وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

دانشکده فنی از اعضای هیئت علمی جدید استقبال می کند

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 6 دقیقه


دانشکده مهندسی از 15 عضو هیئت علمی جدید در شش بخش دانشگاهی خود استقبال می کند. این گروه جدید از اعضای هیئت علمی، که به تازگی نقش خود را در MIT آغاز کرده اند یا در سال آینده شروع به کار خواهند کرد، در طیف متنوعی از رشته ها تحقیق می کنند.

بسیاری از این دانشکده های جدید در تحقیقاتی که با حوزه های متعددی تلاقی می کنند، تخصص دارند. علاوه بر موقعیت‌هایی در دانشکده مهندسی، تعدادی از این دانشکده‌ها در سایر واحدها در سراسر MIT موقعیت دارند. اعضای هیئت علمی با انتصاب در بخش مهندسی برق و علوم کامپیوتر (EECS) به دانشکده مهندسی و کالج محاسباتی استفان آ. شوارتزمن MIT گزارش می دهند. امسال، اعضای هیئت علمی جدید نیز انتصابات مشترکی بین دانشکده فنی و مهندسی و دانشکده علوم انسانی، هنر و علوم اجتماعی و دانشکده علوم دارند.

آنانتا چاندراکاسان، مدیر ارشد نوآوری و استراتژی، رئیس بخش مهندسی و پروفسور وانوار بوش، استاد مهندسی برق و علوم کامپیوتر، می‌گوید: «خوشحالم که از این گروه از اساتید با استعداد جدید در دانشکده مهندسی استقبال می‌کنم. “من به ویژه از رویکرد بین رشته ای بسیاری از این هیئت علمی جدید در تحقیقات خود شگفت زده شده ام. آنها در زمینه‌هایی کار می‌کنند که می‌توانند تأثیر فوق‌العاده‌ای داشته باشند. من مشتاقانه منتظر رشد آنها به عنوان محقق و مربی هستم.»

دانشکده های جدید مهندسی عبارتند از:

استیون بیتس او در سپتامبر 1402 به عنوان استادیار به گروه مهندسی برق و علوم کامپیوتر پیوست. او همچنین عضو آزمایشگاه سیستم های اطلاعات و تصمیم گیری (LIDS) است. بیتس از داده ها و هوش مصنوعی برای تصمیم گیری قابل اعتماد در صورت عدم اطمینان استفاده می کند. به ویژه، او ابزارهایی را برای استنتاج آماری با مدل‌های هوش مصنوعی، داده‌های تحت تأثیر رفتار استراتژیک و تنظیمات با تغییر توزیع توسعه می‌دهد. بیتس نیز کار می کند روی کاربرد در علوم زیستی و پایداری او قبلاً به عنوان فوق دکترا در بخش های آمار و EECS در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی (UC Berkeley) کار می کرد. بیتس مدرک لیسانس آمار و ریاضیات را در دانشگاه هاروارد و دکترا از دانشگاه استنفورد دریافت کرد.

ابیگیل بودنر در ژانویه به گروه EECS و گروه علوم زمین، جو و سیاره به عنوان استادیار پیوست. او همچنین یکی از اعضای LIDS است. علایق تحقیقاتی Bodner شامل آب و هوا، اقیانوس شناسی فیزیکی، دینامیک سیالات ژئوفیزیکی و آشفتگی است. پیش از این، او به عنوان دانشجوی جوان سیمونز در موسسه علوم ریاضی کورانت در دانشگاه نیویورک کار می کرد. بودنر مدرک کارشناسی خود را در ژئوفیزیک و ریاضیات و کارشناسی ارشد ژئوفیزیک را از دانشگاه تل آویو و مدرک کارشناسی ارشد خود را در ریاضیات کاربردی و دکترا را از دانشگاه براون دریافت کرد.

آندریا بوبو ’17 به عنوان استادیار در ماه جولای به دپارتمان هوانوردی و فضانوردی خواهد پیوست. تحقیقات او در تقاطع رباتیک، مدل‌سازی ریاضی انسان و یادگیری عمیق قرار دارد. پیش از این، او یک دانشمند پژوهشی در مؤسسه هوش مصنوعی Boston Dynamics بود و تمرکز داشت روی چگونه روبات‌ها و انسان‌ها می‌توانند به طور مؤثر به بازنمایی مشترک وظایف خود برای تعاملات یکپارچه‌تر و مطمئن‌تر برسند. بوبو مدرک لیسانس علوم و مهندسی کامپیوتر از MIT و دکترا در مهندسی برق و علوم کامپیوتر از دانشگاه برکلی دریافت کرد.

سورج چیما با انتصاب مشترک در دپارتمان EECS به عنوان استادیار در ماه ژوئیه به دپارتمان علوم و مهندسی مواد می پیوندد. تحقیقات او مهندسی در مقیاس اتمی مواد الکترونیکی را برای مقابله با چالش‌های مربوط به مصرف انرژی، ذخیره‌سازی و تولید، با هدف میکروالکترونیک پایدارتر بررسی می‌کند. این فناوری‌های محاسباتی و انرژی را از طریق دستگاه‌های فروالکتریک یکپارچه در بر می‌گیرد. او قبلاً به عنوان فوق دکترا در دانشگاه برکلی کار می کرد. چیما مدرک لیسانس خود را در فیزیک کاربردی و ریاضیات کاربردی از دانشگاه کلمبیا و دکترای علوم و مهندسی مواد از دانشگاه برکلی دریافت کرد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  الگوریتم جدید بینش های با وضوح بالا را برای بینایی کامپیوتر باز می کند

سامانتا کودی در ماه جولای به عنوان استادیار به دپارتمان EECS می پیوندد. او همچنین عضو آزمایشگاه تحقیقات الکترونیک MIT خواهد بود. علایق تحقیقاتی او شامل مبدل های قدرت فوق متراکم که امکان ادغام انرژی های تجدیدپذیر را فراهم می کند، هواپیماهای الکتریکی هیبریدی و اکتشافات فضایی آینده است. برای فعال کردن مبدل‌های با کارایی بالا برای این کاربردهای حیاتی، تحقیقات او متمرکز است روی بهینه سازی، طراحی و کنترل مبدل های سوئیچ خازن هیبریدی. کودی مدرک لیسانس مهندسی برق و ریاضیات را از دانشگاه متدیست جنوبی و مدرک کارشناسی ارشد و دکترا را در مهندسی برق و علوم کامپیوتر از دانشگاه برکلی دریافت کرد.

میچل گوردون در ماه جولای به عنوان استادیار به دپارتمان EECS ملحق خواهد شد. او همچنین عضو آزمایشگاه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی MIT خواهد بود. گوردون در تحقیقات خود سیستم‌های تعاملی و رویکردهای ارزیابی را طراحی می‌کند که اصول تعامل انسان و رایانه را با واقعیت‌های یادگیری ماشین پیوند می‌دهد. او در حال حاضر به عنوان فوق دکترا در دانشگاه واشنگتن کار می کند. گوردون مدرک لیسانس خود را از دانشگاه روچستر و کارشناسی ارشد و دکترا را از دانشگاه استنفورد دریافت کرد که همگی در علوم کامپیوتر بودند.

Kaiming He در فوریه به عنوان دانشیار به دپارتمان EECS پیوست. او همچنین عضو آزمایشگاه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی MIT (CSAIL) خواهد بود. علایق تحقیقاتی او طیف وسیعی از موضوعات را در بینایی کامپیوتر و یادگیری عمیق پوشش می دهد. او در حال حاضر متمرکز است روی ساخت مدل‌های کامپیوتری که می‌توانند بازنمایی‌ها را بیاموزند و هوش را از دنیای پیچیده و برای آن توسعه دهند. در دراز مدت، او امیدوار است که با هوش مصنوعی بهبود یافته، هوش انسانی را تقویت کند. قبل از پیوستن به MIT، او یک دانشمند محقق در فیس بوک AI بود. او مدرک لیسانس خود را از دانشگاه Tsinghua و دکترای خود را از دانشگاه چینی هنگ کنگ دریافت کرد.

آنا هوانگ SM ’08 در ماه سپتامبر به بخش های EECS و موسیقی و هنرهای تئاتر به عنوان استادیار خواهد پیوست. او به توسعه برنامه نویسی فارغ التحصیل کمک خواهد کرد روی تکنولوژی موسیقی پیش از این، او هشت سال را با Magenta در Google Brain و DeepMind گذراند و تلاش‌ها را در زمینه مدل‌سازی مولد، یادگیری تقویتی و تعامل انسان و رایانه برای حمایت از مشارکت انسان و هوش مصنوعی در ساخت موسیقی رهبری کرد. او خالق Music Transformer و Coconet است (که Google Doodle باخ را تقویت کرد). او داور و سازمان دهنده مسابقه آهنگ هوش مصنوعی بود. آنا دارای کرسی CIFAR AI کانادا در Mila، BM در آهنگسازی، و لیسانس در علوم کامپیوتر از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، کارشناسی ارشد از آزمایشگاه رسانه MIT، و دکترا از دانشگاه هاروارد است.

یائل کالایی PhD ’06 به عنوان استاد در ماه سپتامبر به بخش EECS خواهد پیوست. او همچنین عضو CSAIL است. علایق تحقیقاتی او شامل رمزنگاری، تئوری محاسبات و امنیت و حریم خصوصی است. کالای در حال حاضر تمرکز دارد روی هم کاربردهای نظری و هم در دنیای واقعی رمزنگاری، از جمله کار روی شواهد غیر تعاملی مختصر و به راحتی قابل تأیید. او مدرک لیسانس خود را از دانشگاه عبری اورشلیم، مدرک کارشناسی ارشد را در مؤسسه علوم ویزمن و مدرک دکترا را از MIT دریافت کرد.

سندهیل ملایناتان در ماه ژوئیه به بخش های EECS و اقتصاد به عنوان استاد خواهد پیوست. تحقیقات او از یادگیری ماشینی برای درک مشکلات پیچیده در رفتار انسانی، سیاست اجتماعی و پزشکی استفاده می کند. پیش از این، مولیناتان پنج سال را در MIT گذراند و سپس در سال 2004 به دانشکده هاروارد پیوست و سپس در سال 2018 به دانشگاه شیکاگو پیوست. او مدرک کارشناسی خود را در علوم کامپیوتر، ریاضیات و اقتصاد از دانشگاه کرنل و دکترای خود را از دانشگاه هاروارد دریافت کرد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  تکنیکی برای ربات های چند منظوره موثرتر

الکس ریوز با عضویت اصلی در موسسه Broad MIT و هاروارد به عنوان استادیار در ماه سپتامبر به دپارتمان EECS خواهد پیوست. ریوز در تحقیقات خود متمرکز است روی هوش مصنوعی برای درک علمی، کشف و طراحی برای زیست شناسی. ریوز با متا به عنوان یک دانشجوی فارغ التحصیل دانشگاه نیویورک کار کرد و در آنجا تیم مدلسازی مقیاس تکاملی را تأسیس کرد و رهبری کرد که مدل‌های زبان بزرگی را برای پروتئین‌ها ایجاد کرد. ریوز مدرک کارشناسی خود را در فلسفه و زیست شناسی از دانشگاه ییل دریافت کرد و در حال تکمیل دکترای خود در علوم کامپیوتر در دانشگاه نیویورک است.

سونگو شین در ماه جولای به عنوان استادیار به گروه مهندسی شیمی می پیوندد. علایق تحقیقاتی او شامل تئوری کنترل، الگوریتم‌های بهینه‌سازی، محاسبات با کارایی بالا و کاربردهای آنها در تصمیم‌گیری در سیستم‌های پیچیده، مانند زیرساخت‌های انرژی است. شین یک فوق دکترا در بخش ریاضیات و علوم کامپیوتر در آزمایشگاه ملی آرگون است. او مدرک لیسانس ریاضیات و مهندسی شیمی را از دانشگاه ملی سئول و دکترای مهندسی شیمی را از دانشگاه ویسکانسین مدیسون دریافت کرد.

جسیکا استارک در ژانویه به عنوان استادیار به گروه مهندسی بیولوژیک پیوست. استارک در تحقیقات خود در حال توسعه فناوری هایی است تا پتانسیل تا حد زیادی استفاده نشده قندهای سطح سلولی به نام گلیکان را برای کشف ایمونولوژیک و ایمونوتراپی درک کند. پیش از این، استارک فوق دکترای انجمن سرطان آمریکا در دانشگاه استنفورد بود. او مدرک لیسانس مهندسی شیمی و بیومولکولی از دانشگاه کرنل و دکترای مهندسی شیمی و بیولوژیکی در دانشگاه نورث وسترن گرفت.

توماس جان “تی جی” والین در ژانویه به عنوان استادیار به گروه علوم و مهندسی مواد پیوست. به عنوان یک محقق، علایق والین در تولید پیشرفته مواد نرم کاربردی، با تاکید روی فناوری‌های پوشیدنی نرم و کاربردهای آن در رابط‌های انسان و رایانه پیش از این، او یک دانشمند محقق در تحقیقات آزمایشگاه های واقعیت متا بود که در تیم تعامل لمسی آنها کار می کرد. والین مدرک لیسانس فیزیک و شیمی را از کالج ویلیام و مری و کارشناسی ارشد و دکترا را در رشته علوم و مهندسی مواد از دانشگاه کرنل دریافت کرد.

گیوله زردینی در سپتامبر به عنوان استادیار به گروه مهندسی عمران و محیط زیست پیوست. او همچنین به LIDS و موسسه داده ها، سیستم ها و جامعه خواهد پیوست. با توجه به چالش‌های اجتماعی، علایق تحقیقاتی زردینی شامل طراحی مشترک سیستم‌های فنی اجتماعی، ترکیب در مهندسی، نظریه دسته‌بندی کاربردی، تصمیم‌گیری و کنترل، بهینه‌سازی و نظریه بازی، با کاربردهای حیاتی جامعه برای سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند، استقلال، و شبکه‌های پیچیده است. و زیرساخت ها او مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خود را در رشته مهندسی مکانیک با گرایش دریافت کرد روی روباتیک، سیستم ها و کنترل از ETH زوریخ، و مدتی را در MIT، دانشگاه استنفورد و موشنال گذراند.


منبع: https://news.mit.edu/1403/school-engineering-welcomes-new-faculty-0523

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1403-05-25 05:49:08

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید