وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

15 رویکرد الهام بخش به CSS

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


15 رویکرد الهام بخش به CSS

HTML فقط طراح وب را تا این حد پیش می برد و اگر می خواهید طراحی وب پویا، جذاب و واکنشی ایجاد کنید، باید CSS را یاد بگیرید و پیاده سازی کنید. نه تنها می توانید عناصر طراحی بهبود یافته برای صفحات خود ایجاد کنید، بلکه می توانید انتظار داشته باشید که از زمان بارگذاری سریع تر، تعمیر و نگهداری آسان تر و زمان کمتری برای ایجاد صفحات جدید یا به روز رسانی صفحات موجود لذت ببرید.

در زیر 15 مورد از بهترین وب سایت های CSS موجود است که رویکردهای متفاوتی را برای مرحله طراحی وب ارائه می دهند. مقداری الهام جمع آوری کنید، نکات CSS را جمع آوری کنید و آنها را در طرح خود اعمال کنید.

کمپ آبجو

را کمپ آبجو وب سایت مانند یک کتاب پاپ آپ کار می کند و کاربران می توانند صفحات را برای نشان دادن نمایشگرهای بازشو ورق بزنند. طراحی سه بعدی را می توان با کلیک کردن چرخانده و صفحات را برگرداند روی را page و چرخش این سایت تعاملی، جذاب، رنگارنگ است و برای بازدیدکنندگانش جذاب است.

کمپ آبجو

Inzeit

در حالی که ممکن است کمی بیشتر از یک وب سایت ایستا عالی به نظر برسد Inzeit homepage به معنای واقعی کلمه زنده می شود زمانی که شما شروع به حرکت به پایین می کنید page. لایه های مختلف در جهت های مختلف و با سرعت های متفاوت حرکت می کنند. در حالی که بازدیدکنندگان باید تشویق شوند تا حرکات درست را انجام دهند، سایت با انجام اقدامات فعال می شود، بنابراین بازدیدکنندگان برای اقدام پاداش دریافت می کنند.

Inzeit

شوک بلاست

شوک بلاست یک وب سایت گالری عکس است و از دوم page بارگذاری هر شناور ماوس به آوردن آن کمک می کند page زنده. نه تنها homepage بسیاری از نمونه‌های عکاسی عالی را نمایش می‌دهد، اما به ShockBlast اجازه می‌دهد تا عکس‌ها را دسته‌بندی و صفحه‌بندی کند که ناوبری را ساده و بسیار مؤثر می‌سازد.

15 رویکرد الهام بخش به CSS

تپ تک

را تپ تک وب سایت دیگری است که تعدادی لایه با طراحی پیچیده را در یک طرح واحد ترکیب می کند. با اسکرول کردن به پایین و با پایین آمدن فریم ها، صفحه نمایش اولیه تغییر می کند page، page اعداد ظاهر می شوند و ناپدید می شوند. رنگ سیاه و سفید ظاهری شفاف و براق ارائه می دهد تا بازدید کننده کاملاً تمرکز کند روی محتوای.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش بهبود نرخ پرش روی وب سایت وردپرس شما

تپ تک

FineGoods

را FineGoods وب سایت دارای چند سورپرایز کوچک در انتظار شماست، همانطور که روی کشوهای پیمایش حرکت می کنید، به پایین بروید page، و حتی نگاه دقیق تری به برچسب های قیمت (متن HTML) بیندازید. انتخاب کالاها ممکن است محدود باشد، اما این بخشی از دلیل عملکرد خوب طراحی منحصر به فرد است.

FineGoods

آزمایشگاه های حسادت

آزمایشگاه های حسادت یکی از موارد مورد علاقه ما است تبدیل های CSS برای ایجاد یک چرخ فلک چرخان استفاده می شود و با کلیک بر روی نمادهای “بعدی” و “قبلی”، چرخش چرخ و فلک را تماشا می کنید تا تصویر بعدی نمایش داده شود. بقیه ی page یک طراحی نسبتا ساده، اما بسیار موثر است که از CSS به روش های مختلف دیگری استفاده می کند.

آزمایشگاه های حسادت

باشگاه رانندگان

را باشگاه رانندگان وبسایت در زمان انتشار بازی جدید درایور برای یوبی سافت طراحی شد و به محض بازدید از سایت می توانید لینک وبسایت و بازی را مشاهده کنید. یکی دیگر از استفاده های عالی از تبدیل ها به این معنی است که وقتی به پایین پیمایش می کنید، به نظر می رسد که کل وب سایت زنده می شود، حتی به نظر می رسد اعتبارات در حال چرخش باشد.

باشگاه درایو

غرفه ماموت

غرفه ماموت یکی دیگر از موارد مورد علاقه است و بازی می کند روی این نظریه که همه ما چیزی را می خواهیم که نباید. روی دکمه Fire کلیک کنید و یک سری عکس روی صفحه نمایش داده می شود و یک غرفه عکس ایجاد کنید. وب سایت یک راه عالی برای تبلیغ خدمات غرفه عکس است که این شرکت ارائه می دهد.

غرفه ماموت

جکلات

را وارد کنید جکلات وب‌سایت و از شما دعوت می‌شود که در سراسر جهان قایقرانی کنید، مناظر را بررسی کنید و پنجره‌های کناری را باز کنید. در حال حاضر پیمایش به طرفین برای بسیاری از کاربران آنلاین غیرمعمول است و با گرفتن مجسمه باعث ایجاد فتنه و درگیری کاربر نیز می شود.

JeClat

واچرون کنستانتین

را واچرون کنستانتین وب سایت به زبان فرانسوی است اما ارزش دیدن دارد حتی اگر آن را نخوانید. روی دکمه اسکرول کلیک کنید و نگه دارید page و از نمایش لذت ببرید یک وب سایت شیک که نه تنها ساعت های به همان اندازه شیک را نشان می دهد، بلکه الهام بخش طراحی ها را نیز به نمایش می گذارد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش انتخاب تصادفی عناصر از لیست در پایتون

واچرون کنستانتین

Lift Interactive

گاهی اوقات، تلاش برای متناسب کردن بسیاری از سبک ها و جلوه ها روی یک مجرد page می تواند به عنوان گران قیمت ثابت شود page خراب می شود اما اینطور نیست Lift Interactive. بازدید کنید و از ترفندهای بسیار لذت ببرید. به جلوه های کتاب سه بعدی و همچنین حرکت لایه ای تصاویر هدر نگاهی بیندازید.

LiftInteractive

VZug

را VZug سایت یک جدول زمانی پویا است. به جای نمایش یک عکس ساده و ساده روی یک استاتیک page، همانطور که در جدول زمانی پویا به سمت پایین حرکت می کنید، طراحی جذاب و حاشیه نویسی را تجربه خواهید کرد page. این سایت قصد دارد 100 سال از تاریخ این شرکت را جشن بگیرد و طراحی به انجام آن کمک می کند.

VZug

دگو

هر کسی که بازی Little Big Planet را انجام داده باشد، سبک وب سایت متعلق به آن را تشخیص خواهد داد دگو آژانس طراحی مسیریابی مسیری ظاهراً تصادفی را طی می کند و شما را در مراحل متعددی که تیم طراحی Dego ادعا می کند مشتریان و مشتریان بالقوه خود را هدایت می کند، می برد. روی.

15 رویکرد الهام بخش به CSS

WeAreX3

این وب سایت یک راه منحصر به فرد برای یک شرکت برای جستجوی کارآموز است. طراحی علمی تخیلی تاریخی با یک افقی منحصر به فرد ترکیب می شود page عناصر اسکرول و عمودی به بازدیدکنندگان نشان داده می شود که چگونه صفحات را اسکرول کنند و X3 امید است که ظاهر و عناصر منحصر به فرد سایت بتواند نوع کارآموز طراحی مورد نظر آنها را به خود جلب کند.

15 رویکرد الهام بخش به CSS

سایمتریک

سایمتریک یکی دیگر از وب سایت های نمونه کار با طراحی درخشان است که تعدادی از عناصر و سبک های مختلف را در یک سایت منحصر به فرد با ظاهر و عمل ترکیب می کند. برای نمونه‌های گالری به پایین اسکرول کنید، روی نوار پیمایش عناصر CSS حرکت کنید، و برای مشاهده سبک و طرح‌های منحصربه‌فرد به حرکت از بالا به پایین ادامه دهید.

سایمتریک

آیا ما یکی از موارد مورد علاقه شما را از دست داده ایم؟ آیا از یکی از نمونه های اینجا پیشی گرفته اید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.



منتشر شده در 1403-01-25 17:00:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید