وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

بازگشت به مدرسه

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


به زمان مدرسه برگشته است! آیا من تنها کسی هستم که هیجان زده هستم؟ من یک نرد غول پیکر هستم، بنابراین بازگشت به مدرسه برای من بسیار شبیه کریسمس است. من عاشق سرگردانی در بخش لوازم مدرسه و خریدن چیزهایی هستم که فقط به آنها نیاز ندارم زیرا در حال حاضر در کلاس نیستم. (نگران نباشید به زودی برطرف خواهد شد).

بازگشت به مدرسه چه ربطی به میزبانی دارد؟ بسته های میزبانی آموزش ما، البته!

مربیان و دانش آموزان به طور یکسان می توانند واقعاً از میزبانی بهره ببرند. چه طور میگی؟ خب خوشحالم که پرسیدی من برخی از بهترین راه‌های استفاده از یکی از بسته‌های میزبانی خود را در دوران مدرسه شرح داده‌ام.

  1. برای کلاس باید. بیایید درست از دروازه با چیزهای بدیهی شروع کنیم. دانش آموزان بیشتر و بیشتری در مورد اینترنت و وب سایت ها یاد می گیرند. چه یک برنامه نویس، طراح یا دانشجوی مدیریت سرور باشید، احتمالاً باید هاست خود را داشته باشید. ما فقط برای افرادی مثل شما قیمت های خود را کاهش داده ایم. پرداخت هزینه کالج به اندازه کافی گران است، بنابراین میزبانی با کیفیت برای اطمینان از عالی بودن نمرات شما (زیرا می دانم که همه شما دانش آموزان کامل هستید) ضروری است.
  2. تعامل کلاس درس من قبلاً معلم بودم، بنابراین می‌دانم که جذب دانش‌آموزان در کلاس درس چقدر دشوار است، خیلی کمتر در خارج از مدرسه. ایجاد یک وب‌سایت کلاس تعاملی با فعالیت‌ها و راه‌های ارتباط و یادگیری از یکدیگر باعث می‌شود دانش‌آموزان شما حتی خارج از کلاس درس بیاموزند.
  3. بیان خلاق. مهارت های خود را به صورت آنلاین پخش کنید! عکاسی، نقاشی، شعر، آهنگ‌نویسی: همه این مهارت‌ها برای ادامه در بزرگسالی مهم هستند. (شعر خوش خلقی همیشه در دوران نوجوانی و اوایل دهه 20 شما بهترین است.) اجازه ندهید برنامه کلاسی شلوغ یا ارعاب همسالان شما را از حرفه خود باز دارد! به علاوه، هیچ چیز بیشتر از داشتن یک وب سایت گروه، خانم ها را تحت تاثیر قرار نمی دهد. به من اعتماد کن.
  4. پست الکترونیک. به همین سادگی. هیچ چیز به اندازه این نیست که به مردم بگویید آدرس ایمیل شما (ایمیل محافظت شده) یا (ایمیل محافظت شده) است.
  5. آینده تو. این یکی جدی تره در بازار کار مانند بازار ما، داشتن یک پیشینه فنی قوی شما را بسیار دور می برد. مهم نیست رشته تحصیلی شما چیست، درک سرورها، سیستم های مدیریت محتوا و زبان برنامه نویسی همیشه یک امتیاز مثبت است. روی رزومه شما من مدرکم را در نویسندگی گرفتم، اما این درک من از فناوری بود که باعث شد شغلم را پیدا کنم. بنابراین تا می توانید آن را بیاموزید، اطراف خود را با افراد باهوش احاطه کنید و به مهارت های اینترنت عالی خود ببالید.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آموزش فعال کردن ریموت دسکتاپ روی ویندوز سرور و دسکتاپ

بنابراین، آیا کسی را می شناسید که امسال مدرسه را به عنوان دانش آموز یا معلم شروع کرده است؟ این خبر را همراهی کنید ما میزبانی مقرون به صرفه را با تخفیف های آموزشی خود بهتر می کنیم. ما عاشق اینترنت و فناوری هستیم و همیشه تلاش می کنیم تا بدون در نظر گرفتن سن، این عشق را در جهان گسترش دهیم.

فراموش نکنید، فیس بوک در یک اتاق خوابگاه کالج ایجاد شد.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید