دارید host آنها را این ممکن است نیاز به کمی تفکر و آینده نگری داشته باشد. ویدیوها معمولاً فایل‌های بزرگ و غنی از منابع هستند که می‌توانند به طور چشمگیری بر فضای ذخیره‌سازی، پهنای باند و عملکرد وب‌سایت تأثیر بگذارند. اگرچه مقداری فشرده سازی امکان پذیر است، اما کاهش اندازه فایل های ویدئویی بدون به خطر انداختن قابل توجهی کیفیت ویدئو، حتی این راه حل نیز محدودیت هایی دارد.

مقدار ویدیویی که قصد دارید داشته باشید روی سایت شما تعیین می کند که حساب میزبانی شما به چه میزان قدرت نیاز دارد. اگر از وب‌سایت خود عمدتاً برای تبلیغات استفاده می‌کنید و قصد دارید فقط تعداد کمی ویدیو داشته باشید، ممکن است میزبان آن ویدیوها باشید. روی یوتیوب یا Vimeo، سپس یک راه حل مناسب محتوا را در صفحات خود جاسازی کنید. اگرچه این ممکن است ترافیک بین سایت شما و میزبان ویدیو تقسیم شود page، با مشکلاتی مانند فراتر رفتن از پهنای باند برنامه میزبانی خود یا مالیات بیش از حد منابع سرور مواجه نخواهید شد. برای کسانی که ویدیوهای بسیار کوچک دارند یا از میزبانی آنها ناراحت نیستند روی یک سایت شخص ثالث مانند YouTube، یک راه حل میزبانی مشترک ممکن است کاملاً کافی باشد.

از طرف دیگر، اگر قصد دارید چندین ویدیو را نشان دهید روی سایت شما، ممکن است به یک محصول میزبانی با اسب بخار بیشتر نیاز داشته باشید. برای مثال، اگر قصد دارید چندین صفحه آموزش داشته باشید، مصاحبه‌های ویدیویی که اغلب به‌روزرسانی می‌شوند، جریانی از محتوای ویدیویی اصلی داشته باشید، یا به سادگی می‌خواهید host فیلم ها به طور مستقیم روی سایت خود را به جای استفاده از یک سایت شخص ثالث مانند YouTube، شما نیاز به یک محصول میزبان قوی تر. خوشبختانه، میزبانی رسانگار ارتقا را آسان می کند. بنابراین، می توانید با افزایش محتوا و تعداد طرفداران خود، فضای ذخیره سازی و قدرت سایت خود را افزایش دهید.

زمان شروع

همانطور که می بینید، گرفتن فیلم های شخصی و دریافت آنها هرگز آسان تر نبوده است روی وب. با گوشی‌های هوشمند، می‌توانید کل یک استودیوی ویدیویی را در جیب خود حمل کنید. فقط مراحل بالا را دنبال کنید و می توانید ویدیوهایی با ظاهر حرفه ای داشته باشید روی وب سایت شما در کمترین زمان



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید