وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

13 بهترین ابزار اتوماسیون سئو برای کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما

0 8
زمان لازم برای مطالعه: 14 دقیقه


سئو شامل طیف گسترده ای از وظایف، از تحقیق کلمات کلیدی، روی-page بهینه سازی و ایجاد پیوند به ممیزی های فنی SEO، تجزیه و تحلیل رقبا و ردیابی عملکرد.

انجام این کارها به صورت دستی می تواند زمان بر و مستعد خطا باشد، به خصوص برای وب سایت های بزرگتر یا کمپین های پیچیده SEO. اینجاست که ابزارهای اتوماسیون سئو وارد می شوند.

همانطور که تلاش بیشتری برای سئو می کنید، استفاده از چند ابزار اتوماسیون می تواند کارایی و عملکرد کلی شما را در کارهای سئو بهبود بخشد. این نرم افزارهای کاربردی برای ساده سازی و خودکارسازی جنبه های مختلف بهینه سازی موتور جستجو طراحی شده اند process.

در اینجا 13 مورد از بهترین ابزارهای اتوماسیون سئو برای وب سایت شما آورده شده است.

1. موج سوار

Surfer دارای مجموعه ای از ابزارهای خودکار سئو برای کل گردش کار SEO است. آنها می توانند به خودکارسازی وظایف سئو از ایده یابی کلمات کلیدی و تحقیق در موضوع تا تولید محتوا و بهینه سازی کمک کنند.

خودکارسازی تحقیق کلمات کلیدی

یافتن کلمات کلیدی برای نوشتن می تواند زمان بر باشد process. ابزار تحقیق کلمات کلیدی Surfer می تواند به شما کمک کند تا با وارد کردن کلمه کلیدی اصلی که می خواهید هدف قرار دهید، تحقیق کلمات کلیدی را خودکار کنید.

ابتدا، یک کلمه کلیدی سطح بذر گسترده ای را که می خواهید پوشش دهید، شناسایی کنید روی سایت شما.

سپس به Surfer Keyword Research بروید و این مراحل را دنبال کنید.

  1. کلمه کلیدی و کشور مورد نظر خود را وارد کنید
  2. کلیک ایجاد تحقیق کلمات کلیدی

Surfer تعداد کمی از کلمات کلیدی مرتبط را برای موضوع اصلی شما ایجاد می کند. در این مثال، من از “مطالعات فیلم” به عنوان کلیدواژه اصلی خود برای تولید 43 کلمه کلیدی مرتبط در چند ثانیه استفاده کردم.

برخلاف سایر ابزارهای اتوماسیون سئو که مجموعه ای از کلمات کلیدی را در اختیار شما قرار می دهند، Surfer’s Keyword Research فقط موضوعاتی را تولید می کند که برای وب سایت شما مرتبط هستند.

پیدا کردن ایده های جدید موضوع با هوش مصنوعی

همچنین می توانید با استفاده از این ابزار موضوعات جدیدی برای افزایش وسعت محتوای وبلاگ خود بیابید. به عنوان مثال، می دانم که مطالعات فیلم می تواند بازیگری، فیلمبرداری و نورپردازی فیلم را نیز پوشش دهد.

وارد کردن “سینماتوگرافی” در Surfer Keyword Research به من 99 کلمه کلیدی دیگر برای نوشتن می دهد روی.

13 بهترین ابزار اتوماسیون سئو برای کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما

اما فقط یافتن کلمات کلیدی کافی نیست. شما همچنین می خواهید این موارد را در موضوعات فرعی در تلاش برای ایجاد اعتبار موضوعی برای وبلاگ خود دسته بندی کنید.

ایجاد خوشه های موضوعی

ممکن است قبلا متوجه شده باشید، اما Surfer هنگام تولید کلمات کلیدی یک قدم جلوتر می رود. این کلیدواژه‌های مرتبط را با هم در دسته‌های کلمات کلیدی نمایش می‌دهد، بنابراین شما محتوا را کپی نمی‌کنید و می‌توانید به یک موضوع فرعی به درستی رسیدگی کنید.

13 بهترین ابزار اتوماسیون سئو برای کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما

کلیک کردن روی هر یک از این کاشی های خوشه کلمات کلیدی به شما کمک می کند اطلاعات SERP بیشتری را ببینید که می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند.

معیار سختی کلمه کلیدی نسبی برای وب سایت شما شخصی سازی شده است، بنابراین بین سخت، متوسط ​​و آسان متغیر است روی چگونه دامنه شما توسط موتورهای جستجو درک می شود.

13 بهترین ابزار اتوماسیون سئو برای کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما

عدم نیاز به جمع‌آوری جداگانه حجم جستجوی کلیدواژه و پتانسیل ترافیک می‌تواند تلاش‌ها و تمرکز شما را بر روی استراتژی بازاریابی آنلاین شما آزاد کند.

توجه داشته باشید که Surfer همچنین به طور خودکار کلمه کلیدی را با هدف جستجوی صحیح خود برچسب گذاری می کند. در مثال بالا، هدف کاربر به عنوان “اطلاعاتی” طبقه بندی شده است.

خودکار کردن رئوس مطالب مقاله

همچنین می توانید از Surfer بخواهید که یک طرح کلی خودکار برای پست وبلاگ شما ارائه دهد.

به ویرایشگر محتوای Surfer بروید و این مراحل را دنبال کنید.

  1. کلمات کلیدی اصلی خود را وارد کنید
  2. کشور و تنظیمات برگزیده دستگاه خود را انتخاب کنید
  3. کلیک ویرایشگر محتوا ایجاد کنید

سپس گزینه ای برای ایجاد طرح کلی در پانل ویرایشگر به شما پیشنهاد می شود.

13 بهترین ابزار اتوماسیون سئو برای کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما

همچنین می‌توانید برای ایجاد سرصفحه برای پست‌های وبلاگ خود از برنامه رایگان Outline Generator Surfer بازدید کنید.

استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه سازی کلمات کلیدی

اکنون شما جستجوی خودکار کلمات کلیدی و خوشه های موضوعی دارید، Surfer همچنین می تواند در درج کلمه کلیدی به شما کمک کند.

هنگام نوشتن یک مقاله برای یک کلمه کلیدی هدف، باید کلمات کلیدی ثانویه و تغییرات را برای سیگنال دادن به عمق موضوعی به موتورهای جستجو اضافه کنید.

به جای اینکه به صورت دستی حدس بزنید که چند بار باید یک کلمه کلیدی و تغییرات آن را وارد کنید، می توانید از ویرایشگر محتوای Surfer استفاده کنید.

فقط کلمه کلیدی مورد نظر خود را به عنوان پرس و جو در CE وارد کنید و لیستی از اصطلاحات پیشنهادی را در ویرایشگر پیدا خواهید کرد.

13 بهترین ابزار اتوماسیون سئو برای کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما

مواردی که با رنگ سبز مشخص شده اند در فرکانس بهینه هستند در حالی که بقیه نیاز به بهبود دارند. محدوده استفاده پیشنهادی اعداد در کنار کلمات کلیدی است.

این ابزار همچنین وظایف معمول سئو مانند طول کلمه و استفاده از سرفصل ها و تصاویر را خودکار می کند.

خودکار نوشتن محتوا

وظایف سئو خودکار مانند تحقیق کلمات کلیدی می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و تلاش کمک کند. اما می دانیم که مقالات بیشترین زمان و توجه را می گیرند.

Surfer AI می تواند به شما در ایجاد خودکار محتوای کاملاً بهینه شده برای کلمه کلیدی مورد نظرتان کمک کند.

فقط به ویرایشگر محتوای Surfer بروید و مطمئن شوید که آن را انتخاب کرده اید با هوش مصنوعی بنویس برای شروع نوشتن مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی.

  1. بین 1 تا 5 کلمه کلیدی اصلی وارد کنید
  2. کشور و تنظیمات برگزیده دستگاه خود را انتخاب کنید
  3. روی دکمه Create کلیک کنید

در داخل ویرایشگر، را انتخاب کنید یک مقاله تولید کنید را فشار دهید و مراحل را دنبال کنید.

Surfer AI انتخاب لحن و رقبای شما را قبل از ایجاد یک مقاله کامل برای جستجوی هدف شما در نظر می گیرد.

13 بهترین ابزار اتوماسیون سئو برای کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما

برخلاف سایر ابزارهای اتوماسیون محتوا، Surfer AI محتوایی را ایجاد می کند که مبتنی بر آن باشد روی سایر صفحات رتبه بندی برتر برای درخواست هدف شما. همچنین درج کلمه کلیدی را خودکار می کند، بنابراین نیازی به صرف زمان برای انجام آن به صورت دستی نیست.

با توجه به اینکه بخش عمده ای از تولید محتوای شما اکنون خودکار شده است، می توانید مقاله را مرور کرده و قبل از انتشار آن را ویرایش کنید.

ممیزی صفحات برای فرصت ها

Surfer Audit می تواند به شما در تجزیه و تحلیل کمک کند page آدرس های اینترنتی برای یافتن زمینه های بهبود.

این می تواند کار جستجوی صفحات خاص و بررسی استفاده از کلمه کلیدی، ابرداده، بهینه سازی NLP و چگالی کلمه کلیدی را در میان چندین عنصر دیگر خودکار کند.

برای ممیزی الف page، به Surfer Audit بروید و:

  1. را وارد کنید page URL و کلمات کلیدی هدف
  2. کشور، تنظیمات برگزیده دستگاه را انتخاب کنید و کادر احساسات را علامت بزنید
  3. کلیک حسابرسی ایجاد کنید

گزارش حسابرسی چندین پیشنهاد را به شما ارائه می دهد که می توانید آنها را اصلاح کنید روی شما page. در اینجا یک نمونه از a page که می تواند تعداد کلمات را در مکان های مختلف بهبود بخشد.

13 بهترین ابزار اتوماسیون سئو برای کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما

2. قورباغه جیغ

13 بهترین ابزار اتوماسیون سئو برای کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما

قورباغه جیغ منبعی مناسب برای متخصصان سئو است که به دنبال خودکارسازی جنبه های معمول بهینه سازی موتور جستجو هستند.

ابزار SEO Spider این پلتفرم برای خزیدن وب‌سایت‌ها و خودکارسازی آن طراحی شده است process انجام ممیزی فنی

در سایت شما حرکت می کند و موانع احتمالی برای عملکرد بهینه را شناسایی می کند، مانند لینک های شکسته، محتوای تکراری، نمایه سازی نادرست و کندی page زمان بارگذاری، در نتیجه کار تجزیه و تحلیل سایت را خودکار می کند.

یکی از ویژگی های برجسته Screaming Frog قابلیت گزارش دهی جامع آن است. این گزارش‌های خودکار بینش‌های مهمی را در مورد معیارهای مختلف SEO از جمله ارائه می‌دهند page عناوین، توضیحات متا و کدهای پاسخ.

این اطلاعات به کاربران این امکان را می دهد که به سرعت هر مشکلی را مشخص کرده و به آن رسیدگی کنند.

علاوه بر این، Screaming Frog اجازه می دهد تا داده ها را به Google Sheets صادر کنید.

این ویژگی جمع آوری داده ها از بررسی های متوالی و ایجاد گزارش در استودیوی Google Data را تسهیل می کند. در نتیجه، کاربران می توانند به طور خودکار process مقایسه گزارش ها در طول زمان و مشاهده پیشرفت آنها به صورت ملموس.

3. ابزار جادویی کلمه کلیدی SEMrush

13 بهترین ابزار اتوماسیون سئو برای کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما

را ابزار جادویی کلمه کلیدی SEMrush یک ابزار اتوماسیون سئو قدرتمند است که کار را ساده و ساده می کند process کشف کلمه کلیدی

با یک ورودی ساده از کلمه کلیدی seed شما، این ابزار اطلاعات بسیار مهمی را تولید می کند.

فهرستی جامع از کلیدواژه‌های کوتاه و بلند مرتبط، همراه با بینش در مورد دشواری کلمات کلیدی، حجم جستجو و تعداد نتایجی که به دست می‌دهند ارائه می‌کند. روی نتایج موتور جستجو page (SERP).

این گنجینه داده تنها با چند کلیک قابل دسترسی است و بینش های ارزشمندی را برای شکل دادن به استراتژی سئوی شما و تصمیم گیری آگاهانه در مورد کلمات کلیدی که برای هدف انتخاب می کنید ارائه می دهد.

این ابزار مدیریت کمپین سئوی شما را با امکان مقیاس‌پذیری تحقیقات کلیدواژه موثر بهبود می‌بخشد.

این رویکرد خودکار به طور قابل توجهی از روش دستی شناسایی کلمات کلیدی مرتبط و ارزیابی ارزش آنها پیشی می گیرد، که می تواند نه تنها وقت گیر، بلکه دقیق تر نیز باشد.

4. Ahrefs Content Explorer

13 بهترین ابزار اتوماسیون سئو برای کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما

Ahrefs Content Explorer ابزاری عالی برای کشف ایده های محتوای جدید، شناسایی بالقوه پیوندهای احتمالی و نظارت بر رقبا است.

با یک پایگاه داده چشمگیر از 13.5 میلیارد صفحه وب، داده های زیادی را ارائه می دهد که تنها با چند کلیک می توان به آنها دسترسی داشت.

هنگامی که کلمه کلیدی خود را در نوار جستجو وارد می کنید، Ahrefs Content Explorer تجزیه و تحلیل دقیقی از صفحات وب در حال حاضر برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی می کند.

بینش هایی را در مورد معیارهای مختلف از جمله page ترافیک، رتبه بندی دامنه، دامنه های ارجاع دهنده و اشتراک های اجتماعی.

این ابزار همچنین به شما امکان می دهد بر اساس سئو و معیارهای اجتماعی، زبان، تعداد کلمات و موارد دیگر فیلتر کنید و به شما امکان می دهد ایده های اثبات شده برای کمپین بازاریابی بعدی خود را شناسایی کنید.

علاوه بر این، موارد استفاده مانند یافتن موضوعات کم رقابت، فرصت های وبلاگ نویسی مهمان و فرصت های ایجاد لینک شکسته را فراهم می کند. مانند Semrush، مجموعه Ahrefs نیز ابزارهایی برای بینش رسانه های اجتماعی دارد.

5. SEO PowerSuite

13 بهترین ابزار اتوماسیون سئو برای کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما

به عنوان یک ابزار اتوماسیون برای سئو، یکی از SEO PowerSuiteویژگی های کلیدی آن قابلیت ممیزی سایت است. این ابزار به شما امکان می دهد تا تجزیه و تحلیل عمیقی از وب سایت خود انجام دهید، مسائل فنی یا فرصت های بهینه سازی را شناسایی کنید که می تواند بر رتبه بندی موتور جستجوی شما تأثیر بگذارد.

این خودکار process باعث صرفه جویی در زمان و اطمینان از بررسی کامل سایت شما می شود.

در طول ممیزی، SEO PowerSuite وب سایت شما را برای لینک های شکسته اسکن می کند و ارزیابی می کند page سرعت بارگذاری، کارایی متا تگ های شما را تأیید می کند و هر گونه محتوای تکراری را شناسایی می کند.

بنابراین شما را قادر می سازد تا اقدامات اصلاحی سریع را برای اصلاح هر گونه مشکل شناسایی شده انجام دهید.

علاوه بر این، SEO PowerSuite یک کاوش و ارزیابی جامع از نمایه بک لینک وب سایت شما ارائه می دهد که بینش هایی را در مورد کیفیت، ارتباط و اعتبار وب سایت هایی که به شما پیوند می دهند ارائه می دهد. page.

اگر پیوندهایی با کیفیت پایین پیدا کردید، می توانید فوراً آنها را حذف کنید.

6. نگهبان کوچولو

13 بهترین ابزار اتوماسیون سئو برای کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما

Little Warden یک ابزار اتوماسیون SEO بسیار موثر است که در خودکارسازی وظایف فنی سئو تخصص دارد. این ابزار به صاحبان وب سایت و متخصصان سئو این امکان را می دهد تا نظارت و بهینه سازی وب سایت را بدون بار بررسی های دستی حفظ کنند.

پس از وارد کردن جزئیات سایت شما در Little Warden، بلافاصله یک اسکن جامع را آغاز می کند تا اطمینان حاصل شود که تمام جنبه های سایت شما به درستی کار می کند. ویژگی های کلیدی که ابزار مانیتور شامل موارد زیر است:

  • وضعیت گواهی SSL
  • انقضای دامنه
  • تغییر مسیرها و کدهای وضعیت HTTP
  • صفحه تغییر می کند

اینها نواحی حیاتی هستند که Little Warden به دقت نظارت می کند تا از عملکرد روان اطمینان حاصل کند.

با خودکار کردن این وظایف، به مسائل جزئی می پردازد که در غیر این صورت ممکن است مورد توجه قرار نگیرند تا زمانی که اثرات منفی قابل توجهی ایجاد کنند. روی رتبه بندی وب سایت شما و عملکرد کلی.

پس از اتمام اسکن، Little Warden گزارش های دقیقی ایجاد می کند که نکات مثبت، هشدارها و خطرات بالقوه برای سئو فنی وب سایت شما را برجسته می کند.

این گزارش‌ها تصویری واضح از سلامت و عملکرد سایت شما ارائه می‌دهند، مناطقی را برای بهبود مشخص می‌کنند و توصیه‌های عملی ارائه می‌دهند.

با خودکار کردن این وظایف فنی سئو، Little Warden به شما امکان می دهد بیشتر تمرکز کنید روی برنامه ریزی استراتژیک و کمتر روی بررسی های معمول

7. SERPWoo

13 بهترین ابزار اتوماسیون سئو برای کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما

SERPWoo یک ابزار اتوماسیون SEO عالی است که در ردیابی رتبه برتر است و بینش های ارزشمندی را در مورد عملکرد موتور جستجو به صاحبان وب سایت و متخصصان سئو ارائه می دهد.

با خودکار کردن ردیابی رتبه‌بندی صفحه نتایج موتور جستجو (SERP)، SERPWoo به شما امکان می‌دهد اثربخشی استراتژی‌های بهینه‌سازی خود را ارزیابی کرده و مناطقی را که نیاز به بهبود دارند مشخص کنید.

این شامل تجزیه و تحلیل تأثیر هدف گذاری کلمات کلیدی، بهینه سازی محتوا و استراتژی های ایجاد بک لینک است.

با استفاده از این داده ها، می توانید تنظیمات آگاهانه ای را برای افزایش رتبه خود انجام دهید.

SERPWoo داده‌های دقیق و جاری را ارائه می‌کند و به شما امکان می‌دهد موقعیت کلمات کلیدی را نظارت کنید و روندها را در طول زمان بررسی کنید. این خودکار process باعث صرفه جویی در زمان و اطمینان از بررسی کامل عملکرد سایت شما می شود.

یکی از ویژگی های برجسته SERPWoo گزارش دهی خودکار آن است.

می توانید این گزارش ها را برای دریافت به روز رسانی های منظم تنظیم کنید روی رتبه بندی شما، شما را در جریان هرگونه نوسان یا تغییر قرار می دهد. این ویژگی تضمین می کند که شما همیشه مطلع هستید و می توانید به سرعت به تغییرات عملکرد سایت خود واکنش نشان دهید.

با خودکار کردن این وظایف سئو، SERPWoo نه تنها در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند، بلکه به شما امکان می دهد تمرکز بیشتری داشته باشید. روی برنامه ریزی استراتژیک و کمتر روی تجزیه و تحلیل دستی داده ها

8. رتبه بندی SE

13 بهترین ابزار اتوماسیون سئو برای کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما

رتبه بندی SE یک ابزار اتوماسیون سئو قوی است که در تجزیه و تحلیل رقبا برتر است و بینش ارزشمندی را در مورد استراتژی های سئو رقبای خود به کاربران ارائه می دهد.

یکی از ویژگی‌های کلیدی رتبه‌بندی SE، توانایی آن در ردیابی رتبه‌بندی رقبا برای همان کلمات کلیدی مورد نظر شما است.

این ردیابی رتبه خودکار به شما امکان می دهد عملکرد رقبای خود را درک کنید و استراتژی های خود را بر اساس آن تنظیم کنید. علاوه بر این، بینش هایی را در مورد پروفایل های بک لینک آنها ارائه می دهد که می تواند تلاش های شما را برای ایجاد پیوند آگاه کند.

این بینش‌ها به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا هدف‌گیری کلمه کلیدی خود را اصلاح کنند و مناطقی را که می‌توانند در آن مزیت رقابتی کسب کنند، شناسایی کنند.

با خودکار کردن این وظایف، رتبه بندی SE در زمان شما صرفه جویی می کند و بررسی کامل استراتژی های رقبا را تضمین می کند.

شروع با رتبه بندی SE ساده است.

به سادگی URL رقیب خود را در نوار جستجوی تعیین شده وارد کنید، و رتبه بندی SE لیست جامعی از داده ها را ایجاد می کند.

این داده ها را می توان برای تقویت استراتژی های سئوی خود استفاده کرد.

با خودکار کردن این وظایف سئو، رتبه بندی SE نه تنها در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند، بلکه به شما امکان می دهد بیشتر تمرکز کنید. روی برنامه ریزی استراتژیک و کمتر روی تجزیه و تحلیل دستی داده ها

این آن را به ابزاری ارزشمند برای افزایش تلاش‌های سئو و دستیابی به نتایج بهتر در کمپین‌های بازاریابی دیجیتال شما تبدیل می‌کند.

9. پلردی

13 بهترین ابزار اتوماسیون سئو برای کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما

پلردی یک ابزار اتوماسیون SEO قابل توجه است که در بهینه سازی نرخ تبدیل تخصص دارد، عملکرد وب سایت شما را بهبود می بخشد و تبدیل ها را بهبود می بخشد.

یکی از ویژگی های کلیدی آن امکان جمع آوری بینش مستقیم از بازدیدکنندگان با استفاده از پنجره های بازشو است.

این به شما امکان می دهد زمینه های بالقوه بهبود را درک کنید و تنظیمات لازم را برای بهبود تجربه کاربر انجام دهید.

با این حال، ویژگی های برجسته Plerdy قابلیت های نقشه حرارتی و ضبط جلسات آن است.

این ابزارها را خودکار می کنند process ردیابی رفتار بازدیدکنندگان روی سایت شما، از جمله اینکه در کجا بیشترین زمان را صرف می کنند و چه عواملی ممکن است آنها را از خرید از وب سایت شما باز دارد.

ویژگی نقشه حرارتی یک نمای کلی مختصر و آموزنده از تعامل بازدیدکنندگان ارائه می دهد روی وب سایت شما، مناطقی را که بیشترین توجه را به خود جلب می کنند برجسته می کند.

برای تجزیه و تحلیل عمیق تر، ضبط جلسات به تجربه کاربر می پردازد و دلایل مشکلات خاصی را که ممکن است با آنها روبرو شوید روشن می کند.

با خودکار کردن این وظایف، Plerdy نه تنها در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند، بلکه به شما امکان می دهد بیشتر تمرکز کنید روی برنامه ریزی استراتژیک و کمتر روی تجزیه و تحلیل دستی داده ها

10. جستجوگر کلمات کلیدی (رایگان)

کلمه کلیدی Surfer یک افزونه رایگان کروم است که می توانید هنگام مرور SERP از آن استفاده کنید. این ابزار حجم جستجوی ماهانه، هزینه به ازای هر کلیک و ایده های مرتبط با کلمات کلیدی را برای گسترش نمایش می دهد روی تحقیق کلمه کلیدی شما

13 بهترین ابزار اتوماسیون سئو برای کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما

شما همچنین می توانید کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید. همانطور که SERP را به پایین اسکرول می کنید، تعداد کلمات و ترافیک سطح دامنه را برای رقبای شما نیز به شما نشان می دهد.

11. Ubersuggest

13 بهترین ابزار اتوماسیون سئو برای کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما

Ubersuggest یک ابزار اتوماسیون سئو محبوب است که می تواند به انجام وظایف تکراری سئو در گردش کار شما کمک کند.

به آن به عنوان یک نسخه ارزان تر از Ahrefs و Semrush فکر کنید، حتی یک طرح رایگان ارائه می دهد.

یکی از ویژگی های برجسته آن، قابلیت تحقیق کلمات کلیدی آن است. با یک کلیک ساده، می توانید کلمات کلیدی مرتبط را به همراه معیارهای مرتبط با آنها کشف کنید و در زمان و تلاش شما در تحقیقات دستی صرفه جویی کنید.

ابزار تجزیه و تحلیل رقبا به شما این امکان را می دهد که در وب سایت های آنها جستجو کنید و بینش های ارزشمند را کشف کنید. شما می توانید پروفایل بک لینک آنها را بررسی کنید، کلمات کلیدی با رتبه برتر آنها را شناسایی کنید و درک جامعی از استراتژی کلی سئو آنها به دست آورید.

برای کسانی که به دنبال یک حسابرسی جامع وب سایت هستند، ابزار حسابرسی Ubersuggest یک انتخاب عالی است.

پیوندهای شکسته‌ای را که نیاز به اصلاح، تجزیه و تحلیل دارند، شناسایی می‌کند page زمان بارگذاری و سایر موارد را ارزیابی می کند روی-page عوامل سئو این ممیزی کامل تضمین می کند که هیچ جنبه ای از عملکرد سایت شما نادیده گرفته نمی شود.

12. کنسول جستجوی گوگل

13 بهترین ابزار اتوماسیون سئو برای کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما

کنسول جستجوی گوگل یک ابزار اتوماسیون سئو قدرتمند است که بینش ارزشمندی را در مورد عملکرد وب سایت شما در نتایج جستجوی Google ارائه می دهد.

این یک ابزار سئو رایگان است که توسط گوگل برای کمک به نظارت، حفظ و عیب یابی حضور سایت شما در نتایج جستجوی گوگل ارائه شده است.

کنسول جستجوی گوگل گزارش های دقیقی را ارائه می دهد روی روش عملکرد سایت شما در جستجو، از جمله داده ها روی کدام پرس و جوها ترافیک را به سمت سایت شما هدایت می کنند، کدام صفحات محبوب ترین هستند و سایت شما چگونه در نتایج جستجو ظاهر می شود.

شما می توانید از GSC برای تعدادی از معیارهای سئو، از رتبه بندی کلمات کلیدی گرفته تا تجزیه و تحلیل بک لینک استفاده کنید.

با جمع آوری خودکار معیارها روی عملکرد وب سایت شما در SERP ها، GSC می تواند به شما کمک کند تا بفهمید چه چیزی در استراتژی SEO شما کار می کند و چه چیزی ممکن است نیاز به بهبود داشته باشد.

و همچنین می تواند در هزینه یک ابزار تحلیلی گران تر صرفه جویی کند.

علاوه بر این، این ابزار به شما امکان می دهد نقشه های سایت و URL های فردی را برای خزیدن ارسال کنید و اطمینان حاصل کنید که گوگل به روزترین نمای سایت شما را دارد.

همچنین بینش هایی را در مورد قابلیت استفاده از تلفن همراه سایت شما ارائه می دهد که یک عامل مهم در سئو است. به عنوان یک SEO، GSC ممکن است تنها نرم افزار اتوماسیون SEO باشد که برای پیگیری عملکرد محتوای خود به آن نیاز دارید.

13. ChatGPT

13 بهترین ابزار اتوماسیون سئو برای کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما

ChatGPT، توسعه یافته توسط OpenAI، ابزار قدرتمندی است که می تواند برای خودکارسازی وظایف مختلف سئو، افزایش کارایی و دقت در استراتژی سئوی شما استفاده شود.

یکی از راه‌هایی که ChatGPT می‌تواند به سئو کمک کند، ایجاد محتوا است. این می تواند محتوای کوتاه با کیفیت بالا، از جمله توضیحات محصول و متا تگ ها را تولید کند.

من به ChatGPT در تحقیق کلمات کلیدی اعتماد نمی کنم زیرا این ابزار فاکتورهای رتبه بندی یا حجم جستجو را در نظر نمی گیرد. با این حال، مکان خوبی برای منبع کلمات کلیدی seed است.

با وارد کردن چند موضوع اصلی، ChatGPT می‌تواند فهرستی از کلمات کلیدی مرتبط را ایجاد کند، و به شما کمک می‌کند فرصت‌های جدیدی را برای شروع تحقیقات کلمات کلیدی خود شناسایی کنید. process.

ChatGPT را به عنوان یک محقق هوش مصنوعی در نظر بگیرید که می تواند به شما در یافتن اطلاعات مهم و خلاصه کردن محتوا در هنگام نوشتن محتوای سئو کمک کند.

علاوه بر این، ChatGPT می تواند برای تجزیه و تحلیل داده های SEO و ارائه بینش استفاده شود.

مثلاً می تواند process داده‌های گوگل آنالیتیکس یا سایر ابزارهای سئو و تولید گزارش‌های قابل درک، که شاخص‌های کلیدی عملکرد و زمینه‌های بهبود را برجسته می‌کنند.

علاوه بر این، ChatGPT می‌تواند خلاصه‌ای از آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های سئو را ارائه دهد و اطمینان حاصل کند که همیشه از تغییرات در چشم‌انداز سئو به‌روز هستید.

کجا ابزارهای اتوماسیون سئو شکست می خورند؟

ابزارهای اتوماسیون سئو در مورد فعالیت های سئو شخصی که مختص یک صنعت یا وب سایت هستند کوتاه می آیند. آنها همچنین نمی توانند وظایف مربوط به مدیریت محتوا را در SEO شما انجام دهند process.

در حالی که ابزارهای اتوماسیون سئو مزایای قابل توجهی را در ساده‌سازی و ساده‌سازی وظایف مختلف سئو ارائه می‌دهند، مهم است که محدودیت‌های آنها را بشناسید. علیرغم اثربخشی آنها، 3 زمینه وجود دارد که این ابزارها در آنها کوتاهی می کنند.

فقدان بینش انسانی: سئو فقط مربوط به اعداد و داده ها نیست. نیاز به درک و غریزه انسانی دارد.

ابزارهای اتوماسیون ممکن است به طور کامل زمینه یا تفاوت های ظریف یک صنعت خاص یا مخاطبان هدف را درک نکنند.

تخصص انسانی هنوز برای تصمیم گیری آگاهانه و تنظیم استراتژی ها بر این اساس ضروری است.

اطلاعات نادرست: برخی از ابزارهای اتوماسیون ممکن است به اندازه سایرین دقیق نباشند.

مثلا، مطالعه بکلینکو کشف کرد که نمرات دشواری کلمه کلیدی SEMrush 110٪ بالاتر از میانگین است روی ابزارهای دیگر

بنابراین همیشه بهتر است اطلاعات ارائه شده را به عنوان یک دستورالعمل کلی به جای 100٪ دقیق در نظر بگیرید.

پیشنهادات گسترده: بسیار مهم است که تعادل ایجاد شود و از تکیه بیش از حد خودداری کنید روی این ابزارها بدون درک مفاهیم و استراتژی های اساسی موجود است.

پیروی کورکورانه از هر پیشنهادی بدون در نظر گرفتن چشم انداز گسترده سئو و تجربه کاربر می تواند مخاطره آمیز باشد و ممکن است منجر به نتایج ضعیف شود.

نتیجه

ابزارهای اتوماسیون می توانند بار شما را کاهش دهند و به شما کمک کنند تا در وب پیچیده SEO حرکت کنید. از تحقیق کلمات کلیدی گرفته تا ممیزی های فنی، آنها کارهایی را ساده می کنند که در غیر این صورت زمان زیادی از شما را می گیرد.

با این حال، همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که آنها معجزه گر نیستند.

آنها ممکن است پیچیدگی‌های صنعت شما را درک نکنند یا دقت بی‌خطری ارائه دهند. بنابراین، در حالی که آنها متحدان ارزشمندی هستند، کورکورانه هر پیشنهادی را اجرا نکنید.



منتشر شده در 1403-02-21 04:46:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید