وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

به روز رسانی محتوای مفید گوگل: راهنمای کامل برای سازندگان محتوا

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 9 دقیقه


موتورهای جستجو به صورت دوره ای با هدف بهبود تجربه کاربر به روز رسانی می شوند. آنها بر اساس خواسته های مصرف کنندگان محتوا به جریان می افتند و وظیفه ما به عنوان تولیدکنندگان محتوا این است که محتوایی تولید کنیم که هم موتورهای جستجو و هم مخاطبان از آن ارزش کسب کنند.

صحبت های زیادی در جامعه سئو در مورد محتوای هوش مصنوعی وجود دارد، و تقریباً به نظر می رسید که گوگل ضد هوش مصنوعی است، که می توان گفت لزوماً اینطور نیست. به روز رسانی محتوای مفید گوگل چندان ضد هوش مصنوعی نیست، زیرا محتوایی با کیفیت پایین است.

محتوای مفید نوشته شده توسط هوش مصنوعی یا انسانی که می تواند مهارت دست اول را نشان دهد همیشه بهتر از محتوای غیر مفید، طعمه کلیک یا کرک ساده است.

به روز رسانی محتوای مفید گوگل چیست؟

پس از خواندن یادداشت انتشار به اشتراک گذاشته شده توسط Google، به نظر می‌رسد که می‌خواهد تولیدکنندگان محتوا صرفاً از نوشتن مقالاتی که معتقدند عملکرد خوبی در نتایج جستجو دارند دوری کنند و به سمت ایجاد محتوایی بروند که مخاطب مورد نظر آنها دوست دارد و از آن یاد می‌گیرد.

هدف از به‌روزرسانی محتوای مفید، پاداش بهتر به محتوایی است که بازدیدکنندگان احساس می‌کنند تجربه رضایت‌بخشی داشته‌اند، در حالی که محتوایی که انتظارات بازدیدکنندگان را برآورده نمی‌کند، عملکرد خوبی نخواهد داشت.»

کلمه ای که برای من برجسته است «انتظارات» است. من فکر می‌کنم این به یک «وعده محتوایی» ناگفته برمی‌گردد که هر سازنده با مصرف‌کننده محتوا ایجاد می‌کند. این اصیل است. ضد کلیک است. این «ابتدا موتور جستجو» نیست، بلکه محتوای اول انسان است.

شفافیت کلمه ای است که به ذهن می رسد. سایت‌هایی که تشخیص داده می‌شوند این اعتماد را نقض می‌کنند ممکن است تغییراتی را از به‌روزرسانی محتوای مفید Google مشاهده کنند.

«سازندگان محتوای اول مردم ابتدا تمرکز می کنند روی ایجاد محتوای رضایت بخش، در حالی که از بهترین شیوه های سئو برای ایجاد ارزش اضافی برای جستجوگران استفاده می کند.”

هدف افزایش ترافیک موتورهای جستجو است، بله، اما نه با نوشتن محتوای کم ارزش و غیر مفید. استفاده از کلمه “راضی کننده” نیز به من می پرد.

با توجه به آنچه من متوجه شدم، به‌روزرسانی محتوای مفید Google از سازندگان محتوا می‌خواهد تمرکز کنند روی کیفیت و تجربه کاربری

وقتی شخصی جستجوی گوگل را شروع می کند، هدفی در ذهن دارد. خارش برای خراشیدن. آنها به چیزی نیاز دارند، درست است؟ آنها نگران تعداد کلمات یا استراتژی های سئو نیستند، آنها می خواهند به سوالات خود پاسخ داده شود. آنها می خواهند احساس کنند راضی.

چگونه کار می کند؟

این یک خودکار است process در الگوریتم‌های یادگیری ماشینی که گوگل از قبل استفاده می‌کند، تعبیه شده است. عرضه حداقل دو هفته طول می کشد و هر محتوای غیر مفید سیگنال منفی را به الگوریتم موتور جستجو ارسال می کند… گوگل به صراحت اشاره کرد که process کاملاً خودکار است، دستی نیست.

چگونه به‌روزرسانی محتوای مفید Google بر سازندگان تأثیر می‌گذارد؟

به نظر می‌رسد بیش از هر چیز این به‌روزرسانی گوگل تأکید بیشتری بر این دارد که رویکرد معمولی «اول موتور جستجو» راه ایده‌آلی برای رتبه‌بندی زمانی نیست که نیازهای خواننده را در نظر داشته باشید. چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​یا حتی اگر موافق باشیم، گوگل فضایی برای آموزش آنلاین است و جایی برای محتوای غیر مفید وجود ندارد.

گوگل اعلام کرد که تاریخ انتشار برای هفته 22 آگوست 2022 برنامه ریزی شده است. آژانس های سئو در حال حاضر سر و صدا دارند و سازندگان محتوا در حال تقلا هستند.

نکن. در اینجا دلیل آن است.

3 روشی که سازندگان محتوا می توانند برای Google Update آماده شوند:

  1. تمرکز روی “شفافیت محتوابه هر قیمتی از طعمه کلیکی خودداری کنید. اگر به خوانندگان خود وعده 10 دستور العمل برای کوکی‌های گیاهی می‌دهید، سعی نکنید محتوای نامربوط، کلمات کلیدی پر شده یا هر چیزی که باعث ایجاد احساس در آن‌ها شود را از بین ببرید. ناراضی همانطور که گوگل اعلام کرد
  2. مخاطب خود را درک کنید. این یعنی چی؟ بیشتر نویسندگان از قبل می دانند که این به چه معناست، اما به ملاقات مخاطبان شما در جایی که هستند بستگی دارد روی سفر آنها و ارائه ارزش هر چه بیشتر. اگر سعی دارید دوره ای را که طراحی کرده اید به فروش برسانید، اما مخاطبان شما به سادگی به دنبال این سوال هستند که سئو چیست؟ شاید آنها در مرحله سرمایه گذاری در یک دوره نیستند. بدانید که آنها به چه چیزی نیاز دارند و به آنها بدهید.
    “آیا شما مخاطبان موجود یا مورد نظری برای کسب و کار یا سایت خود دارید که اگر محتوا مستقیماً به شما مراجعه کند، مفید باشد؟”
    به نظر می‌رسد گوگل می‌خواهد که سایت‌های قدیمی‌تر و سایت‌های تازه راه‌اندازی شده به طور یکسان درک عمیقی از مخاطبان هدف خود داشته باشند، نه فقط تمرکز کنند. روی رتبه بندی صفحات وب
  3. تاکید کمتر روی تعداد کلمات خاص و تمرکز بیشتر روی تولید محتوای ارزشمند این فرصت شما برای انعطاف و نشان دادن تخصص واقعی است. بله، مدت زمان مقاله مهم است، اما حدس بزنید چیست؟ اگر مردم از مطالبی که می خوانند یا از مقاله یاد می گیرند لذت می برند، اشکالی ندارد. شما می خواهید محتوایی بنویسید که خوانندگان احساس رضایت کنند.

این سه مورد همگی مراحلی هستند که نویسندگان محتوای با تجربه قبلاً انجام می‌دهند، بنابراین دلیلی وجود ندارد که در مورد به‌روزرسانی موتورهای جستجو که در راه است، عصبی یا استرس داشته باشیم. اگر در حال حاضر محتوای شگفت انگیزی تولید می کنید، ترافیک جستجوی شما باید افزایش یابد نه اینکه پس از به روز رسانی کاهش یابد.

کاری که ممکن است بخواهید انجام دهید این است که با قربانی کردن کیفیت، خوانایی و محتوای محتوایی، از تولید محتوای زیاد با هدف اصلی نشان دادن در رتبه اول خودداری کنید. process. مخاطبان فعلی خود را پرورش دهید و با مقالاتی که رتبه بندی می شوند، چشمان جدیدی را دعوت کنید که بیایند (و به بازگشت ادامه دهند).

گوگل چه چیزی را محتوای باکیفیت در نظر می گیرد؟

اگر می‌خواهید در نتایج جستجوی مرتبط ظاهر شوید، بهتر است بدانید که Google چه محتوایی را با کیفیت بالا در نظر می‌گیرد، نه فقط محتوای غیر مفید.

اینها برخی از سوالات “خود انعکاسی” هستند که مستقیماً از وبلاگ Google گرفته شده اند:

  • آیا به اطلاعات ارائه شده در این مقاله اعتماد دارید؟
  • آیا این مقاله توسط متخصص یا علاقه‌مندی نوشته شده است که موضوع را به خوبی می‌داند یا ماهیت سطحی‌تری دارد؟
  • آیا سایت دارای مقالات تکراری، همپوشانی یا اضافی است؟ روی موضوعات مشابه یا مشابه با تغییرات کمی متفاوت از کلمات کلیدی؟
  • آیا با دادن اطلاعات کارت اعتباری خود به این سایت راحت هستید؟
  • آیا این مقاله دارای اشتباهات املایی، سبکی یا واقعی است؟
  • آیا موضوعات ناشی از علایق واقعی خوانندگان سایت هستند یا اینکه سایت با تلاش برای حدس زدن چه چیزی ممکن است در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد، محتوا تولید می کند؟
  • آیا مقاله محتوا یا اطلاعات اصلی، گزارش اصلی، تحقیق اصلی یا تحلیل اصلی را ارائه می دهد؟
  • آیا page ارزش قابل توجهی را در مقایسه با سایر صفحات در نتایج جستجو ارائه می دهد؟
  • چقدر کنترل کیفیت انجام می شود روی محتوا؟
  • آیا مقاله هر دو طرف یک داستان را توصیف می کند؟
  • آیا سایت مرجع معتبری است؟ روی موضوع آن؟
  • آیا محتوا توسط تعداد زیادی از سازندگان تولید انبوه یا برون سپاری می شود، یا در شبکه بزرگی از سایت ها پخش می شود، به طوری که صفحات یا سایت های جداگانه مورد توجه یا مراقبت قرار نگیرند؟
  • آیا مقاله به خوبی ویرایش شده است یا به نظر می رسد شلخته یا عجولانه تولید شده است؟
  • برای یک پرسش مرتبط با سلامت، آیا به اطلاعات این سایت اعتماد دارید؟
  • آیا این سایت را به عنوان یک منبع معتبر در صورت ذکر نام می شناسید؟
  • آیا این مقاله توضیح کامل یا جامعی از موضوع ارائه می دهد؟
  • آیا این مقاله حاوی تحلیل روشنگرانه یا اطلاعات جالبی است که فراتر از آشکار است؟
  • آیا این نوعی است page آیا می خواهید نشانه گذاری کنید، با یک دوست به اشتراک بگذارید، یا توصیه کنید؟
  • آیا این مقاله دارای تعداد بیش از حد تبلیغاتی است که حواس را از محتوای اصلی منحرف می کند یا با آن تداخل می کند؟
  • آیا انتظار دارید این مقاله را در یک مجله چاپی، دایره المعارف یا کتاب ببینید؟
  • آیا مقالات کوتاه، غیر اساسی، یا فاقد جزئیات مفید هستند؟
  • آیا صفحات با دقت و توجه زیاد به جزئیات در مقابل توجه کمتر به جزئیات تولید می شوند؟
  • آیا کاربران با دیدن صفحات این سایت شکایت می کنند؟

آنچه رهبران فکری همکار می گویند:

من با مشاور رشد تماس گرفتم، کوین ایندیگ، برای افکارش روی به‌روزرسانی محتوای مفید Google.

مثل همیشه در مورد به‌روزرسانی‌های Google، تا زمانی که داده‌ها (و زمان کافی برای تشخیص تأثیر قابل توجه آن را نداشته باشیم، نمی‌توانیم به طور قطع بدانیم واقعاً چه اتفاقی می‌افتد. قلبم به من می‌گوید که این به‌روزرسانی می‌تواند بزرگ و به سادگی مبتنی بر آن باشد. روی عمق دستورالعمل هایی که گوگل می دهد. با این حال، من بیشتر انتظار دارم که سایت های بیش از حد بهینه شده و فریب دهنده ضربه بخورند. من فکر نمی‌کنم که محتوا صرفاً به این دلیل که با هوش مصنوعی ساخته شده است مجازات شود، و فکر نمی‌کنم ما یا گوگل همیشه بتوانیم بگوییم که محتوا توسط انسان ایجاد شده است یا هوش مصنوعی. شخصاً، فکر می‌کنم کیفیت باید تنها چیزی باشد که مهم است. همچنین نباید فراموش کنیم که بیش از یک نوع محتوای هوش مصنوعی غیر از متن وجود دارد. تصاویر و فیلم ها نیز وجود دارد. زمان نشان خواهد داد که چگونه در آینده تصمیم خواهیم گرفت که چگونه با آن برخورد کنیم.»

به روز رسانی محتوای سرفر + گوگل: افکار نهایی

به گفته گوگل،

“این به روز رسانی برای شروع جستجوهای انگلیسی در سطح جهانی را تحت تاثیر قرار می دهد و ما قصد داریم در آینده به زبان های دیگر گسترش دهیم.”

اگر کاربر Surfer هستید که در منطقه ای مستقر هستید که به آن اعتماد ندارید روی انگلیسی، شما می توانید کمی راحت نفس بکشید.

از آنجایی که Surfer SERP ها را همانطور که هستند تجزیه و تحلیل می کند، می توانید مطمئن باشید که توصیه های ارائه شده توسط Surfer فعلی، مرتبط و مفید هستند! ما همچنان بر اساس تعداد کلمات ترجیحی ارائه خواهیم کرد روی تجزیه و تحلیل رقبا و مشاوره به شما روی وظایفی که در نتایج جستجو به خوبی انجام شود. ماموریت موج سوار کمک به شما در نوشتن محتوای عالی است. توصیه های ما الهام بخش و مفید هستند. ما می خواهیم ابزارهایی را در اختیار شما قرار دهیم که کیفیت کاری را که انجام می دهید بهبود می بخشد. فرقی نمی کند که این تحقیق کلمه کلیدی باشد یا نوشتن. موج سوار الگوریتم گوگل را مهندسی معکوس می کند تا اطلاعات به روز را فقط برای شما ارائه دهد!

با استفاده از NLP، همچنین می توانید اعتماد کنید که پیشنهادات کلیدواژه ای که دریافت می کنید تا حد امکان طبیعی هستند.

نوشتن محتوا، حداقل با موج سوار، به دلیل Google Update پیچیده تر یا استرس زاتر نخواهد شد. صنعت سئو، ابزار مورد علاقه شما سازگار است!

سوالات متداول:

آیا گوگل محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی را مجازات خواهد کرد؟

به‌روزرسانی محتوای مفید به هیچ اقدام مستقیمی علیه محتوای نوشته‌شده با هوش مصنوعی اشاره نمی‌کند، اما به محتوای غیر مفید اشاره می‌کند.

با این حال، آنها محتوای نوشته شده توسط افراد را مشخص می کنند، زیرا مردم بیشترین موفقیت را خواهند داشت.

برای این منظور، چیزی را راه‌اندازی می‌کنیم که آن را «به‌روزرسانی محتوای مفید» می‌نامیم که بخشی از تلاش گسترده‌تر است تا اطمینان حاصل شود که مردم محتوای اصلی‌تر و مفیدتری را که توسط افراد نوشته شده است، برای افراد، در نتایج جستجو می‌بینند.»

Matt Diggity، SEO چاشنی، می گوید: «خط از یادداشت مرده است روی در مورد موضع گوگل روی محتوای هوش مصنوعی: “آیا از اتوماسیون گسترده برای تولید محتوا استفاده می کنید؟ روی بسیاری از موضوعات؟”

اما، او نیز می رود روی برای طرح این نکته: «فقط نمی بینم چگونه آنها محتوای هوش مصنوعی را شناسایی می کنند. شناسایی برخی از محتوای AI آسان است. به‌ویژه محتوایی که سعی در ارجاع به حقایق دارد، که هوش مصنوعی اغلب به آن اشاره می‌کند روی”

Diggity می رود روی گفتن اینکه اگر مردم از هوش مصنوعی آنگونه که او امیدوار است استفاده می کنند، نباید مشکل بزرگی ایجاد کند زیرا چشمان انسان برای تشخیص هرگونه ناهماهنگی وجود دارد.

«محتوای اول مردم» به چه معناست؟

از درک من، این به سادگی به محتوایی اشاره دارد که نیازها و تجربه خواننده را بر عادت های قدیمی مانند پر کردن کلمات کلیدی و سایر تاکتیک های رتبه بندی کلاه سیاه قرار می دهد.

«سازندگان محتوای اول مردم ابتدا تمرکز می کنند روی ایجاد محتوای رضایت بخش، در حالی که از بهترین شیوه های سئو برای ایجاد ارزش اضافی برای جستجوگران استفاده می کند.”

آپدیت کی منتشر میشه؟

توجه: این از یک نسخه نوشته شده است روی 18 آگوست

“به روز رسانی هفته آینده شروع می شود. ما پست خواهیم کرد روی به روز رسانی های رتبه بندی گوگل ما page زمانی که شروع می شود و زمانی که به طور کامل عرضه می شود، که ممکن است تا دو هفته طول بکشد.”

به روز رسانی: شروع به انتشار کرد روی 25 آگوست

چه باید وب page آیا صاحبان برای آماده سازی در این میان؟

هر گونه محتوای غیر مفید را حذف کنید.

اگر محتوای غیر مفید را حذف کنید چقدر طول می کشد تا نتایج را ببینید؟

ماه ها… همچنین سایت های جدید و همچنین سایت های موجود را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

“سایت های شناسایی شده توسط این به روز رسانی ممکن است سیگنال اعمال شده بر روی آنها را در طی چند ماه بیابند. طبقه بندی کننده ما برای این به روز رسانی به طور مداوم اجرا می شود و به آن امکان می دهد تا سایت های تازه راه اندازی شده و سایت های موجود را نظارت کند. زیرا مشخص می کند که محتوای غیر مفید به آن بازنگشته است. در دراز مدت، طبقه بندی دیگر اعمال نخواهد شد.”

اگر گوگل محتوایی را غیر مفید بداند، شما را مجازات خواهد کرد؟

مستقیم نه! بیشتر شبیه یک سیگنال است! و همه ما می دانیم که تعداد زیادی از آنها وجود دارد که گوگل به آنها توجه می کند! با این حال مراقب باشید، زیرا سیگنال ها می توانند به سرعت جمع شوند!

“این طبقه بندی process با استفاده از یک مدل یادگیری ماشینی کاملاً خودکار است. این یک اقدام دستی و یا یک اقدام هرزنامه نیست. در عوض، این فقط یک سیگنال جدید و یکی از سیگنال‌هایی است که گوگل برای رتبه‌بندی محتوا ارزیابی می‌کند.”

کجا می توانم درباره این به روز رسانی با سایر سازندگان محتوا صحبت کنم؟

این موضوع از SEO Matt Diggity را در اینجا بررسی کنید!

امیدوارم این کمک کند! موج سواری مبارک!

پست های جالب بیشتر را بخوانید:

  • سئو چقدر طول می کشد تا نتایج را نشان دهد؟
  • مدت زمان یک پست وبلاگ برای سئو چقدر باید باشد؟
  • تجزیه و تحلیل به‌روزرسانی هسته Google در 4 می

آیا می خواهید گواهی Surfer را دریافت کنید؟

تنها کاری که باید انجام دهید تا امتحان را با 85 درصد یا بالاتر بگذرانید، و وظیفه فعال سازی عملی نوشتن یک پست وبلاگ 1500 کلمه ای را در ویرایشگر محتوای Surfer انجام دهید!

اگر موفق شدید، یک مقام رسمی برای شما ارسال می کنیم گواهی موج سوار که می توانید به اشتراک بگذارید و یک نشان برای لینکدین!



منتشر شده در 1403-02-25 13:45:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید