WooCommerce یک افزونه رایگان است که می توانید آن را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید تا شروع به فروش محصولات و خدمات آنلاین کنید. در حالی که ووکامرس خود هیچ هزینه ای برای دانلود و استفاده ندارد، هزینه های دیگری نیز وجود دارد که ممکن است هنگام ساخت فروشگاه تجارت الکترونیک خود با آن مواجه شوید.

این مقاله هزینه های مختلف ایجاد یک سایت تجارت الکترونیک با WooCommerce را بررسی می کند. ما همچنین نکاتی را ارائه خواهیم داد روی چگونه هزینه ها را پایین نگه دارید و از فروشگاه WooCommerce خود نهایت استفاده را ببرید.

بیایید با بحث در مورد مزایای رایگان ارائه شده توسط افزونه محبوب تجارت الکترونیک شروع کنیم.

آنچه در ووکامرس به صورت رایگان دریافت می کنید

یکی از دلایلی که WooCommerce یک افزونه برتر تجارت الکترونیک وردپرس است، سفارشی‌سازی و مقیاس‌پذیری بالای آن است. در اینجا چیزی است که برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین در وردپرس با استفاده از افزونه هسته WooCommerce دریافت می کنید.

مدیریت محصول

نرم افزار منبع باز به شما امکان فروش را می دهد انواع مختلف محصول، از محصولات ساده و گروه بندی شده تا محصولات متغیر و دانلود دیجیتال. این ویژگی WooCommerce را برای تجارت الکترونیک تجارت به مشتری (B2C) ایده آل می کند، به ویژه برای ساخت فروشگاه های خرده فروشی آنلاین و سایت های تجاری فردی.

ویرایشگر محصول گزینه هایی را برای مدیریت جزئیات مهم برای هر محصول، مانند قیمت، توضیحات و تصاویر ارائه می دهد.

علاوه بر این، WooCommerce شامل یک سیستم مدیریت موجودی برای کمک به ردیابی سطوح سهام و تنظیم وضعیت سهام. همچنین می توانید خرید را به یک کالا در هر سفارش محدود کنید تا احساس فوریت برای محصولات خود ایجاد کنید.

در همین حال، سیستم دسته بندی برای سازماندهی فروشگاه شما مفید است.

گزینه های پرداخت

WooCommerce یکپارچگی عمیق با درگاه های پرداخت محبوب مانند PayPal و Stripe از طریق برنامه های افزودنی. همچنین دارای یک پلاگین راه حل پرداخت داخلی است، WooPayments، که پرداخت های کارت اعتباری و نقدی و همچنین روش های پرداخت محلی را به ارزهای مختلف می پذیرد.

سایر روش های پرداخت پشتیبانی شده عبارتند از انتقال مستقیم بانکی، پرداخت چک و پول نقد روی تحویل

روش های حمل و نقل

افزونه تجارت الکترونیک دارد نرخ حمل و نقل انعطاف پذیر، به فروشگاه ها اجازه می دهد نرخ های ثابت را تعیین کنند، ارسال رایگان ارائه دهند یا نرخ های حمل و نقل را به صورت دستی محاسبه کنند. فروشگاه ها می توانند یک ماشین حساب حمل و نقل را در سبد خرید نمایش دهند تا برآورد دقیق تری را به مشتریان ارائه دهند.

استفاده کنید مناطق حمل و نقل برای ارائه روش های حمل و نقل انتخابی به مناطق خاص. این ویژگی به شما امکان می دهد قوانین حمل و نقل را بر اساس تنظیم کنید روی موقعیت مشتری، دسترسی به فروشگاه شما را افزایش می دهد.

سفارشی سازی

WooCommerce ارائه می دهد کتابخانه موضوعات برای سوله های مختلف برای شروع سفر کسب و کار آنلاین شما. اگر نتوانستید مورد مناسب را پیدا کنید، آن را مرور کنید دایرکتوری قالب وردپرس برای انتخاب تم رایگان بیشتر.

به راحتی ظاهر فروشگاه WooCommerce خود را با استفاده از ویرایشگر سایت وردپرس. ویرایشگر مبتنی بر بلوک به شما امکان می دهد الگوهای بلوک قابل استفاده مجدد را از چیدمان ها و عناصر از پیش ساخته شده ایجاد کنید تا زمان طراحی را کاهش دهید.

از آنجایی که وردپرس یک پلت فرم منبع باز است، می توانید به کد منبع دسترسی داشته باشید و آن را تغییر دهید تا نیازهای خاص خود را برآورده کنید. بنابراین، کسانی که روش کدنویسی را می‌دانند می‌توانند توابع و طراحی‌های فروشگاه را با استفاده از تکه‌های کد PHP سفارشی کنند. قلاب ها و فیلترها.

ابزارهای بازاریابی

ساخته شده در ویژگی کوپن به شما امکان می دهد کدهای تخفیف ایجاد کنید و برای ترغیب مشتریان به خرید، ارسال رایگان ارائه دهید.

با تعیین حداقل و حداکثر محدودیت هزینه و محدود کردن استفاده از آنها با تبلیغات دیگر، این کوپن ها را سفارشی کنید. همچنین گزینه ای برای حذف اقلام فروش از تخفیف وجود دارد که به شما کنترل بیشتری بر استراتژی های بازاریابی خود می دهد.

علاوه بر این، WooCommerce با شخص ثالث ادغام می شود ابزارهای بازاریابی و بسترهای اجتماعی برای پیاده سازی استراتژی های بازاریابی دیگر، مانند بازاریابی ایمیلی و همه کانالی.

تجزیه و تحلیل و گزارش

تجزیه و تحلیل WooCommerce به تجار اجازه می دهد تا عملکرد فروشگاه خود را نظارت کنند. ابزار داخلی گزارش‌دهی و تجزیه و تحلیل داده‌ها گزارش‌ها را تولید می‌کند و ابزارهای پیشرفته فیلترینگ و تقسیم‌بندی را برای شناسایی روندها و رفتار مشتری ارائه می‌دهد.

همچنین می توانید بدون زحمت داشبورد وردپرس خود را برای ردیابی معیارهای مهم سفارشی کنید.

در اینجا برخی از معیارهای اصلی ردیابی شده توسط WooCommerce Analytics آمده است:

  • فروش ناخالص، خالص و کل
  • تعداد سفارش های جدید ثبت شده
  • میانگین ارزش سفارش (AOV)
  • اقلام فروخته شده
  • بازپرداخت
  • کل مالیات

قابلیت وردپرس

از آنجایی که WooCommerce یک افزونه وردپرس است، شما به صورت خودکار به ویژگی های بومی وردپرس دسترسی پیدا می کنید سیستم مدیریت محتوا (CMS).

وردپرس ایجاد و مدیریت صفحات محصول و محتوای ثابت مانند صفحات درباره ما و تماس را آسان می کند. می توانید از آن نیز استفاده کنید قابلیت های وبلاگ نویسی برای بازاریابی محتوا برای جذب و تعامل با مشتریان شما.

این سیستم مدیریت کاربر به صاحبان یا مدیران فروشگاه اجازه می دهد تا نقش ها و مجوزها را اختصاص دهند و به بخش های مختلف وب سایت دسترسی داشته باشند. این ویژگی توزیع وظایف را بین اعضای تیم ساده می کند و به حفظ امنیت فروشگاه آنلاین شما کمک می کند.

سایر ویژگی های مفید وردپرس برای فروشگاه های WooCommerce عبارتند از a کتابخانه رسانه ای برای آپلود و مدیریت تصاویر و ویدئوها، ابزارهای داخلی سئو برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو، و پشتیبانی چند زبانه برای دستیابی به مخاطبان جهانی

راهنمای وردپرس ما را بررسی کنید تا در مورد روش عملکرد پلت فرم و روش استفاده از آن برای کسب و کار آنلاین خود بیشتر بدانید.

آنچه باید هنگام استفاده از ووکامرس بپردازید

اگرچه WooCommerce برای دانلود و استفاده رایگان است، این افزونه برای عملکرد به منابع پولی نیاز دارد. بیایید در مورد هزینه های توسعه یک فروشگاه WooCommerce بحث کنیم.

خدمات میزبانی

WooCommerce اجرا می شود روی یک سایت وردپرسی که خود میزبانی می شود، بنابراین برای ذخیره فایل های وب سایت و در دسترس قرار دادن آنها به صورت آنلاین به یک سرویس میزبانی نیاز دارید.

هزینه های میزبانی وب سایت های کوچک تا متوسط ​​می تواند متفاوت باشد 1 دلار به 200 دلار در ماه، بسته به روی نیازهای شما هنگام انتخاب یک برنامه میزبانی، عوامل زیر را در نظر بگیرید که بر قیمت گذاری تأثیر می گذارد.

نوع میزبانی وب

هر نوع میزبانی پهنای باند و مقادیر ذخیره سازی سرور متفاوتی را اختصاص می دهد که برای عملکرد وب سایت بسیار مهم است. انتخاب نوع میزبانی مناسب تضمین می‌کند که فروشگاه آنلاین شما ظرفیت سرور مورد نیاز برای اجرای موثر را دارد.

هاست اشتراکی، مقرون به صرفه ترین گزینه، ممکن است برای وب سایت های کوچک تا متوسط ​​کافی باشد. با این حال، سایت های تجاری ممکن است انتخاب کنند ابر یا هاست اختصاصی برای زمان کار و منابع بهتر برای مدیریت ترافیک بالا.

آموزش ما را بخوانید روی انواع میزبانی وب برای درک این تفاوت ها و یافتن مناسب ترین گزینه برای کسب و کار خود.

ارائه دهنده میزبانی وب

اکثر ارائه دهندگان میزبانی وب محبوب خدمات میزبانی مدیریت شده را ارائه می دهند، به این معنی که آنها تعمیر و نگهداری، به روز رسانی، امنیت و پشتیبان گیری را برای کاربران خود انجام می دهند. یک وب قابل اعتماد host برای عملکرد صاف وب سایت و سرعت بارگذاری سریع، تضمین تجربه بهینه مشتری ضروری است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه یک تم کودک وردپرس را به صورت دستی ایجاد کنیم و از یک پلاگین + نکاتی برای سفارشی کردن آن استفاده کنیم

در اینجا به مواردی که هنگام انتخاب یک شرکت میزبانی وب باید توجه کنید، آمده است host فروشگاه ووکامرس شما:

  • پشتیبانی از وردپرس یا ووکامرس ارائه دهندگانی را انتخاب کنید که سرورها را برای این پلتفرم ها بهینه می کنند و ویژگی هایی مانند نصب با یک کلیک و پشتیبان گیری خودکار برای راه اندازی و نگهداری آسان ارائه می دهند.
  • مکان سرور یک ارائه دهنده میزبانی با مراکز داده در نزدیکی پایگاه مشتری خود انتخاب کنید. این امر به کاهش تأخیر و اطمینان از زمان بارگذاری سریعتر وب سایت کمک می کند و تجربه کاربر را بهبود می بخشد.
  • دسترسی پشتیبان. اطمینان حاصل کنید که دسترسی مستقیم به مدیریت فایل ها و تنظیمات دارید. هاستینگerبه عنوان مثال، پیشنهادات پوسته ایمن (SSH) پروتکل انتقال فایل (FTP) و الف مدیر فایل برای دسترسی آسان و ایمن
  • ویژگی های امنیتی یک وب خوب host باید گواهی‌های SSL، فایروال‌ها، پشتیبان‌گیری معمولی و محافظت از بدافزار را در سرویس‌های میزبانی خود داشته باشند تا سایت شما ایمن بماند.
  • پشتیبانی مشتری. میزبانی را با پشتیبانی 24 ساعته از طریق چندین کانال دریافت کنید تا مشکلات فنی را به سرعت حل کنید و خطر از دست دادن فروش را به حداقل برسانید.

لیست ما از ارائه دهندگان برتر میزبانی WooCommerce را کاوش کنید تا به شما کمک کند انتخاب های خود را محدود کنید و بهترین مناسب را برای نیازهای خود پیدا کنید.

آیا ووکامرس رایگان است؟ نگاهی دقیق به عوامل هزینهآیا ووکامرس رایگان است؟ نگاهی دقیق به عوامل هزینه
آیا ووکامرس رایگان است؟ نگاهی دقیق به عوامل هزینه 16

نام دامنه

علاوه بر میزبانی وب، یک وب سایت وردپرسی برای عملکرد به نام دامنه نیاز دارد. به عنوان آدرس منحصر به فرد فروشگاه شما عمل می کند روی اینترنت، به مشتریان اجازه می دهد تا سایت شما را پیدا کرده و به آن دسترسی داشته باشند.

داشتن یک نام دامنه منحصر به فرد برای ایجاد هویت و اعتبار برند شما ضروری است و باعث می شود فروشگاه شما قابل اعتماد به نظر برسد. همچنین می‌توانید از آن برای ایجاد آدرس‌های ایمیل سفارشی که با نام تجاری شما مطابقت دارند، استفاده کنید و تصویر حرفه‌ای فروشگاه خود را بیشتر کنید.

هزینه یک دامنه وب سایت معمولاً از 10 دلار به 20 دلار در سال، بسته به روی عوامل زیر:

  • هزینه های ثبت دامنه ثبت کننده های دامنه، شرکت هایی که ثبت دامنه را مدیریت می کنند، قیمت های خود را تعیین می کنند. برخی از ثبت کنندگان تخفیف برای سال اول ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر برنامه های ثابت با قیمت های اولیه بالاتر دارند.
  • دامنه سطح بالا (TLD). این پسوند در انتهای نام دامنه شما است. TLD های محبوب مانند .com و نت نسبت به سایر برنامه های افزودنی کمتر استفاده شده گران تر هستند.
  • حفاظت از حریم خصوصی دامنه. این سرویس هنگام ثبت دامنه، اطلاعات شخصی شما را از دایرکتوری عمومی WHOIS مخفی نگه می دارد تا از سرقت هویت، فیشینگ ایمیل و هرزنامه جلوگیری کند. هزینه آن معمولا تا 15 دلار در سال، اما برخی از ارائه دهندگان آن را به صورت رایگان با طرح ها و دامنه های میزبانی خاص ارائه می دهند.
  • مدت زمان ثبت دامنه اکثر ثبت کنندگان دامنه نیاز به حداقل یک سال ثبت نام دارند اما برای دوره های طولانی تری تخفیف ارائه می دهند.

بررسی کننده نام دامنه

فوراً در دسترس بودن نام دامنه را بررسی کنید.



افزونه ها و افزونه های ووکامرس ممتاز (اختیاری)

برنامه‌های افزودنی و افزونه‌ها ابزارهایی هستند که ویژگی‌ها و عملکردهای اضافی را به سایت ووکامرس شما اضافه می‌کنند. برنامه های افزودنی به طور خاص عملکرد WooCommerce را مقیاس می کنند، در حالی که افزونه ها کل سایت وردپرس را تغییر می دهند.

سرمایه‌گذاری در افزونه‌ها و افزونه‌های ممتاز، ویژگی‌های پیشرفته‌ای را که در نسخه‌های رایگان موجود نیستند، باز می‌کند. این ویژگی ها شامل امنیت بیشتر، ابزارهای SEO بهتر و گزینه های پرداخت و حمل و نقل بهبود یافته است.

علاوه بر این، داشتن انعطاف‌پذیری بیشتر برای سفارشی کردن فروشگاه آنلاین خود با نیازهای خاص شما می‌تواند تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد و فروش را افزایش دهد.

پلاگین های Freemium و Premium فروخته شده است روی پلتفرم هایی مانند CodeCanyon معمولا هزینه بین 2 دلار و 1000 دلار. برخی نیاز به یک بار هزینه دارند، در حالی که برخی دیگر اشتراک ماهانه یا سالانه را ارائه می دهند. بسته به قیمت پلاگین متفاوت است روی دوره اشتراک، ردیف طرح و هر افزونه پولی.

برای اینکه ایده بهتری به شما بدهیم، در اینجا تعدادی از بهترین افزونه های WooCommerce با قیمت اولیه آنها آورده شده است:

  • SeedProd (39.50 دلار در سال). یک فرود page سازنده برای ایجاد صفحات سفارشی و قیف های فروش.
  • قیمت گذاری پویا پیشرفته برای ووکامرس (60 دلار در سال برای هر وب سایت). این به شما امکان می دهد قوانین سفارشی را برای طرح های تخفیف مختلف تنظیم کنید.
  • AIOSEO (49.60 دلار در سال). ماژول های پیشرفته SEO را برای روی-page تجزیه و تحلیل و ممیزی
  • Tidio (24.17 دلار در ماه صورتحساب سالانه). یک افزونه خودکار خدمات مشتری با ویژگی‌های چت زنده و ربات چت.
  • OptinMonster (8 دلار در ماه صورتحساب سالانه). یک پاپ‌پ‌ساز کشیدن و رها کردن را برای افزایش نرخ تبدیل ارائه می‌دهد.

هزینه کل این پنج افزونه تقریباً شروع می شود 57.02 دلار در ماه. یک سایت متوسط ​​وردپرسی می‌تواند از پنج یا حداکثر ۲۰ افزونه نصب شده باشد، بنابراین ممکن است برای افزودن ویژگی‌های اضافی مورد نیاز وب‌سایت تجارت الکترونیک خود، هزینه بیشتری صرف کنید.

تم های ممتاز (اختیاری)

تم های پولی وردپرس بیش از انعطاف پذیری در سفارشی سازی نسبت به تم های رایگان ارائه می دهند. اغلب برای انواع وب سایت های خاص طراحی شده اند، آنها ویژگی های پیشرفته، به روز رسانی و پشتیبانی اختصاصی را ارائه می دهند تا وب سایت شما را کاربردی، ایمن و به روز نگه دارد.

می توانید یک تم ممتاز بخرید روی بازارهایی مانند تم فارست و بازار خلاق یا وب سایت توسعه دهنده مربوطه برای 2 دلار به 200 دلار در سال. در اینجا هزینه های چندین موضوع برتر WooCommerce آمده است:

  • آسترا (شروع می شود 49 دلار در سال). یک موضوع چند منظوره که با طرح‌بندی‌های ووکامرس داخلی، سازنده سایت، و پلاگین‌های ممتاز برای بهینه‌سازی قیف‌های فروش، خودکارسازی وظایف و موارد دیگر ارائه می‌شود.
  • Woostify (شروع می شود 49 دلار در سال). سایت‌های شروعی را برای سرعت بخشیدن به سفارشی‌سازی و افزودنی‌های ممتاز برای ویژگی‌های اضافی مانند فیلترهای هوشمند محصول و تنظیمات پیش‌سفارش ارائه می‌دهد.
  • گویا (29 دلار در سال). یک موضوع مینیمالیستی که ابزارهای AJAX WooCommerce را برای به روز رسانی محتوای وب سایت بدون بارگیری مجدد، بهبود عملکرد و تجربه کاربر ارائه می دهد.
  • دیوی (89 دلار در سال). بسته های مختلف وب سایت را برای جایگاه های مختلف، سازنده سایت بصری، ادغام ابزار بازاریابی ایمیلی و پشتیبانی 24/7 ارائه می دهد.
  • TheGem (59 دلار در سال). شامل عناصر وب‌سایت برای تبدیل ویجت‌ها مانند توصیفات و شمارنده‌ها و طرح‌های آماده شبکیه برای ظاهری واضح و ثابت روی همه دستگاه ها

کارمزد تراکنش (اختیاری)

اگر فروشگاه آنلاین شما پرداخت های آنلاین و کارتی را می پذیرد، باید هزینه تراکنش ها را در قیمت گذاری ووکامرس خود در نظر بگیرید. درگاه‌های پرداخت این هزینه‌ها را در هر تراکنش دریافت می‌کنند، معمولاً به صورت درصدی از مبلغ فروش به اضافه هزینه ثابت.

هر درگاه پرداخت ووکامرس سیاست های قیمت گذاری خود را دارد. به عنوان مثال، WooPayments و Stripe شارژ 2.9٪ + 0.30 دلار به ازای هر تراکنش کارت یا کیف پول دیجیتال. در همین حال، بازرگانانی که از PayPal استفاده می کنند باید پرداخت کنند 2.9٪ به ازای پرداخت کارت داخلی، به اضافه نرخ ثابتی که توسط کشور محل کار آنها تعیین می شود.

کارمزدهای تراکنش می تواند حاشیه سود شما را کاهش دهد، به خصوص اگر محصولات شما حاشیه سود پایینی داشته باشند. مطمئن شوید که این هزینه ها را در قیمت گذاری خود لحاظ کنید تا اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما سودآور است.

چگونه هزینه ساخت فروشگاه ووکامرس را به حداقل برسانیم

تا به حال، می دانید که ساخت یک فروشگاه آنلاین با ووکامرس هنوز نیاز به سرمایه گذاری دارد. نکات ما را برای کاهش هزینه ها و به حداکثر رساندن ارزش فروشگاه WooCommerce خود دنبال کنید.

میزبانی با نام دامنه رایگان دریافت کنید

بسیاری از ارائه دهندگان هاست یک دامنه رایگان یک ساله با برنامه های هاست طولانی مدت یا سطح بالا ارائه می دهند. این بسته خدمات وب ضروری را ترکیب می کند و راه اندازی یک وب سایت را در دسترس تر و مقرون به صرفه تر می کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بایگانی VPS

اگر هنوز دامنه سفارشی ندارید، این معامله هزینه های اولیه ساخت وب سایت شما را کاهش می دهد و به شما امکان می دهد تمرکز کنید روی زمینه های کلیدی مانند بازاریابی همچنین سازگاری بین دامنه و هاست را تضمین می کند و مشکلات فنی احتمالی را به حداقل می رساند.

به عنوان یک ارائه دهنده هاست توصیه شده توسط WordPress.org، هاستینگer یک دامنه یک ساله رایگان ارائه می دهد 9.99 دلار، همراه با حفاظت از حریم خصوصی دامنه WHOIS در کنار هر برنامه میزبانی WooCommerce مدیریت شده.

شروع در 3.99 دلار در ماه، همه برنامه ها همچنین شامل خدمات رایگان مانند SSL برای افزایش امنیت، شبکه تحویل محتوا (CDN) برای افزایش عملکرد، راه اندازی WooCommerce با یک کلیک و به روز رسانی خودکار وردپرس است.

پشتیبان گیری بر اساس تقاضا و روزانه، شتاب WooCommerce با LiteSpeed ​​Cache، و یک ابزار مرحله بندی برای آزمایش ایمن نیز در دسترس است.

برای بهترین ارزش، توصیه می کنیم آن را خریداری کنید ابر برنامه ریزی برای یک دوره 48 ماهه در 7.99 دلار در ماه برای دریافت سه ماه دیگر این طرح ویژگی هایی را برای مقیاس بندی وب سایت های حرفه ای ارائه می دهد، مانند:

  • پشتیبانی اولویت دار برای تمام سوالات ووکامرس خود به تیم متخصص تجارت الکترونیک ما دسترسی آسان داشته باشید. پشتیبانی عمومی مشتری نیز 24/7 از طریق چت زنده یا ایمیل در دسترس است.
  • آدرس IP اختصاصی به اشتراک گذاشتن آدرس IP خود با سایر وب سایت ها خطر مشکلات فنی آنها را که بر فروشگاه آنلاین شما تأثیر می گذارد کاهش می دهد. همچنین به به حداقل رساندن هرزنامه و بهبود قابلیت تحویل ایمیل کمک می کند و ارتباط روان با مشتری را تضمین می کند.
  • ویژگی های هوش مصنوعی برای تولید محتوای مؤثرتر، عیب‌یابی سریع‌تر، و به ابزارهای هوش مصنوعی داخلی ما دسترسی داشته باشید onپشتیبانی نقطه ای

TLD های جایگزین را انتخاب کنید

برخی از پسوندهای دامنه مانند .com و نت محبوب هستند زیرا به طور گسترده توسط کاربران در سراسر جهان شناخته شده و مورد اعتماد هستند. این محبوبیت باعث افزایش هزینه آنها می شود زیرا مشاغل برای این دامنه های مورد تقاضا رقابت می کنند.

قیمت‌ها برای نام‌های کوتاه و جذاب با کلمات کلیدی خاص می‌تواند حتی بالاتر باشد. اگر تغییر نام برند شما گزینه ای نیست، برای کاهش هزینه ها از TLD های جایگزین استفاده کنید.

به عنوان مثال، هاستینگer ارائه می دهد weddingfloralhaven.com برای 4.99 دلار برای سال اول در همین حال، weddingfloralhaven.store و سایت weddingfloralhaven فقط هزینه 0.99 دلار برای همان دوره ثبت نام

از طرف دیگر، فروشندگانی که به دنبال افزایش دید برند هستند، می‌توانند از مزیت بسته دامنه ما استفاده کنند. این امر دامنه وب سایت انتخابی را با سه پسوند محبوب و با قیمت تخفیف تضمین می کند.

مانند میزبانی وب، ثبت نام دامنه شما برای مدت طولانی اغلب هزینه کمتری دارد. هنگام انتخاب یک ثبت کننده، هزینه های تجدید را در نظر بگیرید تا بهترین ارزش را برای خرید خود داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که مالکیت این بخش مهم برند خود را حفظ می کنید.

پلاگین ها و افزونه های پولی را محدود کنید

علیرغم مزایای آنها، نصب افزونه های زیاد می تواند به دلیل انباشته شدن هزینه های اشتراک، قیمت ووکامرس را افزایش دهد. علاوه بر این، هر افزونه به زمان بارگذاری سایت شما می افزاید و به طور بالقوه سرعت آن را کاهش می دهد و بر تجربه کلی کاربر تأثیر می گذارد.

کاهش تعداد افزونه ها باعث می شود فروشگاه شما به خوبی کار کند و به مدیریت هزینه ها کمک می کند.

برای محدود کردن افزونه‌ها و برنامه‌های افزودنی پولی، به دنبال جایگزین‌های رایگانی باشید که عملکردهای مشابهی را ارائه می‌دهند. بسیاری از افزونه های رایگان ویژگی های ضروری تجارت الکترونیک را بدون هزینه اضافی ارائه می دهند. علاوه بر این، استفاده از پلاگین های همه کاره را در نظر بگیرید که چندین ویژگی را در یک راه حل ترکیب می کنند.

برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا افزونه های ممتاز ضروری هستند از آزمایش های رایگان استفاده کنید. فقط روی مواردی سرمایه گذاری کنید که ارزش قابل توجهی ارائه می دهند و عملکرد سایت شما را افزایش می دهند.

از تم های رایگان استفاده کنید

شروع با یک تم رایگان یک راه عالی برای کاهش هزینه ها هنگام راه اندازی فروشگاه WooCommerce است. در حالی که تم های رایگان ممکن است ویژگی ها و گزینه های سفارشی سازی محدودی داشته باشند، آنها به شما اجازه می دهند بدون صرف هزینه زیاد یک طراحی حرفه ای ایجاد کنید.

این آنها را برای مشاغل جدید یا کسانی که بازار را بدون سرمایه گذاری بزرگ آزمایش می کنند ایده آل می کند.

در اینجا چند نکته برای یافتن یک تم رایگان قابل اعتماد وجود دارد:

  • نظرات کاربران را بررسی کنید به دنبال مضامینی با نظرات و رتبه‌بندی‌های مثبت کاربران باشید تا از تجربه و قابلیت اطمینان کاربر خوب اطمینان حاصل کنید.
  • فرکانس به روز رسانی را بررسی کنید. برای اطمینان از امنیت و سازگاری با آخرین نسخه‌های WordPress و WooCommerce، تم‌هایی را انتخاب کنید که توسعه‌دهنده مرتباً به‌روزرسانی می‌کند.
  • از مخازن رسمی استفاده کنید. برای به حداقل رساندن خطرات امنیتی، تم ها را از دایرکتوری رسمی قالب وردپرس یا سایر منابع معتبر دانلود کنید.
  • گزینه های پشتیبانی را ارزیابی کنید بررسی کنید که آیا توسعه‌دهنده تم پشتیبانی ارائه می‌دهد یا یک انجمن انجمن برای سؤالات و کمک.
  • تست پاسخگویی و سرعت بارگذاری برای تجربه کاربری عالی، مطمئن شوید که تم خوب به نظر می رسد روی همه دستگاه ها و به سرعت بارگیری می شوند، ترجیحا در کمتر از سه ثانیه.

اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، مضامین رایگان WooCommerce ما را بررسی کنید.

مراقب باشید روی فروش و تخفیف

بسیاری از خدمات وب می روند روی فروش در رویدادهای تبلیغاتی بزرگ مانند جمعه سیاه، دوشنبه سایبری یا سایر فروش های فصلی. این رویدادها تخفیف های قابل توجهی را ارائه می دهند و به شما این امکان را می دهند که هر چیزی از هاستینگ گرفته تا افزونه های ممتاز را با کسری از قیمت معمول خود خریداری کنید.

برنامه‌ریزی خریدهای خود بر اساس این فروش‌ها می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در هزینه کمک کند و در عین حال به شما امکان می‌دهد به ویژگی‌ها و طرح‌های پیشرفته فروشگاه WooCommerce خود دسترسی داشته باشید.

برای اطلاع از فروش های آتی و پیشنهادات ویژه، در خبرنامه های توسعه دهندگان وردپرس و ووکامرس مشترک شوید. همچنین می توانید هشدارهایی را برای محصولات مورد نظر خود تنظیم کنید تا مطمئن شوید که هیچ معامله جدیدی را از دست ندهید.

با فعال بودن و استفاده از تخفیف ها، می توانید عملکرد فروشگاه خود را بهینه کنید و در عین حال هزینه های ووکامرس را پایین نگه دارید.

نتیجه گیری

WooCommerce به صاحبان مشاغل با بودجه محدود اجازه می دهد تا به راحتی و به سرعت حضور آنلاین داشته باشند. در حالی که WooCommerce کاملا رایگان نیست، همانطور که برخی ممکن است فکر کنند، اما هنوز یک راه مقرون به صرفه برای تبدیل سایت وردپرس شما به یک فروشگاه آنلاین کامل ارائه می دهد.

کلید کاهش هزینه ها این است که بودجه مشخصی داشته باشید و دقیقا بدانید که کسب و کار شما به چه چیزی نیاز دارد. هنگامی که موارد ضروری را در اختیار داشتید، همیشه می توانید فروشگاه خود را با رشد کسب و کار خود گسترش دهید.

امیدواریم این مقاله به این سوال پاسخ دهد که “آیا استفاده از ووکامرس رایگان است؟” اگر سؤال بیشتری دارید، بخش سؤالات متداول را بررسی کنید یا در زیر نظر خود را ارسال کنید.

آیا می توانم یک فروشگاه ووکامرس به صورت رایگان ایجاد کنم؟

بله، می توانید با دانلود افزونه یک فروشگاه ووکامرس به صورت رایگان ایجاد کنید روی سایت وردپرس شما با این حال، برای راه اندازی وردپرس باید هزینه میزبانی وب و نام دامنه را بپردازید. بسته به اینکه هزینه‌های اضافی ممکن است شامل تم‌های ممتاز، افزونه‌ها، برنامه‌های افزودنی و هزینه‌های تراکنش باشد روی نیازهای کسب و کار شما

بهترین جایگزین ووکامرس چیست؟

هاستینگer وب سایت ساز یکی از بهترین گزینه های ووکامرس به دلیل سهولت استفاده است. این منحنی یادگیری وردپرس و WooCommerce را با ابزارهای هوش مصنوعی که ایجاد وب‌سایت تجارت الکترونیک را برای همه سطوح مهارت ساده می‌کند، بررسی می‌کند. علاوه بر این، این راه حل همه در یک تجارت الکترونیک مقرون به صرفه است. این تجارت این طرح میزبانی، دامنه رایگان و دسترسی به عملکردهای هوش مصنوعی و ویژگی های تجارت الکترونیک را برای شما ارائه می دهد 3.99 دلار در ماه. سازنده سایت هیچ هزینه تراکنشی دریافت نمی کند.