وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 12 دقیقه


رتبه در رتبه اول روی موتورهای جستجو بدون کمک می توانند کمی انجام دهند. در حالی که ابزارهای سئو مطمئناً می توانند مفید باشند، ممکن است هنوز مایل به پرداخت هزینه برای آنها نباشید.

خوشبختانه، ابزارهای سئو رایگان قابل اعتماد زیادی وجود دارد که می توانند به همان اندازه موثر باشند.

بهترین ابزار سئو می تواند به شما در مقابله کمک کند روی-page و وظایف فنی سئو، از جمله تحقیق کلمات کلیدی، ممیزی محتوا، ساخت لینک و نظارت رقابتی.

در اینجا لیستی از 23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای کمک به وب سایت شما برای بهبود رتبه بندی جستجو و به حداکثر رساندن ترافیک ارگانیک آورده شده است.

1. کنسول جستجوی گوگل

کنسول جستجوی گوگل نسبت به سایر ابزارهای سئو دارای مزیت منحصر به فردی است زیرا متکی است روی داده های خود گوگل

بنابراین GSC در مقایسه با سایر ابزارها قابل اعتمادتر است.

کنسول جستجو طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهد، از جمله امکان ارسال نقشه سایت برای وب سایت شما، به روز بمانید روی مسائل امنیتی، و نتایج موتور جستجوی خود را در داخل ردیابی کنید کارایی برگه

این نتایج جستجو پانل داده ها را ارائه می دهد روی تعداد کلیک ها و نمایش هایی که وب سایت شما در یک دوره خاص دریافت کرده است.

این می تواند به شما کمک کند محبوب ترین صفحات سایت خود را شناسایی کنید و برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می کنید.

همچنین می‌توانید فیلترها را ویرایش کنید تا ببینید چگونه می‌توانید صفحات خاصی را بهبود ببخشید و کلمات کلیدی دیگری را هدف قرار دهید که می‌توانید به راحتی برای آنها رتبه‌بندی کنید.

این پرس و جوها به عنوان مثال، پانل تمام عبارات جستجویی را که صفحات شما برای آنها رتبه بندی می کنند، نشان می دهد. شما می توانید از آنها به عنوان کلمات کلیدی بذر برای کشف عبارات مرتبط استفاده کنید.

اگر به تازگی شروع به کار در سئو کرده اید، کنسول جستجوی گوگل باید اولین ابزار رایگان سئو باشد روی لیست شما

تسلط بر گزارش نتایج جستجو در داخل کارایی تب، و در چند ماه اول به ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی نیاز نخواهید داشت.

همچنین ایده خوبی است که نسخه Bing از GSC، به نام ابزار Bing Webmaster را برای وب سایت خود راه اندازی کنید.

2. Ubersuggest

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

Ubersuggest ارائه می دهد a host ویژگی هایی از جمله ممیزی سایت، تجزیه و تحلیل رقبا و ابزارهای نمای کلی بک لینک.

با این حال، بیشتر به دلیل ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی خود شناخته شده است.

این مرور کلی کلمه کلیدی این ویژگی را می توان برای تجزیه و تحلیل دقیق کلمه کلیدی خاص خود، از جمله حجم جستجو، کلمه کلیدی یا دشواری PPC و میانگین هزینه به ازای هر کلیک (CPC) مورد استفاده قرار داد.

ابزارهای دیگر مانند ایده های کلمات کلیدی، کلمات کلیدی بر اساس ترافیک، وب سایت های مشابه، و ایده های محتوا می تواند به تحقیق کلمات کلیدی شما و ایجاد ایده های جدید برای پست وبلاگ کمک کند.

این وب سایت های مشابه داشبورد می‌تواند به شما کمک کند تا سایر عبارت‌های جستجوی مرتبط را برای هدف‌یابی و زیر نظر داشته باشید روی فعالیت های رقبای شما

به خاطر داشته باشید که طرح رایگان فقط به تعداد محدودی از جستجوهای روزانه اجازه می دهد، بنابراین از آنها عاقلانه استفاده کنید.

در مورد ابزارهای رایگان تحقیق کلمات کلیدی، ابزارهای سئوی رایگان UberSuggest جایگزین مناسبی برای ابزارهای سئوی گران قیمت تر هستند.

3. به مردم پاسخ دهید

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

پاسخ عمومی ابزاری مفید برای تولید صدها ایده جدید محتوایی است.

AnswerThePublic از داده های تکمیل خودکار موتورهای جستجو برای ایجاد عبارات مرتبط و سوالاتی که مردم در مورد کلمه کلیدی شما می پرسند استفاده می کند.

برای شروع، به سادگی کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید، و AnswerthePublic تصویری دقیق از پیشنهادات کلمه کلیدی را ایجاد می کند که می توانید هدف قرار دهید.

شما می توانید بین این بر اساس فیلتر کنید روی خواه پرس‌و‌جوها سؤال، حرف اضافه یا مقایسه باشند.

اینها نیز بر اساس کد رنگی هستند روی تعداد متوسط ​​جستجوهایی که هر پرس و جو هر ماه جذب می کند، بنابراین می دانید که کدام کلمات کلیدی ارزش هدف قرار دادن را دارند.

اگر در حال برنامه ریزی خوشه های محتوا برای وب سایت خود هستید، این ابزار فوق العاده است. اما به خاطر داشته باشید که معیارهای دقیق برای هر عبارت جستجو فقط با طرح پولی موجود است.

4. کلمه کلیدی Surfer

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

Keyword Surfer یک برنامه افزودنی کروم است که به آرامی با مرورگر شما ادغام می‌شود و بینش‌های راحت را در مورد عبارت‌های جستجوی شما مستقیماً در نتایج جستجوی شما بدون نیاز به پرش بین صفحات مختلف ارائه می‌دهد.

هنگامی که یک عبارت جستجو را اجرا می کنید، حجم جستجوی ماهانه و CPC کلمه کلیدی خود را پیدا می کنید.

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

در سمت راست صفحه شما، Keyword Surfer جستجوهای مرتبط دیگری را فهرست می کند که به طور بالقوه می توانید آنها را هدف قرار دهید.

در کنار هر پیشنهاد، درصد همپوشانی را پیدا خواهید کرد که نشان می دهد چقدر با کلمه کلیدی اصلی شما و میانگین حجم جستجوی ماهانه در کشور شما مرتبط است و به شما ایده ای از ارتباط و محبوبیت آن می دهد.

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

می توانید کلیدواژه هایی را که امیدوارکننده به نظر می رسند انتخاب کرده و به الف اضافه کنید مجموعه، می توانید آن را به عنوان CSV برای تحقیقات بیشتر دانلود کنید.

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

Keyword Surfer همچنین ترافیک ماهانه هر سایت را در نتایج جستجو، تعداد کلمات را نمایش می دهد روی هر یک page، و فراوانی کلمه کلیدی جستجو شده شما در محتوا.

این بینش ها را دقیقاً زیر عنوان متا خواهید یافت.

به عنوان مثال، اولین عدد، ترافیک تخمینی ماهانه برای کل دامنه است، به دنبال آن تعداد کلمات مقاله و تعداد دفعاتی که عبارت جستجوی شما ظاهر می شود. روی را page.

عنوان تغییر کرد به این اشاره دارد که آیا گوگل آن را تغییر داده است یا خیر pageعنوان متا برای چیزی که آن را مرتبط تر می داند.

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

همه اینها مستقیماً از نتایج موتورهای جستجو قابل دسترسی است page با کلمه کلیدی Surfer. این یک افزونه مفید SEO برای کروم است اما شما را شلوغ نمی کند page یا سرعت تجربه خود را کاهش دهید.

5. Google Analytics 4

تصویری از گزارش‌ها با پیمایش سمت چپ برجسته شده است

با گوگل آنالیتیکس 4 (GA4)، می توانید از معیارهای کلیدی مرتبط با سایت خود مطلع باشید. میزان ترافیکی که دریافت می‌کنید و سایر اطلاعات مربوط به بازدیدکنندگانتان، مانند جمعیت‌شناسی، رفتارها و دستگاه‌هایی که استفاده می‌کنند را پیگیری کنید.

با استفاده از ویژگی‌های ردیابی مبتنی بر رویداد، مانند گرفتن اقدامات بازدیدکننده مانند کلیک روی دکمه، page بازدیدها و فرم های ارسالی، می توانید سایت خود را برای حفظ بازدیدکنندگان بهینه کنید.

GA4 همچنین از ویژگی های هوش مصنوعی برای ارائه پیش بینی به شما استفاده می کند روی عملکرد سایت شما، مانند تخمین شانس عدم بازگشت بازدیدکنندگان قبلی، احتمال خرید آنها، و شانس تبدیل یک بازدیدکننده فعال به مشتری.

داده ها از گوگل می آیند، بنابراین GA4 را یک ابزار رایگان برای سئو در نظر بگیرید.

6. Soovle

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

Soovle ممکن است کمی قدیمی به نظر برسد، اما اجازه ندهید که شما را فریب دهد که فکر کنید بی تاثیر است.

به سادگی وارد کردن یک کلمه کلیدی، تعداد زیادی از عبارت های جستجوی مرتبط را باز می کند که می توانید از آنها برای ارائه ایده های محتوای جدید استفاده کنید.

کلمه کلیدی خود را در نوار جستجو قرار دهید و Soovle سایر سوالات مرتبط را لیست خواهد کرد روی پلتفرم هایی مانند گوگل، بینگ، یوتیوب، آمازون و غیره.

اگرچه ممکن است معیارهایی را که ابزارهای پیچیده تری برای تحقیق کلمات کلیدی شناخته شده اند (سختی کلمات کلیدی، ترافیک جستجوی ماهانه و غیره) ارائه نکند، اما اگر به دنبال یک پلتفرم ساده و بدون سر و صدا هستید که این کار را پیدا کند، همچنان می تواند عالی باشد. انجام شده.

7. دستور زبان

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

بر کسی پوشیده نیست که گرامر و کیفیت نقش مهمی در اعتبار محتوای شما دارد و اطمینان از بدون خطا بودن آن تنها یکی از عواملی است که در این امر نقش دارد.

گرامر یک افزونه رایگان کروم است که به شما کمک می کند تا محتوای شما را از هرگونه خطای گرامری دور نگه دارید و مطمئن شوید که به خوبی خوانده می شود.

پس از نصب، نرم افزار مستقیماً با نرم افزار نوشتن شما ادغام می شود و خطاها را در زمان واقعی تصحیح می کند.

یا می‌توانید مستقیماً در ویرایشگر Grammarly بنویسید و آن را با توجه به لحن و مخاطب هدف خود تنظیم کنید.

این به ابزار پیش زمینه ای می دهد که می تواند از آن برای ارائه پیشنهادات استفاده کند روی ساختار جمله و به محتوای خود نمره کلی بدهید.

8. ویرایشگر همینگوی

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

ویرایشگر همینگوی احتمالاً بهترین ابزار رایگان برای اطمینان از خواندن و درک مطالب شما برای خواننده معمولی است.

اگر می‌خواهید نرخ پرش خود را پایین بیاورید و بازدیدکنندگان را حفظ کنید، اینها ملاحظات مهمی هستند روی را page طولانی تر

همینگوی متن شما را با رنگ‌های مختلف برجسته می‌کند تا مشخص کند کدام بخش‌ها می‌توانند از بهبودی استفاده کنند.

به عنوان مثال، هایلایت زرد به این معنی است که دنبال کردن جمله شما تا حدودی سخت است، در حالی که برجسته قرمز به این معنی است که خواندن متن بسیار دشوار است.

ویرایشگر همچنین به محتوای شما نمره ای بر اساس می دهد روی سطح خواندن آن به طور کلی، نمرات بین 6 تا 8 نشان می دهد که محتوای شما بهترین خوانایی را دارد.

9. Yoast SEO

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

Yoast SEO یکی دیگر از ابزارهای سئوی رایگان است که محتوای شما را تجزیه و تحلیل می کند و بینش های مرتبطی را در مورد آنچه که می توان آن را برای موتورهای جستجو سازگارتر بهبود بخشید، ارائه می دهد.

برای استفاده از آن می توانید افزونه وردپرس را نصب کنید یا مستقیماً به وب سایت آنها بروید.

چک لیست سئو به شما این امکان را می دهد که بدانید چه کارهایی را به درستی با محتوا انجام داده اید و چه مواردی کم است.

اینها شامل اطلاعات است روی آیا لینک های داخلی یا خارجی، تصاویر، کلمه کلیدی مورد نظر خود، توضیحات متا خوب و سایر روش های سئو را شامل شده اید.

علاوه بر آن، این ابزار متن شما را نیز ارزیابی می کند و به آن نمره خوانایی می دهد و نکات دیگری را ارائه می دهد روی چه چیز دیگری ممکن است برای اطمینان از بهینه سازی موتور جستجو نیاز به ویرایش داشته باشید.

10. Serprobot

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

Serprobot یک ابزار ردیابی رتبه است که می تواند به شما کمک کند کدام کلمات کلیدی را بدانید روی سایت شما کار می کند و کدام ها نیستند.

برای شروع، فقط باید دامنه سایت خود و کلمات کلیدی مورد نظر برای جستجو را وارد کنید.

Serpobot به شما امکان می دهد بر اساس منطقه و دستگاه فیلتر کنید. بنابراین، برای مثال، اگر می خواهید موقعیت یک کلمه کلیدی را در بریتانیا جستجو کنید روی یک دستگاه تلفن همراه، شما می توانید این کار را انجام دهید.

شما می توانید حداکثر پنج کلمه کلیدی را در یک زمان جستجو کنید و این را ایجاد کنید process بسیار سریعتر از زمانی که بخواهید هر کلمه کلیدی را به صورت دستی جستجو کنید.

11. MozBar

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

MozBar یک افزونه رایگان SEO کروم است که معیارها را ارائه می دهد روی برخی از صفحات رتبه بندی روی SERP شما

پس از نصب، Domain Authority و Page Authority یک سایت خاص را نمایش می دهد.

Page Authority (PA) تعیین می‌کند که یک مورد خاص چقدر خوب است page ممکن است در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه بندی شود، در حالی که Domain Authority (DA) قدرت رتبه بندی کلی یک دامنه را اندازه گیری می کند.

اینها می توانند یک ایده کلی از رقابت برای یک کلمه کلیدی خاص و اینکه آیا هنوز پتانسیلی برای رتبه بندی شما وجود دارد به شما می دهد.

MozBar نیز اطلاعاتی را ارائه می دهد روی تعداد بک لینک ها a page دارد.

12. Ahrefs Backlink Checker

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

جستجوگر بک لینک Ahrefs یک ابزار سئوی رایگان است که نمای کلی از بک لینک ها، تعداد وب سایت های پیوند دهنده مجزا و رتبه بندی کلی دامنه هر سایت خاص را ارائه می دهد.

علاوه بر این، می‌توانید صفحات ارجاع‌دهنده، متن لنگر و URLهای هدف ۱۰۰ بک لینک برتر یک وب‌سایت را ببینید.

ابزارهای لینک رایگان زیادی وجود ندارد، بنابراین Ahrefs یک گزینه با کیفیت است، به خصوص اگر به تازگی شروع به کار کرده اید یا وب سایت نسبتا کوچکتری دارید.

این می‌تواند یک ابزار لینک‌سازی عالی برای تجزیه و تحلیل رقبا و شناسایی سایت‌هایی باشد که برای تلاش‌های شما برای ایجاد لینک مفید هستند.

13. سایت چکر

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

بررسی سایت یک ابزار ممیزی است که وب سایت شما را برای شناسایی بیش از 300 مشکل بالقوه سئو که می تواند بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارد، مانند لینک های شکسته، تغییر مسیرها، کدهای وضعیت HTTP، صفحات 404، سرعت پایین و سئوی فنی می خزند.

شما می توانید انتخاب کنید که کل سایت خود را بررسی کنید یا فقط یک سایت خاص page.

سپس این ابزار گزارش مفصلی را ارائه می دهد که مناطق خاصی را نشان می دهد که می تواند از بهبودهایی استفاده کند. می توانید برای تصمیم گیری آگاهانه به این موارد نگاه کنید.

Sitechcker یک ابزار ممیزی قدرتمند سئو است، اما برای بررسی کل وب سایت خود باید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

14. بینش سرعت صفحه

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

بینش سرعت صفحه یک سرویس ارائه شده توسط گوگل است که عملکرد سایت شما را برای دستگاه های دسکتاپ و موبایل تجزیه و تحلیل می کند.

این ابزار به سایت شما تا 100 امتیاز می دهد—هر چه امتیاز بالاتر باشد، سایت شما برای موتورهای جستجو بهتر بهینه می شود.

به‌علاوه، بررسی می‌کند که سایت شما چقدر در دسترس است و آیا باکس‌های اولیه سئو را مشخص می‌کند یا خیر.

اما این نیست. همچنین می‌توانید بینش‌های عملی در مورد کارهایی که می‌توانید برای بالا بردن امتیاز خود انجام دهید، مشاهده کنید.

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

به بخش مربوطه بروید و «فرصت‌های» مختلف فهرست شده را مرور کنید تا در مورد پیشرفت‌هایی که می‌توانید عملی کنید، ایده بگیرید.

15. تست موبایل دوستانه

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

تست موبایل دوستانه کاملاً واضح است – میزان بهینه سازی سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه را اندازه گیری می کند.

URL خود را وارد کرده و روی “شروع تست” کلیک کنید، و این ابزار درصد امتیازی را به سایت شما می دهد و میزان سازگاری آن با تلفن های همراه را تعیین می کند.

16. GTMetrix

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

GTmetrix یک ابزار تجزیه و تحلیل عملکرد است که سرعت و تجربه کلی کاربر یک وب سایت را ارزیابی می کند.

مشابه Google PageSpeed ​​Insights، بینش هایی را در مورد عملکرد یک صفحه وب ارائه می دهد، اما از ترکیبی از Google Lighthouse (که به PageSpeed ​​Insights قدرت می دهد) و تجزیه و تحلیل خود استفاده می کند.

هنگامی که یک آزمایش را اجرا می کنید، GTMetrix یک گزارش مفصل ارائه می دهد روی سایت شما چقدر خوب اجرا می شود و برای بهبود آن چه کاری می توانید انجام دهید.

GTMetrix شما را به تصویر می کشد pageدر حال بارگیری در گزارش آبشار منحصربه‌فرد است، اما از شما می‌خواهد با یک حساب کاربری رایگان وارد شوید.

17. Google Trends

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

Google Trends محبوبیت عبارات جستجوی مختلف را در طول زمان نشان می دهد.

می توانید از آن به عنوان یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای تعیین اینکه آیا یک پرس و جو ارزش دنبال کردن دارد یا خیر استفاده کنید.

و از آنجایی که داده‌ها مستقیماً از Google می‌آیند، می‌توانید مطمئن باشید که اطلاعات قابل اعتماد هستند، که همیشه در مورد سایر ابزارهای رایگان SEO صادق نیست.

می‌توانید محبوبیت در حال تغییر یک عبارت جستجو را در یک کشور خاص در یک بازه زمانی انتخاب شده بررسی کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد تا دریابید که بیشتر جستجوها از کجا آمده اند و چند بار این عبارت جستجو شده است.

به پایین بروید و اطلاعات دیگر را مشاهده خواهید کرد روی موضوعات و پرس و جوهای مرتبط، به همراه درصدهایی که نشان می دهد ترافیک آنها چگونه با کلمه کلیدی اولیه شما مقایسه می شود.

این‌ها به‌ویژه مفید هستند زیرا می‌توانید گرایش‌های پرطرفدار را شناسایی کرده و سرمایه‌گذاری کنید روی آنها را قبل از دیگران

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

همچنین می توانید کلمه کلیدی جداگانه خود را اضافه کنید یا از میان پیشنهادات انتخاب کنید تا میزان محبوبیت آن را در مقایسه با کلمه کلیدی seed خود مقایسه کنید.

18. به یک خبرنگار کمک کنید (HARO)

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

هارو یا به یک خبرنگار کمک کنید، دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که از نامش پیداست – روزنامه نگارانی را که برای داستان های خود به اطلاعات نیاز دارند با کارشناسانی که می توانند کمک کنند مرتبط می کند.

اگر شما یکی از آن متخصصان هستید، می توانید در ازای به اشتراک گذاشتن دانش خود در زمینه خود، پیوندی به وب سایت خود بدهید.

با مجموعه متنوع خبرنگاران HARO، این پتانسیل را دارید که در نشریات معتبری مانند فوربس، نیویورک تایمز و بلومبرگ نام برده شوید.

این می تواند یک روش عالی برای آوردن بک لینک برای سایت شما از وب سایت های معتبر باشد – با توجه به اینکه شما در زمینه خاصی آگاه و مستقر هستید.

19. Google Keyword Planner

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

Google Keyword Planner می تواند به شما در کشف کلمات کلیدی مرتبط و بررسی حجم جستجوی آنها کمک کند.

اگرچه هدف اصلی آن یافتن کلمات کلیدی برای کمپین های تبلیغاتی گوگل است، اما می توانید از آن برای یافتن عبارت های جستجویی که افراد استفاده می کنند نیز استفاده کنید.

Keyword Planner به شما امکان می دهد مکان ها و زبان های خاصی را هدف قرار دهید و شروع به تولید کلمات کلیدی از کلمات کلیدی اولیه یا استفاده از یک وب سایت کنید.

همچنین می‌توانید وب‌سایت‌های رقیب را برای شناسایی کلمات کلیدی که برای آنها محبوب هستند، افزونه کنید و از آنها به عنوان ایده‌ای برای استراتژی محتوای خود استفاده کنید.

20. ChatGPT

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

ChatGPT وقتی صحبت از استفاده به عنوان ابزار سئو می شود، می تواند بسیار انعطاف پذیر باشد. مورد استفاده شما بستگی دارد روی چقدر می توانید خلاق شوید

برخی از نکات برجسته آن عبارتند از نوشتن عناوین و توضیحات متا برای محتوای شما. همچنین می توانید از آن برای مقدمه و نتیجه گیری و برای کمک به تحقیق خود استفاده کنید.

با این حال، از آنجایی که ChatGPT یک ابزار تخصصی SEO نیست، بهتر است از آن برای تولید کلمات کلیدی اولیه استفاده کنید و به آن اعتماد نکنید. روی آن را برای نقشه های موضوعی یا تحقیق کلمات کلیدی.

با این حال، ChatGPT برای نوشتن خلاصه محتوا و طرح کلی مقاله مفید است و می تواند تلاش و زمان شما را در آنجا بسیار کاهش دهد.

فقط با آن به عنوان یک ابزار اختصاصی SEO رفتار نکنید.

21. محلی

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

محلی یک ابزار سئوی محلی است که به شما کمک می کند نمایه کسب و کار گوگل خود را بهبود ببخشید و به کسب و کارهای محلی اجازه می دهد در حوزه های خاص خود رتبه بندی کنند.

نمایان بودن نمایه شما را کنترل می کند، رقابت شما را تجزیه و تحلیل می کند و نکاتی را به شما می دهد روی چگونه در جستجوهای محلی رتبه بهتری کسب کنیم

همچنین می‌توانید رتبه‌بندی جستجوی خود را در مناطق نزدیک دنبال کنید و اقداماتی را برای اطمینان از بهینه‌سازی فهرست شما برای سئو انجام دهید.

همچنین می‌توانید نوشتن پست‌های Google، بررسی پاسخ‌ها و تکمیل جزئیات نمایه کسب‌وکار Google خود را با ویژگی هوش مصنوعی آن‌ها خودکار کنید.

22. نمایه کسب و کار گوگل

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

آ نمایه کسب و کار Google کسب و کار شما را قرار می دهد روی نقشه، به معنای واقعی کلمه هنگامی که مردم برای محصولات یا خدمات در منطقه شما جستجو می کنند، کسب و کار شما نمایان می شود روی نقشه های گوگل و در نتایج جستجوی محلی.

می‌توانید از آن برای افزودن جزئیات درباره کسب‌وکارتان، از جمله ساعات کاری، اطلاعات تماس، و مسیرهای مکانی خود استفاده کنید.

همچنین بستری برای نظرات مشتریان فراهم می کند که می تواند رتبه شما را بیشتر بهبود بخشد و شما را در کانون توجه سایر مشتریان بالقوه قرار دهد.

23. Whitespark Local استناد یاب

23 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای رتبه بالاتر

این وایت اسپارک Local استناد یاب یک ابزار سئوی محلی برای کمک به کسب و کارها برای یافتن فرصت هایی برای اشاره های محلی است.

این متخصص در یافتن، مدیریت و ساختن استنادهای محلی است که می تواند به گسترش کسب و کار شما کمک کند.

این ابزار وب را اسکن می‌کند تا مکان‌هایی را که یک کسب‌وکار ذکر شده است را شناسایی کند و با تجزیه و تحلیل رقبا و روند بازار، فرصت‌های استناد جدیدی را پیشنهاد می‌کند.

به‌علاوه، اگر نقل‌قول‌هایی با اطلاعات قدیمی دارید، می‌توانید با استفاده از این ابزار آنها را به‌روزرسانی کنید.

نتیجه

بسیاری از کارهای بهینه سازی موتور جستجوی شما را می توان با استفاده از پلتفرم های سئو رایگان انجام داد که نیازی به خرید طرحی برای آنها ندارید.

این 23 ابزار رایگان سئو، طیف گسترده ای از عملکردها را برای افزایش دید وب سایت شما بدون شکستن بانک ارائه می دهند.

از تحقیقات کلمات کلیدی و بهینه سازی محتوا گرفته تا ساخت لینک و تجزیه و تحلیل عملکرد، می توانند به شما کمک کنند در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشید. همانطور که وب سایت شما در ترافیک و درآمد رشد می کند، می توانید حرکت کنید روی از ابزارهای رایگان گرفته تا پرداخت برای ابزارهای سئو.



منتشر شده در 1403-02-04 01:34:05

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید