وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

Bare metal برای بازی به رسمیت شناخته می شود که شایسته آن است

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


تحقیقات انجام شده به عنوان بخشی از Omdia گزارش 1403 Cloud Platforms for Games برای اولین بار گنجانده شده است bare metal راه حل ها در کنار پلتفرم های ابر مقیاس بزرگ.

موقعیت یابی از bare metal ارائه دهندگان، servers.com و i3D.net، به عنوان “چالشگران” صنعت، منعکس کننده افزایش رقابتی است که فروشندگان ابر مقیاس بزرگ برای سهم بازار با آن مواجه هستند. به عنوان تحلیلگر اصلی لیام دین نظرات:

«فروشندگان جدید، i3D.net و servers.com، هر دو نمونه‌های عالی از توانایی رو به رشد فروشندگان تخصصی و غیرهایپر مقیاس برای ارائه پیشنهادهای متقاعدکننده و متمایز به بازار بازی‌ها هستند».

اما نتایج بیش از رقابت به تنهایی منعکس کننده است. و به همین ترتیب، فهرست متنوع فروشندگان برجسته نشان می دهد که نگرش به زیرساخت ها در حال تغییر است.

پیش فرض در حال تغییر است

استودیوهای گیمز به انحراف در صنعت از استراتژی‌های ابری اول واکنش نشان می‌دهند و ابر مقیاس‌کننده‌ها دیگر پیش‌فرض بلامنازع نیستند.

ما می بینیم که استودیوهای بازی سازی به سمت یک رویکرد ترکیبی می روند که در آن ما [bare metal vendors] ژورن دی کونینگ، مدیر عملیاتی i3D.net، به اشتراک گذاشته شده است. پست لینکدین جشن تغییر دنده گزارش Omdia.

استودیوهای بازی با «اولیه» در مقیاس فرامقیاس تحت نظارت فزاینده، شروع به تغییر ساختار تصمیم‌گیری زیرساخت‌ها به عنوان یک حجم کاری خاص می‌کنند. process.

و برای اکثر افراد، این به معنای اتخاذ یک رویکرد ترکیبی است.

این یک بازی حاصل جمع صفر نیست

در نهایت، این در مورد قرار دادن ارائه دهندگان ابر مقیاس بزرگ در برابر راه حل های جایگزین نیست. این یک بازی حاصل جمع صفر نیست.

در عوض، برای بسیاری، راه اندازی ایده آل شامل ترکیب چندین نوع محاسباتی است.

“مزایای منحصر به فرد بسیاری وجود دارد که با ترکیب ابر و bare metal” را به اشتراک می گذارد جارود پالمر، رئیس بخش بازی در servers.com. «افزایش علاقه به bare metal میزبانی از تیم های فنی در سراسر صنعت در طول 12 ماه گذشته تصادفی نیست. به خصوص وقتی فشارهای اقتصادی بازار امروز را در نظر بگیرید.

هنگامی که نوبت به راه اندازی یک بازی جدید می رسد (زمانی که نمی دانید چه تعداد بازیکن قرار است در زمان راه اندازی ظاهر شوند) هایپراسکیلرز نقش مهم و ضروری را ایفا می کنند. اما هنگامی که این تعداد بازیکنان مشخص شد، گزینه های عالی دیگری نیز وجود دارد (bare metal یکی) است که می تواند برای کمک به مدیریت هزینه، افزایش افزونگی و بهینه سازی عملکرد به ترکیب اضافه شود.

جارود در پایان می‌گوید: «این تأییدیه Omdia نقشی را که زیرساخت‌های ترکیبی در توانمندسازی توسعه‌دهندگان بازی برای دستیابی به یک راه‌اندازی موفق بازی ایفا می‌کند، دوباره تأیید می‌کند.

آینده زیرساخت های بازی

مزایای زیرساخت هیبریدی برای بازی چیزی است که ما مدت هاست در مورد آن صحبت می کنیم. زیرا، به سادگی، ما می دانیم که کار می کند. گزارش رادار بازار 1403 Omdia نشان دهنده تغییر قابل توجهی در روایت گسترده تر است. یکی از مواردی که نشان می دهد پذیرش زیرساخت های ترکیبی در بخش بازی ممکن است در جهت پذیرش جریان اصلی باشد.

با تشکر از Omdia برای ادامه گفتگو.



منتشر شده در 1403-07-30 18:57:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید