وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

اریک ایوانز مدال وزارت دفاع را برای خدمات عمومی برجسته دریافت کرد

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


در 31 مه، افسر ارشد فناوری وزارت دفاع ایالات متحده، معاون وزیر دفاع در امور تحقیقات و مهندسی، هایدی شیو، مدال وزارت دفاع (DoD) را برای خدمات عمومی ممتاز به اریک ایوانز اهدا کرد. این جایزه بالاترین افتخاری است که وزیر دفاع به شهروندان خصوصی برای خدمات قابل توجه آنها به وزارت دفاع اعطا می کند. ایوانز برای رهبری خود به عنوان مدیر آزمایشگاه MIT لینکلن و به عنوان معاون و رئیس هیئت علمی دفاعی (DSB) انتخاب شد.

شیو در سخنان خود در مراسم 31 می که در آزمایشگاه برگزار شد، گفت: “من در سه سال گذشته با اریک به خوبی آشنا شدم و از رهبری، فعال بودن، بینش، هوش و فروتنی او بسیار قدردانی می کنم.” اریک تمایل و توانایی برای رویارویی و حل دشوارترین مشکلات امنیت ملی را دارد. خدمات عمومی برجسته او همچنان تأثیرات ارزشمندی خواهد داشت. روی وزارت و ملت برای دهه های آینده.”

ایوانز در طول مدت تصدی خود در هر دو نقش در بیش از یک دهه، روابطی را در بالاترین سطوح در وزارت دفاع ایجاد کرده است. از زمانی که در سال 2006 به عنوان مدیر آزمایشگاه مشغول به کار شد، به هشت وزیر دفاع و هفت معاون وزیر دفاع مشاوره داده است. تحت رهبری او، این آزمایشگاه قابلیت های پیشرفته ای را برای امنیت ملی در طیف گسترده ای از حوزه های فناوری، از جمله امنیت سایبری، نظارت بر فضا، دفاع زیستی، هوش مصنوعی، ارتباطات لیزری و محاسبات کوانتومی ارائه کرد.

ایوانز اطمینان حاصل کرد که این آزمایشگاه نه تنها به اولویت های وزارت دفاع موجود، بلکه تهدیدهای نوظهور و آتی نیز رسیدگی می کند. او نیاز به ایجاد سه بخش فنی جدید را که شامل امنیت سایبری و علوم اطلاعات، حفاظت از میهن و بیوتکنولوژی و سیستم‌های انسانی می‌شد، پیش‌بینی کرد. وقتی همه‌گیری کووید-19 رخ داد، او به سرعت آزمایشگاه را برای کمک به واکنش ملی متمرکز کرد. برای اطمینان از رقابت پذیری ایالات متحده در یک چشم انداز دفاعی در حال توسعه، او از نوسازی محدوده های آزمایشی اصلی، از جمله سایت آزمایش ریگان که آزمایشگاه به عنوان مشاور علمی برای آن عمل می کند، حمایت کرد، و بودجه ای را برای تاسیسات جدید پیشرفته ای از جمله تامین کرد. به عنوان آزمایشگاه نیمه هادی مرکب – تسهیلات یکپارچه سازی میکروسیستم. او همچنین روابط خود را با دانشگاه MIT تقویت کرد روی همکاری های تحقیقاتی برای هدایت نوآوری و گسترش فرصت های آموزشی برای آماده سازی نسل بعدی نیروی کار وزارت دفاع STEM.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  راه اندازی پیشرفت به سمت محاسبات با سرعت نور را تسریع می کند

به موازات آن، ایوانز خدمت کرد روی DSB، هیئت پیشرو برای ارائه مشاوره علم و فناوری به رهبری ارشد وزارت دفاع. ایوانز از سال 2014 تا 2020 به عنوان نایب رئیس DSB و از سال 2020 به عنوان رئیس اداره خدمت کرد. در طول سال ها، ایوانز بیش از 30 مطالعه DSB را که مستقیماً برای وزارت دفاع اهمیت داشتند رهبری یا پشتیبانی کرد. مهم‌تر از همه، او یک کمیته فرعی دائمی گزینه‌های استراتژیک را راه‌اندازی کرد روی شناسایی سیستم ها و فناوری برای آماده سازی کشور برای نیازهای دفاعی آینده.

ایان ویتز، معاون پژوهشی MIT، گفت: «این مدال یک قدردانی فوق‌العاده و بسیار شایسته از کمک‌های اریک به MIT و امنیت ملی است.

با کناره گیری ایوانز از سمت خود به عنوان مدیر آزمایشگاه لینکلن روی 1 ژوئیه، او به یک استاد انتصاب عمل انتقال خواهد داد روی پردیس MIT و به تقویت روابط بین آزمایشگاه و پردیس MIT و همکاری با رهبران وزارت دفاع ادامه خواهد داد.


منبع: https://news.mit.edu/1403/eric-evans-receives-department-defense-medal-distinguished-public-service-0620

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1403-06-21 20:14:06

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید