وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

15 بهترین افزونه های سئو کروم در سال 1403

0 4
زمان لازم برای مطالعه: 9 دقیقه


فروشگاه وب Chrome مملو از ده‌ها افزونه است که می‌توانند تلاش‌های سئوی شما را افزایش دهند – از ساده‌سازی تحقیقات کلمات کلیدی تا تجزیه و تحلیل عملکرد page بهینه سازی و سایر کارهای وقت گیر.

با گزینه‌های بسیار، انتخاب بهترین افزونه‌های SEO Chrome آسان نیست.

برای پیگیری سریع تحقیقات خود، ما 15 مورد از مفیدترین افزونه های Google Chrome را برای سئو انتخاب کرده ایم.

در این مقاله، ترکیبی از افزونه‌های جامع و مختص کار را پیدا خواهید کرد که می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در زمان و تنظیم دقیق استراتژی سئو کمک کند.

1. جستجوگر کلمات کلیدی (رایگان)

با بیش از 600000 کاربر، کلمه کلیدی Surfer یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های سئو است که دلیل خوبی هم دارد. این مانند یک چاقوی ارتش سوئیس است که به شما یک نمای کلی از نقاط داده کلیدی SEO برای عبارت جستجوی داده شده را می دهد.

هنگامی که شما جستجو را انجام می دهید، آن را نشان می دهد حجم جستجوی ماهانه و هزینه به ازای هر کلیک (CPC) برای کلمه کلیدی مورد نظر خود مستقیماً در نوار جستجو.

15 بهترین افزونه های سئو کروم در سال 1403

همانطور که به پایین پیمایش می کنید، می توانید عملکرد هر یک از نتایج جستجو را ارزیابی کنید، از جمله ترافیک تخمینی ماهانه دامنه، تعداد کلمات روی که page، تعداد تطابق دقیق کلمه کلیدی و اینکه آیا گوگل آن را تغییر داده است یا خیر pageعنوان متا.

15 بهترین افزونه های سئو کروم در سال 1403

در سمت راست صفحه شما، Keyword Surfer فهرستی از موارد مرتبط را نشان می دهد ایده های کلمه کلیدی که به طور بالقوه می توانید آن را هدف قرار دهید.

در کنار هر توصیه کلمه کلیدی، یک امتیاز مرتبط را می بینید که نشان دهنده شباهت به عبارت جستجوی اولیه شما است.

همچنین میانگین حجم جستجوی ماهانه کلمه کلیدی را در منطقه خود خواهید یافت و بینش هایی را در مورد اهمیت آن برای موتورهای جستجو و علاقه کاربر ارائه می دهد.

15 بهترین افزونه های سئو کروم در سال 1403

Keyword Surfer همچنین به شما امکان می دهد ذخیره کنید مجموعه ها از ایده های کلیدواژه ارائه شده، که می توانید export به عنوان فایل CSV برای افزودن به مجموعه خود کافی است کادر کنار هر کلمه کلیدی را علامت بزنید.

کلید واژه Surfer به طور یکپارچه در نتایج موتور جستجو ادغام می شود page، یک افزونه مناسب و کارآمد SEO Chrome را ارائه می دهد که مرورگر شما را بیش از حد شلوغ نمی کند یا مانع عملکرد آن نمی شود.

2. MozBar (رایگان)

15 بهترین افزونه های سئو کروم در سال 1403

MozBar یکی دیگر از برنامه‌های افزودنی جامع کروم است که برای آن طراحی شده است روی-page تجزیه و تحلیل سئو.

MozBar به شما امکان می دهد جستجوها را بر اساس سفارشی سازی کنید روی نوع موتور جستجو، کشور، منطقه یا شهر.

در زیر هر نتیجه جستجو، MozBar به شما اطلاعاتی در مورد معیارهای Page Authority و Domain Authority می دهد تا بتوانید شانس رتبه بندی خود را ارزیابی کنید.

هنگامی که از یک بازدید می کنید page، MozBar به طور خودکار کلمات کلیدی یافت شده در آنجا را برجسته می کند و پیوندها را بر اساس نوع آنها متمایز می کند: پیوندهای دنبال شده، بدون دنبال کردن، خارجی یا داخلی.

همچنین موارد دیگر را برجسته خواهد کرد روی-page عناصر SEO، مانند وضعیت HTTP، نشانه گذاری، و ویژگی های عمومی.

موارد بالا می تواند کمی گیج کننده به نظر برسد، به خصوص اگر دانش فنی زیادی در سئو ندارید.

MozBar یک ابزار رایگان است و می‌توانید با عضویت در نسخه پولی، ویژگی‌های اضافی را باز کنید. اگرچه به عنوان یک راه حل مستقل در دسترس نیست، بنابراین به اشتراک Moz Pro نیاز دارید.

3. Meta SEO Inspector (رایگان)

15 بهترین افزونه های سئو کروم در سال 1403

بازرس متا سئو به شما امکان می دهد الف را ارزیابی کنید page’s metadata است و ببینید چقدر از دستورالعمل های Google پیروی می کند.

این یک ابزار محکم برای بازرسی وب سایت شما یا انجام تحقیقات رقبا است تا ببینید چگونه صفحات با بهترین عملکرد از متا تگ ها، توضیحات متا، تگ های عنوان و عناصر مشابه استفاده می کنند.

علاوه بر تشریح pageمتادیتا، Meta SEO Inspector نیز به شما توصیه های عملی می دهد روی رفع خطاهای رایج

Meta SEO Inspector به شما اجازه می دهد export و print یک گزارش گسترده بر اساس روی یافته های آن، بنابراین می تواند گزینه مفیدی برای کار مشتری نیز باشد.

این می تواند به ویژه برای بازاریاب هایی که در سئو فنی مهارت ندارند مفید باشد، و رابط کاربر پسند آن را برای متخصصان سئو در تمام سطوح مهارت مناسب می کند.

4. SEOquake (رایگان)

15 بهترین افزونه های سئو کروم در سال 1403

سئو لرزه مجموعه ای از ابزارها را ارائه می دهد که جنبه های مختلف استراتژی SEO شما را برآورده می کند.

در زیر نوار جستجو، معیارهای ضروری مانند دشواری کلمه کلیدی را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این، یک پوشش وجود دارد روی نتایج موتور جستجو page در زیر هر نتیجه، معیارهای دقیق برای هر یک را ارائه می دهد. یک قاب دیگر روی سمت برای مرتب سازی و صادرات این نتایج اجازه می دهد.

این افزونه رایگان کروم مجموعه‌ای از ویژگی‌های ارزشمند دیگر را نیز ارائه می‌کند، مانند حسابرسی SEO برای روی-page تجزیه و تحلیل، یک گزارش تراکم کلمات کلیدی برای بهینه سازی محتوا، تجزیه و تحلیل پیوندهای داخلی و خارجی، و بینش در مورد معیارهای محبوبیت رسانه های اجتماعی.

5. Ahrefs SEO Toolbar (رایگان)

15 بهترین افزونه های سئو کروم در سال 1403

نوار ابزار SEO Ahrefs بینش فوری SEO را برای نتایج جستجوی Google و صفحات وب که مرور می کنید ارائه می دهد.

این به شما امکان می دهد رتبه بندی SERP گوگل را ردیابی کنید و کشور را برای نتایج SERP تغییر دهید.

نسخه رایگان نوار ابزار SEO Ahrefs همچنین شامل یک روی-page ابزار تجزیه و تحلیل SEO، یک ردیاب مسیر تغییر مسیر کامل با جزئیات هدر HTTP، یک گزارش روی پیوندهای خروجی با ویژگی برای برجسته کردن و بررسی موارد شکسته.

در سمت راست صفحه شما، Ahrefs SEO Toolbar لیستی از کلمات کلیدی مرتبط در SERP ها را نمایش می دهد.

متفاوت از پسوند کلمه کلیدی Surfer، با Ahrefs، شما هیچ جزئیاتی مانند حجم جستجوی کلمه کلیدی و دشواری کلمه کلیدی را دریافت نمی کنید، بنابراین نمی توانید از آن برای تحقیق کامل کلمات کلیدی استفاده کنید.

6. SEO Minion

15 بهترین افزونه های سئو کروم در سال 1403

سئو مینیون یک افزونه یکپارچه SEO برای کروم است که چندین سؤال از تجزیه و تحلیل HTML وب سایت شما گرفته تا تعمیر پیوندهای شکسته را ساده می کند.

در حالی که بسیاری از کارهای مشابه دیگر ابزارها را انجام می دهد روی لیست ما، دارای چند نقطه فروش منحصر به فرد است.

اولین مورد شبیه ساز جستجو است. کلمه کلیدی خود را وارد کنید و می توانید نتایج غیر شخصی را برای دو مکان و زبان مختلف مشاهده کنید.

SEO Minion همچنین به شما این امکان را می دهد که سایت خود را با استفاده از داده های جستجوی بلادرنگ پیش نمایش کنید، بنابراین می توانید ببینید که صفحات شما زمانی که در SERP هستند، چگونه به نظر می رسند.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته مقایسه بین شما است pageHTML و DOM (مدل شیء سند). این به شما امکان می دهد هر مشکلی را در کتابخانه جاوا اسکریپت خود شناسایی کنید که ممکن است بر تلاش های سئوی شما تأثیر منفی بگذارد.

SEO Minion یک افزونه پولی استon، همانطور که باید یک کلمات کلیدی در همه جا اشتراک برای استفاده از آن برای راه‌اندازی برنامه افزودنی به سطح نقره یا بالاتر نیاز دارید، بنابراین باید حداقل ۵ دلار ماهانه بپردازید.

7. برنامه افزودنی سئوی دقیق (رایگان)

15 بهترین افزونه های سئو کروم در سال 1403

افزونه سئو دقیق به شما امکان دسترسی به انواع مختلف را می دهد روی-page داده هایی مانند ابرداده، نشانه گذاری طرحواره، پیوندها و سرفصل ها.

چیزی که این افزونه گوگل کروم را متمایز می کند، دستورات متنوعی است که با کلیک راست در هر مکانی مشاهده خواهید کرد. روی را page. می توانید پیوندهای nofollow را برجسته کنید، جستجوی دامنه خاص انجام دهید یا وب را مشاهده کنید page در ابزارهای مختلف سئو از جمله Ahrefs، SEMrush و Moz.

همچنین می توانید هر متنی را برجسته کنید روی را page و موارد تکراری را در سراسر وب بررسی کنید. انجام این کار می تواند به شما در جلوگیری از سرقت ادبی غیرعمدی کمک کند روی صفحات وب خود را یا ببینید که آیا کسی محتوای شما را کمی بیش از حد آزادانه قرض گرفته است.

8. تحلیلگر بک لینک Majestic (رایگان)

15 بهترین افزونه های سئو کروم در سال 1403

آنالایزر بک لینک Majestic یک افزونه فریمیوم سئو کروم است که بینش دقیقی را در مورد a pageپروفایل بک لینک این برای تعیین اینکه کدام وب سایت ها به رقبای شما پیوند دارند مفید است تا بتوانید آن بک لینک ها را نیز بدست آورید.

در حالی که استفاده از این افزونه SEO Chrome رایگان است، شما فقط تعداد انگشت شماری از داده ها را دریافت می کنید، از جمله نمودار پروفایل پیوند و تعداد پیوندها.

اگر مشترک Majestic هستید، می‌توانید اطلاعات پیشرفته‌ای مانند این را باز کنید pageقوی ترین بک لینک ها در کنار اطلاعات مفید، مانند بک لینک و جزئیات انکر تکست.

9. BuzzSumo

15 بهترین افزونه های سئو کروم در سال 1403

اگر کمپین های بازاریابی محتوای چند کانالی را اجرا می کنید، افزونه کروم BuzzSumo می تواند افزودنی ارزشمند به جعبه ابزار شما باشد. این تجزیه و تحلیل محتوا را با ردیابی رسانه های اجتماعی ترکیب می کند تا به شما کمک کند عملکرد محتوای خود را در پلتفرم های مختلف به حداکثر برسانید.

افزونه کروم SERP ها را با معیارهای تعامل برای هر نتیجه غنی می کند. کل تعاملات را خواهید دید روی موتورهای جستجوی اصلی و پلتفرم های اجتماعی مانند فیس بوک، ردیت و ایکس.

BuzzSumo همچنین بک لینک های یک پست وبلاگ و امتیاز همیشه سبز را به شما نشان می دهد که رشد کلی بک لینک ها و تعاملات را اندازه گیری می کند.

همچنین می توانید پروفایل های اجتماعی را مستقیماً از پلتفرم مربوطه تجزیه و تحلیل کنید. نمایه را باز کنید و می‌توانید لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها، مشارکت کل/میانگین و معیارهای مختلف دیگر را در کنار نمودارهای روند مشاهده کنید.

برای دسترسی به این افزونه نیاز به یک حساب BuzzSumo دارید که ممکن است گران باشد. با این حال، می‌توانید از آزمایش رایگان 30 روزه BuzzSumo برای آزمایش برنامه افزودنی استفاده کنید و ببینید آیا ارزش آن را دارد یا خیر.

10. LinkMiner (رایگان)

15 بهترین افزونه های سئو کروم در سال 1403

لینک ماینر هدف اصلی کمک به شما برای کشف لینک های شکسته بدون دردسر است.

به هر کدام مراجعه کنید page، افزونه را اجرا کنید و لینک های کاری را با رنگ سبز و لینک های شکسته را با رنگ قرمز مشخص می کنید. شما می توانید URL های فردی و همچنین دامنه ها و زیر دامنه ها را تجزیه و تحلیل کنید.

افزونه همچنین بررسی SERP Google را ارائه می دهد که شامل نقاط داده مختلف است روی هر نتیجه جستجو، مانند دامنه و page اعتبار، رتبه بندی URL و کل پیوندها

می‌توانید LinkMiner را با ابزارهای مختلفی مانند Ahrefs یا Moz ادغام کنید تا معیارهای بیشتری دریافت کنید. اگر می خواهید آن را با پلتفرم های فوق الذکر ادغام کنید، باید حساب های مربوطه را داشته باشید که بسیاری از آنها رایگان نیستند.

استفاده از افزونه آسان و سبک است، عمدتاً به این دلیل که به جای اینکه یک راه حل جامع سئو باشد، تمرکز خاصی دارد.

11. NinjaOutreach Lite (رایگان)

15 بهترین افزونه های سئو کروم در سال 1403

NinjaOutreach Lite یکی از زمان‌برترین کارهای سئو را ساده می‌کند – لینک‌سازی و دسترسی به اینفلوئنسر.

پسوند اطلاعات را می دهد روی یک وبسایت page در کنار اطلاعات تماس مالک، که می توانید برای اتصال مستقیم آنها استفاده کنید.

برخی از داده های کلیدی وب سایتی که مشاهده خواهید کرد عبارتند از:

  • اطلاعات وب سایت مانند URL، عنوان، و توضیحات متا
  • معیارهای ترافیک و تعامل
  • پیوند به صفحات اجتماعی در کنار تعداد فالوورها
  • معیارهای سئو مانند دامنه و page اتوریتی، بک لینک و رتبه Moz

12. SEO Meta با 1 کلیک (رایگان)

15 بهترین افزونه های سئو کروم در سال 1403

SEO Meta در 1 کلیک دقیقاً همان چیزی را انجام می دهد که نام آن را توصیف می کند – به شما بینشی در مورد یک می دهد pageابرداده ها و معیارهای برتر SEO مانند پیوندها، تصاویر با متن و عناوین جایگزین، و ربات های متا.

اگر برخی از عناصر سئو که اغلب نادیده گرفته می شوند را از دست می دهید، این یک ابزار مفید برای بهینه سازی صفحات شما است.

افزونه همچنین یک نمای کلی از ساختار سرفصل محتوا و کلمات کلیدی اصلی را در اختیار شما قرار می دهد، اگرچه هیچ داده کلیدواژه ای را مشاهده نخواهید کرد.

علاوه بر ویژگی های داخلی، SEO Meta in 1 Click همچنین دارای چند ابزار اضافی است که به شما امکان تجزیه و تحلیل خود را می دهد. pageعملکرد کلی، چگالی کلمات کلیدی و سایر جنبه های SEO. ابزارها به راحتی در یک برگه جداگانه قرار می گیرند، بنابراین همه آنها را در یک مکان خواهید دید.

در حالی که این افزونه هیچ ویژگی فوق‌العاده‌ای را ارائه نمی‌دهد، اگر می‌خواهید یک متا توضیحات یا عنوان کامل بنویسید، ساختار محتوای خود را بررسی کنید و برخی از بینش‌های استاندارد SEO را دریافت کنید، مفید است.

13. مسیر تغییر مسیر (رایگان)

15 بهترین افزونه های سئو کروم در سال 1403

مسیر تغییر مسیر یک تغییر مسیر و جستجوگر هدر HTTP است که کدهای وضعیت مختلف و تغییر مسیرهای سمت مشتری را که ممکن است بر تجربه کاربری وب سایت شما تأثیر بگذارد، علامت گذاری می کند.

کدهای وضعیت 301، 302، 404 و 500 را برجسته می کند تا به شما در کشف هر گونه خطایی که نیاز به اصلاح دارد کمک کند.

این برنامه افزودنی همچنین هدرهای کش، انواع سرور و سایر هدرهای HTTP را در کنار آدرس های IP سرور و اطلاعات مفید مشابه نشان می دهد.

در حالی که این افزونه در بیشتر موارد به خوبی کار می کند، برخی از کاربران از اینکه مسیر تغییر مسیر واقعی را نشان نمی دهد بلکه فقط هشداری مبنی بر اینکه تغییر مسیر اتفاق افتاده است شکایت کرده اند. اگر هدف اصلی شما شناسایی و اصلاح زنجیره های تغییر مسیر است، ارزش آن را دارد که به خاطر داشته باشید.

14. فاترانک (رایگان)

15 بهترین افزونه های سئو کروم در سال 1403

فاترانک یک افزونه ساده SEO Chrome است که تمرکز دارد روی یک کار – بررسی الف pageرتبه برای یک کلمه کلیدی داده شده است.

هر کدام page شما هستید روی، به سادگی روی نماد برنامه افزودنی کلیک کنید، کلمه کلیدی را وارد کنید و Fatrank به شما نشان می دهد pageموقعیت در SERP و URL آن.

توجه داشته باشید که افزونه به طور پیش فرض از نتایج جستجوی محلی گوگل استفاده می کند، اما می توانید مکان را برای فوکوس تغییر دهید روی یک کشور یا منطقه خاص همچنین اگر می‌خواهید فراتر از جستجوهای گوگل بروید و استراتژی سئو جامع‌تری را اجرا کنید، می‌توانید از آن با Bing استفاده کنید.

Fatrank 100 نتیجه اول را برای کلمه کلیدی ارائه شده بررسی می کند، بنابراین اگر a page در رتبه های پایین تر، پیام “بدون داده” دریافت خواهید کرد. می‌توانید چندین کلمه کلیدی را جستجو کنید و افزونه جستجوهای شما را در تاریخچه جلسه ذخیره می‌کند و به شما اجازه می‌دهد export نتایج به عنوان یک فایل CSV.

15. زمان بارگذاری صفحه (رایگان)

15 بهترین افزونه های سئو کروم در سال 1403

زمان بارگذاری صفحه یک برنامه افزودنی منبع باز کروم است که نشان می دهد با چه سرعتی a page بارگذاری، که یک عامل مهم سئو است.

زمان بارگذاری بالا منجر به افزایش نرخ پرش می شود که می تواند به رتبه SERP شما آسیب برساند. با استفاده از این پسوند، می توانید به سرعت بررسی کنید که آیا شما page بدون خروج از مرورگر به اندازه کافی سریع است.

زمان بارگذاری در نوار ابزار نمایش داده می‌شود و می‌توانید روی نماد برنامه افزودنی کلیک کنید تا داده‌های بیشتری مانند تغییر مسیرها و زمان پاسخ DNS دریافت کنید. برای مرجع، میانگین زمان بارگذاری برای اولین-page نتایج گوگل است 1.65 ثانیه، بنابراین این معیار را هدف قرار دهید.

نتیجه

در حالی که بهترین افزونه های SEO Chrome عمدتاً به آن بستگی دارند روی استراتژی شما، گزینه هایی که در اینجا دیدید به طور کلی سودمند هستند و می توانند انواع کارهای وقت گیر را ساده کنند، از فرو رفتن عمیق در معیارهای کلمات کلیدی گرفته تا رفع مشکلات فنی SEO.

به یاد داشته باشید که در مورد افزونه های کروم انتخابی باشید، زیرا فعال کردن تعداد زیادی از آنها در یک زمان می تواند مرورگر را دچار مشکل کند. افزونه هایی را حذف کنید که دیگر نیازی به جا گذاشتن برای مفیدترین آنها ندارید.

آیا از افزونه‌هایی استفاده می‌کنید که ما پوشش نداده‌ایم؟ اگر چنین است، می توانید پیشنهادات خود را در بخش نظرات زیر مطرح کنید.



منتشر شده در 1403-02-22 09:54:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید