اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را دارید روی وردپرس، ووکامرس می توانند کمک کنند. در حالی که این افزونه رایگان محبوب به دلیل ویژگی های قدرتمند تجارت الکترونیک و تطبیق پذیری آن شناخته شده است، مهم است که در نظر بگیرید که WooCommerce چقدر هزینه دارد.

بر خلاف تصور عمومی، راه اندازی فروشگاه ووکامرس کاملا رایگان نیست. برای ایجاد محیط مناسب برای عملکرد موثر افزونه به خدمات وب ضروری نیاز دارید.

همانطور که فاکتورهای هزینه ساخت و راه اندازی فروشگاه موفق WooCommerce را بررسی می کنیم به خواندن ادامه دهید. ما تخمین های هزینه را برای اندازه های مختلف فروشگاه پوشش خواهیم داد تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که آیا WooCommerce برای شما مناسب است یا خیر، همراه با نکات مفید روی کاهش این هزینه ها

فاکتورهای هزینه ووکامرس

اگر این اولین باری است که درباره این ابزار می شنوید، توصیه می کنیم راهنمای WooCommerce ما را مطالعه کنید تا روش عملکرد آن را درک کنید.

به طور خلاصه، WooCommerce یک افزونه رایگان محبوب برای افزودن قابلیت های تجارت الکترونیک به یک سایت وردپرس موجود است که اساسا آن را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل می کند.

در حالی که WooCommerce و WordPress برای دانلود و استفاده رایگان هستند، ساخت یک فروشگاه تجارت الکترونیکی روی هر دو پلتفرم هزینه هایی را شامل می شوند. در اینجا سرویس‌های وب ضروری هستند که برای اجرای یک وب‌سایت WooCommerce باید خریداری کنید.

خدمات میزبانی

میزبانی وب سرویسی است که فایل های وب سایت شما را ذخیره می کند و آنها را به صورت آنلاین در دسترس قرار می دهد. این منابع ضروری مانند فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند را برای اجرای روان و کارآمد فروشگاه WooCommerce شما فراهم می‌کند.

هزینه های میزبانی وب بسته به آن متفاوت است روی ارائه دهنده، نوع و ویژگی های ارائه شده

هاست اشتراکی مقرون به صرفه ترین گزینه برای وب سایت های کوچک تا متوسط ​​است که معمولاً بین هزینه هاست 1 دلار و 15 دلار در ماه.

هاست ابری زمان آپدیت بالا و مقیاس پذیری عالی را برای شما فراهم می کند 10 دلار به 200 دلار در ماه.

اگر در ساخت وب سایت ها تازه وارد هستید، توصیه شده توسط WordPress.org، هاستینگerمیزبانی WooCommerce می تواند راه اندازی فروشگاه شما را بسیار در دسترس تر کند.

برای 3.99-14.99 دلار در ماه، ما ویژگی های زیر را برای کمک به راه اندازی کسب و کار آنلاین شما ارائه می دهیم:

  • راه اندازی WooCommerce با یک کلیک. جریان ورود به هوش مصنوعی ما می تواند به شما در راه اندازی یک فروشگاه آنلاین جدید در چند ثانیه کمک کند.
  • رایگان لایه سوکت های امن (SSL). این سرویس برای رمزگذاری داده ها و حصول اطمینان از مطابقت فروشگاه آنلاین شما با استانداردهای PCI DSS برای پردازش پرداخت های کارت اعتباری ضروری است.
  • ایمیل رایگان. اعتماد مشتری ایجاد کنید، مستقیماً با مشتریان ارتباط برقرار کنید و پایگاه مخاطبان خود را با بازاریابی ایمیلی گسترش دهید.
  • رایگان شبکه تحویل محتوا (CDN). راه حل داخلی ما عملکرد فروشگاه را بهبود می بخشد و هزینه های میزبانی را بدون نیاز به ادغام شخص ثالث کاهش می دهد.
  • به روز رسانی خودکار وردپرس هوشمند. ما اطمینان می دهیم که وب سایت شما اجرا می شود روی آخرین نسخه های WooCommerce و WordPress برای عملکرد و امنیت مطلوب.
  • روزانه و روی-تقاضا backup. داده های خود را ایمن کنید و بازیابی وب سایت را در هنگام مشکلات فنی ساده کنید.
  • اقدامات امنیتی تقویت شده اینها شامل حفاظت DDoS، فایروال، اسکنر بدافزار و مدیر دسترسی ایمن است.
  • پشتیبانی 24/7. تیم موفقیت مشتریان ما شبانه روز در دسترس است تا از طریق چت زنده و ایمیل به هر سوالی کمک کند و به آن پاسخ دهد.

خرید هر برنامه میزبانی WooCommerce برای یک دوره 48 ماهه به شما سه ماه اضافی می دهد که تقریباً 70٪ صرفه جویی می کند. تمامی طرح ها شامل الف 30 روز ضمانت بازگشت وجه، به شما امکان می دهد تمام ویژگی ها را بدون خطر آزمایش کنید.

نام دامنه

علاوه بر میزبانی وب، نام دامنه یکی دیگر از سرویس های وب حیاتی است که برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین با وردپرس به آن نیاز دارید.

نام دامنه آدرس وب سایت شما است روی اینترنت، چیزی شبیه به yourstore.com. این به مشتریان امکان می دهد فروشگاه WooCommerce شما را کشف کرده و به آن دسترسی داشته باشند. یک نام وب سایت خوب همچنین می تواند اعتبار برند شما را افزایش دهد و کسب و کار شما را به یاد ماندنی تر کند.

شما می توانید یک نام دامنه را از طریق یک ثبت کننده دامنه یا یک ارائه دهنده میزبانی برای ثبت نام کنید 10 دلار به 20 دلار در سال. ترکیب دامنه و طرح میزبانی شما می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد و راه‌اندازی و مدیریت را ساده‌تر کند و یک شرکت مراقب همه چیز باشد.

هاستینگer یک نام دامنه رایگان با ارزش ارائه می دهد 9.99 دلار با هر خرید سالانه طرح های میزبانی ووکامرس. پس از ادعای دامنه موجود، آن را به سایت ووکامرس خود متصل کنید تا ترافیک دریافت شود.

برای افزایش بیشتر دیده شدن نام تجاری، خرید یک بسته دامنه برای ایمن سازی چندین دامنه برای کسب و کار خود را در نظر بگیرید. داشتن دامنه های متعدد با دامنه های سطح بالا (TLD) مختلف می تواند از برند شما در برابر رقبا محافظت کند، سئو را بهبود بخشد و از از دست دادن ترافیک افرادی که دامنه اشتباه تایپ می کنند جلوگیری کند.

در اینجا چگونه است هاستینگerبسته دامنه می تواند به کاهش قیمت WooCommerce کمک کند. خرید cherisedgowns.com به تنهایی هزینه دارد 4.99 دلار برای سال اول این بسته دو TLD محبوب دیگر را اضافه می کند که در مجموع است 26.97 دلار برای هر سه دامنه

اگر با طرح هاست خود ادعای یک دامنه رایگان دارید، نام وب سایت خود را با سه TLD مختلف دریافت خواهید کرد که در مجموع به شما چهار دامنه می دهد.

استفاده کنید هاستینگerدامنه یاب برای بررسی در دسترس بودن نام و کشف پس انداز احتمالی با یک بسته همراه. مولد دامنه هوش مصنوعی ما همچنین می‌تواند نام‌های جایگزینی را پیشنهاد کند تا به شما در کاهش هزینه‌ها کمک کند.

به خاطر داشته باشید که مالکیت دامنه دائمی نیست. مطمئن شوید که دامنه خود را قبل از انقضای آن تمدید کنید تا از خرابی سرویس‌های مرتبط مانند فروشگاه آنلاین و ایمیل تجاری خود جلوگیری کنید، یا بدتر از آن، احتمال از دست دادن دامنه به شخص دیگری.

تم های ممتاز

تم مجموعه ای از قالب ها و سبک هایی است که ظاهر و مسیریابی فروشگاه ووکامرس شما را شکل می دهد. دادن ظاهری منحصر به فرد به سایت شما می تواند تاثیر قوی بر جای بگذارد روی بازدیدکنندگان و بهبود تجربه کاربر، به طور بالقوه افزایش فروش و نرخ تبدیل.

تم های رایگان و پولی زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما انتخاب تم ووکامرس پولی مزایای متعددی دارد.

تم‌های ووکامرس پولی معمولاً دارای ویژگی‌های بیشتر، گزینه‌های سفارشی‌سازی و پشتیبانی اختصاصی هستند که به شما کمک می‌کنند یک تجربه خرید منحصر به فرد ایجاد کنید. آنها همچنین به طور مرتب به روز می شوند تا با آخرین نسخه های WooCommerce و WordPress سازگار باشند و آسیب پذیری های امنیتی را برطرف کنند.

محدوده قیمت تم ممتاز از 2 دلار به 200 دلار در سال، بسته به روی سطح سفارشی سازی، ویژگی های داخلی و شهرت توسعه دهنده. هزینه تم های سفارشی با ویژگی ها و سبک های متناسب با نیازهای شما می تواند به طور قابل توجهی بالاتر باشد.

بهترین تم های WooCommerce ما را برای مقایسه قیمت های برتر در بازارهای مختلف بررسی کنید.

پلاگین های پریمیوم

در حالی که یک موضوع ظاهر فروشگاه آنلاین شما را کنترل می کند، یک افزونه بر عملکرد آن تأثیر می گذارد.

افزونه ها افزونه هایی هستند که فروشگاه WooCommerce شما را بهبود می بخشند و به شما امکان می دهند ویژگی ها را اضافه کنید و عملکرد را بهینه کنید. آنها به کارهای مختلفی مانند مدیریت موجودی، پردازش پرداخت ها و بهبود سئو کمک می کنند.

مانند تم ها، وردپرس و ووکامرس کتابخانه ای از افزونه ها و افزونه های رایگان و پولی را برای مقیاس بندی وب سایت شما ارائه می دهند. افزونه های رایگان عملکردهای اولیه را ارائه می دهند، در حالی که پلاگین های ممتاز شامل ابزارهای اضافی، به روز رسانی های منظم و پشتیبانی فنی هستند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  FreePBX چیست و چرا از آن برای سرویس تلفن خود استفاده کنید

پلاگین های Freemium و Premium معمولا هزینه دارند 2 دلار به 1000 دلار در سال. گزینه های قیمت گذاری از هزینه های یک بار مصرف تا اشتراک ماهانه یا سالانه متفاوت است. هزینه کل افزونه ها بستگی دارد روی چه تعداد نصب می کنید، با بسیاری از وب سایت های تجاری که از حدود پنج یا حداکثر 30 افزونه استفاده می کنند.

انتخاب های ما را برای بهترین افزونه های WooCommerce برای ارزیابی ویژگی های فروشگاه آنلاین خود و بودجه بندی هزینه های خود مشاهده کنید.

هزینه های درگاه پرداخت

اگر فروشگاه ووکامرس شما محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین می فروشد، برای انجام این تراکنش ها به یک درگاه پرداخت نیاز دارید.

فروشگاه‌های آنلاینی که کارت‌های اعتباری، کارت‌های نقدی یا پرداخت‌های کیف پول دیجیتال را می‌پذیرند باید هزینه‌های تراکنش را پوشش دهند. این هزینه خدمات کمک می کند process ایمن پرداخت می کند و تضمین می کند که پول از مشتری به کسب و کار شما منتقل می شود.

درگاه های پرداخت معمولا شارژ می شوند 2% به 3% از هر تراکنش به اضافه یک کارمزد ثابت کوچک. هزینه های تراکنش می تواند بر اساس آن متفاوت باشد روی دروازه انتخابی شما و حجم فروش شما برخی از دروازه‌ها برای کسب‌وکارهایی که فروش بالایی دارند، نرخ‌های تخفیفی ارائه می‌کنند، در حالی که برخی دیگر برنامه‌هایی متناسب با نیازهای شما دارند.

بیایید به دو مورد از محبوب ترین درگاه های پرداخت WooCommerce نگاهی بیندازیم تا به شما ایده بدهیم. هزینه های پی پال 2.9٪ + 0.30 دلار در هر تراکنش محلی برای کارت های صادر شده در ایالات متحده. در همین حال، Square از سیستم اشتراک استفاده می کند و هزینه ها را کاهش می دهد 2.6٪ + 0.30 دلار در هر تراکنش آنلاین برای کاربران روی طرح بالاترین سطح آن

امنیت

اگرچه وردپرس و ووکامرس دارای ویژگی‌های امنیتی داخلی هستند، اما ممکن است این ویژگی‌ها برای محافظت در برابر همه تهدیدات آنلاین، مانند هک و نقض اطلاعات کافی نباشد.

افزایش امنیت فروشگاه شما تضمین می‌کند که اطلاعات حساس، مانند جزئیات کارت اعتباری و داده‌های شخصی، ایمن باقی می‌مانند. یک فروشگاه امن همچنین به جلوگیری از ضررهای مالی احتمالی و آسیب به اعتبار برند شما کمک می کند.

برای امنیت بهتر فروشگاه، سرمایه گذاری در این مناطق حیاتی را در نظر بگیرید.

گواهینامه های SSL

گواهی SSL هویت وب سایت را تأیید می کند و ارتباطات با کاربران را رمزگذاری می کند. بسته به روی نوع و روش اعتبار سنجی، هزینه گواهینامه های SSL بین 8 دلار و 1000 دلار در سال. راهنمای ما را برای تفکیک کامل قیمت گواهی SSL بررسی کنید.

خوشبختانه، بسیاری از ارائه دهندگان هاست گواهینامه های SSL را با برنامه های میزبانی خود بسته بندی می کنند. با هاستینگer، هنگام خرید هر دامنه، به طور خودکار گواهینامه های SSL مادام العمر رایگان برای همه دامنه ها و زیر دامنه های خود دریافت می کنید. وب یا ابر برنامه های میزبانی

افزونه های امنیتی وردپرس

افزونه‌های امنیتی ویژگی‌هایی مانند حفاظت از دیوار آتش، نظارت بر ورود و اسکن‌های امنیتی منظم را برای محافظت از فروشگاه آنلاین شما در برابر بدافزارها، حملات brute force و دسترسی‌های غیرمجاز اضافه می‌کنند.

برخی از افزونه ها دارای عملکردهای امنیتی اضافی هستند که بر قیمت گذاری تأثیر می گذارد، مانند حالت تعمیر و نگهداری، که دسترسی را در طول به روز رسانی محدود می کند، رفع خودکار مشکلات رایج و اسکن های برنامه ریزی شده.

افزونه‌های امنیتی محبوب وردپرس مانند Wordfence و Sucuri اغلب نسخه‌های رایگان و ممتاز را با هزینه برنامه‌های پریمیوم ارائه می‌دهند. 30 دلار به 1000 دلار در سال.

وب سایت backup ویژگی

پشتیبان‌گیری‌های وب‌سایت از فروشگاه WooCommerce شما در برابر از دست دادن داده‌های ناشی از هک، خرابی سرور یا حذف‌های تصادفی محافظت می‌کنند. پشتیبان‌گیری منظم به شما امکان می‌دهد تا سایت خود را به سرعت بازیابی کنید، و از کاهش ترافیک و فروش ناشی از خرابی طولانی‌مدت جلوگیری کنید.

بسیاری از ارائه دهندگان هاست ارائه می دهند backup خدمات به عنوان بخشی از برنامه های میزبانی آنها. برای 50 دلار به 400 دلار در سال، می توانید در وردپرس سرمایه گذاری کنید backup و افزونه های مهاجرت مانند UpdraftPlus و Solid Backups.

هاستینگer پشتیبان گیری رایگان ارائه می دهد روی تمام پلن های میزبانی، با backup فرکانس متغیر از هفتگی تا روزانه و روی-بر اساس تقاضا روی طرح

توسعه وب سایت

هزینه های توسعه وب سایت ایجاد و سفارشی کردن طراحی، عملکرد و تجربه کاربری فروشگاه WooCommerce شما را پوشش می دهد. شما دو گزینه اصلی دارید—استفاده از a page افزونه سازنده یا استخدام یک توسعه دهنده وردپرس.

با استفاده از page پلاگین های سازنده

یکی از مزایای استفاده از نرم افزار منبع باز مانند وردپرس این است که می توانید به کد منبع آن دسترسی داشته باشید و آن را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. با این حال، حتی اگر اهل فن آوری نباشید، page افزونه های سازنده و تم های سفارشی WooCommerce می توانند به شما در طراحی وب سایت های منحصر به فرد بدون کدنویسی کمک کنند.

وردپرس محبوب page افزونه‌های سازنده مانند SeedProd و WPBakery قابلیت کشیدن و رها کردن، قالب‌ها و ابزارک‌ها را برای سفارشی‌سازی تم‌ها و ایجاد صفحات بدون نوشتن یک خط کد ارائه می‌کنند. آنها به کاربران در تمام سطوح مهارت اجازه می دهند ظاهر فروشگاه WooCommerce خود را تغییر دهند و آنها را برای رویکردی که خودتان انجام دهید ایده آل می کند.

بسیاری page افزونه‌های سازنده نسخه‌های رایگان دارند، اما ویژگی‌های ممتاز از طریق برنامه‌های پولی در دسترس هستند 20 دلار به 350 دلار در سال. برخی از افزونه ها گزینه های خرید یکباره را نیز ارائه می دهند.

استخدام توسعه دهنده وردپرس

سرمایه گذاری روی یک توسعه دهنده حرفه ای برای ساخت یک وب سایت پیچیده با نیازهای خاص بسیار مهم است. همچنین برای صاحبان مشاغلی که زمان یا مهارتی برای ایجاد سایت های خود ندارند ایده آل است.

محدوده دستمزد برای توسعه دهندگان وب بر اساس متفاوت است روی مکان، مجموعه مهارت و تجربه. برای اینکه ایده بهتری به شما بدهیم، متوسط ​​حقوق یک توسعه دهنده وردپرس در ایالات متحده است 41 دلار در ساعت. توسعه دهندگان در کشورهایی با صنایع فناوری اطلاعات به سرعت در حال رشد ممکن است نرخ های بالاتری را دریافت کنند.

ساخت یک فروشگاه ووکامرس کوچک تا متوسط ​​معمولاً 60 تا 120 ساعت طول می کشد. مبتنی بر روی این، استخدام یک توسعه‌دهنده وردپرس می‌تواند هزینه‌ای بین این دو داشته باشد 3000 دلار و 6000 دلار، بسته به روی نرخ ساعتی آنها و پیچیدگی پروژه.

نگهداری وب سایت

از آنجایی که وردپرس یک پلتفرم خود میزبان است، شما مسئول انجام وظایف پایانی هستید تا وب سایت WooCommerce خود را به خوبی اجرا کنید.

این وظایف شامل انجام به روز رسانی نرم افزار، نظارت بر عملکرد، انجام بررسی های امنیتی و بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو (SEO) است.

مانند توسعه وب سایت، دو راه برای انجام آن وجود دارد: استفاده از رویکرد خودت انجام بده یا استخدام یک سرویس نگهداری.

خود نگهداری

نگهداری از فروشگاه WooCommerce توسط خودتان ممکن است به دانش فنی نیاز داشته باشد که می تواند برای صاحبان مشاغل غیر فنی ترسناک باشد. خوشبختانه، افزونه ها و ابزارهای ارائه شده توسط میزبان های وب می توانند بسیاری از کارهای تعمیر و نگهداری را ساده و حتی خودکار کنند.

به عنوان مثال، هاستینگer فراهم می کند هوشمند به روز رسانی خودکار وردپرس، که به‌روزرسانی‌ها را خودکار می‌کند، به‌روزرسانی‌های گذشته را ثبت می‌کند، و به شما امکان می‌دهد با استفاده از یک به‌روزرسانی خاص را برگردانید. backup. این ویژگی بدون دسترسی به داشبورد وردپرس، به‌روزرسانی‌های هسته، افزونه‌ها و مضامین وردپرس را بررسی می‌کند.

هاستینگer همچنین کاربران وردپرس را مجهز می کند عیب یاب هوش مصنوعی، به طور خودکار خطاهای مهم وب سایت را شناسایی و رفع می کند. این ابزار از هوش مصنوعی برای کمک به کاربران بدون تخصص فنی برای عیب یابی و حل سریع مشکلات کمک می کند و در زمان و هزینه ارزشمند صرفه جویی می کند.

برای بهینه سازی فروشگاه تجارت الکترونیک خود برای موتورهای جستجو، استفاده کنید هاستینگer’s سازنده محتوای هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای سئو پسند برای صفحات فرود. این ابزار که از طریق داشبورد وردپرس قابل دسترسی است، همچنین می‌تواند تصاویری را برای همراهی با محتوا پیشنهاد دهد – برای صفحات محصول و پست‌های وبلاگ عالی است.

بسیاری از افزونه های سئو وردپرس مانند Yoast SEO و AIOSEO نیز ویژگی هایی مانند تحقیق کلمات کلیدی و نشانه گذاری طرحواره را با قیمت های متفاوت ارائه می دهند. قیمت آن‌ها متفاوت است و گزینه‌های همه‌کاره ممتاز متفاوت است 20 دلار به 300 دلار در سال.

استخدام یک سرویس نگهداری

برای وب‌سایت‌های سفارشی، استخدام افراد حرفه‌ای اغلب ضروری است، زیرا آنها ویژگی‌ها و کدهای منحصربه‌فردی دارند که برای به‌روزرسانی و عیب‌یابی به دانش تخصصی نیاز دارند. با این حال، صاحبان مشاغل نیز می توانند این رویکرد را برای آزاد کردن زمان و آرامش خاطر انتخاب کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  ویرایش های وردپرس: گزینه های مختلف و روش مدیریت آنها

هزینه های نگهداری ووکامرس اغلب بستگی دارد روی اندازه و پیچیدگی فروشگاه شما، و همچنین تعداد دفعاتی که نیاز به بررسی های امنیتی و افزایش عملکرد دارید.

بسیاری از آژانس های تعمیر و نگهداری وب سایت، خدمات کامل تعمیر و نگهداری را به فروش می رسانند 400 دلار به 1500 دلار در ماه. از طرف دیگر، می توانید فریلنسرها را استخدام کنید روی یک مبنای موقت برای وظایف خاص، با نرخ های مختلف 18 دلار به 20 دلار در ساعت.

هزینه ساخت و نگهداری فروشگاه ووکامرس چقدر است؟

برای درک بهتر قیمت گذاری WooCommerce، هزینه های مربوط به ساخت اندازه های مختلف وب سایت را بررسی خواهیم کرد. این باید به شما کمک کند تا بودجه خود را به طور مؤثرتری برنامه ریزی کنید و در مورد ابزارها و خدماتی که با اهداف شما همسو هستند تصمیمات آگاهانه بگیرید.

قیمت گذاری WooCommerce برای یک فروشگاه در مقیاس کوچک

در اینجا تخمین هزینه برای ساخت یک فروشگاه WooCommerce در مقیاس کوچک با عملکردهای اولیه آورده شده است. این نوع فروشگاه معمولاً حدود ده محصول، تعداد صفحات کم و ترافیک کم دارد.

نکات صرفه جویی در هزینه

به جای انتخاب یک برنامه میزبانی مشترک اولیه با منابع و ویژگی های محدود، میزبانی WooCommerce را در نظر بگیرید. این نوع هاستینگ عملکرد، امنیت و پشتیبانی بهینه شده را ارائه می دهد که به طور خاص برای فروشگاه های WooCommerce با قیمتی مشابه طراحی شده است.

برای مشاغل کوچک، هاستینگer’s تجارت ووکامرس طرح هاستینگ ارزش بسیار خوبی برای پول ارائه می دهد.

این طرح علاوه بر ثبت دامنه رایگان و ایمیل، منابعی را برای حداکثر 100 وب سایت و 100000 بازدید ماهانه تنها برای 3.99 دلار در ماه، به فروشگاه تجارت الکترونیک شما فضای زیادی برای رشد می دهد.

قیمت گذاری WooCommerce در سال 1403: هزینه یک فروشگاه WooCommerce چقدر استقیمت گذاری WooCommerce در سال 1403: هزینه یک فروشگاه WooCommerce چقدر است
قیمت گذاری WooCommerce در سال 1403: هزینه یک فروشگاه WooCommerce چقدر است 12

علاوه بر این، با تم ها و افزونه های رایگان شروع کنید تا هزینه های اولیه خود را پایین نگه دارید. در حالی که گزینه‌های رایگان ممکن است ویژگی‌های کمتری نسبت به موارد پولی داشته باشند، اما همچنان موارد ضروری را برای راه‌اندازی فروشگاه جدید شما فراهم می‌کنند.

این رویکرد به صرفه جویی در بودجه شما برای سایر زمینه های مهم مانند امنیت و بازاریابی کمک می کند. همانطور که تجارت شما رشد می کند و نیازهای شما گسترش می یابد، می توانید به تدریج روی راه حل های ممتاز یا سفارشی سرمایه گذاری کنید.

قیمت گذاری WooCommerce برای یک فروشگاه متوسط

جدول زیر هزینه راه اندازی فروشگاه ووکامرس متوسط ​​را برآورد می کند. این نوع فروشگاه معمولاً طیف وسیعی از محصولات را ارائه می دهد، صفحات بیشتری دارد و سطح ترافیک متوسطی را مدیریت می کند.

نکات صرفه جویی در هزینه

هر دو سرویس میزبانی وب VPS و ابر در میان بسیاری از سایت‌های تجارت الکترونیک متوسط ​​محبوب هستند. با این حال، میزبانی ابری گزینه بهتری برای صاحبان مشاغل غیر فنی به عنوان وب است host تعمیر و نگهداری سرور و وب سایت را انجام می دهد.

هاستینگer دو طرح میزبانی ابری را ارائه می دهد که برای فروشگاه های WooCommerce بهینه شده اند: راه اندازی (7.99 دلار در ماه) و حرفه ای (14.99 دلار در ماه). هر دو پلن می‌توانند تا 300 وب‌سایت را پشتیبانی کنند، اما طرح حرفه‌ای منابع بیشتری را برای رسیدگی به 300000 بازدید ماهانه فراهم می‌کند که 100000 بیشتر از برنامه راه‌اندازی است.

با خرید، هزینه ووکامرس خود را حتی بیشتر کاهش دهید هاستینگerبسته دامنه برای ایمن کردن نام وب سایت شما با پسوندهای محبوب. تمدید خودکار دامنه ما تضمین می کند که مالکیت دامنه های خود را به دلیل خطای انسانی از دست ندهید.

قیمت گذاری WooCommerce برای یک فروشگاه در مقیاس بزرگ

در اینجا تفکیک هزینه برای ساخت یک فروشگاه WooCommerce در مقیاس بزرگ آورده شده است. فروشگاه های اینترنتی با این اندازه معمولا تعداد زیادی از محصولات و صفحات را به نمایش می گذارند و ترافیک بالایی را پیش بینی می کنند.

آنها اغلب شامل ویژگی های پیشرفته، ادغام های سفارشی، و اقدامات امنیتی پیشرفته برای برآورده کردن خواسته های یک تجارت در حال رشد هستند.

عامل هزینه توضیحات هزینه تخمینی
خدمات میزبانی VPS یا هاست اختصاصی برای فروشگاه های WooCommerce با ترافیک بالا 20-500 دلار در ماه
نام دامنه هزینه ثبت نام سالانه برای 12-25 دامنه 250 تا 1500 دلار در سال اول
تم های ممتاز تم های سفارشی ساخته شده 200-500 دلار
پلاگین های پریمیوم پلاگین های تخصصی برای عملکرد پیشرفته 500 تا 1000 دلار در سال
هزینه های درگاه پرداخت روش های پرداخت بین المللی 2% به 3% + کارمزد اضافی برای هر تراکنش
امنیت راه حل های امنیتی جامع و گواهینامه های SSL چند دامنه ای 300 تا 1100 دلار در سال
توسعه وب سایت توسعه سفارشی توسط توسعه دهندگان 2000 تا 10000 دلار
نگهداری وب سایت خدمات تعمیر و نگهداری کامل 400 تا 1500 دلار در ماه (به استثنای هزینه های تمدید ابزارهای مبتنی بر اشتراک و خدمات وب)
کل هزینه تخمینی بدون احتساب هزینه های تراکنش و تمدید 6450 تا 30700 دلار در سال

نکات صرفه جویی در هزینه

برای فروشگاه‌های WooCommerce در مقیاس بزرگ که میزبانی ابری را پشت سر گذاشته‌اند، هاستینگer میزبانی VPS را با منابع سرور بیشتر برای مدیریت ترافیک بالا ارائه می دهد. این نوع میزبانی تعادل فوق العاده ای از هزینه، عملکرد و کنترل را در مقایسه با هاست اختصاصی فراهم می کند.

اگرچه برنامه های میزبانی VPS ما خود مدیریت هستند، اما شامل یک دستیار هوش مصنوعی برای ساده سازی تعمیر و نگهداری و عیب یابی هستند. اعم از 4.99 دلار به 19.99 دلار در ماه، همچنین پشتیبان‌گیری خودکار و عکس‌های فوری رایگان برای بازیابی سریع، قالب‌های VPS برای نصب آسان نرم‌افزار و اقدامات امنیتی پیشرفته دریافت می‌کنید.

با وجود مراکز داده که در سراسر جهان به صورت استراتژیک واقع شده اند، فروشگاه آنلاین شما می تواند محتوا را سریعتر به بازدیدکنندگان ارائه کند و تجربه مشتری عالی را تضمین کند.

نکاتی برای کنترل هزینه ووکامرس

در حال حاضر، می دانید که ایجاد فروشگاه ووکامرس کاملا رایگان نیست. نکات ما را برای کاهش هزینه های WooCommerce و به حداکثر رساندن سرمایه گذاری خود دنبال کنید:

  • ارائه دهنده میزبانی را انتخاب کنید که یک دامنه رایگان با برنامه های خود ارائه می دهد. این کار باعث صرفه جویی در هزینه های ثبت دامنه برای سال اول می شود و مدیریت هر دو سرویس را آسان تر می کند.
  • از افزونه های WooCommerce رایگان استفاده کنید. قبل از متعهد شدن به افزونه‌های پولی، آزمایش‌های رایگان را کاوش کنید. علاوه بر این، راه‌حل‌های همه‌جانبه را در نظر بگیرید تا از سرمایه‌گذاری در افزونه‌های متعدد اجتناب کنید، که می‌تواند سرعت وب‌سایت شما را کند کند.
  • به دنبال TLD های جایگزین باشید. اگر فقط می‌توانید تعداد محدودی نام دامنه را حفظ کنید، برای کاهش هزینه‌ها، ترکیب‌های مختلف کلیدواژه و پسوند را آزمایش کنید. استفاده از TLD های کمتر رایج را در نظر بگیرید که اغلب هزینه کمتری دارند.
  • خریدهای خود را پیرامون رویدادهای خرید عمده برنامه ریزی کنید. بسیاری از شرکت ها خدمات وب با تخفیف را در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری ارائه می دهند.
  • به طور منظم اشتراک ها را بررسی کنید. اشتراک هایی را که دیگر نیاز ندارید یا از آنها استفاده نمی کنید لغو کنید تا از پرداخت هزینه خدمات استفاده نشده خودداری کنید.
  • با تم های رایگان شروع کنید. همانطور که تجارت شما رشد می کند و نیازهای آن گسترش می یابد، می توانید روی تم های پولی یا سفارشی سرمایه گذاری کنید.

نتیجه گیری

WooCommerce یک راه حل قدرتمند برای ساخت یک فروشگاه آنلاین است. با این حال، در حالی که اغلب به عنوان رایگان تبلیغ می شود، استفاده از آن نیاز به سرمایه گذاری برای راه اندازی یک سایت وردپرس به عنوان پایگاه آن دارد.

پاسخ به این سوال بزرگ، “هزینه ووکامرس چقدر است؟” بسته به آن متفاوت است روی اندازه و پیچیدگی فروشگاهی که می خواهید بسازید. اگر تازه شروع کرده اید یا روی بودجه فشرده، تمرکز روی به دست آوردن خدمات ضروری وب مانند میزبانی وب و نام دامنه و افزایش مقیاس با رشد کسب و کار شما.

یکی از مزایای استفاده از WooCommerce این است که خود میزبان و منبع باز است و به شما امکان می دهد عملکرد و ظاهر آن را در صورت نیاز گسترش دهید. اگر به بودجه برنامه ریزی شده خود پایبند باشید، ووکامرس می تواند سرمایه گذاری ارزشمندی برای رشد کسب و کار شما باشد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا هزینه های WooCommerce را بهتر درک کنید و تصمیم بگیرید که آیا این پلت فرم مناسب برای تجارت آنلاین شما است یا خیر. اگر هنوز سؤالی دارید، بخش سؤالات متداول را بررسی کنید یا نظر خود را در زیر بنویسید.

سوالات متداول قیمت گذاری WooCommerce

آیا ووکامرس کاملا رایگان است؟

خود افزونه WooCommerce برای دانلود و استفاده رایگان است. با این حال، برای ایجاد وب سایت وردپرسی خود باید هاست وب و نام دامنه خریداری کنید. بسته به روی نیازهای کسب و کار شما، ممکن است هزینه های اضافی برای پلاگین ها، تم ها و کارمزد تراکنش های ممتاز نیز داشته باشید.

آیا WooCommerce یک راه حل مقرون به صرفه است؟

بله، WooCommerce برای مشاغل در هر نوع و اندازه مقرون به صرفه است. این افزونه رایگان است و شما می توانید با یک هاست اولیه و یک دامنه کوچک شروع کنید. همانطور که تجارت آنلاین شما رشد می کند، می توانید ویژگی ها و برنامه های افزودنی ممتاز را در صورت نیاز اضافه کنید و هزینه ها را متناسب با بودجه خود افزایش دهید.

هزینه های پنهان راه اندازی فروشگاه ووکامرس چیست؟

علاوه بر خرید میزبانی وب و نام دامنه، باید هزینه تمدید آنها را نیز بپردازید. افزونه ها و تم های ممتاز نیز به قیمت گذاری WooCommerce کمک می کنند. صاحبان مشاغلی که نمی خواهند بخش پشتی فروشگاه خود را مدیریت کنند ممکن است بخواهند برای خدمات تعمیر و نگهداری بودجه اختصاص دهند.