وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

شش دانشجوی MIT به عنوان همکاران جمعی MIT-Pillar AI بهار 1403 انتخاب شدند

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


MIT-Pillar AI Collective شش نفر را برای ترم بهار 1403 معرفی کرده است. با حمایت این برنامه، دانشجویان فارغ التحصیل که در سال آخر برنامه کارشناسی ارشد یا دکترا هستند، تحقیقاتی را در زمینه های هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و علم داده با هدف تجاری سازی نوآوری های خود انجام خواهند داد.

MIT-Pillar AI Collective که توسط دانشکده مهندسی MIT و Pillar VC در سال 2022 راه اندازی شد، از اساتید، فوق دکترا و دانشجویان در حال انجام تحقیقات پشتیبانی می کند. روی هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و علم داده. ماموریت این برنامه که توسط هدیه ای از Pillar VC پشتیبانی می شود و توسط مرکز نوآوری تکنولوژی MIT Deshpande اداره می شود، پیشبرد تحقیقات به سمت تجاری سازی است.

همکاران جمعی MIT-Pillar AI بهار 1403 عبارتند از:

یاسمین الفرج

یاسمین الفرج دانشجوی دکترای شیمی است که علاقه مندی او به کاربرد علم داده و یادگیری ماشین در طراحی مواد نرم است تا بتواند نسل بعدی پلاستیک های پایدار، لاستیک و مواد کامپوزیت را فعال کند. به طور خاص، او از یادگیری ماشینی برای طراحی افزودنی‌های مولکولی جدید استفاده می‌کند تا تولید کم‌هزینه ترموست‌ها و کامپوزیت‌های قابل تجزیه شیمیایی را امکان‌پذیر کند. کار AlFaraj منجر به کشف مواد جدید قابل ترجمه و مقیاس‌پذیری شده است که می‌توانند زباله‌های پلاستیکی گرماسخت را بررسی کنند. او به‌عنوان یک Pillar Fellow، در ابتدا با تمرکز، به دنبال آوردن این فناوری به بازار خواهد بود روی تولید پره های توربین بادی و پوشش های منسجم. از طریق مرکز نوآوری فناوری Deshpande، AlFaraj به عنوان یک تیم رهبری کننده برای توسعه یک spinout متمرکز عمل می کند. روی نسخه های قابل بازیافت ترموست های موجود با کارایی بالا با ترکیب مقادیر کمی از یک هممونومر تجزیه پذیر. علاوه بر این، او در برنامه سپاه نوآوری بنیاد ملی علوم شرکت کرد و اخیراً از Clean Tech Open فارغ التحصیل شد و در آنجا تمرکز کرد. روی بهبود طرح کسب و کار خود، تجزیه و تحلیل بازارهای بالقوه، اطمینان از یک مجموعه کامل IP، و ارتباط با سرمایه گذاران بالقوه. الفرج مدرک لیسانس شیمی را از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی دریافت کرد.

روبن کاسترو اورنلاس

روبن کاسترو اورنلاس یک دانشجوی دکترا در مهندسی مکانیک است که مشتاق آینده ربات‌های چند منظوره و طراحی سخت‌افزار برای استفاده از آنها با راه‌حل‌های کنترل هوش مصنوعی است. او با ترکیب تخصص خود در برنامه نویسی، سیستم های جاسازی شده، طراحی ماشین، یادگیری تقویتی و هوش مصنوعی، یک دست رباتیک ماهرانه را طراحی کرد که قادر به انجام کارهای مفید روزمره بدون به خطر انداختن اندازه، دوام، پیچیدگی یا شبیه سازی است. طراحی نوآورانه Ornelas دارای پتانسیل تجاری قابل توجهی در کاربردهای خانگی، صنعتی و مراقبت های بهداشتی است، زیرا می تواند برای نگهداری از وسایل آشپزخانه گرفته تا اشیاء ظریف سازگار شود. به عنوان یک همکار ستون، او تمرکز خواهد کرد روی شناسایی بازارهای تجاری بالقوه، تعیین رویکرد بهینه برای فروش تجارت به کسب و کار، و شناسایی مشاوران مهم. اورنلاس به عنوان مدیر مشترک StartLabs، یک باشگاه کارآفرینی در مقطع کارشناسی در MIT، خدمت کرد و در آنجا مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک گرفت.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روشی هوشمندانه برای ساده کردن کشف دارو

کیلی ارهارت

Keeley Erhardt یک کاندیدای دکترا در هنر و علوم رسانه ای است که علایق تحقیقاتی او در پتانسیل تحول آفرین هوش مصنوعی در تجزیه و تحلیل شبکه، به ویژه برای همبستگی موجودیت و تشخیص پیوند پنهان در داخل و بین دامنه ها نهفته است. او الگوریتم‌های یادگیری ماشینی را برای شناسایی و ردیابی همبستگی‌های زمانی و سیگنال‌های پنهان در شبکه‌های مقیاس بزرگ طراحی کرده است و کمپین‌های نفوذ آنلاین از کشورهای مختلف را کشف می‌کند. او به طور مشابه استفاده از شبکه‌های عصبی نموداری را برای شناسایی حساب‌های ارز دیجیتال هماهنگ با تجزیه و تحلیل داده‌های سری زمانی مالی و پویایی تراکنش‌ها نشان داده است. ارهارت به عنوان یکی از اعضای ستون، کاربردهای تجاری بالقوه کار خود را مانند کشف تقلب، تبلیغات، پولشویی و سایر فعالیت های مخفی در بخش های مالی، انرژی و امنیت ملی دنبال خواهد کرد. او دوره های کارآموزی در گوگل، فیس بوک و اپل داشته است و نقش مهندسی نرم افزار در چندین تک شاخ فناوری داشته است. ارهارت مدرک MEng در مهندسی برق و علوم کامپیوتر و لیسانس علوم کامپیوتر را از MIT دریافت کرد.

وینیت جگادیسان نیر

Vineet Jagadeesan Nair یک کاندیدای دکترا در مهندسی مکانیک است که تحقیقاتش متمرکز است روی مدل سازی شبکه های برق و طراحی بازارهای برق برای ادغام انرژی های تجدید پذیر، باتری ها و وسایل نقلیه الکتریکی. او به طور گسترده به توسعه ابزارهای محاسباتی برای مقابله با تغییرات آب و هوایی علاقه مند است. Nair به عنوان یک Pillar Fellow کاربرد یادگیری ماشین و علم داده در سیستم های قدرت را بررسی خواهد کرد. به طور خاص، او رویکردهایی را برای بهبود دقت پیش‌بینی تقاضا و عرضه برق با وضوح مکانی-زمانی بالا آزمایش خواهد کرد. او با همکاری Project Tapestry @ Google X نیز مشغول به کار است روی ادغام یادگیری ماشینی مبتنی بر فیزیک با روش‌های عددی مرسوم برای افزایش سرعت و دقت شبیه‌سازی‌های با وفاداری بالا. کار نایر می تواند به تحقق شبکه های آینده با نفوذ بالای انرژی های تجدیدپذیر و سایر منابع انرژی پاک و توزیع شده کمک کند. در خارج از دانشگاه ها، Nair در کارآفرینی فعال است و اخیراً به سازماندهی کارگاه جهانی استارتاپ MIT 1402 در یونان کمک کرده است. او مدرک کارشناسی ارشد را در علوم و مهندسی محاسبات از MIT، مدرک کارشناسی ارشد در فناوری انرژی از دانشگاه کمبریج به عنوان دانش پژوه گیتس، و کارشناسی مهندسی مکانیک و کارشناسی اقتصاد را از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی دریافت کرد.

مهدی رمضان

مهدی رمضان کاندیدای دکترای علوم مغز و شناختی است که علایق پژوهشی او در تلاقی علم شناختی، مدل‌سازی محاسباتی و فناوری‌های عصبی قرار دارد. کار او از روش‌های جدید بدون نظارت برای یادگیری و تولید بازنمایی‌های قابل تفسیر از دینامیک عصبی استفاده می‌کند. روی پیشرفت‌های اخیر در هوش مصنوعی، به‌ویژه تکنیک‌های یادگیری عمیق هندسی و متضاد که قادر به کشف پویایی پنهان نهفته در فرآیندهای عصبی با وفاداری بالا هستند. او به عنوان یک همکار ستونی، از این روش‌ها برای به دست آوردن درک بهتری از مدل‌های دینامیکی سیگنال‌های عضلانی برای کنترل حرکتی مولد استفاده خواهد کرد. با تکمیل پروتزهای ستون فقرات فعلی با مدل‌های حرکتی مولد هوش مصنوعی که می‌تواند فعال‌سازی عضلات اندام را در زمان واقعی ساده، تسریع و تصحیح کند، و همچنین به‌طور بالقوه از مدل‌های زبان بینایی چندوجهی برای پی بردن به نیت‌های سطح بالای بیماران، آرزوی ساختن دارد. پروتزهای عصبی تجاری واقعا مقیاس پذیر، در دسترس و توانمند. تجربه کارآفرینی رمضان شامل یکی از بنیانگذاران UltraNeuro، یک استارتاپ نوروتکنولوژی، و یکی از بنیانگذاران Presizely، یک استارتاپ بینایی کامپیوتر است. او مدرک لیسانس نوروبیولوژی را از دانشگاه واشنگتن گرفت.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  یک رویکرد سریع و انعطاف پذیر برای کمک به پزشکان در حاشیه نویسی اسکن های پزشکی

روئی (ریموند) ژو

Rui (Raymond) Zhou یک کاندیدای دکترا در مهندسی مکانیک است که تحقیقاتش متمرکز است روی هوش مصنوعی چندوجهی برای طراحی مهندسی او به‌عنوان یک Pillar Fellow مدل‌هایی را پیش می‌برد که می‌تواند طراحان را قادر سازد اطلاعات را در هر حالت یا ترکیبی از روش‌ها به طرح‌های دوبعدی و سه‌بعدی جامع، از جمله داده‌های پارامتریک، تصاویر بصری اجزا، نمودارهای اسمبلی و طرح‌ها ترجمه کنند. این مدل‌ها همچنین می‌توانند طرح‌های انسانی موجود را برای دستیابی به اهدافی مانند بهبود ارگونومی یا کاهش ضریب درگ بهینه کنند. در نهایت، ژو قصد دارد کار خود را به یک پلتفرم نرم افزاری به عنوان سرویس ترجمه کند که طراحی محصول را در بخش های مختلف، از خودرو گرفته تا لوازم الکترونیکی مصرفی، بازتعریف می کند. تلاش های او این پتانسیل را دارد که نه تنها طراحی را تسریع کند process بلکه هزینه ها را کاهش می دهد و درها را به روی سطوح بی سابقه سفارشی سازی، تولید ایده و نمونه سازی سریع باز می کند. ژو فراتر از فعالیت های آکادمیک خود، UrsaTech را تاسیس کرد، استارت آپی که هوش مصنوعی را در آموزش و طراحی مهندسی ادغام می کند. او مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی برق و علوم کامپیوتر از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی دریافت کرد.


منبع: https://news.mit.edu/1403/mit-pillar-ai-collective-fellows-0206

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1403-02-07 18:49:05

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید