وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

هر کاری که آژانس های بازاریابی در سال 1403 انجام می دهند

0 4
زمان لازم برای مطالعه: 10 دقیقه


اگر به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید، احتمالاً اولین نگرانی شما فروش جدید و ایجاد درآمد است.

وقتی پول ثابت است و صورت حساب ها و افراد پرداخت می شود، می توانید در بازاریابی سرمایه گذاری کنید و رشد طولانی مدت را تضمین کنید. ممکن است بخواهید یک آژانس بازاریابی استخدام کنید، اما اگر ندانید آنها چه کار می کنند، چگونه این کار را انجام دهید؟

یک سوال مهم وجود دارد که امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد: یک آژانس بازاریابی چه کاری انجام می دهد؟

ما خدمات معمولی ارائه شده توسط آژانس های بازاریابی، فرآیندهای آنها، مزایا و معایب استخدام یک نفر و موارد دیگر را بررسی خواهیم کرد.

آنچه خواهید آموخت:

  • کاری که یک آژانس بازاریابی در فعالیت های روزانه خود انجام می دهد
  • چه آژانس بازاریابی معمولی process برای آژانس ها و مشتریان به نظر می رسد
  • خدمات استاندارد بازاریابی دیجیتال که توسط آژانس ها به مشتریان خود ارائه می شود
  • مزایا و معایب استخدام یک آژانس بازاریابی دیجیتال در مقابل استخدام داخلی
  • چگونه شرکت های بازاریابی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید روی نیازها و نیازهای شما

آژانس بازاریابی چه می کند؟

آژانس بازاریابی شرکتی است که خدمات بازاریابی را به مشتریان در صنایع مختلف ارائه می دهد. آژانس های بازاریابی این کار را با هدف رشد کسب و کار مشتریان خود و افزایش درآمد آنها برای دستیابی به اهداف تجاری انجام می دهند.

یک آژانس بازاریابی به یک کسب و کار کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را بهتر بازاریابی کند تا بتواند درآمد بیشتری کسب کند.

برای رسیدن به این هدف، آژانس تمرکز می کند روی پروفایل مشتری ایده آل مشتری و ایجاد و اصلاح استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای در نهایت کمک به آنها برای رسیدن به اهدافشان.

آژانس های بازاریابی انواع مختلفی دارند، مانند:

  • آژانس بازاریابی ورودی (برای ایجاد سرنخ بیشتر از کانال های ورودی)
  • آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی (برای ایجاد تقاضا از پلتفرم های رسانه های اجتماعی)
  • آژانس بازاریابی رسانه پولی (برای اجرای تبلیغات پولی روی کانال های مختلف، مانند تبلیغات گوگل)
  • آژانس بازاریابی تأثیرگذار (برای تبلیغات اینفلوئنسر)

خدمات از آژانسی به آژانس دیگر متفاوت است، بنابراین حتما تحقیق خود را انجام دهید.

10 خدمات ارائه شده توسط آژانس های بازاریابی

آژانس های بازاریابی مجموعه گسترده ای از گزینه ها را در بر می گیرند. برخی آژانس ها خدمات تخصصی ارائه می دهند، در حالی که دیگران مجموعه متنوعی از فعالیت های بازاریابی را زیر یک سقف ارائه می دهند. انتخاب آژانس بازاریابی مناسب بستگی دارد روی اهداف و بودجه شما

در اینجا 10 مورد از معمولی ترین خدمات ارائه شده توسط آژانس های بازاریابی دیجیتال آورده شده است.

سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

امروزه اکثر آژانس ها بهینه سازی موتورهای جستجو را به عنوان یک سرویس ارائه می دهند. این شامل روی-page بهینه سازی – کار کردن روی وبسایت شما. همچنین شامل خارج ازpage بهینه سازی، با خدماتی مانند لینک بیلدینگ.

بازاریابی رسانه ای پولی

به دنبال کمک متخصص برای تبلیغات فیس بوک یا تبلیغات گوگل هستید؟ آژانسی را استخدام کنید که بازاریابی رسانه ای پولی را به عنوان خدمات ارائه می دهد. این یکی از چالش برانگیزترین حوزه های بازاریابی است، اما دیدن ROI بلافاصله نیز بسیار آسان است.

بازاریابی محتوا

آژانس های بزرگ می توانند استراتژی های محتوا را ایجاد کنند و همچنین آنها را اجرا کنند. این یعنی همه چیز، از تحقیق، تا بهینه سازی و انتشار محتوا روی وب سایت و وبلاگ شما

تحقیق در مورد رقبا

این زمانی است که آژانس فعالیت های بازاریابی شما را تجزیه و تحلیل می کند و آنها را با قوی ترین رقبای شما مقایسه می کند. آنها می توانند نام تجاری، عملکرد سئو، تجربه کاربر، سهم بازار و موارد دیگر را تجزیه و تحلیل کنند.

هویت و طراحی برند

یک آژانس بازاریابی خوب می تواند هویت و طراحی برند موجود شما را تجزیه و تحلیل کند. آن‌ها همچنین می‌توانند هویت برند کاملاً جدیدی را از ابتدا ایجاد کنند و به شما کمک کنند تا با مخاطبان هدف خود هماهنگ شوید.

توسعه وب

بسیاری از آژانس های بازاریابی نیز توسعه وب را ارائه می دهند. این شامل افزودن ویژگی‌ها به ارائه وب موجود شما می‌شود. همچنین به معنای ساخت وب سایت های کاملاً جدید از ابتدا است.

لینک بیلدینگ

این یک سرویس متداول است که توسط بسیاری از آژانس های بازاریابی کامل و تخصصی ارائه می شود. ساخت لینک مستلزم دریافت لینک از وب سایت های دیگر به وب سایت مشتری است. معمولاً می‌توانید بسته‌هایی از پیوندها را با معیارهای خاص خریداری کنید که برای وب‌سایت شما منطقی‌تر است. این موارد به شما کمک می کند تا مهمترین صفحات خود را سریعتر رتبه بندی کنید.

طراحی وب سایت

طراحی وب یک افزونه عالی برای خدمات توسعه وب است که توسط بسیاری از آژانس ها ارائه می شود. اگر آژانسی هر دو سرویس را به صورت ترکیبی ارائه دهد، به این معنی است که آنها می توانند وب سایت ها، برنامه ها، ارائه ها و گرافیک های مختلفی را برای کسب و کار شما بسازند. حتی اگر همیشه به طراحی نیاز ندارید، این یک افزودنی عالی است-روی به مجموعه ابزار آژانس موجود.

بازاریابی ایمیلی

شما می توانید افسار استراتژی ایمیل خود را به یک آژانس بسپارید تا ROI بازاریابی ایمیلی خود را بهبود بخشد. آنها می توانند نرخ پرش، نرخ باز و بازده کلی بازاریابی ایمیلی شما را بهبود بخشند روی سرمایه گذاری.

آژانس های بازاریابی خدمات کامل

بسته به روی نیازها و نتایج دلخواه خود، می توانید یک آژانس بازاریابی خدمات کامل برای این کار استخدام کنید. با این حال، اگر می خواهید تخصص ویژه ای داشته باشید، استخدام یک شرکت بازاریابی متخصص ممکن است انتخاب بهتری برای ROI کلی بازاریابی شما باشد.

همه آژانس های بازاریابی مجموعه کاملی از خدمات را ارائه نمی دهند.

بنابراین، اگر به دنبال راه حل کلید در دست هستید، ممکن است مجبور شوید یک شرکت بازاریابی معتبرتر پیدا کنید. این آژانس های بازاریابی خدمات کامل نیز می توانند هزینه کمی داشته باشند. بنابراین یک بار دیگر تحقیق کنید و ابتدا نیازهای خود را مشخص کنید.

7 گامی که باید از یک آژانس بازاریابی جدید انتظار داشت

قبل از انجام یک آژانس بازاریابی، مجموعه کاملی از مراحل وجود دارد روی یک مشتری جدید و شروع به کار با آنها می کند. آژانس های بازاریابی خوب رویه های عملیاتی استانداردی دارند و شما را به عنوان یک مشتری جدید راهنمایی می کنند.

در اینجا یک نمونه است process که یک شریک آژانس جدید برای مشتریان جدید انجام خواهد داد:

1. قرارداد کتبی

هر شرکت بازاریابی خوب، همکاری شما را به صورت مکتوب ارائه خواهد کرد. به جای تکیه کردن روی قول های گفته شده، آنها جزئیات را یادداشت خواهند کرد روی کاغذ یا به صورت دیجیتال و آنها را برای امضا ارسال کنید.

قرارداد برای هر دو طرف بسیار مهم است، بنابراین مطمئن شوید که آن را با دقت بخوانید و از مشکلات و حفره‌های احتمالی اجتناب کنید.

مهمتر از همه، مطمئن شوید که اگر آژانس بازاریابی نتواند کار وعده داده شده در قرارداد را تحویل دهد، چه اتفاقی می افتد.

برای خواندن آن نیازی به استخدام وکیل نیست، اما مطمئن شوید که از عقل سلیم استفاده کنید.

2. سوالات برای مشتری

آژانس ها برای انجام بهترین کار خود باید از نزدیک با مشتری ارتباط برقرار کنند. این بدان معنی است که:

  • کاری که مشتری انجام می دهد
  • چه چیزی را می فروشند و به چه کسانی می فروشند
  • پیشنهاد فروش منحصر به فرد آنها چیست
  • چه چیزی آنها را در مقابل رقبا متمایز می کند
  • چه کمپین هایی را قبلا انجام داده اند و در چه سطحی از موفقیت بوده اند
  • چه نتایج خاصی را از شریک آژانس بازاریابی دیجیتال جدید انتظار دارند
  • به طور معمول، اکثر آژانس ها این جزئیات را با ارسال یک پرسشنامه برای مشتری یاد می گیرند. این پرسشنامه حاوی مهمترین سوالات لازم برای شروع یک رابطه است، اما ممکن است کافی نباشد.

یک آژانس بازاریابی خوب همچنین حداقل یک تماس با مشتری را برنامه ریزی می کند. به این ترتیب، آنها می توانند این سوالات را بپرسند یا در مورد پاسخ پرسشنامه بحث کنند.

مستقر روی اطلاعاتی که از پرسشنامه و مصاحبه ها به دست می آورند، باید برای شروع کار کافی داشته باشند.

3. دسترسی به حساب های مشتری

بسته به روی یک آژانس بازاریابی نیاز به دسترسی به حساب های مربوطه دارد.

به عنوان مثال، اگر آنها تبلیغات پولی را اجرا می کنند، نیاز به دسترسی به Ad Manager متا دارند.

اگر کار سئو انجام دهند، به احتمال زیاد به گوگل آنالیتیکس و کنسول جستجوی گوگل دسترسی خواهند داشت.

اگر تا این حد در همکاری پیش رفته اید process، باید به اندازه کافی در آژانس اعتماد به نفس داشته باشید تا آنها را به حساب های شرکت خود دسترسی دهید.

حساب‌های خاص به آژانس اجازه می‌دهند فقط یک حساب را مدیریت کند و مالک آن نباشد، بنابراین می‌توانید برای شفافیت و اعتماد بیشتر از آن تنظیمات استفاده کنید.

4. بررسی حسابرسی

هیچ آژانس بازاریابی خوب بلافاصله شروع به انجام کار نخواهد کرد. در عوض، آن‌ها حساب کاربری مشتری را حسابرسی می‌کنند تا بفهمند قبلاً چه کاری انجام شده است و چه نتایجی حاصل شده است.

به این ترتیب، آنها می توانند هر گونه خطا را تشخیص دهند و راه هایی برای انجام کارها به طور موثرتر بیابند.

به عنوان مثال، یک آژانس سئو به گوگل آنالیتیکس یا کنسول جستجوی شما نگاهی می اندازد تا بفهمد چه صفحاتی با بهترین عملکرد شما هستند و همچنین کدام صفحات هیچ ترافیکی ندارند.

این به آنها کمک می کند تا تعیین کنند چه صفحاتی را ویرایش و به روز کنند و کدام محتوا نیاز به هرس دارد.

5. ایده پردازی و استراتژی

حسابرسی پشت سر آنهاست و آژانس اطلاعات مشتری را در اختیار دارد. این بدان معناست که آژانس بازاریابی می تواند در مورد ایده های جدید برای کمپین های آینده فکر کند.

معمولاً یک تیم بازاریابی دیجیتال و یک مدیر حساب به هر مشتری اختصاص داده می شود.

سپس تیم شروع به ایجاد استراتژی های جدید از ابتدا می کند و راه های جدیدی برای دستیابی به اهداف تعیین شده توسط مشتری ارائه می کند.

با در نظر گرفتن این اهداف، آژانس بهترین افراد را برای این کار در داخل انتخاب می کند.

در جریان ایده پردازی process، آژانس بازاریابی مدیران حساب را تعیین می کند. آنها کسانی هستند که در صورت وجود سؤالات اضافی، با مشتری در تماس هستند.

6. میزبانی یک جلسه آغازین

این جلسه ای است که آژانس بازاریابی استراتژی خود را به مشتری معرفی می کند.

همچنین زمان خوبی برای آژانس بازاریابی دیجیتال است تا تیمی را که کار را برای مشتری انجام می دهد، معرفی کند.

تماس‌های آغازین فرصتی برای ذینفعان شرکت مشتری است تا سؤالات مربوطه را بپرسند. آنها همچنین می توانند توضیحاتی در مورد استراتژی دریافت کنند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ معمولا کمپین های بازاریابی خود را در این جلسه ارائه می کند. آنها این کار را با محدوده ای برای ماه، سه ماهه یا سال آینده انجام می دهند.

7. ایجاد داشبورد یا تنظیم گزارش

ارتباط با مشتری برای شرکت های بازاریابی بسیار مهم است.

مشتریان به روز رسانی های مکرر می خواهند. و شرکت های بازاریابی ترجیح می دهند زمان خود را صرف کار کنند روی کمپین ها از روی تماس های تلفنی.

راه حل ایجاد انواع مختلف سیستم های گزارش دهی است.

داشبوردها اسناد و صفحات بلادرنگی هستند که مشتریان می توانند در هر زمانی از زمان به آنها دسترسی داشته باشند تا KPI و معیارهای خود را بررسی کنند.

نرم افزار داشبورد انواع مختلفی دارد. اینها به حساب‌های مشتریان متصل می‌شوند و آن مشتریان می‌توانند برای دریافت معیارهای زمان واقعی به آنها دسترسی داشته باشند.

داشبوردها همچنین تعاملی هستند و به مشتریان این امکان را می‌دهند که بازه‌های زمانی، معیارها، نماها و غیره متفاوتی را انتخاب کنند.

گزارش ها ماهیت ثابت بیشتری دارند.

گزارش یک سند است (یک وب page، ارائه یا PDF) که شرکت های بازاریابی برای یک دوره زمانی خاص ارسال می کنند. این می تواند یک گزارش هفتگی، ماهانه یا فصلی باشد.

نرم‌افزار گزارش‌دهی خوب به آژانس‌ها این امکان را می‌دهد تا روش دریافت این گزارش‌ها را به مشتریان خودکار کنند.

مزایا و معایب استخدام یک آژانس بازاریابی

این که آیا شما تازه شروع به بازاریابی کرده اید یا استخدام یک آژانس در مقابل استخدام یک تیم بازاریابی داخلی را مقایسه می کنید، چندین فاکتور وجود دارد که باید مورد سنجش قرار گیرد.

در اینجا لیستی از مزایا و معایب استخدام یک آژانس بازاریابی آورده شده است.

نکات مثبت استخدام آژانس

مزایای زیادی برای استخدام یک تیم کامل بازاریابی دیجیتال در مقابل انجام کار توسط خودتان یا استخدام یک بازاریاب داخلی وجود دارد.

استعدادهای متنوع

آژانس بازاریابی معمولی تعدادی متخصص در زمینه های مختلف دارد. بازاریابی رسانه های اجتماعی، بهینه سازی موتورهای جستجو، بازاریابی ایمیلی، توسعه وب، طراحی و غیره. استخدام تنها یکی از این کارشناسان می تواند به اندازه یک نگهدارنده ماهانه آژانس هزینه داشته باشد.

تجربه گسترده تر

آنها با تعدادی از مشتریان در صنایع و سوله های مختلف کار کردند. آنها تجربه بیشتری نسبت به یک بازاریاب دارند که می توانید برای تیم خود استخدام کنید. به عنوان مثال، آژانس های تبلیغاتی با تعداد زیادی مشتری می توانند دارایی ارزشمندی برای کسب و کار شما باشند.

یک دیدگاه تازه

یک آژانس بازاریابی دیجیتال در مقایسه با مدیر یا صاحب کسب و کاری که سال ها یا دهه ها در همان صنعت بوده، دیدگاه متفاوتی دارد. اگر از استراتژی بازاریابی یکسانی استفاده می کنید و انتظار نتایج متفاوتی دارید، یک شرکت بازاریابی می تواند به شما کمک کند.

معایب استخدام آژانس

در عین حال، استخدام آژانس های بازاریابی جنبه های منفی دارد و ممکن است اصلا برای کسب و کار شما مناسب نباشند. گاهی اوقات، استخدام یک متخصص یا تیم بازاریابی دیجیتال اختصاصی برای انجام کار در داخل، منطقی تر است.

هزینه ها

آژانس های بازاریابی دیجیتال باید به کارکنان خود از جمله مالیات و بیمه پرداخت کنند. آنها همچنین نیاز به کسب سود دارند روی بالای آن هزینه آژانس بازاریابی معمولی شما می تواند هزاران دلار باشد و ممکن است با استخدام یک کارمند ارزش بیشتری کسب کنید.

نداشتن دانش درونی

حتی یک آژانس بازاریابی خدمات کامل با تجربه در حوزه کاری شما تجربه مستقیمی با کسب و کار و مشتریان شما ندارد.

چندین مشتری

یک آژانس متوسط ​​خدمات بازاریابی دیجیتال را به تعدادی از مشتریان ارائه می دهد. این بدان معنی است که شما همیشه اولویت اصلی آنها نخواهید بود و آنها نمی توانند آتش را برای شما خاموش کنند.

چک لیست 6 امتیازی برای انتخاب آژانس بازاریابی

در اینجا یک راه سریع برای شروع است process پیدا کردن یک آژانس بازاریابی برای کسب و کار شما

1. اهداف تجاری خود را تعیین کنید

اهدافی را که می خواهید با استخدام یک آژانس بازاریابی به آنها برسید بنویسید. این اهداف باید SMART باشند: خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و محدود به زمان.

این همچنین تعیین می کند که آیا به یک متخصص مانند یک آژانس تبلیغاتی یا یک آژانس دیجیتال عمومی تر نیاز دارید.

2. بودجه تعیین کنید

آژانس های بازاریابی با نگهدارنده هایی از صدها تا صدها هزار دلار در ماه وجود دارد. برای یافتن شریک آژانس مناسب، محدوده ای را که مایل به پرداخت آن هستید تعیین کنید.

3. یک درخواست برای پیشنهادات تنظیم کنید

درخواست بازاریابی برای پیشنهادها سندی است که به کسب و کارها کمک می کند آژانس های بازاریابی را پیدا و ارزیابی کنند.

4. نمونه کارها را بررسی کنید

آژانس های بازاریابی خوب مجموعه ای از کارهای موفقی دارند که برای مشتریان قبلی و مخاطبان هدف آنها انجام داده اند.

به عنوان مثال، ممکن است بخواهید به مشتریان بهینه سازی موتور جستجوی آنها در فضای SaaS نگاه کنید. هر چه مرتبط تر باشد، بهتر است.

5. به بررسی ها و اثبات اجتماعی نگاه کنید

اثبات اجتماعی آژانس را به دقت بررسی کنید: توصیفات، بررسی ها، مطالعات موردی و موارد دیگر. حتی وب سایت هایی وجود دارند که آژانس های مختلف را با هم مقایسه می کنند.

می توانید از آنها برای بررسی آژانس های بازاریابی مختلف و رتبه بندی آنها استفاده کنید.

6. توافق کنید

هنگامی که شرکت بازاریابی مورد اعتماد خود را پیدا کردید، اصول اولیه را ایجاد کنید. این شامل روش ارتباط شما، روش مدیریت پروژه شما می شود.

علاوه بر این، باید بدانید که آنها چگونه و چه زمانی گزارش می دهند و زمان بندی آنها چیست process. آخرین اما نه کم اهمیت، شما باید نتایج استراتژی های بازاریابی آنها را ببینید.

گاهی اوقات، ممکن است احساس کنید که صرفاً انجام یک توصیه ممکن است بهترین راه شما برای یافتن یک آژانس بازاریابی معتبر باشد.

با این حال، هر چه بیشتر تحقیق کنید و بررسی بهتری انجام دهید process، شرکت بازاریابی بهتری را استخدام خواهید کرد.

خوراکی های کلیدی

  • یک آژانس بازاریابی خدمات بازاریابی را به مشتریان ارائه می دهد. اینها می تواند شامل بازاریابی رسانه های اجتماعی، PPC، طراحی و توسعه وب و موارد دیگر باشد.
  • هفت مرحله در یک معمولی وجود دارد process برای مشتریان جدید امضا شده توسط شرکت های بازاریابی. آنها شامل امضای قرارداد و یادگیری بیشتر در مورد مشتری است. سپس آنها به حساب های مشتری دسترسی پیدا می کنند، حسابرسی انجام می دهند و با ایده پردازی و طوفان فکری شروع می کنند. در نهایت، آنها host یک جلسه آغازین و مراقبت از گزارش.
  • خدمات آژانس بازاریابی سنتی می تواند زمینه های مختلفی را در بر گیرد. اینها شامل بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوا، PPC، طراحی و توسعه وب و غیره است.
  • برای انتخاب یک آژانس بازاریابی برای کسب و کار خود، ابتدا اهداف و بودجه خود را مشخص کنید. سپس یک درخواست برای پیشنهاد ایجاد کنید و نگاهی به نمونه کارها و بررسی های آژانس بیندازید. بالاخره موافقت کن روی جزئیات فنی

نتیجه

یک آژانس بازاریابی عالی بهترین شریک شما برای رشد است. وقتی در یک آژانس دیجیتال مارکتینگ انتخاب درستی می کنید، برای آینده سرمایه گذاری می کنید.

در بسیاری از موارد، بهتر از استخدام تیمی از بازاریابان داخلی است که نتایج بهتری برای کسری از بودجه دارد.

هر کدام از شرکت های بازاریابی را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که ابتدا تحقیق مناسبی انجام داده و اصول اولیه را یاد بگیرید. شما باید در مورد سنگ بنای استراتژی های بازاریابی تحقیق کنید، بررسی عمیقی انجام دهید و آژانس های مختلف را با هم مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.



منتشر شده در 1403-02-23 22:58:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید