وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

تمرکز جدید موبایل برای دروپال 8

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


تمرکز موبایل جدید برای دروپال 8

Drupal 8 قرار است اواخر امسال منتشر شود، و در حال حاضر گمانه زنی ها در مورد آنچه قرار است در نسخه جدید گنجانده شود، شروع شده است.

یکی از ویژگی‌های کلیدی که همه منتظر آن هستند، سطح سازگاری تلفن همراه و دستگاه است که انتظار می‌رود تیم با تجربه توسعه‌دهندگان آن را ارائه دهند.

تاریخچه سیستم های مدیریت محتوا روی دستگاه های تلفن همراه در بهترین حالت ناهموار هستند و هیچ داستان موفقیت واقعی برای مطابقت با وردپرس وجود ندارد روی دسکتاپ ها دروپال 8 تمرکز خواهد کرد روی این حوزه در تلاش برای پیشروی در این زمینه ضروری و رو به رشد است.

ابتکار موبایل دروپال در مورد چیست؟

با توجه به منابع مختلف، دروپال 8 تغییراتی را نسبت به نسخه قبلی ایجاد خواهد کرد تا موقعیت بهتری برای استفاده از دستگاه های تلفن همراه داشته باشد. دروپال 7 دقیقاً به دلیل پشتیبانی تلفن همراه خود شناخته نشده است و معدود ماژول هایی که برای پوشش این وظیفه نوشته شده اند، نمی توانند تمام موارد استفاده ممکن را در بر گیرند.

یکپارچه سازی برنامه، عناصر اجباری HTML5، پشتیبانی و مدیریت جامع طراحی پاسخگو روی دستگاه های تلفن همراه همه هستند روی راه اگر چه در این برهه از زمان، ویژگی های اجرا و سازگاری را تنها می توان حدس زد.

دروپال ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو به سرعت نه تنها به صورت دقیق، بلکه به تنظیمات پیش فرض برای اکثر طراحان وب تبدیل می شود. در واقع، آنقدر همه‌جانبه است که ممکن است به سادگی عنوان «طراحی وب واکنش‌گرا» را به «طراحی وب» کوتاه کنیم.

توسعه دهندگان پشت دروپال 8 نسبت به این تغییر عمده در چشم انداز وب کور نیستند (بدون جناس) و قصد دارند تم های پیش فرض مانند Bartik، Stark و Seven را به صورت کاملا پاسخگو منتشر کنند. برای به دست آوردن سازگاری بین پلتفرم، رویکرد اول موبایل برای دروپال 8 با تکنیک‌های واکنش‌گرا در قلب درایو اتخاذ شده است.

مدیریت سازگار با موبایل

در هماهنگی با یک محیط کاری در حال تکامل سریع که تولیدکنندگان محتوا را نه تنها از رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ، بلکه از تبلت‌ها و تلفن‌های همراه منتشر می‌کنند، دروپال 8 از طریق دستگاه‌های تلفن همراه قابل مدیریت خواهد بود.

دروپال 7 نتوانست این گزینه را ارائه دهد و دروپال به دلیل ناراحتی ناشی از بسته شدن به میز برای استفاده از آن، سهم بازار خود را از دست داده است. موفقیت دروپال 8 ممکن است بیشتر وابسته باشد روی این ارتقاء واحد از روی بقیه به روز رسانی با هم.

کار اصلی که باید با ابزارهای اداری انجام شود این است روی داشبورد، پوشش، ماژول های میانبر و پیوندهای متنی.

عملکرد جلویی

سرعت جلویی یکی از مهمترین عوامل در طراحی وب است. سایت های کند نه تنها بازدیدکنندگان را از دست می دهند، بلکه رتبه بندی موتورهای جستجو را نیز از دست می دهند. برای افزودن لایه دیگری از ضرورت، افزایش مرور تلفن همراه و رشد آهسته 4G در خارج از آمریکای شمالی، سرعت جلویی را بیش از پیش حیاتی می کند.

سرعت دانلود، page بهبودهای رندر و ترفندهای عملکرد جاوا اسکریپت برای دروپال 8 حیاتی است تا با رقبای خود همگام شود.

تاریخ انتشار

تاریخ انتشار آزمایشی 13 سپتامبر 2013 برای Drupal 8 مشخص شده است. با این حال، آزمایش‌کنندگان بتا خیلی زودتر دسترسی خواهند داشت. این یک فرصت عالی برای مشارکت در توسعه نسل بعدی یکی از سیستم های مدیریت محتوای مورد علاقه در جهان است. شما می توانید اینجا درگیر شوید.

چه تیم توسعه دروپال 8 موفق باشد یا نه، کاری که آنها در چند ماه آینده انجام می‌دهند یا دروپال را در دریایی از گزینه‌های سازگار با موبایل فرو می‌برد، یا آن را به عنوان سازگارترین راه‌حل موبایل دنیا به اوج می‌رساند.

آیا شما از طرفداران دروپال هستید؟ از نسخه بعدی چه انتظاری دارید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

تصویر/تصویر کوچک ویژه، موارد استفاده تصویر موج از طریق Shutterstock.

(برچسب‌ها برای ترجمه



منتشر شده در 1403-10-03 11:56:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید