وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

12 نکته وبلاگ نویسی برای نویسندگان محتوا

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 19 دقیقه


در چشم انداز دیجیتال امروزی، وبلاگ نویسی نقش مهمی در ارتباط افراد، اشتراک گذاری ایده ها و ایجاد جوامع آنلاین ایفا می کند. نویسندگان را قادر می سازد تا خلاقیت خود را ابراز کنند، تخصص خود را به نمایش بگذارند و با مخاطبان جهانی تعامل کنند. در اینجا 12 نکته کاربردی وبلاگ نویسی برای استفاده در سفر وبلاگ نویسی خود آورده شده است.

1. یک طاقچه مناسب انتخاب کنید

از بین تمام نکات وبلاگ نویسی، انتخاب یک طاقچه مناسب برای وبلاگ خود احتمالاً سخت ترین و مهم ترین مرحله است. جایگاه شما باید با اهداف و علایق شما مطابقت داشته باشد، زیرا آنها به اشتیاق و اصالت شما در نوشتن دامن می زنند.

با این حال، اشتیاق به تنهایی نمی تواند صورت حساب ها را بپردازد. همچنین باید سودآوری بلندمدت جایگاه انتخابی خود را در نظر بگیرید.

انواع طاقچه

بیایید انواع مختلف طاقچه و فرصت هایی که ارائه می دهند را بررسی کنیم.

آ طاقچه عمومیمانند امور مالی شخصی، مخاطبان زیادی را جذب می کند اما با رقابت شدیدی روبرو است. ممکن است نفوذ برای یک وبلاگ نویس تازه کار یا حتی یک فرد با تجربه بسیار دشوار باشد.

جامعه محور طاقچه ها، مانند والدین یا باغبانی، امکان ارتباط عمیق با یک گروه خاص را فراهم می کنند. این رویکرد هدفمند یک پیوند قوی و فرصت های کسب درآمد ایجاد می کند.

مبتنی بر محصول سوله ها، مانند ابزارهای فناوری یا محصولات زیبایی، می توانند از طریق بازاریابی وابسته سودآور باشند. فقط یک محصول مناسب را توصیه کنید، یک پیوند وابسته را وارد کنید و کمیسیون دریافت کنید.

مبتنی بر مشکل جایگاه‌ها، مانند کاهش وزن یا مدیریت استرس، به مسائل خاصی می‌پردازند و مخاطبانی را که فعالانه به دنبال راهنمایی هستند، جذب می‌کنند و نرخ تبدیل را افزایش می‌دهند.

عوامل کلیدی

در اینجا چند فاکتور کلیدی وجود دارد که به شما کمک می کند تا یک جایگاه سودآور برای وبلاگ خود شناسایی کنید.

تقاضای بالا

به دنبال جایگاه هایی باشید که مخاطبان قابل توجهی دارند و تقاضای ثابتی برای محتوا دارند. تقاضا را می توان با حجم جستجوی کلمه کلیدی تعیین کرد روی موتورهای جستجو مانند گوگل

برای مشاهده حجم جستجوی ماهانه روی گوگل، شما می توانید استفاده کنید پسوند کلمه کلیدی Surfer Chrome.

وقتی کلمه کلیدی را در گوگل وارد می کنید، نوار جستجو حجم جستجوی ماهانه و CPC را نشان می دهد.

پانل روی سمت راست کلمات کلیدی مرتبط را با حجم جستجوی مرتبط نشان می دهد. می توانید از این برای جمع آوری ایده های بیشتر برای انتخاب یک طاقچه استفاده کنید.

12 نکته وبلاگ نویسی برای نویسندگان محتوا

بررسی Google Trends برای فصلی بودن هنگام تجزیه و تحلیل سوله ها. فصلی بودن زیاد به این معنی نیست که شما نباید موضوعی را انتخاب کنید، اما موضوعی است که قبل از انجام آن باید در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، در اینجا 12 ماه گذشته تقاضای جستجو برای “واقعیت افزوده” است.

12 نکته وبلاگ نویسی برای نویسندگان محتوا

رقابت کم

سطح رقابت را در داخل طاقچه ارزیابی کنید. یک طاقچه سودآور باید ترکیبی از سایت های قوی و کوچکتر داشته باشد که رتبه خوبی دارند. این نشان می دهد که سطح رقابت قابل مدیریت است و جا برای رشد وجود دارد.

پتانسیل کسب درآمد

به راه هایی فکر کنید که می توانید از وبلاگ خود کسب درآمد کنید. جریان های درآمد بالقوه می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • برنامه های وابسته
  • فرصت های حمایت شده
  • تبلیغات
  • محصولات یا خدمات

هزینه تبلیغات رقیب

با تجزیه و تحلیل هزینه های تبلیغاتی رقبا و مقادیر مربوط به هزینه به ازای کلیک (CPC)، می توانید سودآوری یک جایگاه را اندازه گیری کنید. CPC بالاتر نشان دهنده اطمینان تبلیغ کننده در بازگشت است روی سرمایه گذاری.

به عنوان مثال، عبارت جستجوی “برنامه های واقعیت افزوده” به ازای هر کلیک 3.65 دلار هزینه دارد.

12 نکته وبلاگ نویسی برای نویسندگان محتوا

داده‌های CPC بینش ارزشمندی را در مورد تمایل مخاطبان هدف برای خرج کردن پول در داخل طاقچه ارائه می‌دهد.

2. کلمات کلیدی و موضوعات واقعی را انتخاب کنید

انتخاب کلمات کلیدی واقع بینانه و موضوعات وبلاگ برای موفقیت وبلاگ شما بسیار مهم است.

کلمه کلیدی بودن واقع بین اینجا.

ضروری است که کلمات کلیدی را انتخاب کنید که واقعاً بتوانید برای آنها رتبه بندی کنید و نتایج را ببینید. بیایید 4 عامل کلیدی را که باید هنگام انتخاب کلمات کلیدی برای پست های وبلاگ خود در نظر بگیرید، بررسی کنیم.

دشواری کلمه کلیدی

دشواری کلمه کلیدی یا دشواری نسبی کلمه کلیدی به شما نشان می دهد که رتبه بندی برای یک عبارت خاص در نتایج جستجوی ارگانیک چقدر دشوار است. این متریک مبتنی است روی چند عامل، از جمله اعتبار دامنه، page قدرت و کیفیت محتوا

کاشی‌های کلیدواژه درون ابزار تحقیق کلمات کلیدی Surfer’s می‌توانند بر اساس دشواری کلمات کلیدی را کشف کنند روی اعتبار فعلی دامنه شما برای آن کلمه کلیدی هدف، همراه با حجم جستجو و معیارهای مرتبط.

12 نکته وبلاگ نویسی برای نویسندگان محتوا

اگر SERP تحت سلطه صفحاتی با قدرت بسیار بالاتر از صفحه شما باشد، تلاش برای رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی با درجه سختی بالا، فایده ای ندارد.

به جای آن کلمات کلیدی دم بلند را در نظر بگیرید.

آنها باید مشکل کلمه کلیدی کمتری داشته باشند. کلمات کلیدی را هدف قرار دهید که بتوانید به اولین کلمات کلیدی برسید page از نتایج جستجو

هدف جستجو

درک هدف جستجو در پشت کلمه کلیدی بسیار مهم است زیرا به شما کمک می کند محتوای خود را با آنچه کاربران به دنبال آن هستند هماهنگ کنید. چهار نوع اصلی هدف جستجو وجود دارد: تحقیقات اطلاعاتی، ناوبری، معاملاتی و تجاری.

ابزار تحقیق کلمات کلیدی Surfer به طور خودکار مجموعه های کلمات کلیدی شما را در مراحل مختلف هدف جستجو دسته بندی می کند.

12 نکته وبلاگ نویسی برای نویسندگان محتوا

همچنین می‌توانید به مقالات SERP نگاهی بیندازید تا ببینید گوگل چگونه هدف جستجوی کلمه کلیدی شما را درک می‌کند.

برای مثال، اگر کلمه کلیدی شما «بهترین سازنده برنامه بدون کد» است، کاربر معمولاً به دنبال لیستی از سازندگان برنامه برای مقایسه است.

نگاهی سریع به SERP ها این را تایید می کند.

بنابراین پست وبلاگ جدید شما باید از قالب مشابهی پیروی کند تا بتواند با مقالاتی که قبلا رتبه بندی شده اند رقابت کند.

پتانسیل تجاری

کلمه کلیدی که انتخاب می کنید باید برای شرکت شما ارزش داشته باشد. بهتر است برای یک کلمه کلیدی کم حجم که برای تجارت شما بسیار مناسب است رتبه بندی کنید تا اینکه به دنبال کلمه کلیدی با حجم بالا باشید که واقعاً به درد شما نمی خورد.

مثلاً بگویید برای خانم های مسن دمپایی می فروشید.

اکنون کلمه کلیدی “چگونه دیابت بر پیاده روی تاثیر می گذارد” نیز برای شرکت شما ارزش تجاری دارد.

در مقاله “چگونه دیابت بر راه رفتن تاثیر می گذارد”، می توانید توضیح دهید که چگونه دمپایی عوارض دیابت را به حداقل می رساند و از پاها محافظت می کند. بنابراین با این کلمه کلیدی ثانویه می توانید محصول خود را تبلیغ کنید.

تمرکز روی ارتباط کلمه کلیدی و ارزش تجاری به جای حجم جستجو.

حجم جستجو

در حالی که انتخاب کلمات کلیدی با حجم جستجوی مناسب برای هدایت ترافیک به وبلاگ شما مهم است، کلمات کلیدی با حجم کم را نادیده نگیرید. این کلمات کلیدی کم حجم ممکن است پتانسیل تبدیل بیشتری داشته باشند.

آنها اغلب عبارت‌های جستجوی خاص‌تری را نشان می‌دهند، که نشان می‌دهد بازدیدکنندگانی که آنها را جستجو می‌کنند به احتمال زیاد به مشتری تبدیل می‌شوند.

همانطور که مشاهده کردید، می‌توانید از افزونه Keyword Surfer Chrome برای یافتن داده‌های حجم جستجو هنگام مرور در SERP استفاده کنید.

12 نکته وبلاگ نویسی برای نویسندگان محتوا

کلمات کلیدی دم بلند ممکن است بیشترین حجم را نداشته باشند اما اغلب توسط کاربرانی که قصد خرید بالاتری دارند جستجو می شوند.

اگر برای تعداد زیادی از کلمات کلیدی کم حجم در یک جایگاه خاص رتبه بندی کنید، شانس گوگل را افزایش خواهید داد که اعتبار شما را تشخیص دهد و از پست های شما حمایت کند.

از برگه پرس و جوهای کنسول جستجوی گوگل برای یافتن عبارات جستجویی که وب سایت شما در حال حاضر رتبه بندی شده است، استفاده کنید. سپس کلمات کلیدی مرتبط را برای پوشش انتخاب کنید.

3. اجرا کنید روی-page بهینه سازی

بر-page سئو یکی از مهم ترین راه هایی است که می توانید موفقیت وبلاگ نویسی خود را افزایش دهید.

مطمئن شوید که به صورت استراتژیک کلمات کلیدی را در چهار زمینه اصلی قرار دهید تا به موتورهای جستجو کمک کند تا زمینه و هدف مقاله شما را درک کنند. بیایید به هر نقطه نگاه کنیم.

عنوان صفحه

مهم است که کلمه کلیدی مورد نظر خود را در عنوان قرار دهید تا نشان دهد که پست وبلاگ شما در مورد چیست. عنوانی جذاب و قانع کننده بسازید که به طور دقیق محتوای پست شما را منعکس کند و در عین حال کلمه کلیدی را به طور طبیعی ترکیب کند.

تگ های سربرگ

تگ های هدر مانند H2 و H3 مانند تابلوهای راهنما هستند که ساختار محتوای شما را خراب می کنند. قرار دادن کلمات کلیدی خود در این برچسب ها به موتورهای جستجو کمک می کند تا موضوعات اصلی را که شما پوشش می دهید تشخیص دهند. از آنها برای سازماندهی محتوای خود و آسان تر کردن پست وبلاگ خود استفاده کنید.

ساختار URL

ساختار URL تمیز نه تنها کاربر پسند است، بلکه به موتورهای جستجو کمک می کند موضوع پست شما را درک کنند. کلمه کلیدی اصلی خود را در URL قرار دهید، آن را مختصر و مرتبط نگه دارید. از URL های طولانی با اعداد یا کاراکترهای تصادفی خودداری کنید، زیرا ممکن است گیج کننده باشند.

داده های متا

متا داده شامل عنوان متا و توضیحات متا است که در نتایج موتورهای جستجو ظاهر می شود. یک عنوان متای جذاب بسازید که شامل کلمه کلیدی شما باشد و کاربران را تشویق به کلیک کردن کند.

توضیحات متا باید خلاصه ای مختصر از مقاله شما را ارائه دهد و خوانندگان را به کنکاش در محتوا ترغیب کند. گنجاندن کلمه کلیدی خود در این عناصر متا به روشن شدن ارتباط پست شما کمک می کند.

محتوای پست وبلاگ خود را بهینه کنید، page عنوان، تگ‌های هدر، ساختار URL و داده‌های متا با کلمات کلیدی مرتبط.

به این ترتیب، سیگنال های واضحی در مورد زمینه و هدف محتوای خود می دهید. شانس شما را برای رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو افزایش می دهد.

به یاد داشته باشید که تعادل ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که استفاده از کلمه کلیدی شما طبیعی است و خوانایی پست وبلاگ شما را به خطر نمی اندازد.

وقتی درست انجام شد، روی-page بهینه سازی می تواند به طور قابل توجهی دید وبلاگ شما را بهبود بخشد و ترافیک ارگانیک را جذب کند.

4. به رقابت نگاه کنید

با نگاه کردن به رقابت، می توانید کلمات کلیدی را که رقبای شما با موفقیت رتبه بندی می کنند، شناسایی کرده و از آنها استفاده کنید. به این ترتیب، می توانید مقالاتی با شانس بیشتری برای هدایت ترافیک جستجوی ارگانیک به وبلاگ خود ایجاد کنید.

ابتدا یک وبلاگ موفق را در جایگاه خود تجزیه و تحلیل کنید و موضوعاتی را که برای آنها رتبه خوبی دارند شناسایی کنید.

به پست‌های وبلاگی که از نظر رتبه‌بندی موتورهای جستجو، اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی و تعامل عملکرد قوی دارند، توجه داشته باشید.

برای تجزیه و تحلیل پست وبلاگ رقیب خود، این 4 مرحله را دنبال کنید.

  1. به Surfer Audit بروید
  2. URL و کلمه کلیدی هدف رقیب خود را وارد کنید
  3. کشور، تنظیمات برگزیده دستگاه را انتخاب کنید و کادر احساسات را علامت بزنید
  4. روی ایجاد حسابرسی کلیک کنید

در اینجا یک مثال برای “بهترین پودر پروتئین” آورده شده است.

12 نکته وبلاگ نویسی برای نویسندگان محتوا

Surfer Audit گزارشی با بینش در مورد استفاده از کلمه کلیدی رقیب شما، پیوند دادن پروفایل ها و داده های فنی ایجاد می کند که می توانید از آنها بیاموزید.

12 نکته وبلاگ نویسی برای نویسندگان محتوا

اگر رقیب شما قدرت قوی تری نسبت به شما دارد، شکست دادن آنها ممکن است سخت باشد. در آن صورت، به دنبال تغییر طولانی کلمه کلیدی باشید.

هنگامی که فهرستی از موضوعاتی که رقبای شما در مورد آنها موفق هستند را تهیه کردید، وقت آن است که به بررسی چگونگی بهبود مقاله خود بپردازید.

موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • آیا مقالات برتر در SERP نمایانگر آن چیزی است که گوگل برای ساختار مقاله شما انتظار دارد؟
  • آیا به عبارت جستجو در ابتدای مقاله خود پاسخ می دهید؟
  • آیا نکات مهمی را از مقاله خود که در این رقابت وجود دارد از دست می دهید؟
  • آیا می توانید اطلاعات جدیدی را که تحت پوشش مسابقه نیست اضافه کنید؟
  • آیا مقاله شما کاملا بهینه شده است؟

تجزیه و تحلیل رقابت شما یکی از آن نکات وبلاگ نویسی است که بسیار مورد بحث قرار می گیرد اما به ندرت عمل می شود.

در حالی که ارائه محتوای منحصر به فرد و با کیفیت از دیدگاه شما ضروری است، می توانید از مقالات رقیب به عنوان منبع الهام استفاده کنید.

زوایای مختلف را در نظر بگیرید، بینش شخصی خود را اضافه کنید، یا اطلاعات را به روز کنید تا آن را به روزتر و مرتبط تر کنید.

با انجام این کار، می توانید محتوایی را بازسازی کنید که برای مخاطبان هدف خود جذاب باشد و در عین حال از جنبه های موفقیت آمیز پست وبلاگ رقیب خود استفاده کنید.

5. هدف جستجو را با پست وبلاگ خود برآورده کنید

برای موفقیت در بازاریابی محتوای مبتنی بر سئو که واقعاً با مخاطبان شما طنین انداز می شود، مهم است که هدف جستجو را درک کرده و با آن هماهنگ کنید.

بیشتر از یک نکته وبلاگ نویسی، هدف جستجوی ملاقات با محتوای شما برای موفقیت شما اساسی است.

هدف جستجو به انگیزه یا هدف زیربنایی پشت جستجوی جستجوی کاربر اشاره دارد. با پاسخ دادن به هدف جستجو، می‌توانید محتوایی ایجاد کنید که با آنچه مردم به دنبال آن هستند مطابقت داشته باشد و در نتیجه تعامل بیشتر و زمان طولانی‌تری داشته باشد. روی page، و افزایش تبدیل.

چهار نوع اصلی هدف جستجو وجود دارد.

قصد اطلاعاتی

کاربران به دنبال اطلاعات یا پاسخ به سوالات خود هستند. آنها ممکن است به دنبال تعاریف، آموزش یا مواد تحقیقی باشند.

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

“آخرین مدل آیفون چیست؟”

“بهترین مکان های دیدنی بالی”

“Roth IRA چیست؟”

ایجاد مقالات عمیق و آموزنده که به این سوالات پاسخ می دهند، شما را به عنوان یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد معرفی می کند و می تواند ترافیک ارگانیک را به وبلاگ شما هدایت کند.

هدف ناوبری

کاربران برای یک وب سایت خاص جستجو می کنند یا page. آنها قبلاً با یک برند یا سازمان آشنا هستند و می خواهند وب سایت خود را به سرعت پیدا کنند.

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

“ورود به فیس بوک”

“وب سایت آمازون”

“وبلاگ موج سوار”

در حالی که این هدف برای وبلاگ نویسان اهمیت کمتری دارد، توصیه می شود اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به راحتی قابل پیمایش و بهینه سازی برای جستجوهای مارک است.

قصد معامله

کاربران آماده خرید یا شرکت در یک اقدام خاص هستند. آنها به دنبال بررسی محصول، مقایسه یا اطلاعات قیمت هستند.

نمونه هایی از قصد معامله عبارتند از:

خرید اینترنتی کفش نایک ایر مکس

“پرواز نیویورک به لس آنجلس”

“ترموستات هوشمند خانگی”

ایجاد محتوایی که محصولات یا خدمات شما را برجسته می‌کند، شامل فراخوان‌های قوی برای اقدام است، و تخصص شما را به نمایش می‌گذارد، می‌تواند به تبدیل این کاربران به مشتری کمک کند.

قصد تحقیق تجاری

کاربران قبل از تصمیم گیری برای خرید در مرحله تحقیق هستند. آنها می خواهند گزینه های مختلف را مقایسه کنند، نظرات را بخوانند و جایگزین ها را بررسی کنند.

نمونه های هدف تحقیق تجاری عبارتند از:

“بهترین دوربین های دیجیتال زیر 500 دلار”

“کرم های ضد پیری برای پوست های حساس”

“ارزان ترین لپ تاپ برای بازی”

با ارائه محتوای جامع و بی‌طرفانه که به نگرانی‌های آن‌ها می‌پردازد و بینش‌های ارزشمندی را ارائه می‌دهد، می‌توانید خود را به عنوان یک منبع قابل اعتماد معرفی کنید و آنها را به سمت خرید راهنمایی کنید.

درک هدف کاربر برای سئو بسیار مهم است، زیرا موتورهای جستجو به دنبال ارائه مناسب ترین نتایج برای هر پرس و جو هستند.

هنگامی که محتوای خود را با هدفی که در پس کلمات کلیدی مورد نظر قرار می دهید هماهنگ می کنید، پست های وبلاگ شما را برای کاربران مرتبط تر می کند.

6. مرکز محتوا بسازید

به جای نوشتن یک پست وبلاگ روی یک موضوع، مراکز محتوا به شما امکان می دهد منابع جامعی ایجاد کنید که جنبه های مختلف یک موضوع را پوشش می دهد.

هاب های محتوا مانند پایگاه های دانش متمرکز هستند که عمیقاً در یک موضوع خاص فرو می روند.

با ایجاد یک مرکز، می توانید تخصص خود را به نمایش بگذارید و به منبعی برای خوانندگان خود تبدیل شوید.

هاب های محتوا برای ایجاد مرجعیت موضوعی ضروری هستند – یکی از نکات کلیدی که توسط الگوریتم های موتورهای جستجو مورد توجه قرار می گیرد. علاوه بر این آنها:

  • بهبود معماری سایت
  • لینک سازی داخلی را بهینه کنید
  • ترافیک ارگانیک را افزایش دهید
  • بهبود رتبه ها

به آن به عنوان ایجاد یک هاب / اسپیک یا ستون فکر کنید page مدل، جایی که هاب به عنوان اصلی عمل می کند page، و پره ها یا موضوعات فرعی از آن منشعب می شوند.

برای ایجاد لیستی از خوشه‌های کلیدواژه گروه‌بندی شده بر اساس موضوعات فرعی در جایگاه خود، این مراحل را دنبال کنید:

  1. ابزار تحقیق کلمات کلیدی Surfer را باز کنید
  2. کلمه کلیدی و کشور مورد نظر خود را وارد کنید
  3. کلیک ایجاد تحقیق کلمات کلیدی

فهرستی از موضوعات فرعی و خوشه های مرتبط به شما ارائه می شود که می توانید برای وبلاگ خود ایجاد کنید. هدف جستجو، حجم جستجوی ماهانه و دشواری کلمه کلیدی برای هر خوشه نمایش داده می شود.

به عنوان مثال، 65 خوشه برای “واقعیت افزوده” وجود دارد.

12 نکته وبلاگ نویسی برای نویسندگان محتوا

استفاده از ابزارهای وبلاگ نویسی مولد هوش مصنوعی مانند Surfer AI می تواند به شما در ایجاد پیش نویس نسخه اول مقالات در مقیاس کمک کند.

انجام این کار به شما امکان می دهد بیشتر تمرکز کنید روی جنبه های استراتژیک ایجاد محتوا و تضمین می کند که مراکز شما به طور مداوم محتوای با کیفیت و ارزشمند ارائه می دهند.

بی توجهی به هاب های محتوا یکی از رایج ترین اشتباهات وبلاگ نویسی است که مبتدیان مرتکب می شوند. وبلاگ خود را به عنوان یک کتاب در نظر بگیرید که باید ارزش خود را با پوشش دادن هر فصل با جزئیات کافی نشان دهد.

7. مخاطبان هدف خود را درگیر کنید

برای مجذوب کردن خوانندگان، به طور منظم محتوای استثنایی ایجاد کنید که توجه آنها را جلب کند و وفاداری را تقویت کند.

سرعت محتوای خود را حفظ کنید تا خوانندگان (و گوگل) را علاقه مند نگه دارید.

تازگی محتوا به عنوان یک عامل رتبه بندی در نظر گرفته می شود. بنابراین شانس بیشتری در رتبه بندی با تولید محتوای ثابت و به روز خواهید داشت.

  • Google Trends را زیر نظر بگیرید تا موضوعات فعلی را که به افراد در جایگاه شما علاقه مند است شناسایی کنید. گنجاندن این موضوعات می تواند تضمین کند که وبلاگ شما مرتبط باقی می ماند و مخاطبان بیشتری را جذب می کند.
  • با کاوش در دیدگاه‌های تازه، رویکردهای غیرمتعارف، یا موارد فرعی دست‌نخورده، چشم‌اندازی منحصربه‌فرد ارائه دهید. این موضوع محتوای شما را از دیگران متمایز می کند و آن را برای خوانندگان جذاب تر می کند.
  • مطالعات موردی در جذب مخاطبان شما بسیار موثر است. برای افزایش اعتبار و کمک به خوانندگان در ارتباط با اطلاعات، مثال های واقعی و داستان های موفقیت را به اشتراک بگذارید.
    بینش عملی و نشان دادن تخصص شما از طریق مطالعات موردی ارزشمند است.
  • تجارب شخصی و ورودی متخصص قدرت زیادی دارند. اشتراک‌گذاری داستان‌های خود، ارتباط عمیق‌تری با مخاطبانتان برقرار می‌کند.
    انجام مصاحبه یا جستجوی نظرات کارشناسان صنعت، بینش های ارزشمندی را اضافه می کند و اعتبار و تعامل محتوای شما را افزایش می دهد.
  • در نهایت، تعامل و گفتگو با خوانندگان را تشویق کنید. درخواست‌های فراخوان برای اقدام را بگنجانید و از آنها دعوت کنید تا افکار و تجربیات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارند.
    به نظرات آنها پاسخ دهید و در بحث های معنادار شرکت کنید. این حس اجتماعی را تقویت می کند، مخاطبان شما را درگیر می کند و برای بیشتر باز می گردند.

ابزارهایی مانند Google Analytics می‌توانند به شما در ردیابی تعامل با معیارهایی مانند مدت زمان جلسه، میانگین کمک کنند page روی زمان و عمق پیمایش

یک سبک نوشتاری و ارائه موثر اتخاذ کنید

  • برای اینکه خوانندگان خود را درگیر خود نگه دارید، سبک نوشتاری محاوره ای را بپذیرید که شخصاً با آنها ارتباط برقرار می کند.
  • با لحنی دوستانه و مرتبط بنویسید، با استفاده از زبان روزمره و اجتناب از اصطلاحات خاص.
  • با استفاده از پاراگراف های قابل هضم و جملات مختصر از خوانایی اطمینان حاصل کنید. از ساختارهای پیچیده اجتناب کنید، به خوانندگان اجازه می دهد پست شما را به راحتی اسکن و درک کنند.
  • عناصر چندرسانه‌ای مانند تصاویر، ویدیوها یا اینفوگرافیک‌های مناسب را برای افزایش جذابیت محتوای خود و انتقال مؤثر اطلاعات در نظر بگیرید.
  • تیترهای جذابی بسازید که از کلمات قدرتمند، سؤالات جذاب یا ایجاد حس فوریت استفاده می کنند. سرفصل ها را برای نرخ کلیک بهینه کنید روی SERP ها
  • آنها را واضح، مختصر و مشخص بیان کنید، از جمله مزیت یا قولی که خوانندگان را ترغیب به کلیک کردن و کسب اطلاعات بیشتر کند.

8. محتوای خود را تبلیغ کنید

ایجاد پست های وبلاگ فوق العاده کافی نیست. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که آنها به مخاطبان بیشتری دسترسی دارند. این یکی از اشتباهاتی است که اغلب در وبلاگ نویسی نادیده گرفته می شود.

اگر مجبور بودید فقط 3 نکته وبلاگ نویسی را انتخاب کنید، تبلیغ محتوا باید باشد روی آن لیست

در واقع، داشتن یک برنامه تبلیغاتی تمرین خوبی است روی تقویم تحریریه شما نیز

تبلیغ محتوا مهم است، زیرا انتشار یک پست وبلاگ به طور خودکار خوانندگان را جذب نمی کند. با فراوانی محتوای آنلاین، باید به طور فعال پست های خود را تبلیغ کنید تا برجسته شوید. کمک می کند تا:

  • افزایش دید
  • ترافیک را هدایت کنید
  • مخاطبان خود را افزایش دهید

بیایید برخی از استراتژی های موثر ارتقاء محتوا را برای پیاده سازی بررسی کنیم.

یک استراتژی این است که جمع‌بندی محتوا ایجاد کنید و با افراد یا برندهایی که در پست‌هایتان ذکر شده‌اند ارتباط برقرار کنید. این می‌تواند ارتباطات را تقویت کند، اشتراک‌گذاری را تشویق کند و دسترسی شما را افزایش دهد زیرا محتوای شما را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارند.

با مراجعه به وب سایت ها یا وبلاگ های مرتبط، به دنبال فرصت هایی برای به دست آوردن بک لینک های با کیفیت بالا باشید. ارائه محتوای خود به عنوان یک منبع باعث افزایش ترافیک ارجاع شده و رتبه بندی موتورهای جستجو را بهبود می بخشد، زیرا بک لینک ها اعتبار و اعتبار را نشان می دهند.

علاوه بر این، وبلاگ نویسی مهمان را در نظر بگیرید. پست های مهمان با کیفیت بالا را برای وبلاگ های دیگر در جایگاه خود بنویسید، از جمله پیوند بازگشت به وبلاگ خود. این کار محتوای شما را در معرض مخاطبان جدید قرار می دهد و بک لینک هایی برای مزایای سئو ایجاد می کند.

مشارکت ها نقش مهمی در ارتقای محتوا دارند. با اینفلوئنسرها، وبلاگ نویسان در جایگاه خود یا برندهای مکمل همکاری کنید.

محتوای مشترک ایجاد کنید یا پست های یکدیگر را به صورت متقابل تبلیغ کنید. با استفاده از مخاطبان یکدیگر، می توانید به میزان قابل توجهی دسترسی را افزایش دهید و خوانندگان جدیدی را جذب کنید.

از حساب های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محتوای خود استفاده کنید. قطعات، نقل قول ها یا تصاویری از پست های وبلاگ خود را به اشتراک بگذارید روی توییتر، فیسبوک، اینستاگرام یا لینکدین.

با فالوورها درگیر شوید، در انجمن‌های مرتبط شرکت کنید و از هشتگ‌های مرتبط برای گسترش دسترسی و ایجاد علاقه استفاده کنید.

و از بازاریابی ایمیلی غافل نشوید.

یک لیست ایمیل بسازید و به طور منظم خبرنامه ها یا به روز رسانی هایی را با آخرین پست های وبلاگ خود ارسال کنید.

9. یک لیست ایمیل ایجاد کنید

لیستی از مشترکین ایمیل به شما یک خط ارتباط مستقیم با مخاطبانتان می دهد.

برخلاف الگوریتم‌های رسانه‌های اجتماعی که می‌توانند پست‌های شما را از دید فالوورهایتان پنهان کنند، ایمیل‌ها مستقیماً وارد صندوق ورودی مشترکان شما می‌شوند.

این بدان معنی است که شما شانس بیشتری برای رسیدن به آنها و جلب توجه آنها دارید.

ایجاد یک لیست ایمیل موثر با ارائه چیزی ارزشمند در ازای آدرس ایمیل خوانندگان شما شروع می شود.

به آن آهنربای سربی می گویند.

این می تواند یک کتاب الکترونیکی رایگان، یک منبع قابل چاپ یا حتی یک تخفیف انحصاری باشد. نکته کلیدی این است که چیزی را ارائه دهید که مخاطب شما آن را مفید و مرتبط بداند.

اگرچه ایجاد یک لیست ایمیل برای اکثر افراد بازاریابی محتوا یک مهارت جدید است، اما می تواند باعث شروع محتوای وبلاگ شما شود.

وقتی مردم را پیدا کردید روی فهرست شما، مهم است که مشترکین خود را پرورش دهید. به‌روزرسانی‌های منظم، محتوای انحصاری و پیام‌های شخصی‌شده را برای آنها ارسال کنید.

از حمایت آنها قدردانی کنید. ایجاد رابطه با مشترکین شما، آنها را درگیر و مشتاق شنیدن از شما نگه می دارد.

حفظ تعامل برای موفقیت لیست ایمیل شما حیاتی است. مطمئن شوید که به‌طور منظم خبرنامه‌ها یا به‌روزرسانی‌ها را ارسال می‌کنید، اما مشترکان خود را با ایمیل‌های بیش از حد بارگذاری نکنید.

تعادل برقرار کنید و محتوای خود را جالب، آموزنده و ارزشمند نگه دارید.

10. محتوای پست وبلاگ قدیمی را دوباره مرور کنید

همه ما تا به حال می دانیم که گوگل محتوای تازه را دوست دارد، درست است؟ پس چرا پست‌های قدیمی‌تر وبلاگ را برای حفظ ارتباط و دقت آنها دوباره مرور نمی‌کنید؟

با گذشت زمان همه چیز تغییر می کند. اطلاعات به روز می شوند، روندها تغییر می کنند و بینش های جدید ظاهر می شود.

با مرور مجدد پست های قدیمی خود، این فرصت را دارید که اطمینان حاصل کنید که محتوای شما برای خوانندگان شما به روز و ارزشمند است.

بنابراین، چگونه پست های قدیمی خود را به روز می کنید؟

اولین قدم این است که به صورت دوره ای محتوای خود را بررسی کنید و هرگونه اطلاعات یا مرجع قدیمی را شناسایی کنید. به دنبال آمار، حقایق یا نمونه هایی باشید که ممکن است در طول زمان تغییر کرده باشند.

آنها را با جدیدترین و دقیق ترین اطلاعات موجود به روز کنید. این نه تنها کیفیت محتوای شما را بهبود می بخشد، بلکه اعتبار شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد نیز افزایش می دهد.

وقتی صحبت از بهبود محتوای شما می شود، بازخورد کلیدی است.

برای گوش دادن به نظرات خوانندگان و توجه به نظرات و پیشنهادات آنها وقت بگذارید.

آنها ممکن است به مناطقی اشاره کنند که پست های قدیمی شما نیاز به بهبود یا شفاف سازی دارند.

علاوه بر این، با استفاده از ابزاری مانند Google Analytics و Search Console به تجزیه و تحلیل خود بپردازید تا ببینید کدام پست‌ها عملکرد خوبی دارند و کدام یک می‌توانند از تقویت کمی استفاده کنند. این داده‌ها شما را راهنمایی می‌کند تا تصمیم بگیرید کدام پست‌ها را برای به‌روزرسانی اولویت‌بندی کنید.

استراتژی دیگر این است که محتوای قدیمی خود را با افزودن بینش ها، مثال ها یا مطالعات موردی جدید تقویت کنید. این یک دیدگاه تازه را ارائه می دهد و پست های شما را برای خوانندگان ارزشمندتر می کند.

و بهینه سازی پست های خود را با ترکیب کلمات کلیدی مرتبط و به روز رسانی متا تگ های خود در نظر بگیرید. گزارش حسابرسی Surfer به شما در این امر کمک می کند.

این باعث می‌شود که محتوای تازه‌شده شما در رتبه‌بندی بالاتر در SERP قرار بگیرد.

11. دامنه جذابی را انتخاب کنید

انتخاب نام دامنه مناسب برای شناخت برند در فضای دیجیتال شلوغ ضروری است. یک نام دامنه جذاب به شما کمک می کند تا از بقیه متمایز شوید.

چه چیزی یک نام دامنه را جذاب می کند؟

اول، به یاد آوردن آن باید آسان باشد.

نام‌های کوتاه و جذابی مانند «Fitbit» یا «Doordash» بدون هیچ زحمتی در ذهن مردم می‌ماند. نام دامنه شما باید فوراً به یاد ماندنی باشد و بازدیدکنندگان را ترغیب کند که بدون زحمت وبلاگ شما را پیدا کنند و دوباره از آن بازدید کنند.

نام دامنه جذاب همچنین به شناخت برند کمک می کند.

همانطور که مردم به طور مکرر با دامنه شما روبرو می شوند، با محتوا، ارزش ها و سبک شما مرتبط می شود.

این باعث ایجاد اعتماد و وفاداری در بین مخاطبان شما می شود.

برای مزیت سئو، کلمه کلیدی اصلی خود را در نام دامنه خود بگنجانید.

در حالی که هر گونه تاثیر مستقیم سئو کاهش یافته است، داشتن یک کلمه کلیدی مناسب می تواند به طور غیرمستقیم برای رتبه بندی جستجوی شما مفید باشد. یک موتور جستجو می تواند تمرکز وبلاگ شما را جلب کند و به طور بالقوه رتبه بندی آن کلمه کلیدی خاص را بهبود بخشد.

به عنوان مثال، اگر طاقچه شما دستور العمل های سالم است، یک نام دامنه با “دستور پخت” می تواند ارتباط را نشان دهد. نام دامنه شما می تواند “myveganrecipes.com” باشد.

هنگام طوفان فکری، منحصر به فرد بودن را هدف بگیرید. برای نامی تلاش کنید که از جایگزین های عمومی متمایز باشد. همچنین می توانید از مولدهای نام دامنه رایگان از شرکت هایی مانند Shopify یا GoDaddy استفاده کنید.

خلاق باشید، با کلمات بازی کنید و به دنبال اصالت باشید. از نام‌های طولانی و پیچیده‌ای که تایپ یا به خاطر سپردن آن‌ها چالش برانگیز است، خودداری کنید. سادگی و مختصر بودن را انتخاب کنید.

12. از یک CMS با کاربری آسان استفاده کنید

اگر به دنبال ایجاد و نگهداری وب سایت خود هستید، یک سیستم مدیریت محتوای آسان (CMS) مانند وردپرس را انتخاب کنید.

انتخاب بهترین پلت فرم وبلاگ نویسی ممکن است یک نکته واضح به نظر برسد، اما اغلب توسط متخصصان بازاریابی محتوا نادیده گرفته می شود.

مدت زمانی که صرف ویرایش و بهینه سازی محتوای وبلاگ خود می کنید، این تصمیم را در سفر وبلاگ نویسی شما بسیار مهم می کند.

به من اعتماد کنید، طراحی و مدیریت وبلاگ شما را بسیار آسان تر می کند! سپس می توانید تمرکز کنید روی آنچه واقعا مهم است ایجاد محتوای شگفت انگیز است.

هنگام انتخاب یک پلت فرم وبلاگ نویسی، سادگی کلیدی است. شما نمی خواهید درگیر جنبه های فنی مدیریت وب سایت شوید.

به دنبال ویژگی های زیر باشید:

دوستی SEO: بهینه سازی موتور جستجو برای هدایت ترافیک جستجوی ارگانیک به وبلاگ شما کلیدی است. شما به یک CMS با ابزارها و ویژگی های داخلی نیاز دارید که به بهینه سازی محتوای شما کمک می کند، مانند متا تگ های قابل تنظیم، URL های تمیز و نقشه های سایت XML.

این موارد به وبلاگ شما شانس بیشتری برای رتبه بندی بالاتر در نتایج موتورهای جستجو می دهد و در نهایت باعث افزایش دید و خوانندگان شما می شود.

در دسترس بودن افزونه ها: برای گسترش عملکرد وب سایت خود، پلتفرم های CMS مانند وردپرس کتابخانه وسیعی از افزونه ها را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد ویژگی هایی مانند یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی، فرم های تماس، قابلیت های تجارت الکترونیک و موارد دیگر را اضافه کنید.

شما به راحتی می توانید عملکرد وبلاگ وردپرس خود را بدون نیاز به نوشتن هیچ کدی افزایش دهید.

یک جامعه حمایتی پر رونق: خواه در مورد سفارشی کردن موضوع خود، عیب‌یابی یک مشکل یا صرفاً به مشاوره نیاز داشته باشید روی برای بهبود وبلاگ خود، انجمن‌های آنلاین، آموزش‌ها و انجمن‌های بی‌شماری برای کمک به کاربران وردپرس اختصاص داده شده‌اند.

در مورد انتخاب موضوع برای استفاده، مطمئن شوید که سبک و سریع باشد تا تاثیر منفی بر سرعت وب سایت شما نداشته باشد.

خوراکی های کلیدی

  • موقعیت مناسب، جایگاه – جایگاهی را انتخاب کنید که با علایق و اهداف شما همسو باشد و در عین حال سودآوری، پتانسیل رشد و فرصت های کسب درآمد را در نظر بگیرید.
    یک نام دامنه جذاب را برای افزایش یادآوری برند و ایجاد حضور آنلاین قوی انتخاب کنید. از یک CMS مناسب SEO مانند وردپرس استفاده کنید. این دارای طیف گسترده ای از پلاگین ها برای افزایش عملکرد و یک جامعه پشتیبانی فعال است.
  • کلید واژه ها – هنگام انتخاب کلمات کلیدی و موضوعاتی که می توانید در پست های وبلاگ خود رتبه بندی کنید، این چهار عامل را در نظر بگیرید: دشواری کلمه کلیدی، هدف جستجو، پتانسیل تجاری و حجم جستجو.
    موضوعات موفق رقبای خود را شناسایی کنید و چرخش خود را قرار دهید روی آنها را
  • محتوا – محتوایی ایجاد کنید که با هدف جستجوی کاربران مطابقت داشته باشد، خواه ارائه اطلاعات، کمک به ناوبری، تسهیل تراکنش ها یا کمک به تحقیق باشد. process.
    هاب های محتوایی بسازید که تمام جنبه های مرتبط با موضوع را پوشش دهد. این موضوع اعتبار موضوعی شما را ایجاد می کند و منابع جامعی را برای خوانندگان شما فراهم می کند.
    و به یاد داشته باشید، هوش مصنوعی می تواند یک متحد ارزشمند در مقیاس سازی تولید محتوای شما باشد.
  • نامزدی – از Google Trends استفاده کنید، دیدگاهی منحصر به فرد ارائه دهید، از مطالعات موردی استفاده کنید، تجربیات شخصی خود را به اشتراک بگذارید، و تعامل را برای ایجاد محتوای جذاب و ایجاد یک مخاطب وفادار تشویق کنید.
    سبک نوشتاری مکالمه ای را برای خواندن پست های خود انتخاب کنید و برای جذاب تر کردن وبلاگ خود، تیترهای قانع کننده ایجاد کنید.
  • ترویج – ارتقای محتوا به اندازه تولید محتوا اهمیت دارد. به طور فعال محتوای خود را از طریق کانال های مختلف تبلیغ کنید تا دیده شدن را افزایش دهید، خوانندگان جدید جذب کنید و رشد طولانی مدت وبلاگ خود را تقویت کنید.
    یک لیست ایمیل برای ایجاد یک خط ارتباط مستقیم با مخاطبان خود، پرورش روابط و حفظ تعامل ایجاد کنید.
  • دوباره بازدید کنید – به طور دوره ای محتوای قدیمی را مرور کنید تا وبلاگ خود را بهینه، مرتبط و دقیق نگه دارید. بر-page بهینه سازی شما page عنوان، تگ‌های هدر، ساختار URL و داده‌های متا به موتورهای جستجو درک بهتری از زمینه محتوای شما می‌دهد.
    این می تواند به بهبود دید و افزایش ترافیک ارگانیک کمک کند. به طور خاص، کار روی مقالاتی که می توانید از دومی فشار دهید page به اولی page.

نتیجه

و شما آن را دارید—12 نکته ارزشمند وبلاگ نویسی برای نویسندگان محتوا مانند شما!

ما زمینه‌های زیادی را پوشش داده‌ایم، از یافتن جایگاه سودآور شما گرفته تا ایجاد سرفصل‌های جذاب و درگیر کردن مخاطبان شما.

به یاد داشته باشید، وبلاگ نویسی همه چیز در مورد ایجاد محتوای استثنایی و جذاب است که خوانندگان شما را مجذوب خود می کند.

در حین پیشرفت، همیشه برای آزمایش، یادگیری و اصلاح رویکرد خود باز بمانید روی سفر وبلاگ نویسی شما حالا برو بیرون و شروع کن به نوشتن!



منتشر شده در 1403-03-08 00:05:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید