وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

ملیسا چوی به عنوان مدیر آزمایشگاه MIT لینکلن انتخاب شد

0 10
زمان لازم برای مطالعه: 6 دقیقه


ملیسا چوی به عنوان مدیر بعدی آزمایشگاه MIT لینکلن انتخاب شده است که از 1 ژوئیه اجرایی می شود. در حال حاضر دستیار مدیر آزمایشگاه، چوی جانشین اریک ایوانز می شود که از سمت خود کناره گیری می کند. روی 30 ژوئن پس از 18 سال کارگردانی.

یان ویتز، معاون رئیس جمهور برای تحقیقات، امروز در نامه ای به اعضای هیئت علمی و کارکنان MIT، به فعالیت 25 ساله چوی در “رهبری فنی و مشاوره ای برجسته” چه در MIT و چه در خدمت به جامعه دفاعی اشاره کرد.

وایتز نوشت: «ملیسا وسعت فنی شگفت‌انگیزی و همچنین مهارت‌های رهبری و مدیریت عالی دارد، و یک چشم‌انداز استراتژیک قانع‌کننده برای آزمایشگاه ارائه کرده است. او یک رهبر متفکر و شهودی است که ارتباطات، همکاری، راهنمایی و توسعه حرفه‌ای را به عنوان پایه‌های یک فرهنگ سازمانی در اولویت قرار می‌دهد که دیدگاه او را برای تعالی در سطح آزمایشگاه در خدمت به ملت ارتقا می‌دهد.

انتصاب چوی فصل جدیدی را در تاریخ تاریخی لابراتوار لینکلن نشان می دهد که برای حفظ امنیت و امنیت کشور تلاش می کند. به عنوان یک مرکز تحقیق و توسعه با بودجه فدرال که توسط MIT برای وزارت دفاع اداره می شود، این آزمایشگاه چشم انداز مستقلی را در اختیار دولت قرار داده است. روی مسائل مهم علم و فناوری مورد علاقه ملی بیش از 70 سال است. این آزمایشگاه که در میان آزمایشگاه‌های ملی R&D متمایز است، در توسعه سیستم بلندمدت و نمایش سریع نمونه‌های اولیه عملیاتی برای محافظت و دفاع از کشور در برابر تهدیدات پیشرفته تخصص دارد. در کنار نقش آن در توسعه فناوری برای امنیت ملی، رابطه یکپارچه آزمایشگاه با جامعه پردیس MIT، مشارکت موثری را ممکن می‌سازد. روی تحقیق بنیادی، آموزش و توسعه نیروی کار در حوزه‌های حیاتی علم و فناوری.

سالی کورنبلوت، رئیس MIT، می‌گوید: «در زمان بی‌ثباتی بزرگ جهانی و تهدیدات به سرعت در حال تکامل، مأموریت آزمایشگاه لینکلن هرگز برای ملت مهم نبوده است. همچنین ضروری است که آزمایشگاه از فناوری‌های پیشرفته و با بودجه دولت برای حل مشکلات حیاتی در زمینه‌هایی از اکتشاف فضا گرفته تا تغییرات آب و هوایی استفاده کند. ملیسا چوی با عمق و وسعت تجربه، دید دقیق و سبک ساده خود اعتماد و احترام زیادی را در جوامع لینکلن و MIT به دست آورده است. با کناره گیری اریک ایوانز، ما نمی توانستیم جانشین بهتری بخواهیم.

چوی از سال 2019 به عنوان دستیار مدیر آزمایشگاه لینکلن با نظارت بر پنج بخش از 9 بخش فنی آزمایشگاه: بیوتکنولوژی و سیستم های انسانی، حفاظت از میهن و کنترل ترافیک هوایی، امنیت سایبری و علوم اطلاعات، سیستم های ارتباطی، و سیستم های ISR و تاکتیکی خدمت کرده است. چوی که عمیقاً با نیازهای جامعه دفاعی گسترده تر درگیر بود، به مدت شش سال خدمت کرد روی هیئت مشورتی علمی نیروی هوایی، با مدتی به عنوان معاون رئیس، و به کمیته مشورتی کاهش تهدید وزارت دفاع منصوب شد. او در حال حاضر عضو کمیته فرعی دائمی هیئت علمی دفاع ملی است روی کاهش تهدید.

چویی که تمام حرفه خود را به آزمایشگاه لینکلن اختصاص داده است، می گوید که دوره طولانی مسئولیت او نشان دهنده تعهد به کار و جامعه آزمایشگاه است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  نشان دادن یک نقطه عطف: مراسم تقدیم ساختمان جدید کالج محاسباتی MIT شوارتزمن را جشن می گیرد

چوی می‌گوید: «در طول حرفه‌ام، من خوش شانس بودم که افراد خلاق و با انگیزه فوق‌العاده‌ای برای همکاری با آنها در حل چالش‌های مهم امنیت ملی داشتم. ادامه کار با چنین تیم قوی و آزمایشگاهی به عنوان کارگردان یکی از هیجان انگیزترین جنبه های کار برای من است.

موفقیت از طریق همکاری

چوی در سال 1999 با مدرک دکترا در ریاضیات کاربردی به عنوان کارمند فنی به آزمایشگاه لینکلن آمد. هنگامی که او به سمت رهبری تیم های تحقیقاتی، از جمله گروه سیستم ها و تجزیه و تحلیل و سپس گروه سیستم های اپتیکال فعال پیشرفت کرد، چوی ارزش تجمیع تخصص را از محققان در سراسر آزمایشگاه آموخت.

من خیلی زود توانستم بین بسیاری از پروژه های مختلف جابجا شوم روی در حرفه من، از سیستم های رادار گرفته تا شبکه های حسگر. چون در آن زمان در هیچ یک از آن زمینه ها متخصص نبودم، یاد گرفتم که با متخصصان مختلف آزمایشگاه ارتباط برقرار کنم.» چوی می گوید.

چوی این طرز فکر را در تمام نقش‌هایش در آزمایشگاه حفظ کرد، از جمله به عنوان رئیس بخش حفاظت از میهن و کنترل ترافیک هوایی، که از سال‌های 2014 و 2019 رهبری آن را بر عهده داشت. در این نقش، او به گرد هم آوردن فناوری‌های متنوع و تخصص سیستم‌های انسانی برای ایجاد کمک کرد. گروه کمک های بشردوستانه و امداد در بلایای طبیعی از جمله دستاوردهای دیگر، این گروه پس از فصل طوفان 2017 که باعث سیل و ویرانی بی‌سابقه در مناطقی از تگزاس، فلوریدا، کارائیب و پورتوریکو شد، از FEMA و دیگر آژانس‌های واکنش اضطراری حمایت کرد.

چوی می‌گوید: «ما توانستیم به سرعت چندین فناوری را برای کمک به تلاش‌های بازیابی نمونه‌سازی کنیم و به کار ببریم. این یک مثال شگفت‌انگیز از این بود که چگونه می‌توانیم تمرکز امنیت ملی خود را بر سایر مشکلات مهم ملی اعمال کنیم.»

خارج از دستاوردهای فنی و مشاوره ای، چوی از طریق تعهدات خود به یک محل کار فراگیر، تأثیری در آزمایشگاه لینکلن گذاشته است. در سال 2020، او مطالعه “جلوگیری از تبعیض و آزار و اذیت و ترویج فرهنگ فراگیر” را در آزمایشگاه MIT لینکلن رهبری کرد. این کار بخشی از تعهد دیرینه به حمایت از همکاران در محل کار از طریق راهنمایی گسترده و مشارکت در گروه های منابع کارمند بود.

من از همان لحظه ای که به اینجا آمدم احساس تعلق به آزمایشگاه کردم و از آن زمان از حمایت رهبران، مربیان و مدافعان بهره مند شدم. بهبود سیستم‌های پشتیبانی برای من بسیار مهم است. “همه باید بتوانند احساس کنند که به آنها تعلق دارند و می توانند پیشرفت کنند.”

زمانی که همه‌گیری کووید-19 شیوع پیدا کرد، چوی به آزمایشگاه کمک کرد تا اختلالات را برطرف کند – با عملکردهای آن که ضروری تلقی می‌شد – که به گفته او چیزهای زیادی در مورد هدایت سختی‌ها به او آموخت.

چوی می‌گوید: «ما همیشه مسائل سخت را در آزمایشگاه حل می‌کنیم، اما پرتاب شدن به مشکلی که قبلاً هرگز ندیده بودیم، یک تجربه یادگیری بود. ما دیدیم که کل آزمایشگاه گرد هم آمدند، از رهبری گرفته تا هر یک از بخش‌ها و بخش‌ها.»

این هم افزایی همچنین به چوی کمک کرده است تا مشارکت های استراتژیک در داخل و خارج از آزمایشگاه برای ارتقای ماموریت خود ایجاد کند. طراحی روی چوی با دانش خود از قابلیت های آزمایشگاه و تاریخچه توسعه سیستم های تأثیرگذار برای ناسا و NOAA، اخیراً تشکیل یک دفتر فناوری و سیستم های فضایی مدنی جدید را رهبری کرد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  مطالعه: هنگام تخصیص منابع کمیاب با هوش مصنوعی، تصادفی‌سازی می‌تواند عدالت را بهبود بخشد

ما شاهد این همگرایی بین وزارت دفاع و ابتکارات فضایی غیرنظامی بودیم، مانند رفتن به ماه، مریخ و منطقه سیسلونار. [between the earth and moon] چوی توضیح می دهد که به طور کلی به یک تاکید بزرگ برای کل کشور تبدیل شده است. به نظر می رسید زمان خوبی برای ما باشد که این دو طرف را به هم نزدیک کنیم و نمونه کارهای ناسا خود را توسعه دهیم. این به ما فرصتی عالی برای همکاری با MIT به صورت مرکزی می دهد و با سایر مسیرهای استراتژیک ما ارتباط دارد.

ساختمان روی موفقیت

چوی بر این باور است که مسیر او از طریق رده های فنی آزمایشگاه لینکلن به او کمک می کند تا اکنون آن را هدایت کند.

چوی می‌گوید: «این تجربه به من دیدگاهی در مورد اینکه در سطوح مختلف آزمایشگاه چگونه است، می‌دهد. “من دیده ام که چه چیزی موثر بوده و چه چیزی موثر نیست، و از دیدگاه ها و سبک های مختلف رهبری یاد گرفته ام. رهبران قوی بسیار مهم هستند، اما مهم است که بدانیم بخش عمده ای از کار توسط کارکنان فنی، پشتیبانی و اداری در بخش ها، بخش ها و دفاتر ما انجام می شود. یادآوری اینکه یک کارمند اولیه هستید به شما کمک می کند تا بفهمید کار چقدر سخت و هیجان انگیز است و همچنین چقدر این مشارکت ها برای ماموریت ما حیاتی هستند.

چوی می‌گوید او همچنین مشتاق گسترش همکاری آزمایشگاه با پردیس اصلی MIT است.

چوی می‌گوید: «مناطق بسیار زیادی، از هوش مصنوعی گرفته تا آب و هوا و فضا، فرصتی برای ما دارند که دور هم جمع شویم. ما همچنین چندین مدل پیشرفت عالی داریم، مانند مرکز کار بیور یا وزارت نیروی هوایی – برنامه شتاب دهنده هوش مصنوعی MIT، که می توانیم از آنها بسازیم. همه اینجا از انجام این کار بسیار هیجان زده هستند و قطعا برای من یک اولویت خواهد بود.”

در نهایت، چوی قصد دارد با استفاده از رویکردی که در طول زندگی حرفه‌ای‌اش موفق بوده، آزمایشگاه لینکلن را رهبری کند.

“من بسیار معتقدم که نباید باهوش ترین فرد در اتاق باشم و متکی هستم روی چوی می گوید: افراد باهوشی که با من کار می کنند. من بخشی از یک تیم هستم و برای رهبری با یک تیم کار می کنم. این همیشه سبک من بوده است: یک چشم انداز و اهداف تعیین کنید و افرادی را که برای تصمیم گیری و ساختن با آنها کار می کنم توانمند و حمایت کنید. روی آن استراتژی.»


منبع: https://news.mit.edu/1403/melissa-choi-named-lincoln-laboratory-director-0627

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1403-06-27 22:49:08

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید